Dat is ook zeker niet waar, wel oprecht lekker oprecht lopen ergeren aan hem. Maar dat heeft ook wel wat in dit soort potjes, kost mij wel een nieuwe afstandsbediening overigens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zeker en paar kaarten sloegen nergens op. Maar het was niet zo dat je tegen de scheids verloor.
Ik kan je vanaf nu voorlopig even niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het een waardeloze tegenstander maar ik vind dat @:fetx ook een beetje een pistolero act doet, dus ik twijfelde om een like te geven.
Toch gegeven!
Ga toch weg man.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het een waardeloze tegenstander maar ik vind dat @:fetx ook een beetje een pistolero act doet, dus ik twijfelde om een like te geven.
Toch gegeven!
Probleem was dat een Kokcu ook alleen maar bezig was met zichzelf op te vreten en dat bedoelde ik: teveel bezig met die scheids.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet waar, wel oprecht lekker oprecht lopen ergeren aan hem. Maar dat heeft ook wel wat in dit soort potjes, kost mij wel een nieuwe afstandsbediening overigens.
Toch met een stuk minder vertrouwen voor het vervolg als voor deze pot.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Als Lazio - Sturm Graz nou gelijk wordt staan we gewoon nog eerste
Met nog 2 gelijke spelen zou je zelfs 1e kunnen worden. Maar over 2 weken van Sturm Graz winnen en ik heb wel vertrouwen in overwintering in de ELquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch met een stuk minder vertrouwen voor het vervolg als voor deze pot.
Feyenoord komt niet eens in die positie joh. Wat een dramatische buitenspelers.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Het is makkelijk om te zeiken over de scheids, alleen bij Psv loopt er een die alles doorlaat en zonet bij twee potentiële overtredingen door laat spelen, en ze komen op 2-0.
Kijk zo ken het ook
Die felheid van dat sprintje van een paar potjes geleden zie je totaal niet meer terug nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet toch weer zeiken op Dilrosun. Hij mag twintig minuten meedoen, maar er zit totaal geen gif in zijn spel. Je zou niet zeggen dat hij fris is. Blijft een vreemde speler.
Daarnaast wil ik toch ook zeggen dat het spel weer iets beter was. Nadat we in het begin onder druk worden gezeten, komen we op een gegeven moment toch bovendrijven. Hopelijk kunnen we deze lijn doorzetten.
Onderling resultaatquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Gaat het eigenlijk om doelsaldo of onderling resultaat?
Dat dramatische gedoe hier is sowieso onnodig. Feyenoord staat er prima voor, nog alle kans om te overwinteren en alles nog in eigen hand.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaa jullie staan nog bovenaan!
Als je Lazio thuis verliest kun je zomaar de situatie hebben dat Lazio-Midgetland gelijk wordt en je alleen nog om ECL tegen Graz speeltquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat dramatische gedoe hier is sowieso onnodig. Feyenoord staat er prima voor, nog alle kans om te overwinteren en alles nog in eigen hand.
We spelen eerst tegen Graz.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Lazio thuis verliest kun je zomaar de situatie hebben dat Lazio-Midgetland gelijk wordt en je alleen nog om ECL tegen Graz speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |