Wanneer een of twee mensen zich vergissen, kun je dat inderdaad zeggen. Wanneer iedereen het fout heeft, is er toch misschien wat anders aan de hand.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom professionals blijkbaar niet de moeite nemen om zulke regels te bekijken. Zeker bij teams. Dat is ook een stukje gemakszucht, want de tekst zelf is echt hartstikke duidelijk.
Iedereen ligt nu in bed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of dit topic langer gaat lopen dan het topic over Abu Dhabi 2021.
Komt denk ik ook omdat je vroegah wel halve punten had als een wedstrijd voor X% werd afgevlagd. Mensen hebben dat gewoon doorgetrokken…quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom professionals blijkbaar niet de moeite nemen om zulke regels te bekijken. Zeker bij teams. Dat is ook een stukje gemakszucht, want de tekst zelf is echt hartstikke duidelijk.
Nee, ze lazen een andere regel voor. Deze staat ook in de nieuwste versie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar ook dit
Dit is niet wat Ember en dr vriendjes voorlazen dus blijkbaar hebben zij een ietwat veroudere versie of juist een nieuwere
Neenee, iedereen moest op het internet even op zoek naar die ene regel waarvan niemand wist dat die bestond. want nu achteraf weten we dat ie bestaat, maar toen hadden ze dat moeten weten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer een of twee mensen zich vergissen, kun je dat inderdaad zeggen. Wanneer iedereen het fout heeft, is er toch misschien wat anders aan de hand.
Gaat de goede kant op, weet zo ff niet meer hoeveel er toen warenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of dit topic langer gaat lopen dan het topic over Abu Dhabi 2021.
Misschien moet je een positieve post plaatsenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer een of twee mensen zich vergissen, kun je dat inderdaad zeggen. Wanneer iedereen het fout heeft, is er toch misschien wat anders aan de hand.
Dat ja, ook aangezien er voor zover wij weten geen enkele serieuze poging is ondernomen om dit op te helderen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als jij A zegt en de rest blijft B roepen dan is het onbegonnen werk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Abu Dhabi was de regel overtreden. Nu niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef beantherio het volgende:
uhuquote:
Daarom permanent met slaaptekort leven, heb je er ook niet zo veel last vanquote:
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, ze lazen een andere regel voor. Deze staat ook in de nieuwste versie.
Maar dat was einde van het seizoen, dus liep wel wat langer door.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, weet zo ff niet meer hoeveel er toen waren
[ afbeelding ]
Sow inderdaad, dat gaan we niet halen denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar dat was einde van het seizoen, dus liep wel wat langer door.
[ afbeelding ]
Beelden mochten toch pas om 17:00?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef wdn het volgende:
fyi
Ziggo Sport over 5 minuten samenvatting Japan.
Onzin. Als ze een bericht met uitleg hadden gestuurd, was het meteen duidelijk geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij A zegt en de rest blijft B roepen dan is het onbegonnen werk.
Waarom plaats je die regel dan niet? In plaats van een niet relevante regel te posten?quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Het heeft toch geen zin om die regels te lezen want volgend jaar hebben ze weer nieuwe regels
Ja, dat meerdere mensen de regels niet goed lezen en/of elkaar napraten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die regel is niet gisteren pas toegevoegd he?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neenee, iedereen moest op het internet even op zoek naar die ene regel waarvan niemand wist dat die bestond. want nu achteraf weten we dat ie bestaat, maar toen hadden ze dat moeten weten.
Lekker dan. Boerend Nederland over de zeik, morgen traktoren op het malieveld?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef 3rr0r het volgende:
Iedereen bij Red Bull heeft een NL vlaggetje op de wang
Any carsquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Abu Dhabi was de regel overtreden. Nu niet.
*zucht*quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die regel is niet gisteren pas toegevoegd he?
En hoever ga je dit door trekken? Bij elke beslissing?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Onzin. Als ze een bericht met uitleg hadden gestuurd, was het meteen duidelijk geweest.
Als en alle media, en de constructeurs en de coureurs en de kijkers het niet weten dan is of de hele wereld dus gek, of de FIA. En zelfs al is de hele wereld gek, dan kan de FIA zich daar dan maar beter bij aanpassen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, dat meerdere mensen de regels niet goed lezen en/of elkaar napraten.
Of wou je zeggen dat de mensen die claimden dat er geen volle punten werden gegeven de regels wel goed hebben gelezen?
Alleen wat win je er bij als organisatie om zo’n principieel standpunt in te nemen? Het is toch alleen maar slechte reclame voor je product? (Nog los van dat ik de verwarring helemaal niet gek vind, tot Spa vorig jaar kreeg je inderdaad minder punten als we voor X% afvlagden)quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, dat meerdere mensen de regels niet goed lezen en/of elkaar napraten.
Of wou je zeggen dat de mensen die claimden dat er geen volle punten werden gegeven de regels wel goed hebben gelezen?
Gewoon midden op de snelweg, past wel meer bij het begin van deze race.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lekker dan. Boerend Nederland over de zeik, morgen traktoren op het malieveld?
Nee hoor, de regel was interpretabel en geïnterpreteerd zoals vooraf aangegeven bij de drivers briefing.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Abu Dhabi was de regel overtreden. Nu niet.
Dat was dan ook de laatste race vh seizoen én een controversiële race. Daar win je het niet snel vanquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sow inderdaad, dat gaan we niet halen denk ik
OMDAT IK DEZE REGELS KAN VINDEN EN NIET DE LETTERLIJKE TEKST DIE ZIJ VOORLAZEN DUS HOE ZOU IK DIE IN VREDESNAAM VOOR JE ER BIJ MOETEN PAKKEN??quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom plaats je die regel dan niet? In plaats van een niet relevante regel te posten?
toch wel een minpuntje van onze viaplay vrienden dat ze even gaan eten of zo, hoe kan je zo'n uitzending afbrekenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Maanvis het volgende:
We hebben wel weer effe een mooie flamewar gehad terwijl we wachten voor de na-nabeshouweing
Ik zeg niet dat mensen gek zijn, ik zeg dat de regels niet goed gelezen zijn. Dat is toch geen gekke conclusie?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als en alle media, en de constructeurs en de coureurs en de kijkers het niet weten dan is of de hele wereld dus gek, of de FIA
abu dhabi loopt nog steeds bij sommigenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. Dat blijkt wel als zelfs het team het niet wist.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was de communicatie van de punten op het scherm niet genoeg?
Er stond een gangbang met amber geplannedquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel een minpuntje van onze viaplay vrienden dat ze even gaan eten of zo, hoe kan je zo'n uitzending afbreken
Het stond gewoon in beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht*
Als NIEMAND weet van een regel, dan moet je dat gewoon communiceren, klaar, over en uit. Ik word echt doodmoe van die captain handsight reacties overal.
Good questionquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom plaats je die regel dan niet? In plaats van een niet relevante regel te posten?
Tijdens de racequote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die regel is niet gisteren pas toegevoegd he?
die kijken niet op het scherm tochquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dat blijkt wel als zelfs het team het niet wist.
Nee. Want hier stond alleen wat er gebeurt bij "Cannot be resumed" en niet wat als de race WEL wordt hervat.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
OMDAT IK DEZE REGELS KAN VINDEN EN NIET DE LETTERLIJKE TEKST DIE ZIJ VOORLAZEN DUS HOE ZOU IK DIE IN VREDESNAAM VOOR JE ER BIJ MOETEN PAKKEN??
en hoezo niet relevant?!?!?!
Dit is juist wat wel de regels zijn en hier op basis van heeft Max zn kampieotnschap
Het Abu Dhabi topic op autosport was nog langer en liep door tot twee weken geleden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als NIEMAND weet van een regel, heb je als organisatie gefaald, geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het stond gewoon in beeld.
Dat jij, ik en iedereen zijn moeder denkt dat de F1 een fout maakt verandert daar weinig aan.
Dan moet je dus even een tandje bij zetten zou ik zeggen. Het stond er ook niet expliciet, het stond er in de vorm van het standaard staatje waardoor je veel makkelijker denkt ‘oh dat is gewoon automagisch gegaan’. Ze hadden gewoon even een berichtje uit moeten doen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het stond gewoon in beeld.
Dat jij, ik en iedereen zijn moeder denkt dat de F1 een fout maakt verandert daar weinig aan.
hoevaak zie jij een regel in beeld tijdens een F1 race?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als NIEMAND weet van een regel, heb je als organisatie gefaald, geen discussie over mogelijk.
Het boekje met regels kun je online gewoon vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als NIEMAND weet van een regel, heb je als organisatie gefaald, geen discussie over mogelijk.
Dat is gecommuniceerd. In de Sporting Regulations. En het stond gewoon in beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht*
Als NIEMAND weet van een regel, dan moet je dat gewoon communiceren, klaar, over en uit. Ik word echt doodmoe van die captain handsight reacties overal.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het Abu Dhabi topic op autosport was nog langer en liep door tot twee weken geleden.
De regie wist hetquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat iemand hier al eerder zei, als de hele klas een 3 heeft is dat niet alleen omdat ze niet goed geleerd hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens, het is ook mijn standpunt dat bijna niemand de moeite heeft genomen om de regels te lezen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen wat win je er bij als organisatie om zo’n principieel standpunt in te nemen? Het is toch alleen maar slechte reclame voor je product? (Nog los van dat ik de verwarring helemaal niet gek vind, tot Spa vorig jaar kreeg je inderdaad minder punten als we voor X% afvlagden)
Ja, en nou?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijkbaar lezen die dus niet goed, want het staat gewoon in de Sporting Regulations. Zoals door de FIA gecommuniceerd is toen die door de WMSC is geratificeerd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lachwekkendquote:
Hoeft ook niet in beeld maar had off the record gecommuniceerd kunnen worden naar teams en tv-stationsquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoevaak zie jij een regel in beeld tijdens een F1 race?
Maar wat als de antwoorden op het bord staan zodat iedereen het kan zien, maar ze toch een 3 halen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat iemand hier al eerder zei, als de hele klas een 3 heeft is dat niet alleen omdat ze niet goed geleerd hebben
Goed dat jij iets positiefs hier plaatst ipv alleen te zeuren!quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef R-woud93 het volgende:
Zo, ontbijt zit er in.
Vanmiddag maar ff vieren![]()
@:neef_wuppie
Ok. Wist jij dat er hele punten werden uitgedeeld aan de hand van die graphic? Ik dacht het niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoevaak zie jij een regel in beeld tijdens een F1 race?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee hoor, de regel was interpretabel en geïnterpreteerd zoals vooraf aangegeven bij de drivers briefing.
die teams kunnen gewoon de regels nalezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoeft ook niet in beeld maar had off the record gecommuniceerd kunnen worden naar teams en tv-stations
Niet iedereen leest allesquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het boekje met regels kun je online gewoon vinden.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed dat jij iets positiefs hier plaatst ipv alleen te zeuren!
foutje van de leraar een paar klassen eerder, in groep 3. die heeft ze niet leren lezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar wat als de antwoorden op het bord staan zodat iedereen het kan zien, maar ze toch een 3 halen?
Sowieso, R-woudquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed dat jij iets positiefs hier plaatst ipv alleen te zeuren!
Omdat je de verkeerde regel citeert. Die andere staat ook gewoon in de Sporting Regulations.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
OMDAT IK DEZE REGELS KAN VINDEN EN NIET DE LETTERLIJKE TEKST DIE ZIJ VOORLAZEN DUS HOE ZOU IK DIE IN VREDESNAAM VOOR JE ER BIJ MOETEN PAKKEN??
Dit is juist wat wel de regels zijn en hier op basis van heeft Max zn kampieotnschap
Dat heeft minimaal 2x in beeld gestaan, maar het was overal ''hahahaha''quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok. Wist jij dat er hele punten werden uitgedeeld aan de hand van die graphic? Ik dacht het niet.
Dit dus. Ondanks wat de “experts” zeiden, Max won met 8 en 6 punten verschil, ongeacht de hoeveelheid te verdelen punten vandaag. Zo simpel is het.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:41 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het wel wat zuur als je denkt dat men niet bij gevecht tussen LEC en PER zat te denken dat het voor het kampioenschap was.
Ik zat telkens op het puntje van mijn stoel want als ze er allebei af gingen dan was VER alsnog kampioen ondanks geringe puntenaantallen
Vorig jaar al bij het publiceren van de Sporting Regulations voor 2022.quote:
echt achterlijk en laagquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk zware straf. Dit is politiek.
Maar ogen op de bal houden, wat deed die kraan daar.
waarom maak je je zo druk over ditquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok. Wist jij dat er hele punten werden uitgedeeld aan de hand van die graphic? Ik dacht het niet.
Je had het aan de hand van die infographic gewoon kunnen weten. Dat je het beter denkt te weten is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Japanse tentakel-hentai op het grote schermquote:
Die FIA maakt zichzelf echt belachelijk vandaagquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat voor iedereen geldt dan is er nog steeds iets mis vanuit de leraar. Slecht handschrift, er hangt iets voor, hij schrijft het ingewikkeld op, wat dan ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar wat als de antwoorden op het bord staan zodat iedereen het kan zien, maar ze toch een 3 halen?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
foutje van de leraar een paar klassen eerder, in groep 3. die heeft ze niet leren lezen
Sky wist het ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik geef lekker de schuld aan het bijdehante viaplay en Kalff. Maar die laatste heeft al zijn excuses aangeboden
Naar de race van Max en Checoquote:
Manmanmanmanmanmanmanmanmanmanman. Straf is terecht, tikkie overdreven misschien, maar die uitlegquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, terug in de auto en die straf pakken!quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel schokkend. Daar zal binnen het team niet het laatste woord over gesproken zijn, hier kan je punten op verliezen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Red Bull heeft 17 advocaten in dienst die zich met het regelement en dergelijke bezighouden. En nog wist Horner van niks.
Ik denk dat helemaal niemand die nu keer op keer blijft herhalen dat het gecommuniceerd werd dacht dat er echt volle punten uitgedeeld gingen worden. Dan is het niet gecommuniceerd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom maak je je zo druk over dit
de FIA/FOM wist het
heeft het constant in beeld gebracht
en nee ik wist het niet
maar ik weet ook de andere 1000 regels en afwijkingen die er in staan niet
Deze wordt alleen gegeven idd als bliksemafleider van het feit dat de kraan er al stond toen max er zelfs langs kwam en er nog niet eens rood wasquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gejank over Bianchi is juist politiek. Als hij een regel overtreedt moet die straf krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat in principe los van elkaar. Maar de FIA is die dingen nogal kunstmatig aan mekaar aan het knopen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gejank over Bianchi is juist politiek. Als hij eenregelig overtreedt moet die straf krijgen.
Omdat deze regel niet telt. De race is niet gestopt door een rode vlag en niet meer herstart.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Deze verwarring is ontstaan omdat de regels na Spa vorig jaar zijn veranderd. De F1 bestaat meer dan 70 jaar, maar toch staan de meest basale regels nog niet vast, omdat iemand het nodig vindt de boel te pas en te onpas om te gooien wanneer er iets gebeurt dat niet bevalt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Het heeft toch geen zin om die regels te lezen want volgend jaar hebben ze weer nieuwe regels
Uhuh dat is besproken. Alleen jullie hebben het over de achterliggers die er tussenuit gehaald worden en dat er een scenario mogelijk is dat maar een paar achterliggers hiervoor in aanmerking komen is vooraf niet gecommuniceerd. Anders zou het achteraf niet zo extreem controversieel zijn geweestquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet finishen achter SC of onder geel had de voorkeur, dat was duidelijk gecommuniceerd.
Hij denkt echt dat die altijd gelijk heeft en boven alles staatquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]Waarom discussieer jij altijd zo? De wereld is nu eenmaal niet zo zwartwit als jouw beeld ervan.
Bianchi zal geen regel meer overtreden hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gejank over Bianchi is juist politiek. Als hij een regel overtreedt moet die straf krijgen.
Ik ook maar VIAfail is weer bezigquote:
Wanneer je merkt dat geen enkele journalist en commentator goed aan de kijker uitlegt wat er zich afspeelt, is het niet raar dat de FIA met meer uitleg komt. Het is uiteindelijk in ieders belang dat de kijker kan volgen wat er gebeurt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En hoever ga je dit door trekken? Bij elke beslissing?
Beetje onzinnig toch.
Henk God.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Henk de Jong legt het even helder uit op ESPN.
Inderdaad een fout van ons en niet van de FIA
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgend jaar moet Mr. Nightlife gewoon commentaar geven, dan weet tenminste iedereen het.
die dames als pitspoezen?quote:
ja hier dit keer ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ook maar VIAfail is weer bezig
[ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ook maar VIAfail is weer bezig
[ afbeelding ]
Dat scenario was een mogelijkheid volgens de regels en op dat moment de enige mogelijk om onder groen te finishen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh dat is besproken. Alleen jullie hebben het over de achterliggers die er tussenuit gehaald worden en dat er een scenario mogelijk is dat maar een paar achterliggers hiervoor in aanmerking komen is vooraf niet gecommuniceerd. Anders zou het achteraf niet zo extreem controversieel zijn geweest
Ouchquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bianchi zal geen regel meer overtreden hoor
Ik hoop dat ze bij de FIA met andere dingen bezig zijn tijdens de race.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer je merkt dat geen enkele journalist en commentator goed aan de kijker uitlegt wat er zich afspeelt, is het niet raar dat de FIA met meer uitleg komt. Het is uiteindelijk in ieders belang dat de kijker kan volgen wat er gebeurt.
nattekat is ladderzat (dat rijmt)quote:
Aha.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat scenario was een mogelijkheid volgens de regels en op dat moment de enige mogelijk om onder groen te finishen.
Dat er gedoe over was, was alleen maar omdat het nog niet eerder voor is gekomen en omdat Mercedes het minst sportieve sport-team in de geschiedenis van het universum is. En de Britten. De Britten zijn... Britten.
Ik niet. Vorig jaar ook niet gezopen toen Max kampioen was geworden. Wel eventjes gevierd maar verder gewoon normaal gebleven. Het blijft natuurlijk uiteindelijk een vreemdequote:
Waar zouden de communicatiemedewerkers dan mee bezig moeten zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij de FIA met andere dingen bezig zijn tijdens de race.
ViaPlay mag echt opdonderen nu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zal wel weer aan onze wifi liggen.
Da's geen toeval, groetjes Klaus Schwab.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer mooi hoe Sky ermee op houdt precies als ik wil gaan kijken.
voor 1:22 is erg goed! Wat gebeurde daar?quote:
Vragwn beantwoorden van de journalisten die een infographic niet begrijpen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar zouden de communicatiemedewerkers dan mee bezig moeten zijn?
oke werkt dus wel bij jouquote:
Hij zag de vlag ook niet?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:01 schreef Maanvis het volgende:
Overigens, in other news, Vettel had geen radio meer op het eind van de race, hij wist niet wanneer de race afgevlagd was dus...
Jawel, je moet m herstartenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
4 na 12 en nog steeds geen Viaplay show.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
voor 1:22 is erg goed! Wat gebeurde daar?
Iedereen in de rij om hem gelijk te geven want er is toen in 2015 iemand dood gegaan. Maar kijk ook eens kritisch naar Pierre zijn actie.quote:
‘Bij mij doet hij het wel’, aldus Marieke van de ServiceDesk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zal wel weer aan onze wifi liggen.
Met een internetkabel die rechtstreeks met het datacentrum verbonden is uiteraard.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
‘Bij mij doet hij het wel’, aldus Marieke van de ServiceDesk.
Inderdaad. Hij heeft het wel over Bianchi, maar zelf doet hij precies wat zijn maatje het leven heeft gekost.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen in de rij om hem gelijk te geven want er is toen in 2015 iemand dood gegaan. Maar kijk ook eens kritisch naar Pierre zijn actie.
Het ding hoort niet op de baan als racecars rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen in de rij om hem gelijk te geven want er is toen in 2014 iemand dood gegaan. Maar kijk ook eens kritisch naar Pierre zijn actie.
geen zin in nu want max is kampioenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen in de rij om hem gelijk te geven want er is toen in 2015 iemand dood gegaan. Maar kijk ook eens kritisch naar Pierre zijn actie.
Dat sowieso.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het ding hoort niet op de baan als racecars rijden
Er horen geen onverlichte tractoren of andere voertuigen op de baan te zijn als niemand daar vanaf weet. Dat hij te hard reed onder rood is waar, maar doet aan dit punt niks af. Ook met 100 kom je er niet goed vanaf. En dat is een slakkengangetje op het circuit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat los van elkaar. Er rijdt onder enkel geel een kraan op de racelijn terwijl nog niet iedereen is aangesloten achter de SC, dan ben je niet goed bij je verstand. Dat staat verder los van het rijgedrag van GAS.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
bij mij op telefoon na 10 keer proberen ook, op laptop nietquote:
1 punt te weinig, helaas pindakaas.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:08 schreef Nizno het volgende:
dit staat trouwens nog in de app
[ afbeelding ]
Leuk feitjequote:
uhuhquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 punt te weinig, helaas pindakaas.
Huh? Max heeft hem toch gewoon op de baan gewonnen?quote:
Er hoort geen herstelvoertuig te rijden zolang niet elke auto is aangesloten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het ding hoort niet op de baan als racecars rijden
Beker inleverenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:08 schreef Nizno het volgende:
dit staat trouwens nog in de app
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat we na de F3 flop zo blij waren dat Verstappen toch wel kampioen ging wordenquote:
Straf voor Leclerc kwam nadien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Huh? Max heeft hem toch gewoon op de baan gewonnen?
Nee, want penalty kwam pas ernaquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Huh? Max heeft hem toch gewoon op de baan gewonnen?
ik ook op mobielquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb jij gewoon serieus beeld?
Nee, Viaplayquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hamilton-fan natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik vind dat wanneer de commentators, de journalisten en nota bene de teams en de rijders zelf niet eens goed doorhebben wat er gebeurt, er misschien toch het een en ander aan de communicatie te verbeteren valt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vragwn beantwoorden van de journalisten die een infographic niet begrijpen.
LOL, wel goed van je dat je ff de developer tools erbij paktquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay domein mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Blijf proberen! Amber heeft geen BH aan!quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Geen Verstappen-sfeertje” viaplay gaat weer eens een uur een lofzang houden over Max.
Laadt bij mij niet eens trouwens. Maar goed ook misschien.
Ik snap hier niets van, maar ik geloof jequote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay domein mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Je browser blokkeert de stream omdat Viaplay niet tegen de browser zegt dat de bron van de stream veilig is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van, maar ik geloof je
Als de hele klas een drie heeft hebben ze gewoon allemaal niet goed geleerd!quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik vind dat wanneer de commentators, de journalisten en nota bene de teams en de rijders zelf niet eens goed doorhebben wat er gebeurt, er misschien toch het een en ander aan de communicatie te verbeteren valt.
ja das toch dat het certificaat niet voor andere subdomeinen geldt ofzo...quote:
Ah zo, dank uquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je browser blokkeert de stream omdat Viaplay niet tegen de browser zegt dat de bron van de stream veilig is.
27x verversen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Cross-Origin Resource Sharingquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja das toch dat het certificaat niet voor andere subdomeinen geldt ofzo...
Ik denk dat je in een discussie sowieso wel helemaal buitenspel staat als meerdere mensen inhoudelijk in gaan op je argument, en je zelf nooit verder komt dan je argument herhalen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als de hele klas een drie heeft hebben ze gewoon allemaal niet goed geleerd!
Nee, dit heeft niks met certificaten te maken, CORS is een manier om een client te vertellen dat de server te vertrouwen is. Iemand heeft daar iets niet goed ingesteld en nu denkt de browser dat deze content niet ok is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja das toch dat het certificaat niet voor andere subdomeinen geldt ofzo...
juichen.gifquote:
bij mij doet ie he tnuquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb geen CORS fout maar gewoon 404 bij de stream url
ja ik voel me nu wel een noobquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met certificaten te maken, CORS is een manier om een client te vertellen dat de server te vertrouwen is. Iemand heeft daar iets niet goed ingesteld en nu denkt de browser dat deze content niet ok is.
Op zich niet helemaal onjuist natuurlijk. Viaplay :’)quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met certificaten te maken, CORS is een manier om een client te vertellen dat de server te vertrouwen is. Iemand heeft daar iets niet goed ingesteld en nu denkt de browser dat deze content niet ok is.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh ik zie het al, ik mis helemaal niets. Dit is gewoon Viaplay dat zuur is dat zij niet de primeur hebben van een Verstappen kampioenschap, maar dat Ziggo die had.
Wel goed dat ze het op een zondag weten op te lossen. Nadat ze het eerst zelf gesloopt hadden, maar tochquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich niet helemaal onjuist natuurlijk. Viaplay :’)
Hier nu ookquote:
Via de app op tv werkt het niet bij mij. Op telefoon wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Komt net binnenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Er is toch wel een verslaggever die naar m toe kan?
Sowquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Er is toch wel een verslaggever die naar m toe kan
edit:oh daar is hij
heb hem ff teruggespoeld, ze zitten kwartglaasjes champagne te drinkenquote:
Hij zit daar toch!quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Er is toch wel een verslaggever die naar m toe kan
edit:oh daar is hij
Met de DRS openquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jos in de studio!
Vet hard gereden vanuit België
Waarschijnlijk heeft ie daar ook een terras kort en klein geslagen en staat ie op een lijst bij de overheidquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:20 schreef Drekkoning het volgende:
Wat is er mis met Japan Jos?Heb daar een aantal prachtige nachten beleeft. Eten ook helemaal top.
maar... redbull geeft je vleugelsquote:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:28 schreef franklop het volgende:
RB volgende race ook al kans op WCC binnenhalen?
Zou lekker zijn. En daarna nog aftoppen met Perez 2 in WDC.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:28 schreef franklop het volgende:
RB volgende race ook al kans op WCC binnenhalen?
had hij de regelementen even moeten lezen, want ja hij lag toch al meerdere seconden voor. dus alle tijd om te lezenquote:
Nee. Leclerc kan Verstappen nog op 1 punt na evenaren en Sainz kan gemakkelijk nog boven Perez eindigen.quote:
Zelfs Horner, met ongetwijfeld een leger aan advocaten en regellezers in z'n oor, wist het nog niet. Sterker nog, die was er vrij zeker van dat het nog níet beslist was.quote:
Button alweer dertien jaar geleden, jeetje. Dat voelt voor mij echt totáál niet als zo dicht op Alonso's titels, maar juist als een totaal ander tijdperkquote:
Nee hoor, één positie (wat het in de praktijk is) is een volkomen normale straf voor zo'n actie. Niks schokkends, geen zware straf, Een plekje, en klaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel een zware straf voor Leclerc hier.
Wat doe je me aanquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Button alweer dertien jaar geleden, jeetje. Dat voelt voor mij echt totáál niet als zo dicht op Alonso's titels, maar juist als een totaal ander tijdperk
Hoezo?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel een zware straf voor Leclerc hier.
Huh?quote:
Hij lag voor, mist weliswaar zijn rempunt/gaat rechtdoor maar eindigt even ver voor Perez als voor de bocht.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, één positie (wat het in de praktijk is) is een volkomen normale straf voor zo'n actie. Niks schokkends, geen zware straf, Een plekje, en klaar.
Hij hoeft niet meer te verdedigen tegen een aanval, want hij gaat rechtdoor. Dat is een voordeel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij lag voor, mist weliswaar zijn rempunt/gaat rechtdoor maar eindigt even ver voor Perez als voor de bocht.
Ik zie er niet echt een "gaining an advantage in"
Hij zat alleen voor Perez omdat die laatste flink in de ankers moest voor hem.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij lag voor, mist weliswaar zijn rempunt/gaat rechtdoor maar eindigt even ver voor Perez als voor de bocht.
Dat had ik ook toen schumacher ferrari kampioenschappen meemaakte totdat ik herinnerde dat ik een puber was rond die tijdquote:
Meer prijzengeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
Constructeurskampioenschap binnenhalen is sportief gezien alleen maar nadelig? Door de budgetcap heeft het team niks aan het geld want ze besteden al het maximum en hoe hoger het team eindigt des te minder tijd krijgen ze in de windtunnel. Wat is het voordeel voor het team?
jah maar ze moeten toch beeld vullen, anders krijg je alleen maar herhalingen en proostende mannen met amber.quote:
Unsafe rejoin want Perez moest voor hem remmen. Zelfde als met Vettel en Hamilton in Canada 2019(?)quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah maar ze moeten toch beeld vullen, anders krijg je alleen maar herhalingen en proostende mannen met amber.
ga jij daar even staan danquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit?
Nu je het zegt, mijn hele pubertijd was hij kampioenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen schumacher ferrari kampioenschappen meemaakte totdat ik herinnerde dat ik een puber was rond die tijd
Je hoeft niet te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit?
Dat was ik dus precies tijdens de Button-Vettel periode. Een gebrek aan wereldkampioenen tussendoor helpt ook niet mee natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen schumacher ferrari kampioenschappen meemaakte totdat ik herinnerde dat ik een puber was rond die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |