quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:07 schreef Cara het volgende:
Dit wordt weer zo'n typische Nederland in Europa wedstrijd
Zo scherpquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Waar is het doek Capelle a/d IJsel
-Vak X-
Gebleven?
Dat doek hing er zelfs toen we zo ver in Rusland moesten spelen. Het hing altijd, maar dan ook altijd bij de klok tussen X en W. Maar sinds 2 seizoenen niet meer
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo scherp![]()
Ik vrees dat dat maar een ding betekent.
Ik zeg niets. Dan heb ik @GurneyIsBestOke weer in mijn nek.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
Lopez...
Ik probeer niet heel negatief te zijn, maar deze man kan echt totaal niet verdedigen.
Lopez kan totaal niet verdedigen hoor. Onbegrijpelijk dat ze in plaats van één goede linksback twee halve hebben gehaald.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg niets. Dan heb ik @:Gurneyisbestoke weer in mijn nek.
De hele rechterkant bij Feyenoord is matig.quote:
Ik vind dit wat overdreven, maar hoe dan ook moet je tegen dit team constant aan het aanvallen zijn. Wat inmiddels ook aan de hand is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez kan totaal niet verdedigen hoor. Onbegrijpelijk dat ze in plaats van één goede linksback twee halve hebben gehaald.
Moet met De Pers zijn chocoladebeen trainen. Met rechts had ie al een paar kunnen maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi heeft echt goede loopacties.
Nu nog wat beter voetballen.
Op 10 zou hij echt strooien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:24 schreef bbuddybb het volgende:
Mijn gevoel zegt overigens dat Szymanski beter tot zijn recht zou komen aan de rechterkant.
Vrij belangrijke kracht in deze defensie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, da's het enige wat Pedersen kan, heel hard rennen.
Een gevaar voor de ploeg, kan absoluut niet verdedigen. Alleen zijn snelheid verbloemt dat vaak maar 1 tegen 1 verliest 'ie zo vaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrij belangrijke kracht in deze defensie.
Als je de bovenliggende partij bent kan ie niet veel fout doen. Maar in wedstrijden als deze.. Billenknijpen elke keer als ie in beeld komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrij belangrijke kracht in deze defensie.
Het is ook niet geweldig maar ik snap ook niet zo waarom je dat op dit moment zou verwachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:33 schreef fetX het volgende:
Eerste 20 minuten was echt heel erg slecht. Daarna de controle en een stuk beter, maar ik vind het allemaal niet geweldig.
Dat zeg ik ook niet, maar er loopt genoeg kwaliteit rond om beter te voetballen dan dit. Ik ben dit seizoen gewoon niet zo ondersteboven van dit Feyenoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook niet geweldig maar ik snap ook niet zo waarom je dat op dit moment zou verwachten.
Ik vind dat eigenlijk maar een matige ploeg na de 120 minuten dat ik ze heb gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zat me een beetje te ergeren vlak voor de goal maar dat komt ook doordat Midgetland toch wel een stug ploegje is.
Szymanski op de vleugel is niks, zet die jongen maar gewoon weer op 10.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Szymanski overigens erg matig. Jammer.
En dat is terecht hoor, begrijp me niet verkeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar er loopt genoeg kwaliteit rond om beter te voetballen dan dit. Ik ben dit seizoen gewoon niet zo ondersteboven van dit Feyenoord.
Oprecht benieuwd, waar komt die hoop vandaan dat het straks op een gegeven moment wel opeens gaat lopen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat is terecht hoor, begrijp me niet verkeerd.
Het is echt even overleven en gewoon punten pakken waar je kan tot het wel gaat lopen, het klikt gewoon niet op dit moment, en het is allemaal zo onzeker. Maar komt wel weer.
Nu in de 2e helft Timber eruit is logisch met die blessure, maar ga je die dan iedere wedstrijd op de bank zetten?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Szymanski op de vleugel is niks, zet die jongen maar gewoon weer op 10.
Goede spelers, goeie trainer. In de winter een nieuwe voorbereiding en eventueel een nieuwe 6, dan kan Geertruida weer naar RB en komt het vanzelf goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oprecht benieuwd, waar komt die hoop vandaan dat het straks op een gegeven moment wel opeens gaat lopen?
Ik zie eigenlijk nog totaal geen verbetering ten opzichte van 2 maanden geleden.
Bij elk gevaarlijk moment betrokken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Szymanski overigens erg matig. Jammer.
Eens hoor. Kwaliteit zat en het gaat echt nog wel beter, maar tot nu toe absoluut niet het geval en had eerlijk gezegd gedacht dat we wel wat verder zouden zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede spelers, goeie trainer. In de winter een nieuwe voorbereiding en eventueel een nieuwe 6, dan kan Geertruida weer naar RB en komt het vanzelf goed.
Mwah, daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede spelers, goeie trainer. In de winter een nieuwe voorbereiding en eventueel een nieuwe 6, dan kan Geertruida weer naar RB en komt het vanzelf goed.
Idioot veel balverlies ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij elk gevaarlijk moment betrokken.
Kan alleen veel meer ja, op 10.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwah, daar verschillen de meningen over.
DomboGod.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko is dus wel echt veruit de beste aankoop gebleken. Wat is deze man goed
Gaat beter worden dan Senesi.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko is dus wel echt veruit de beste aankoop gebleken. Wat is deze man goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |