Ouderwetse mongool op zo’n avond.quote:
Jongens grijp hem!quote:
Ik vind je een goede user maar Pedersen was echt achterlijk slecht vanavond.quote:
Z'n beste wedstrijd in tijden. De commentator van ESPN was het met me eens. Hij was zeker het probleem niet in ieder geval.quote:
Deze pot ook wel veel pech hoor. Spel was het grootste deel van de pot behoorlijk goed, 2x paal. Onterechte vrije trap die weer tot een tegengoal leidde. Scheids die het tempo eruit haalt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:36 schreef fetX het volgende:
Echt fucking genant dat je 2x niet wint van deze kneuzenploeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Klopt wel, maar uit zat het ons weer enorm mee. Al met al een pechpot maar ook gewoon niet goed gespeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deze pot ook wel veel pech hoor. Spel was het grootste deel van de pot behoorlijk goed, 2x paal. Onterechte vrije trap die weer tot een tegengoal leidde. Scheids die het tempo eruit haalt.
Ik vond het spel helemaal niet goed. Vind Feyenoord het hele seizoen al niet zo goed op een incidentele pot na.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deze pot ook wel veel pech hoor. Spel was het grootste deel van de pot behoorlijk goed, 2x paal. Onterechte vrije trap die weer tot een tegengoal leidde. Scheids die het tempo eruit haalt.
Laten we niet vergeten dat Gimenez ook een paar mogelijkheden had om tot scoren te komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Het ligt zeker niet aan de scheidsrechter, en het is ook te makkelijk om te zeggen dat het alleen pech was dat de ballen er niet in gingen. Het is gewoon niet goed genoeg, en dat mag tegen deze tegenstander niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt ziedend. Niet eens van dit team kunnen winnen
Het is wel de huidige nummer 5 van Denemarken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt ziedend. Niet eens van dit team kunnen winnen
We hadden echt 3 extra grote kansen kunnen krijgen als Gimenez niet zo vaak was weggegleden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:42 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Gimenez ook een paar mogelijkheden had om tot scoren te komen.
Dessers wilde vorig jaar nog weleens met zijn chocoladebeen scoren. Gimenez doet vooralsnog echt alles met links.
Ja, dat kon Berghuis natuurlijk wel erg goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je mist wel iemand die gewoon vanaf randje zestien genadeloos uithaalt in plaats van dat eindeloze gebrei.
Berghuisquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je mist wel iemand die gewoon vanaf randje zestien genadeloos uithaalt in plaats van dat eindeloze gebrei.
Precies, die kunnen er geen klote van.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is wel de huidige nummer 5 van Denemarken.
Die hebben ook niet zo'n beste wedstrijd gespeeld net.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij AZ gaan we ook absoluut niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |