quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:07 schreef Cara het volgende:
Dit wordt weer zo'n typische Nederland in Europa wedstrijd
Zo scherpquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Waar is het doek Capelle a/d IJsel
-Vak X-
Gebleven?
Dat doek hing er zelfs toen we zo ver in Rusland moesten spelen. Het hing altijd, maar dan ook altijd bij de klok tussen X en W. Maar sinds 2 seizoenen niet meer
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo scherp![]()
Ik vrees dat dat maar een ding betekent.
Ik zeg niets. Dan heb ik @GurneyIsBestOke weer in mijn nek.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
Lopez...
Ik probeer niet heel negatief te zijn, maar deze man kan echt totaal niet verdedigen.
Lopez kan totaal niet verdedigen hoor. Onbegrijpelijk dat ze in plaats van één goede linksback twee halve hebben gehaald.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg niets. Dan heb ik @:Gurneyisbestoke weer in mijn nek.
De hele rechterkant bij Feyenoord is matig.quote:
Ik vind dit wat overdreven, maar hoe dan ook moet je tegen dit team constant aan het aanvallen zijn. Wat inmiddels ook aan de hand is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez kan totaal niet verdedigen hoor. Onbegrijpelijk dat ze in plaats van één goede linksback twee halve hebben gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |