Hou toch op, het is gewoon een matige speler voor ons.quote:
Dan zet ik onze club meteen op marktplaats en de hele teringzooi erbij.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
We gaan dit nog verliezen als je zo doorgaat.
Ja, ze laten zich teveel meeslepen. Laat dat aan de fans.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
Ik hou m’n hart vastquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
Ik vind het al gênant dat je tegen deze koekenbakkers gelijk staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zet ik onze club meteen op marktplaats en de hele teringzooi erbij.
Dat is ontzettend irritant ja, maar Feyenoord is er te veel mee bezig.quote:
Bas Nijhuis had een bruiloft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
Echt zo'n gemiddelde Europa League scheidsrechter is dit. Maar hoezo krijgt deze pot niet de top scheidsrechters uit de Europa League(?)!!
Waarom een topscheids als het geen topwedstrijd is?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
Echt zo'n gemiddelde Europa League scheidsrechter is dit. Maar hoezo krijgt deze pot niet de top scheidsrechters uit de Europa League(?)!!
Oh dan mag je verder niks zeggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Klagen over de scheids terwijl je zelf gewoon een kutpot op de mat legt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |