quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee hoor, de regel was interpretabel en geïnterpreteerd zoals vooraf aangegeven bij de drivers briefing.
die teams kunnen gewoon de regels nalezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoeft ook niet in beeld maar had off the record gecommuniceerd kunnen worden naar teams en tv-stations
Niet iedereen leest allesquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het boekje met regels kun je online gewoon vinden.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed dat jij iets positiefs hier plaatst ipv alleen te zeuren!
foutje van de leraar een paar klassen eerder, in groep 3. die heeft ze niet leren lezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar wat als de antwoorden op het bord staan zodat iedereen het kan zien, maar ze toch een 3 halen?
Sowieso, R-woudquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed dat jij iets positiefs hier plaatst ipv alleen te zeuren!
Omdat je de verkeerde regel citeert. Die andere staat ook gewoon in de Sporting Regulations.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
OMDAT IK DEZE REGELS KAN VINDEN EN NIET DE LETTERLIJKE TEKST DIE ZIJ VOORLAZEN DUS HOE ZOU IK DIE IN VREDESNAAM VOOR JE ER BIJ MOETEN PAKKEN??
en hoezo niet relevant?!?!?!
Dit is juist wat wel de regels zijn en hier op basis van heeft Max zn kampieotnschap
Dat heeft minimaal 2x in beeld gestaan, maar het was overal ''hahahaha''quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok. Wist jij dat er hele punten werden uitgedeeld aan de hand van die graphic? Ik dacht het niet.
Dit dus. Ondanks wat de “experts” zeiden, Max won met 8 en 6 punten verschil, ongeacht de hoeveelheid te verdelen punten vandaag. Zo simpel is het.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:41 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het wel wat zuur als je denkt dat men niet bij gevecht tussen LEC en PER zat te denken dat het voor het kampioenschap was.
Ik zat telkens op het puntje van mijn stoel want als ze er allebei af gingen dan was VER alsnog kampioen ondanks geringe puntenaantallen
Vorig jaar al bij het publiceren van de Sporting Regulations voor 2022.quote:
echt achterlijk en laagquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk zware straf. Dit is politiek.
Maar ogen op de bal houden, wat deed die kraan daar.
waarom maak je je zo druk over ditquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok. Wist jij dat er hele punten werden uitgedeeld aan de hand van die graphic? Ik dacht het niet.
Je had het aan de hand van die infographic gewoon kunnen weten. Dat je het beter denkt te weten is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Japanse tentakel-hentai op het grote schermquote:
Die FIA maakt zichzelf echt belachelijk vandaagquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk zware straf. Dit is politiek.
Maar ogen op de bal houden, wat deed die kraan daar.
Als dat voor iedereen geldt dan is er nog steeds iets mis vanuit de leraar. Slecht handschrift, er hangt iets voor, hij schrijft het ingewikkeld op, wat dan ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar wat als de antwoorden op het bord staan zodat iedereen het kan zien, maar ze toch een 3 halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |