Waar zouden de communicatiemedewerkers dan mee bezig moeten zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij de FIA met andere dingen bezig zijn tijdens de race.
ViaPlay mag echt opdonderen nu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zal wel weer aan onze wifi liggen.
Da's geen toeval, groetjes Klaus Schwab.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer mooi hoe Sky ermee op houdt precies als ik wil gaan kijken.
voor 1:22 is erg goed! Wat gebeurde daar?quote:
Vragwn beantwoorden van de journalisten die een infographic niet begrijpen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar zouden de communicatiemedewerkers dan mee bezig moeten zijn?
oke werkt dus wel bij jouquote:
Hij zag de vlag ook niet?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:01 schreef Maanvis het volgende:
Overigens, in other news, Vettel had geen radio meer op het eind van de race, hij wist niet wanneer de race afgevlagd was dus...
Jawel, je moet m herstartenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
4 na 12 en nog steeds geen Viaplay show.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
voor 1:22 is erg goed! Wat gebeurde daar?
Iedereen in de rij om hem gelijk te geven want er is toen in 2015 iemand dood gegaan. Maar kijk ook eens kritisch naar Pierre zijn actie.quote:
‘Bij mij doet hij het wel’, aldus Marieke van de ServiceDesk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zal wel weer aan onze wifi liggen.
Met een internetkabel die rechtstreeks met het datacentrum verbonden is uiteraard.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
‘Bij mij doet hij het wel’, aldus Marieke van de ServiceDesk.
Inderdaad. Hij heeft het wel over Bianchi, maar zelf doet hij precies wat zijn maatje het leven heeft gekost.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen in de rij om hem gelijk te geven want er is toen in 2015 iemand dood gegaan. Maar kijk ook eens kritisch naar Pierre zijn actie.
Het ding hoort niet op de baan als racecars rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen in de rij om hem gelijk te geven want er is toen in 2014 iemand dood gegaan. Maar kijk ook eens kritisch naar Pierre zijn actie.
geen zin in nu want max is kampioenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen in de rij om hem gelijk te geven want er is toen in 2015 iemand dood gegaan. Maar kijk ook eens kritisch naar Pierre zijn actie.
Dat sowieso.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het ding hoort niet op de baan als racecars rijden
Er horen geen onverlichte tractoren of andere voertuigen op de baan te zijn als niemand daar vanaf weet. Dat hij te hard reed onder rood is waar, maar doet aan dit punt niks af. Ook met 100 kom je er niet goed vanaf. En dat is een slakkengangetje op het circuit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat los van elkaar. Er rijdt onder enkel geel een kraan op de racelijn terwijl nog niet iedereen is aangesloten achter de SC, dan ben je niet goed bij je verstand. Dat staat verder los van het rijgedrag van GAS.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
bij mij op telefoon na 10 keer proberen ook, op laptop nietquote:
1 punt te weinig, helaas pindakaas.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:08 schreef Nizno het volgende:
dit staat trouwens nog in de app
[ afbeelding ]
Leuk feitjequote:
uhuhquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 punt te weinig, helaas pindakaas.
Huh? Max heeft hem toch gewoon op de baan gewonnen?quote:
Er hoort geen herstelvoertuig te rijden zolang niet elke auto is aangesloten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het ding hoort niet op de baan als racecars rijden
Beker inleverenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:08 schreef Nizno het volgende:
dit staat trouwens nog in de app
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat we na de F3 flop zo blij waren dat Verstappen toch wel kampioen ging wordenquote:
Straf voor Leclerc kwam nadien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Huh? Max heeft hem toch gewoon op de baan gewonnen?
Nee, want penalty kwam pas ernaquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Huh? Max heeft hem toch gewoon op de baan gewonnen?
ik ook op mobielquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb jij gewoon serieus beeld?
Nee, Viaplayquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb jij gewoon serieus beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |