Moet met De Pers zijn chocoladebeen trainen. Met rechts had ie al een paar kunnen maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi heeft echt goede loopacties.
Nu nog wat beter voetballen.
Op 10 zou hij echt strooien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:24 schreef bbuddybb het volgende:
Mijn gevoel zegt overigens dat Szymanski beter tot zijn recht zou komen aan de rechterkant.
Vrij belangrijke kracht in deze defensie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, da's het enige wat Pedersen kan, heel hard rennen.
Een gevaar voor de ploeg, kan absoluut niet verdedigen. Alleen zijn snelheid verbloemt dat vaak maar 1 tegen 1 verliest 'ie zo vaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrij belangrijke kracht in deze defensie.
Als je de bovenliggende partij bent kan ie niet veel fout doen. Maar in wedstrijden als deze.. Billenknijpen elke keer als ie in beeld komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrij belangrijke kracht in deze defensie.
Het is ook niet geweldig maar ik snap ook niet zo waarom je dat op dit moment zou verwachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:33 schreef fetX het volgende:
Eerste 20 minuten was echt heel erg slecht. Daarna de controle en een stuk beter, maar ik vind het allemaal niet geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |