Hamilton-fan natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb jij gewoon serieus beeld?
Tja, dat mag je vinden. Maar ik vind dat wanneer de commentators, de journalisten en nota bene de teams en de rijders zelf niet eens goed doorhebben wat er gebeurt, er misschien toch het een en ander aan de communicatie te verbeteren valt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vragwn beantwoorden van de journalisten die een infographic niet begrijpen.
LOL, wel goed van je dat je ff de developer tools erbij paktquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay domein mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Blijf proberen! Amber heeft geen BH aan!quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Geen Verstappen-sfeertje” viaplay gaat weer eens een uur een lofzang houden over Max.
Laadt bij mij niet eens trouwens. Maar goed ook misschien.
Ik snap hier niets van, maar ik geloof jequote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay domein mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Je browser blokkeert de stream omdat Viaplay niet tegen de browser zegt dat de bron van de stream veilig is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van, maar ik geloof je
Als de hele klas een drie heeft hebben ze gewoon allemaal niet goed geleerd!quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik vind dat wanneer de commentators, de journalisten en nota bene de teams en de rijders zelf niet eens goed doorhebben wat er gebeurt, er misschien toch het een en ander aan de communicatie te verbeteren valt.
ja das toch dat het certificaat niet voor andere subdomeinen geldt ofzo...quote:
Ah zo, dank uquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je browser blokkeert de stream omdat Viaplay niet tegen de browser zegt dat de bron van de stream veilig is.
27x verversen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb jij gewoon serieus beeld?
Cross-Origin Resource Sharingquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja das toch dat het certificaat niet voor andere subdomeinen geldt ofzo...
Ik denk dat je in een discussie sowieso wel helemaal buitenspel staat als meerdere mensen inhoudelijk in gaan op je argument, en je zelf nooit verder komt dan je argument herhalen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als de hele klas een drie heeft hebben ze gewoon allemaal niet goed geleerd!
Nee, dit heeft niks met certificaten te maken, CORS is een manier om een client te vertellen dat de server te vertrouwen is. Iemand heeft daar iets niet goed ingesteld en nu denkt de browser dat deze content niet ok is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja das toch dat het certificaat niet voor andere subdomeinen geldt ofzo...
juichen.gifquote:
bij mij doet ie he tnuquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb geen CORS fout maar gewoon 404 bij de stream url
ja ik voel me nu wel een noobquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met certificaten te maken, CORS is een manier om een client te vertellen dat de server te vertrouwen is. Iemand heeft daar iets niet goed ingesteld en nu denkt de browser dat deze content niet ok is.
Op zich niet helemaal onjuist natuurlijk. Viaplay :’)quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met certificaten te maken, CORS is een manier om een client te vertellen dat de server te vertrouwen is. Iemand heeft daar iets niet goed ingesteld en nu denkt de browser dat deze content niet ok is.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh ik zie het al, ik mis helemaal niets. Dit is gewoon Viaplay dat zuur is dat zij niet de primeur hebben van een Verstappen kampioenschap, maar dat Ziggo die had.
Wel goed dat ze het op een zondag weten op te lossen. Nadat ze het eerst zelf gesloopt hadden, maar tochquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich niet helemaal onjuist natuurlijk. Viaplay :’)
Hier nu ookquote:
Via de app op tv werkt het niet bij mij. Op telefoon wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Komt net binnenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Er is toch wel een verslaggever die naar m toe kan?
Sowquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Er is toch wel een verslaggever die naar m toe kan
edit:oh daar is hij
heb hem ff teruggespoeld, ze zitten kwartglaasjes champagne te drinkenquote:
Hij zit daar toch!quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
Waar is Jos? Er is toch wel een verslaggever die naar m toe kan
edit:oh daar is hij
Met de DRS openquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jos in de studio!
Vet hard gereden vanuit België
Waarschijnlijk heeft ie daar ook een terras kort en klein geslagen en staat ie op een lijst bij de overheidquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:20 schreef Drekkoning het volgende:
Wat is er mis met Japan Jos?Heb daar een aantal prachtige nachten beleeft. Eten ook helemaal top.
maar... redbull geeft je vleugelsquote:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:28 schreef franklop het volgende:
RB volgende race ook al kans op WCC binnenhalen?
Zou lekker zijn. En daarna nog aftoppen met Perez 2 in WDC.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:28 schreef franklop het volgende:
RB volgende race ook al kans op WCC binnenhalen?
had hij de regelementen even moeten lezen, want ja hij lag toch al meerdere seconden voor. dus alle tijd om te lezenquote:
Nee. Leclerc kan Verstappen nog op 1 punt na evenaren en Sainz kan gemakkelijk nog boven Perez eindigen.quote:
Zelfs Horner, met ongetwijfeld een leger aan advocaten en regellezers in z'n oor, wist het nog niet. Sterker nog, die was er vrij zeker van dat het nog níet beslist was.quote:
Button alweer dertien jaar geleden, jeetje. Dat voelt voor mij echt totáál niet als zo dicht op Alonso's titels, maar juist als een totaal ander tijdperkquote:
Nee hoor, één positie (wat het in de praktijk is) is een volkomen normale straf voor zo'n actie. Niks schokkends, geen zware straf, Een plekje, en klaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel een zware straf voor Leclerc hier.
Wat doe je me aanquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Button alweer dertien jaar geleden, jeetje. Dat voelt voor mij echt totáál niet als zo dicht op Alonso's titels, maar juist als een totaal ander tijdperk
Hoezo?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel een zware straf voor Leclerc hier.
Huh?quote:
Hij lag voor, mist weliswaar zijn rempunt/gaat rechtdoor maar eindigt even ver voor Perez als voor de bocht.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, één positie (wat het in de praktijk is) is een volkomen normale straf voor zo'n actie. Niks schokkends, geen zware straf, Een plekje, en klaar.
Hij hoeft niet meer te verdedigen tegen een aanval, want hij gaat rechtdoor. Dat is een voordeel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij lag voor, mist weliswaar zijn rempunt/gaat rechtdoor maar eindigt even ver voor Perez als voor de bocht.
Ik zie er niet echt een "gaining an advantage in"
Hij zat alleen voor Perez omdat die laatste flink in de ankers moest voor hem.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij lag voor, mist weliswaar zijn rempunt/gaat rechtdoor maar eindigt even ver voor Perez als voor de bocht.
Dat had ik ook toen schumacher ferrari kampioenschappen meemaakte totdat ik herinnerde dat ik een puber was rond die tijdquote:
Meer prijzengeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
Constructeurskampioenschap binnenhalen is sportief gezien alleen maar nadelig? Door de budgetcap heeft het team niks aan het geld want ze besteden al het maximum en hoe hoger het team eindigt des te minder tijd krijgen ze in de windtunnel. Wat is het voordeel voor het team?
jah maar ze moeten toch beeld vullen, anders krijg je alleen maar herhalingen en proostende mannen met amber.quote:
Unsafe rejoin want Perez moest voor hem remmen. Zelfde als met Vettel en Hamilton in Canada 2019(?)quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah maar ze moeten toch beeld vullen, anders krijg je alleen maar herhalingen en proostende mannen met amber.
ga jij daar even staan danquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit?
Nu je het zegt, mijn hele pubertijd was hij kampioenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen schumacher ferrari kampioenschappen meemaakte totdat ik herinnerde dat ik een puber was rond die tijd
Je hoeft niet te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit?
Dat was ik dus precies tijdens de Button-Vettel periode. Een gebrek aan wereldkampioenen tussendoor helpt ook niet mee natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen schumacher ferrari kampioenschappen meemaakte totdat ik herinnerde dat ik een puber was rond die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |