Hamilton-fan natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb jij gewoon serieus beeld?
Tja, dat mag je vinden. Maar ik vind dat wanneer de commentators, de journalisten en nota bene de teams en de rijders zelf niet eens goed doorhebben wat er gebeurt, er misschien toch het een en ander aan de communicatie te verbeteren valt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vragwn beantwoorden van de journalisten die een infographic niet begrijpen.
LOL, wel goed van je dat je ff de developer tools erbij paktquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay domein mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Blijf proberen! Amber heeft geen BH aan!quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Geen Verstappen-sfeertje” viaplay gaat weer eens een uur een lofzang houden over Max.
Laadt bij mij niet eens trouwens. Maar goed ook misschien.
Ik snap hier niets van, maar ik geloof jequote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
CORS Policy staat niet goed, kortom vanaf het viaplay domein mag je dit request niet opvragen, iemand heeft iets goed verkloot
Je browser blokkeert de stream omdat Viaplay niet tegen de browser zegt dat de bron van de stream veilig is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van, maar ik geloof je
Als de hele klas een drie heeft hebben ze gewoon allemaal niet goed geleerd!quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik vind dat wanneer de commentators, de journalisten en nota bene de teams en de rijders zelf niet eens goed doorhebben wat er gebeurt, er misschien toch het een en ander aan de communicatie te verbeteren valt.
ja das toch dat het certificaat niet voor andere subdomeinen geldt ofzo...quote:
Ah zo, dank uquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je browser blokkeert de stream omdat Viaplay niet tegen de browser zegt dat de bron van de stream veilig is.
27x verversen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb jij gewoon serieus beeld?
Cross-Origin Resource Sharingquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja das toch dat het certificaat niet voor andere subdomeinen geldt ofzo...
Ik denk dat je in een discussie sowieso wel helemaal buitenspel staat als meerdere mensen inhoudelijk in gaan op je argument, en je zelf nooit verder komt dan je argument herhalen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als de hele klas een drie heeft hebben ze gewoon allemaal niet goed geleerd!
Nee, dit heeft niks met certificaten te maken, CORS is een manier om een client te vertellen dat de server te vertrouwen is. Iemand heeft daar iets niet goed ingesteld en nu denkt de browser dat deze content niet ok is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja das toch dat het certificaat niet voor andere subdomeinen geldt ofzo...
juichen.gifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |