bij mij doet ie he tnuquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb geen CORS fout maar gewoon 404 bij de stream url
ja ik voel me nu wel een noobquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met certificaten te maken, CORS is een manier om een client te vertellen dat de server te vertrouwen is. Iemand heeft daar iets niet goed ingesteld en nu denkt de browser dat deze content niet ok is.
Op zich niet helemaal onjuist natuurlijk. Viaplay :’)quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met certificaten te maken, CORS is een manier om een client te vertellen dat de server te vertrouwen is. Iemand heeft daar iets niet goed ingesteld en nu denkt de browser dat deze content niet ok is.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh ik zie het al, ik mis helemaal niets. Dit is gewoon Viaplay dat zuur is dat zij niet de primeur hebben van een Verstappen kampioenschap, maar dat Ziggo die had.
Wel goed dat ze het op een zondag weten op te lossen. Nadat ze het eerst zelf gesloopt hadden, maar tochquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich niet helemaal onjuist natuurlijk. Viaplay :’)
Hier nu ookquote:
Via de app op tv werkt het niet bij mij. Op telefoon wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay domein mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Komt net binnenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Er is toch wel een verslaggever die naar m toe kan?
Sowquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Er is toch wel een verslaggever die naar m toe kan
edit:oh daar is hij
heb hem ff teruggespoeld, ze zitten kwartglaasjes champagne te drinkenquote:
Hij zit daar toch!quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Er is toch wel een verslaggever die naar m toe kan
edit:oh daar is hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |