Wanneer een of twee mensen zich vergissen, kun je dat inderdaad zeggen. Wanneer iedereen het fout heeft, is er toch misschien wat anders aan de hand.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom professionals blijkbaar niet de moeite nemen om zulke regels te bekijken. Zeker bij teams. Dat is ook een stukje gemakszucht, want de tekst zelf is echt hartstikke duidelijk.
Iedereen ligt nu in bed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of dit topic langer gaat lopen dan het topic over Abu Dhabi 2021.
Komt denk ik ook omdat je vroegah wel halve punten had als een wedstrijd voor X% werd afgevlagd. Mensen hebben dat gewoon doorgetrokken…quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom professionals blijkbaar niet de moeite nemen om zulke regels te bekijken. Zeker bij teams. Dat is ook een stukje gemakszucht, want de tekst zelf is echt hartstikke duidelijk.
Nee, ze lazen een andere regel voor. Deze staat ook in de nieuwste versie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar ook dit
Dit is niet wat Ember en dr vriendjes voorlazen dus blijkbaar hebben zij een ietwat veroudere versie of juist een nieuwere
Neenee, iedereen moest op het internet even op zoek naar die ene regel waarvan niemand wist dat die bestond. want nu achteraf weten we dat ie bestaat, maar toen hadden ze dat moeten weten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer een of twee mensen zich vergissen, kun je dat inderdaad zeggen. Wanneer iedereen het fout heeft, is er toch misschien wat anders aan de hand.
Gaat de goede kant op, weet zo ff niet meer hoeveel er toen warenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of dit topic langer gaat lopen dan het topic over Abu Dhabi 2021.
Misschien moet je een positieve post plaatsenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer een of twee mensen zich vergissen, kun je dat inderdaad zeggen. Wanneer iedereen het fout heeft, is er toch misschien wat anders aan de hand.
Dat ja, ook aangezien er voor zover wij weten geen enkele serieuze poging is ondernomen om dit op te helderen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als jij A zegt en de rest blijft B roepen dan is het onbegonnen werk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Abu Dhabi was de regel overtreden. Nu niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef beantherio het volgende:
uhuquote:
Daarom permanent met slaaptekort leven, heb je er ook niet zo veel last vanquote:
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, ze lazen een andere regel voor. Deze staat ook in de nieuwste versie.
Maar dat was einde van het seizoen, dus liep wel wat langer door.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, weet zo ff niet meer hoeveel er toen waren
[ afbeelding ]
Sow inderdaad, dat gaan we niet halen denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar dat was einde van het seizoen, dus liep wel wat langer door.
[ afbeelding ]
Beelden mochten toch pas om 17:00?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef wdn het volgende:
fyi
Ziggo Sport over 5 minuten samenvatting Japan.
Onzin. Als ze een bericht met uitleg hadden gestuurd, was het meteen duidelijk geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jij A zegt en de rest blijft B roepen dan is het onbegonnen werk.
Waarom plaats je die regel dan niet? In plaats van een niet relevante regel te posten?quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Het heeft toch geen zin om die regels te lezen want volgend jaar hebben ze weer nieuwe regels
Ja, dat meerdere mensen de regels niet goed lezen en/of elkaar napraten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die regel is niet gisteren pas toegevoegd he?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neenee, iedereen moest op het internet even op zoek naar die ene regel waarvan niemand wist dat die bestond. want nu achteraf weten we dat ie bestaat, maar toen hadden ze dat moeten weten.
Lekker dan. Boerend Nederland over de zeik, morgen traktoren op het malieveld?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef 3rr0r het volgende:
Iedereen bij Red Bull heeft een NL vlaggetje op de wang
Any carsquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Abu Dhabi was de regel overtreden. Nu niet.
*zucht*quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die regel is niet gisteren pas toegevoegd he?
En hoever ga je dit door trekken? Bij elke beslissing?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Onzin. Als ze een bericht met uitleg hadden gestuurd, was het meteen duidelijk geweest.
Als en alle media, en de constructeurs en de coureurs en de kijkers het niet weten dan is of de hele wereld dus gek, of de FIA. En zelfs al is de hele wereld gek, dan kan de FIA zich daar dan maar beter bij aanpassen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, dat meerdere mensen de regels niet goed lezen en/of elkaar napraten.
Of wou je zeggen dat de mensen die claimden dat er geen volle punten werden gegeven de regels wel goed hebben gelezen?
Alleen wat win je er bij als organisatie om zo’n principieel standpunt in te nemen? Het is toch alleen maar slechte reclame voor je product? (Nog los van dat ik de verwarring helemaal niet gek vind, tot Spa vorig jaar kreeg je inderdaad minder punten als we voor X% afvlagden)quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, dat meerdere mensen de regels niet goed lezen en/of elkaar napraten.
Of wou je zeggen dat de mensen die claimden dat er geen volle punten werden gegeven de regels wel goed hebben gelezen?
Gewoon midden op de snelweg, past wel meer bij het begin van deze race.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lekker dan. Boerend Nederland over de zeik, morgen traktoren op het malieveld?
Nee hoor, de regel was interpretabel en geīnterpreteerd zoals vooraf aangegeven bij de drivers briefing.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Abu Dhabi was de regel overtreden. Nu niet.
Dat was dan ook de laatste race vh seizoen én een controversiële race. Daar win je het niet snel vanquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sow inderdaad, dat gaan we niet halen denk ik
OMDAT IK DEZE REGELS KAN VINDEN EN NIET DE LETTERLIJKE TEKST DIE ZIJ VOORLAZEN DUS HOE ZOU IK DIE IN VREDESNAAM VOOR JE ER BIJ MOETEN PAKKEN??quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom plaats je die regel dan niet? In plaats van een niet relevante regel te posten?
toch wel een minpuntje van onze viaplay vrienden dat ze even gaan eten of zo, hoe kan je zo'n uitzending afbrekenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Maanvis het volgende:
We hebben wel weer effe een mooie flamewar gehad terwijl we wachten voor de na-nabeshouweing
Ik zeg niet dat mensen gek zijn, ik zeg dat de regels niet goed gelezen zijn. Dat is toch geen gekke conclusie?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als en alle media, en de constructeurs en de coureurs en de kijkers het niet weten dan is of de hele wereld dus gek, of de FIA
abu dhabi loopt nog steeds bij sommigenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. Dat blijkt wel als zelfs het team het niet wist.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was de communicatie van de punten op het scherm niet genoeg?
Er stond een gangbang met amber geplannedquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel een minpuntje van onze viaplay vrienden dat ze even gaan eten of zo, hoe kan je zo'n uitzending afbreken
Het stond gewoon in beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht*
Als NIEMAND weet van een regel, dan moet je dat gewoon communiceren, klaar, over en uit. Ik word echt doodmoe van die captain handsight reacties overal.
Good questionquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom plaats je die regel dan niet? In plaats van een niet relevante regel te posten?
Tijdens de racequote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die regel is niet gisteren pas toegevoegd he?
die kijken niet op het scherm tochquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dat blijkt wel als zelfs het team het niet wist.
Nee. Want hier stond alleen wat er gebeurt bij "Cannot be resumed" en niet wat als de race WEL wordt hervat.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
OMDAT IK DEZE REGELS KAN VINDEN EN NIET DE LETTERLIJKE TEKST DIE ZIJ VOORLAZEN DUS HOE ZOU IK DIE IN VREDESNAAM VOOR JE ER BIJ MOETEN PAKKEN??
en hoezo niet relevant?!?!?!
Dit is juist wat wel de regels zijn en hier op basis van heeft Max zn kampieotnschap
Het Abu Dhabi topic op autosport was nog langer en liep door tot twee weken geleden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als NIEMAND weet van een regel, heb je als organisatie gefaald, geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het stond gewoon in beeld.
Dat jij, ik en iedereen zijn moeder denkt dat de F1 een fout maakt verandert daar weinig aan.
Dan moet je dus even een tandje bij zetten zou ik zeggen. Het stond er ook niet expliciet, het stond er in de vorm van het standaard staatje waardoor je veel makkelijker denkt ‘oh dat is gewoon automagisch gegaan’. Ze hadden gewoon even een berichtje uit moeten doen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het stond gewoon in beeld.
Dat jij, ik en iedereen zijn moeder denkt dat de F1 een fout maakt verandert daar weinig aan.
hoevaak zie jij een regel in beeld tijdens een F1 race?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als NIEMAND weet van een regel, heb je als organisatie gefaald, geen discussie over mogelijk.
Het boekje met regels kun je online gewoon vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als NIEMAND weet van een regel, heb je als organisatie gefaald, geen discussie over mogelijk.
Dat is gecommuniceerd. In de Sporting Regulations. En het stond gewoon in beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht*
Als NIEMAND weet van een regel, dan moet je dat gewoon communiceren, klaar, over en uit. Ik word echt doodmoe van die captain handsight reacties overal.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het Abu Dhabi topic op autosport was nog langer en liep door tot twee weken geleden.
De regie wist hetquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat iemand hier al eerder zei, als de hele klas een 3 heeft is dat niet alleen omdat ze niet goed geleerd hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens, het is ook mijn standpunt dat bijna niemand de moeite heeft genomen om de regels te lezen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen wat win je er bij als organisatie om zo’n principieel standpunt in te nemen? Het is toch alleen maar slechte reclame voor je product? (Nog los van dat ik de verwarring helemaal niet gek vind, tot Spa vorig jaar kreeg je inderdaad minder punten als we voor X% afvlagden)
Ja, en nou?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijkbaar lezen die dus niet goed, want het staat gewoon in de Sporting Regulations. Zoals door de FIA gecommuniceerd is toen die door de WMSC is geratificeerd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lachwekkendquote:
Hoeft ook niet in beeld maar had off the record gecommuniceerd kunnen worden naar teams en tv-stationsquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoevaak zie jij een regel in beeld tijdens een F1 race?
Maar wat als de antwoorden op het bord staan zodat iedereen het kan zien, maar ze toch een 3 halen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat iemand hier al eerder zei, als de hele klas een 3 heeft is dat niet alleen omdat ze niet goed geleerd hebben
Goed dat jij iets positiefs hier plaatst ipv alleen te zeuren!quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef R-woud93 het volgende:
Zo, ontbijt zit er in.
Vanmiddag maar ff vieren![]()
@:neef_wuppie
Ok. Wist jij dat er hele punten werden uitgedeeld aan de hand van die graphic? Ik dacht het niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoevaak zie jij een regel in beeld tijdens een F1 race?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee hoor, de regel was interpretabel en geīnterpreteerd zoals vooraf aangegeven bij de drivers briefing.
die teams kunnen gewoon de regels nalezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoeft ook niet in beeld maar had off the record gecommuniceerd kunnen worden naar teams en tv-stations
Niet iedereen leest allesquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het boekje met regels kun je online gewoon vinden.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed dat jij iets positiefs hier plaatst ipv alleen te zeuren!
foutje van de leraar een paar klassen eerder, in groep 3. die heeft ze niet leren lezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar wat als de antwoorden op het bord staan zodat iedereen het kan zien, maar ze toch een 3 halen?
Sowieso, R-woudquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed dat jij iets positiefs hier plaatst ipv alleen te zeuren!
Omdat je de verkeerde regel citeert. Die andere staat ook gewoon in de Sporting Regulations.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
OMDAT IK DEZE REGELS KAN VINDEN EN NIET DE LETTERLIJKE TEKST DIE ZIJ VOORLAZEN DUS HOE ZOU IK DIE IN VREDESNAAM VOOR JE ER BIJ MOETEN PAKKEN??
en hoezo niet relevant?!?!?!
Dit is juist wat wel de regels zijn en hier op basis van heeft Max zn kampieotnschap
Dat heeft minimaal 2x in beeld gestaan, maar het was overal ''hahahaha''quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok. Wist jij dat er hele punten werden uitgedeeld aan de hand van die graphic? Ik dacht het niet.
Dit dus. Ondanks wat de “experts” zeiden, Max won met 8 en 6 punten verschil, ongeacht de hoeveelheid te verdelen punten vandaag. Zo simpel is het.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:41 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het wel wat zuur als je denkt dat men niet bij gevecht tussen LEC en PER zat te denken dat het voor het kampioenschap was.
Ik zat telkens op het puntje van mijn stoel want als ze er allebei af gingen dan was VER alsnog kampioen ondanks geringe puntenaantallen
Vorig jaar al bij het publiceren van de Sporting Regulations voor 2022.quote:
echt achterlijk en laagquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk zware straf. Dit is politiek.
Maar ogen op de bal houden, wat deed die kraan daar.
waarom maak je je zo druk over ditquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok. Wist jij dat er hele punten werden uitgedeeld aan de hand van die graphic? Ik dacht het niet.
Je had het aan de hand van die infographic gewoon kunnen weten. Dat je het beter denkt te weten is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Japanse tentakel-hentai op het grote schermquote:
Die FIA maakt zichzelf echt belachelijk vandaagquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk zware straf. Dit is politiek.
Maar ogen op de bal houden, wat deed die kraan daar.
Als dat voor iedereen geldt dan is er nog steeds iets mis vanuit de leraar. Slecht handschrift, er hangt iets voor, hij schrijft het ingewikkeld op, wat dan ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar wat als de antwoorden op het bord staan zodat iedereen het kan zien, maar ze toch een 3 halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |