quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgend jaar moet Mr. Nightlife gewoon commentaar geven, dan weet tenminste iedereen het.
die dames als pitspoezen?quote:
ja hier dit keer ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ook maar VIAfail is weer bezig
[ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ook maar VIAfail is weer bezig
[ afbeelding ]
Dat scenario was een mogelijkheid volgens de regels en op dat moment de enige mogelijk om onder groen te finishen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh dat is besproken. Alleen jullie hebben het over de achterliggers die er tussenuit gehaald worden en dat er een scenario mogelijk is dat maar een paar achterliggers hiervoor in aanmerking komen is vooraf niet gecommuniceerd. Anders zou het achteraf niet zo extreem controversieel zijn geweest
Ouchquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bianchi zal geen regel meer overtreden hoor
Ik hoop dat ze bij de FIA met andere dingen bezig zijn tijdens de race.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer je merkt dat geen enkele journalist en commentator goed aan de kijker uitlegt wat er zich afspeelt, is het niet raar dat de FIA met meer uitleg komt. Het is uiteindelijk in ieders belang dat de kijker kan volgen wat er gebeurt.
nattekat is ladderzat (dat rijmt)quote:
Aha.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat scenario was een mogelijkheid volgens de regels en op dat moment de enige mogelijk om onder groen te finishen.
Dat er gedoe over was, was alleen maar omdat het nog niet eerder voor is gekomen en omdat Mercedes het minst sportieve sport-team in de geschiedenis van het universum is. En de Britten. De Britten zijn... Britten.
Ik niet. Vorig jaar ook niet gezopen toen Max kampioen was geworden. Wel eventjes gevierd maar verder gewoon normaal gebleven. Het blijft natuurlijk uiteindelijk een vreemdequote:
Waar zouden de communicatiemedewerkers dan mee bezig moeten zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij de FIA met andere dingen bezig zijn tijdens de race.
ViaPlay mag echt opdonderen nu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zal wel weer aan onze wifi liggen.
Da's geen toeval, groetjes Klaus Schwab.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer mooi hoe Sky ermee op houdt precies als ik wil gaan kijken.
voor 1:22 is erg goed! Wat gebeurde daar?quote:
Vragwn beantwoorden van de journalisten die een infographic niet begrijpen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar zouden de communicatiemedewerkers dan mee bezig moeten zijn?
oke werkt dus wel bij jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |