Ik vond Kökcü en Szymanski gewoon goed voor zover ik kon zien (vanaf minuut 20 ongeveer)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Laten we het vooral over bijvoorbeeld Alireza, Szymanski, Kokcu en Lopez hebben. Die gaven echt totaal niet thuis. Tweede helft Timber ook erg matig na die overtreding uit de eerste helft. Danilo viel weer beroerd in ook.
Ik vind dit anders een behoorlijke Pistolero postquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:36 schreef fetX het volgende:
Echt fucking genant dat je 2x niet wint van deze kneuzenploeg
JOOO. Szymanski gaf wel thuis. Wil je dit niet meer doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Laten we het vooral over bijvoorbeeld Alireza, Szymanski, Kokcu en Lopez hebben. Die gaven echt totaal niet thuis. Tweede helft Timber ook erg matig na die overtreding uit de eerste helft. Danilo viel weer beroerd in ook.
Dat mag je vinden, maar dat betekent nog niet dat je opmerking ergens op slaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een behoorlijke Pistolero post
[..]
Vond je? Die vond ik vrij matig eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
JOOO. Szymanski gaf wel thuis. Wil je dit niet meer doen.
Als Kokcu wegvalt, heb je niemand die het spel maakt hoor. Deed het vandaag ook weer aardig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet mee eens overigens. Die Denen hebben echt wel een aantal voetballers die bij ons blind in de basis zouden staan. Dat ze in die Deense competitie ervoor staan zegt verder niks.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreeNitf fetX het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat betekent nog niet dat je opmerking ergens op slaat.
Midtjylland kan er niet zoveel van hoor. Dat verandert ook niet na een 2-2 tegen ons. Ook een PSV won daar vorig seizoen vrij simpel van (tweemaal).
En Lazio verloor er met 5-1.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat betekent nog niet dat je opmerking ergens op slaat.
Midtjylland kan er niet zoveel van hoor. Dat verandert ook niet na een 2-2 tegen ons. Ook een PSV won daar vorig seizoen vrij simpel van (tweemaal).
We maken dat team echt beter dan ze zijn. Je hebt ze toch twee keer zien voetballen? Dat was echt niet veel. Van tevoren had ik ze hoger ingeschat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet mee eens overigens. Die Denen hebben echt wel een aantal voetballers die bij ons blind in de basis zouden staan. Dat ze in die Deense competitie ervoor staan zegt verder niks.
Had zo 3 assists kunnen hebben. Vooral nadat Timber eruit ging vond ik hem erg goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond je? Die vond ik vrij matig eigenlijk.
Was oprecht bij elke gevaarlijke situatie betrokken, en daar mag je dan je conclusies aan verbinden. Het is gewoon geen vleugelspeler, maar zo snel die op het middenveld weer stond zag je gewoon zijn kracht. Bij die 1-1 had elke andere vleugelspeler zelf voor zijn kans gegaan, maar deze slimme god legt deze bal af.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond je? Die vond ik vrij matig eigenlijk.
Vanaf de flanken verschrikkelijk veel balverlies. Maar goed, wel een assist.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had zo 3 assists kunnen hebben. Vooral nadat Timber eruit ging vond ik hem erg goed
Je hebt ze toch gezien? Als je dat een sterk team vind heb je er toch maar weinig kijk op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En Lazio verloor er met 5-1.
Wat PSV daar deed doet er niet zoveel toe (net als Lazio), ze hebben een aantal prima spelers en wij treffen ze op een moment dat het hier nog totaal niet loopt. Dan mag je dat 'fucking gênant' vinden, maar dan slaat dat nog steeds nergens op.
Was die wel, maar mag geen excuus zijn verder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Scheids was niet eens zo slecht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt ze toch gezien? Als je dat een sterk team vind heb je er toch maar weinig kijk op.
Ze hebben twee keer eigenlijk niks laten zien op enkele minuten na. Dat we er niet van winnen komt door Feyenoord zelf, maar absoluut niet omdat zij zo goed zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze gezien. Jij volgens mij niet.
Zouden in de Eredivisie een subtopper zijn lijkt me. Dat je daar 2x niet van kan winnen is slecht, maar genant vind ik wat overdreven. Vorige week was het spel wel genant slecht.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt ze toch gezien? Als je dat een sterk team vind heb je er toch maar weinig kijk op.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben twee keer eigenlijk niks laten zien op enkele minuten na. Dat we er niet van winnen komt door Feyenoord zelf, maar absoluut niet omdat zij zo goed zijn.
Vijfde in Denemarken met al 7 punten achterstand
Die scheids is nu nog altijd aan het klaar komen op zijn eigen prestatie. Hoe hij altijd die bal vast hield bij een dood spelmoment, was echt lachwekkend.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Teveel met de scheids bezig geweest en vergeten die 3-1 te maken.
Scheids was niet eens zo slecht.
Zeker en paar kaarten sloegen nergens op. Maar het was niet zo dat je tegen de scheids verloor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die scheids is nu nog altijd aan het klaar komen op zijn eigen prestatie. Hoe hij altijd die bal vast hield bij een dood spelmoment, was echt lachwekkend.
Sorry, maar dit is na het ontslag van de vorige trainer oprecht geen excuus meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben twee keer eigenlijk niks laten zien op enkele minuten na. Dat we er niet van winnen komt door Feyenoord zelf, maar absoluut niet omdat zij zo goed zijn.
Vijfde in Denemarken met al 7 punten achterstand
Ik vond het een waardeloze tegenstander maar ik vind dat @fetX ook een beetje een pistolero act doet, dus ik twijfelde om een like te geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral tweede helft, tot aan de tegengoal wat voor dit onzekere elftal gewoon een klote moment is. En de laatste 10 minuten waren redelijk.
@:fetX doet een beetje de Pistolero act wat mij betreft en onderschat deze tegenstander ook nog eens rijkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |