Button alweer dertien jaar geleden, jeetje. Dat voelt voor mij echt totįįl niet als zo dicht op Alonso's titels, maar juist als een totaal ander tijdperkquote:
Nee hoor, één positie (wat het in de praktijk is) is een volkomen normale straf voor zo'n actie. Niks schokkends, geen zware straf, Een plekje, en klaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel een zware straf voor Leclerc hier.
Wat doe je me aanquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Button alweer dertien jaar geleden, jeetje. Dat voelt voor mij echt totįįl niet als zo dicht op Alonso's titels, maar juist als een totaal ander tijdperk
Hoezo?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel een zware straf voor Leclerc hier.
Huh?quote:
Hij lag voor, mist weliswaar zijn rempunt/gaat rechtdoor maar eindigt even ver voor Perez als voor de bocht.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, één positie (wat het in de praktijk is) is een volkomen normale straf voor zo'n actie. Niks schokkends, geen zware straf, Een plekje, en klaar.
Hij hoeft niet meer te verdedigen tegen een aanval, want hij gaat rechtdoor. Dat is een voordeel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij lag voor, mist weliswaar zijn rempunt/gaat rechtdoor maar eindigt even ver voor Perez als voor de bocht.
Ik zie er niet echt een "gaining an advantage in"
Hij zat alleen voor Perez omdat die laatste flink in de ankers moest voor hem.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij lag voor, mist weliswaar zijn rempunt/gaat rechtdoor maar eindigt even ver voor Perez als voor de bocht.
Dat had ik ook toen schumacher ferrari kampioenschappen meemaakte totdat ik herinnerde dat ik een puber was rond die tijdquote:
Meer prijzengeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
Constructeurskampioenschap binnenhalen is sportief gezien alleen maar nadelig? Door de budgetcap heeft het team niks aan het geld want ze besteden al het maximum en hoe hoger het team eindigt des te minder tijd krijgen ze in de windtunnel. Wat is het voordeel voor het team?
jah maar ze moeten toch beeld vullen, anders krijg je alleen maar herhalingen en proostende mannen met amber.quote:
Unsafe rejoin want Perez moest voor hem remmen. Zelfde als met Vettel en Hamilton in Canada 2019(?)quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah maar ze moeten toch beeld vullen, anders krijg je alleen maar herhalingen en proostende mannen met amber.
ga jij daar even staan danquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit?
Nu je het zegt, mijn hele pubertijd was hij kampioenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen schumacher ferrari kampioenschappen meemaakte totdat ik herinnerde dat ik een puber was rond die tijd
Je hoeft niet te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel iets beters kunnen verzinnen dan dit?
Dat was ik dus precies tijdens de Button-Vettel periode. Een gebrek aan wereldkampioenen tussendoor helpt ook niet mee natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen schumacher ferrari kampioenschappen meemaakte totdat ik herinnerde dat ik een puber was rond die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |