quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
foutje van de leraar een paar klassen eerder, in groep 3. die heeft ze niet leren lezen
Sky wist het ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik geef lekker de schuld aan het bijdehante viaplay en Kalff. Maar die laatste heeft al zijn excuses aangeboden
Naar de race van Max en Checoquote:
Manmanmanmanmanmanmanmanmanmanman. Straf is terecht, tikkie overdreven misschien, maar die uitlegquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk zware straf. Dit is politiek.
Maar ogen op de bal houden, wat deed die kraan daar.
Ja, terug in de auto en die straf pakken!quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel schokkend. Daar zal binnen het team niet het laatste woord over gesproken zijn, hier kan je punten op verliezen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Red Bull heeft 17 advocaten in dienst die zich met het regelement en dergelijke bezighouden. En nog wist Horner van niks.
Ik denk dat helemaal niemand die nu keer op keer blijft herhalen dat het gecommuniceerd werd dacht dat er echt volle punten uitgedeeld gingen worden. Dan is het niet gecommuniceerd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom maak je je zo druk over dit
de FIA/FOM wist het
heeft het constant in beeld gebracht
en nee ik wist het niet
maar ik weet ook de andere 1000 regels en afwijkingen die er in staan niet
Deze wordt alleen gegeven idd als bliksemafleider van het feit dat de kraan er al stond toen max er zelfs langs kwam en er nog niet eens rood wasquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gejank over Bianchi is juist politiek. Als hij een regel overtreedt moet die straf krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als NIEMAND weet van een regel, heb je als organisatie gefaald, geen discussie over mogelijk.
Staat in principe los van elkaar. Maar de FIA is die dingen nogal kunstmatig aan mekaar aan het knopen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gejank over Bianchi is juist politiek. Als hij eenregelig overtreedt moet die straf krijgen.
Omdat deze regel niet telt. De race is niet gestopt door een rode vlag en niet meer herstart.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
OMDAT IK DEZE REGELS KAN VINDEN EN NIET DE LETTERLIJKE TEKST DIE ZIJ VOORLAZEN DUS HOE ZOU IK DIE IN VREDESNAAM VOOR JE ER BIJ MOETEN PAKKEN??
en hoezo niet relevant?!?!?!
Dit is juist wat wel de regels zijn en hier op basis van heeft Max zn kampieotnschap
Nou ja, dat dus. Deze verwarring is ontstaan omdat de regels na Spa vorig jaar zijn veranderd. De F1 bestaat meer dan 70 jaar, maar toch staan de meest basale regels nog niet vast, omdat iemand het nodig vindt de boel te pas en te onpas om te gooien wanneer er iets gebeurt dat niet bevalt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
Het heeft toch geen zin om die regels te lezen want volgend jaar hebben ze weer nieuwe regels
Uhuh dat is besproken. Alleen jullie hebben het over de achterliggers die er tussenuit gehaald worden en dat er een scenario mogelijk is dat maar een paar achterliggers hiervoor in aanmerking komen is vooraf niet gecommuniceerd. Anders zou het achteraf niet zo extreem controversieel zijn geweestquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet finishen achter SC of onder geel had de voorkeur, dat was duidelijk gecommuniceerd.
Hij denkt echt dat die altijd gelijk heeft en boven alles staatquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]Waarom discussieer jij altijd zo? De wereld is nu eenmaal niet zo zwartwit als jouw beeld ervan.
Bianchi zal geen regel meer overtreden hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gejank over Bianchi is juist politiek. Als hij een regel overtreedt moet die straf krijgen.
Ik ook maar VIAfail is weer bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |