quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:07 schreef Cara het volgende:
Dit wordt weer zo'n typische Nederland in Europa wedstrijd
Zo scherpquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Waar is het doek Capelle a/d IJsel
-Vak X-
Gebleven?
Dat doek hing er zelfs toen we zo ver in Rusland moesten spelen. Het hing altijd, maar dan ook altijd bij de klok tussen X en W. Maar sinds 2 seizoenen niet meer
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo scherp![]()
Ik vrees dat dat maar een ding betekent.
Ik zeg niets. Dan heb ik @GurneyIsBestOke weer in mijn nek.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
Lopez...
Ik probeer niet heel negatief te zijn, maar deze man kan echt totaal niet verdedigen.
Lopez kan totaal niet verdedigen hoor. Onbegrijpelijk dat ze in plaats van één goede linksback twee halve hebben gehaald.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg niets. Dan heb ik @:Gurneyisbestoke weer in mijn nek.
De hele rechterkant bij Feyenoord is matig.quote:
Ik vind dit wat overdreven, maar hoe dan ook moet je tegen dit team constant aan het aanvallen zijn. Wat inmiddels ook aan de hand is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez kan totaal niet verdedigen hoor. Onbegrijpelijk dat ze in plaats van één goede linksback twee halve hebben gehaald.
Moet met De Pers zijn chocoladebeen trainen. Met rechts had ie al een paar kunnen maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi heeft echt goede loopacties.
Nu nog wat beter voetballen.
Op 10 zou hij echt strooien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:24 schreef bbuddybb het volgende:
Mijn gevoel zegt overigens dat Szymanski beter tot zijn recht zou komen aan de rechterkant.
Vrij belangrijke kracht in deze defensie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, da's het enige wat Pedersen kan, heel hard rennen.
Een gevaar voor de ploeg, kan absoluut niet verdedigen. Alleen zijn snelheid verbloemt dat vaak maar 1 tegen 1 verliest 'ie zo vaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrij belangrijke kracht in deze defensie.
Als je de bovenliggende partij bent kan ie niet veel fout doen. Maar in wedstrijden als deze.. Billenknijpen elke keer als ie in beeld komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrij belangrijke kracht in deze defensie.
Het is ook niet geweldig maar ik snap ook niet zo waarom je dat op dit moment zou verwachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:33 schreef fetX het volgende:
Eerste 20 minuten was echt heel erg slecht. Daarna de controle en een stuk beter, maar ik vind het allemaal niet geweldig.
Dat zeg ik ook niet, maar er loopt genoeg kwaliteit rond om beter te voetballen dan dit. Ik ben dit seizoen gewoon niet zo ondersteboven van dit Feyenoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook niet geweldig maar ik snap ook niet zo waarom je dat op dit moment zou verwachten.
Ik vind dat eigenlijk maar een matige ploeg na de 120 minuten dat ik ze heb gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zat me een beetje te ergeren vlak voor de goal maar dat komt ook doordat Midgetland toch wel een stug ploegje is.
Szymanski op de vleugel is niks, zet die jongen maar gewoon weer op 10.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Szymanski overigens erg matig. Jammer.
En dat is terecht hoor, begrijp me niet verkeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar er loopt genoeg kwaliteit rond om beter te voetballen dan dit. Ik ben dit seizoen gewoon niet zo ondersteboven van dit Feyenoord.
Oprecht benieuwd, waar komt die hoop vandaan dat het straks op een gegeven moment wel opeens gaat lopen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat is terecht hoor, begrijp me niet verkeerd.
Het is echt even overleven en gewoon punten pakken waar je kan tot het wel gaat lopen, het klikt gewoon niet op dit moment, en het is allemaal zo onzeker. Maar komt wel weer.
Nu in de 2e helft Timber eruit is logisch met die blessure, maar ga je die dan iedere wedstrijd op de bank zetten?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Szymanski op de vleugel is niks, zet die jongen maar gewoon weer op 10.
Goede spelers, goeie trainer. In de winter een nieuwe voorbereiding en eventueel een nieuwe 6, dan kan Geertruida weer naar RB en komt het vanzelf goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oprecht benieuwd, waar komt die hoop vandaan dat het straks op een gegeven moment wel opeens gaat lopen?
Ik zie eigenlijk nog totaal geen verbetering ten opzichte van 2 maanden geleden.
Bij elk gevaarlijk moment betrokken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Szymanski overigens erg matig. Jammer.
Eens hoor. Kwaliteit zat en het gaat echt nog wel beter, maar tot nu toe absoluut niet het geval en had eerlijk gezegd gedacht dat we wel wat verder zouden zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede spelers, goeie trainer. In de winter een nieuwe voorbereiding en eventueel een nieuwe 6, dan kan Geertruida weer naar RB en komt het vanzelf goed.
Mwah, daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede spelers, goeie trainer. In de winter een nieuwe voorbereiding en eventueel een nieuwe 6, dan kan Geertruida weer naar RB en komt het vanzelf goed.
Idioot veel balverlies ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij elk gevaarlijk moment betrokken.
Kan alleen veel meer ja, op 10.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwah, daar verschillen de meningen over.
DomboGod.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko is dus wel echt veruit de beste aankoop gebleken. Wat is deze man goed
Gaat beter worden dan Senesi.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko is dus wel echt veruit de beste aankoop gebleken. Wat is deze man goed
Moet even andere noppen eronder schroevenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:58 schreef bbuddybb het volgende:
Gimenez.
Het is het allemaal net niet. Jammer.
Ik dacht dat hij hem erin kopte in eerste instantie.quote:
Moest toch lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Die matige godverdomse klootzak dat die er is.
Die moet je ook geen kopduel aan laten gaan.quote:
De scheids is teveel bezig met het voetbalquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
We zijn weer teveel met de scheids bezig, ga foeballuh.
Wel een ongelooflijke teringdebiel, maar je hebt wel gelijk ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
We zijn weer teveel met de scheids bezig, ga foeballuh.
Heeft ie geen tijd voor, hij is veel te druk met blind rennen en daarna de bal naar achteren spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:08 schreef fetX het volgende:
Heeft Pedersen al een bal naar voren gespeeld?
Overdreven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ie geen tijd voor, hij is veel te druk met blind rennen en daarna de bal naar achteren spelen.
Wat een kutspeler.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:06 schreef GoldRushFrog het volgende:
Bleh, om ziek van te worden. Feyenoord heeft echt een wereldploeg dit jaar, en dat toch weer zeer hard moeten werken tegen Midtjylland. Nergens voor nodig.
Haha volg die commentator niet zo. Dit was eigenlijk een simpele overtreding. Hij gaat gewoon in zijn loop staan om te blokken. Simpele vrije trap toch.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:13 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een hoerenscheids. Ongelooflijk.
Is je aanvoerderquote:
Ho ho, niet zo objectief zijn hé. Daar houden ze hier niet van.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:14 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Haha volg die commentator niet zo. Dit was eigenlijk een simpele overtreding. Hij gaat gewoon in zijn loop staan om te blokken. Simpele vrije trap toch.
Excuus excuus. Ik kijk altijd objectief. Zal me proberen in te houden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo objectief zijn hé. Daar houden ze hier niet van.
Dan zet ik onze club meteen op marktplaats en de hele teringzooi erbij.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
We gaan dit nog verliezen als je zo doorgaat.
Ja, ze laten zich teveel meeslepen. Laat dat aan de fans.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
Ik hou m’n hart vastquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
Ik vind het al gênant dat je tegen deze koekenbakkers gelijk staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zet ik onze club meteen op marktplaats en de hele teringzooi erbij.
Bas Nijhuis had een bruiloft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
Echt zo'n gemiddelde Europa League scheidsrechter is dit. Maar hoezo krijgt deze pot niet de top scheidsrechters uit de Europa League(?)!!
Waarom een topscheids als het geen topwedstrijd is?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
Echt zo'n gemiddelde Europa League scheidsrechter is dit. Maar hoezo krijgt deze pot niet de top scheidsrechters uit de Europa League(?)!!
Oh dan mag je verder niks zeggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Klagen over de scheids terwijl je zelf gewoon een kutpot op de mat legt
quote:
Hoho beetje respect. Floot afgelopen weekend nog de topper tussen NK Bravo - Olimpi Ljubljana in de Priva Liga.quote:
Vandaag verdienen we de zege absoluut in ieder geval. Dat dit nog 2-2 staat slaat nergens op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:26 schreef fetX het volgende:
Het zou lekker zijn als het kwartje dit seizoen eens onze kant opvalt. KOM OP.
Hij speelt vanavond gewoon okéquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou toch op, het is gewoon een matige speler voor ons.
Speelt 90% van de ballen terug.quote:
Ouderwetse mongool op zo’n avond.quote:
Jongens grijp hem!quote:
Z'n beste wedstrijd in tijden. De commentator van ESPN was het met me eens. Hij was zeker het probleem niet in ieder geval.quote:
Deze pot ook wel veel pech hoor. Spel was het grootste deel van de pot behoorlijk goed, 2x paal. Onterechte vrije trap die weer tot een tegengoal leidde. Scheids die het tempo eruit haalt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:36 schreef fetX het volgende:
Echt fucking genant dat je 2x niet wint van deze kneuzenploeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Klopt wel, maar uit zat het ons weer enorm mee. Al met al een pechpot maar ook gewoon niet goed gespeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deze pot ook wel veel pech hoor. Spel was het grootste deel van de pot behoorlijk goed, 2x paal. Onterechte vrije trap die weer tot een tegengoal leidde. Scheids die het tempo eruit haalt.
Ik vond het spel helemaal niet goed. Vind Feyenoord het hele seizoen al niet zo goed op een incidentele pot na.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deze pot ook wel veel pech hoor. Spel was het grootste deel van de pot behoorlijk goed, 2x paal. Onterechte vrije trap die weer tot een tegengoal leidde. Scheids die het tempo eruit haalt.
Laten we niet vergeten dat Gimenez ook een paar mogelijkheden had om tot scoren te komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Het ligt zeker niet aan de scheidsrechter, en het is ook te makkelijk om te zeggen dat het alleen pech was dat de ballen er niet in gingen. Het is gewoon niet goed genoeg, en dat mag tegen deze tegenstander niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt ziedend. Niet eens van dit team kunnen winnen
Het is wel de huidige nummer 5 van Denemarken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt ziedend. Niet eens van dit team kunnen winnen
We hadden echt 3 extra grote kansen kunnen krijgen als Gimenez niet zo vaak was weggegleden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:42 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Gimenez ook een paar mogelijkheden had om tot scoren te komen.
Dessers wilde vorig jaar nog weleens met zijn chocoladebeen scoren. Gimenez doet vooralsnog echt alles met links.
Ja, dat kon Berghuis natuurlijk wel erg goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je mist wel iemand die gewoon vanaf randje zestien genadeloos uithaalt in plaats van dat eindeloze gebrei.
Berghuisquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je mist wel iemand die gewoon vanaf randje zestien genadeloos uithaalt in plaats van dat eindeloze gebrei.
Precies, die kunnen er geen klote van.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is wel de huidige nummer 5 van Denemarken.
Die hebben ook niet zo'n beste wedstrijd gespeeld net.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij AZ gaan we ook absoluut niet winnen.
Vind AZ dit seizoen beter voetballen dan wij in ieder geval. 2 punten tegen dit kneuzenteam, ongelooflijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die hebben ook niet zo'n beste wedstrijd gespeeld net.
Ik ben het eens met je hoor. Althans, met het feit dat hij bij lange na niet het slechste was.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Z'n beste wedstrijd in tijden. De commentator van ESPN was het met me eens. Hij was zeker het probleem niet in ieder geval.
Hij heeft een belabberde techniek en matig spelinzicht maar een groot deel van het gevaar moest van hem komen, dat was direct het probleem eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je hoor. Althans, met het feit dat hij bij lange na niet het slechste was.
Het ziet er gewoon allemaal kut uit wat hij doet, en ook zijn gezichtsuitdrukking zal niet meewerken. En dat betekent niet at het meteen kut uit is wat hij doet. Want dit zou je dan ook bij Gimenez kunnen leggen. Maar, dit is gewoon een prima back ,zeker voor Feyenoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft een belabberde techniek en matig spelinzicht maar een groot deel van het gevaar moest van hem komen, dat was direct het probleem eigenlijk.
Eens. Laten we het vooral over bijvoorbeeld Alireza, Szymanski, Kokcu en Lopez hebben. Die gaven echt totaal niet thuis. Tweede helft Timber ook erg matig na die overtreding uit de eerste helft. Danilo viel weer beroerd in ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft een belabberde techniek en matig spelinzicht maar een groot deel van het gevaar moest van hem komen, dat was direct het probleem eigenlijk.
Vooral tweede helft, tot aan de tegengoal wat voor dit onzekere elftal gewoon een klote moment is. En de laatste 10 minuten waren redelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Natuurlijk is het resultaat kut, maar voetballend was dit een stuk beter dan vorige week
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral tweede helft, tot aan de tegengoal wat voor dit onzekere elftal gewoon een klote moment is. En de laatste 10 minuten waren redelijk.
@:fetX doet een beetje de Pistolero act wat mij betreft en onderschat deze tegenstander ook nog eens rijkelijk.
Ik vond Kökcü en Szymanski gewoon goed voor zover ik kon zien (vanaf minuut 20 ongeveer)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Laten we het vooral over bijvoorbeeld Alireza, Szymanski, Kokcu en Lopez hebben. Die gaven echt totaal niet thuis. Tweede helft Timber ook erg matig na die overtreding uit de eerste helft. Danilo viel weer beroerd in ook.
Ik vind dit anders een behoorlijke Pistolero postquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:36 schreef fetX het volgende:
Echt fucking genant dat je 2x niet wint van deze kneuzenploeg
JOOO. Szymanski gaf wel thuis. Wil je dit niet meer doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Laten we het vooral over bijvoorbeeld Alireza, Szymanski, Kokcu en Lopez hebben. Die gaven echt totaal niet thuis. Tweede helft Timber ook erg matig na die overtreding uit de eerste helft. Danilo viel weer beroerd in ook.
Dat mag je vinden, maar dat betekent nog niet dat je opmerking ergens op slaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een behoorlijke Pistolero post
[..]
Vond je? Die vond ik vrij matig eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
JOOO. Szymanski gaf wel thuis. Wil je dit niet meer doen.
Als Kokcu wegvalt, heb je niemand die het spel maakt hoor. Deed het vandaag ook weer aardig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet mee eens overigens. Die Denen hebben echt wel een aantal voetballers die bij ons blind in de basis zouden staan. Dat ze in die Deense competitie ervoor staan zegt verder niks.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreeNitf fetX het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat betekent nog niet dat je opmerking ergens op slaat.
Midtjylland kan er niet zoveel van hoor. Dat verandert ook niet na een 2-2 tegen ons. Ook een PSV won daar vorig seizoen vrij simpel van (tweemaal).
En Lazio verloor er met 5-1.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat betekent nog niet dat je opmerking ergens op slaat.
Midtjylland kan er niet zoveel van hoor. Dat verandert ook niet na een 2-2 tegen ons. Ook een PSV won daar vorig seizoen vrij simpel van (tweemaal).
We maken dat team echt beter dan ze zijn. Je hebt ze toch twee keer zien voetballen? Dat was echt niet veel. Van tevoren had ik ze hoger ingeschat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet mee eens overigens. Die Denen hebben echt wel een aantal voetballers die bij ons blind in de basis zouden staan. Dat ze in die Deense competitie ervoor staan zegt verder niks.
Had zo 3 assists kunnen hebben. Vooral nadat Timber eruit ging vond ik hem erg goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond je? Die vond ik vrij matig eigenlijk.
Was oprecht bij elke gevaarlijke situatie betrokken, en daar mag je dan je conclusies aan verbinden. Het is gewoon geen vleugelspeler, maar zo snel die op het middenveld weer stond zag je gewoon zijn kracht. Bij die 1-1 had elke andere vleugelspeler zelf voor zijn kans gegaan, maar deze slimme god legt deze bal af.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond je? Die vond ik vrij matig eigenlijk.
Vanaf de flanken verschrikkelijk veel balverlies. Maar goed, wel een assist.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had zo 3 assists kunnen hebben. Vooral nadat Timber eruit ging vond ik hem erg goed
Je hebt ze toch gezien? Als je dat een sterk team vind heb je er toch maar weinig kijk op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En Lazio verloor er met 5-1.
Wat PSV daar deed doet er niet zoveel toe (net als Lazio), ze hebben een aantal prima spelers en wij treffen ze op een moment dat het hier nog totaal niet loopt. Dan mag je dat 'fucking gênant' vinden, maar dan slaat dat nog steeds nergens op.
Was die wel, maar mag geen excuus zijn verder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Scheids was niet eens zo slecht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt ze toch gezien? Als je dat een sterk team vind heb je er toch maar weinig kijk op.
Ze hebben twee keer eigenlijk niks laten zien op enkele minuten na. Dat we er niet van winnen komt door Feyenoord zelf, maar absoluut niet omdat zij zo goed zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze gezien. Jij volgens mij niet.
Zouden in de Eredivisie een subtopper zijn lijkt me. Dat je daar 2x niet van kan winnen is slecht, maar genant vind ik wat overdreven. Vorige week was het spel wel genant slecht.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt ze toch gezien? Als je dat een sterk team vind heb je er toch maar weinig kijk op.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben twee keer eigenlijk niks laten zien op enkele minuten na. Dat we er niet van winnen komt door Feyenoord zelf, maar absoluut niet omdat zij zo goed zijn.
Vijfde in Denemarken met al 7 punten achterstand
Die scheids is nu nog altijd aan het klaar komen op zijn eigen prestatie. Hoe hij altijd die bal vast hield bij een dood spelmoment, was echt lachwekkend.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Teveel met de scheids bezig geweest en vergeten die 3-1 te maken.
Scheids was niet eens zo slecht.
Zeker en paar kaarten sloegen nergens op. Maar het was niet zo dat je tegen de scheids verloor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die scheids is nu nog altijd aan het klaar komen op zijn eigen prestatie. Hoe hij altijd die bal vast hield bij een dood spelmoment, was echt lachwekkend.
Sorry, maar dit is na het ontslag van de vorige trainer oprecht geen excuus meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben twee keer eigenlijk niks laten zien op enkele minuten na. Dat we er niet van winnen komt door Feyenoord zelf, maar absoluut niet omdat zij zo goed zijn.
Vijfde in Denemarken met al 7 punten achterstand
Ik vond het een waardeloze tegenstander maar ik vind dat @fetX ook een beetje een pistolero act doet, dus ik twijfelde om een like te geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral tweede helft, tot aan de tegengoal wat voor dit onzekere elftal gewoon een klote moment is. En de laatste 10 minuten waren redelijk.
@:fetX doet een beetje de Pistolero act wat mij betreft en onderschat deze tegenstander ook nog eens rijkelijk.
Dat is ook zeker niet waar, wel oprecht lekker oprecht lopen ergeren aan hem. Maar dat heeft ook wel wat in dit soort potjes, kost mij wel een nieuwe afstandsbediening overigens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zeker en paar kaarten sloegen nergens op. Maar het was niet zo dat je tegen de scheids verloor.
Ik kan je vanaf nu voorlopig even niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het een waardeloze tegenstander maar ik vind dat @:fetx ook een beetje een pistolero act doet, dus ik twijfelde om een like te geven.
Toch gegeven!
Ga toch weg man.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het een waardeloze tegenstander maar ik vind dat @:fetx ook een beetje een pistolero act doet, dus ik twijfelde om een like te geven.
Toch gegeven!
Probleem was dat een Kokcu ook alleen maar bezig was met zichzelf op te vreten en dat bedoelde ik: teveel bezig met die scheids.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet waar, wel oprecht lekker oprecht lopen ergeren aan hem. Maar dat heeft ook wel wat in dit soort potjes, kost mij wel een nieuwe afstandsbediening overigens.
Toch met een stuk minder vertrouwen voor het vervolg als voor deze pot.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Als Lazio - Sturm Graz nou gelijk wordt staan we gewoon nog eerste
Met nog 2 gelijke spelen zou je zelfs 1e kunnen worden. Maar over 2 weken van Sturm Graz winnen en ik heb wel vertrouwen in overwintering in de ELquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch met een stuk minder vertrouwen voor het vervolg als voor deze pot.
Feyenoord komt niet eens in die positie joh. Wat een dramatische buitenspelers.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Het is makkelijk om te zeiken over de scheids, alleen bij Psv loopt er een die alles doorlaat en zonet bij twee potentiële overtredingen door laat spelen, en ze komen op 2-0.
Kijk zo ken het ook
Die felheid van dat sprintje van een paar potjes geleden zie je totaal niet meer terug nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet toch weer zeiken op Dilrosun. Hij mag twintig minuten meedoen, maar er zit totaal geen gif in zijn spel. Je zou niet zeggen dat hij fris is. Blijft een vreemde speler.
Daarnaast wil ik toch ook zeggen dat het spel weer iets beter was. Nadat we in het begin onder druk worden gezeten, komen we op een gegeven moment toch bovendrijven. Hopelijk kunnen we deze lijn doorzetten.
Onderling resultaatquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Gaat het eigenlijk om doelsaldo of onderling resultaat?
Dat dramatische gedoe hier is sowieso onnodig. Feyenoord staat er prima voor, nog alle kans om te overwinteren en alles nog in eigen hand.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaa jullie staan nog bovenaan!
Als je Lazio thuis verliest kun je zomaar de situatie hebben dat Lazio-Midgetland gelijk wordt en je alleen nog om ECL tegen Graz speeltquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat dramatische gedoe hier is sowieso onnodig. Feyenoord staat er prima voor, nog alle kans om te overwinteren en alles nog in eigen hand.
We spelen eerst tegen Graz.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Lazio thuis verliest kun je zomaar de situatie hebben dat Lazio-Midgetland gelijk wordt en je alleen nog om ECL tegen Graz speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |