Is je aanvoerderquote:
Ho ho, niet zo objectief zijn hé. Daar houden ze hier niet van.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:14 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Haha volg die commentator niet zo. Dit was eigenlijk een simpele overtreding. Hij gaat gewoon in zijn loop staan om te blokken. Simpele vrije trap toch.
Excuus excuus. Ik kijk altijd objectief. Zal me proberen in te houden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo objectief zijn hé. Daar houden ze hier niet van.
Hou toch op, het is gewoon een matige speler voor ons.quote:
Dan zet ik onze club meteen op marktplaats en de hele teringzooi erbij.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
We gaan dit nog verliezen als je zo doorgaat.
Ja, ze laten zich teveel meeslepen. Laat dat aan de fans.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
Ik hou m’n hart vastquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
Ik vind het al gênant dat je tegen deze koekenbakkers gelijk staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zet ik onze club meteen op marktplaats en de hele teringzooi erbij.
Dat is ontzettend irritant ja, maar Feyenoord is er te veel mee bezig.quote:
Bas Nijhuis had een bruiloft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
Echt zo'n gemiddelde Europa League scheidsrechter is dit. Maar hoezo krijgt deze pot niet de top scheidsrechters uit de Europa League(?)!!
Waarom een topscheids als het geen topwedstrijd is?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:23 schreef GoldRushFrog het volgende:
Echt zo'n gemiddelde Europa League scheidsrechter is dit. Maar hoezo krijgt deze pot niet de top scheidsrechters uit de Europa League(?)!!
Oh dan mag je verder niks zeggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Klagen over de scheids terwijl je zelf gewoon een kutpot op de mat legt
quote:
Hoho beetje respect. Floot afgelopen weekend nog de topper tussen NK Bravo - Olimpi Ljubljana in de Priva Liga.quote:
Vandaag verdienen we de zege absoluut in ieder geval. Dat dit nog 2-2 staat slaat nergens op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:26 schreef fetX het volgende:
Het zou lekker zijn als het kwartje dit seizoen eens onze kant opvalt. KOM OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |