abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 september 2022 @ 09:47:54 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206005158

quote:
‘Mocro-maffia heeft Amalia en premier Rutte in het vizier, beveiliging opgeschroefd’
Politie en Openbaar Ministerie maken zich grote zorgen over de veiligheidssituatie van prinses Amalia en minister-president Mark Rutte na nieuwe signalen dat kopstukken van de Mocro-maffia het op een van hen zouden hebben voorzien. Dat meldt De Telegraaf, op basis van bronnen binnen politie en OM.
Beveiligingsmaatregelen zijn aanzienlijk opgeschroefd omdat rekening wordt gehouden met een poging tot ontvoering of het plegen van een aanslag. Zo woont de kroonprinses volgens de krant nu tijdelijk niet in haar studentenhuis.

Daarnaast is justitie bezorgd over innige contacten tussen Ridouan Taghi en Mohammed B., die een levenslange gevangenisstraf uitzit wegens de moord op cineast Theo van Gogh in 2004. De twee zaten bij elkaar gedetineerd in de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught.

Omdat de contacten volgens justitie te innig waren, werd B. overgeplaatst. Sindsdien sturen de twee brieven met Koranverzen naar elkaar, waarin volgens justitie mogelijk gecodeerde boodschappen zijn verwerkt. Kamerlid Ulysse Ellian (VVD) eist onmiddellijk ingrijpen van de minister en wil dat de briefwisseling wordt gestopt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)geschroefd~ad586f50/

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_206005185
Nooit gedacht dat Rutte en Amalia persoonlijk last van criminele mocro's zouden krijgen. Ik ging ervan uit dat dat voorrecht slechts voor het gewone volk zou zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206005202
Dat was die 0,1% extra economische groei die we in 1974 dankzij hun voorvaderen hebben behaald meer dan waard. Mooie backfire voor de ‘alles voor de werkgevers en rest van land kan stikken’ partij dit.
pi_206005214
Mocro klinkt gelijk weer zo racistisch. Maak er mensen van kleur van.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 17 september 2022 @ 09:57:30 #5
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206005245
Misschien hoort dit er nu eenmaal bij in een multiculturele samenleving. Het is te makkelijk om je alleen maar op de negatieve aspecten te concentreren
pi_206005258
Volgend jaar te zien in seizoen 6 van Mocro-maffia op Videoland.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:02:09 #7
22565 asco
Los in deze tent
pi_206005294
Oh jeetje toch, nu schieten die mocro's zich toch echt zelf in de voet want er zijn 2 groepen waar je niet mee moet sollen in dit land. Dat zijn kampers en het Koningshuis!
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:02:10 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206005295
quote:
Daarnaast is justitie bezorgd over innige contacten tussen Ridouan Taghi en Mohammed B., die een levenslange gevangenisstraf uitzit wegens de moord op cineast Theo van Gogh in 2004. De twee zaten bij elkaar gedetineerd in de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught.
Wat kan er fout gaan? :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206005353
Ik wilde een ongepast grapje maken maar die ging wel erg ver.

Thoughts and prayers voor Amalia en Mark. De mocro maffia achter je aan lijkt me niet fijn.
You need to be cold to be queen.
pi_206005380
Niet leuk voor ze maar kan er niet wakker van liggen. Wordt tijd dat de elite in dit land eens de problemen voelt van de diversiteitsellende. Verschil is wel dat zij beveiliging krijgen en bij ons de aangifte wordt verscheurd. Eens zien hoe snel de taal gaat veranderen als ze er zelf last van hebben.
pi_206005385
Intimidatie dus, laten weten wie er de baas is.
Dat is waar dit om gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:11:55 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206005424
Wat sneu voor Amalia :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206005429
Diversiteit is een feestje
pi_206005433
Opgehoogd vanwege prinsjesdag natuurlijk.
pi_206005467
Los wat je van het Koningshuis vindt, een jonge vrouw van 18 (!!) wordt dusdanig bedreigt dat zelfs een klein stukje ‘normaal’ leven van haar wordt afgenomen, en binnen 15 posts gaat het alweer over ‘de elite’, over de problemen met Marokkanen en een semi semantische discussie over hoe deze personen moeten worden benoemd.

Wat een idioot subforum is dit toch geworden.
pi_206005470
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Niet leuk voor ze maar kan er niet wakker van liggen. Wordt tijd dat de elite in dit land eens de problemen voelt van de diversiteitsellende. Verschil is wel dat zij beveiliging krijgen en bij ons de aangifte wordt verscheurd. Eens zien hoe snel de taal gaat veranderen als ze er zelf last van hebben.
Ik ben een keer aangifte gaan doen tegen een straatterrorist en een dief en een nep-dealer in 1.
Ik kreeg het advies van de politie, om dat maar niet te doen. Dan zou ie erachterkomen wie er aangifte tegen hem had gedaan, de politie moest hem dan verwittigen.
En dan maakte ik het alleen maar erger, doe maar niet, zeiden ze op het politiebureau.
pi_206005498
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:16 schreef XSbig het volgende:
Los wat je van het Koningshuis vindt, een jonge vrouw van 18 (!!) wordt dusdanig bedreigt dat zelfs een klein stukje ‘normaal’ leven van haar wordt afgenomen, en binnen 15 posts gaat het alweer over ‘de elite’, over de problemen met Marokkanen en een semi semantische discussie over hoe deze personen moeten worden benoemd.

Ach en wee. :')

Zij kan zo’n beetje wonen waar ze wil. Datzelfde valt niet te zeggen voor gemiddelde inwoner van dit land die zijn/haar leefomgeving de afgelopen decennia in sneltreinvaart verziekt heeft zien worden als gevolg van neoliberaal wanbeleid.

Natuurlijk gun je het haar niet, maar er zijn heel wat mensen die het een stuk slechter getroffen hebben en waar geen haan naar kraait.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:20:50 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206005512
quote:

Dit ja.

Ik vind het koningshuis stom maar dat een 18 jarig meisje dit soort bedreigingen krijgt vind ik afschuwelijk ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:21:56 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206005524
Ik snap het wel. Mocht je een van die twee te pakken krijgen dan is er vast wel ineens iets te regelen in een of ander achterkamertje.
pi_206005527
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:02 schreef -XOR- het volgende:

Wat kan er fout gaan? :')
Dit zijn toch twee compleet verschillende totaalidioten? Is er reden om te denken dat zij iets met elkaar van doen hebben?
-nee-
pi_206005532
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:06 schreef Waldorf22 het volgende:

Don’t hold back! :D
pi_206005534
quote:
84s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit ja.

Ik vind het koningshuis stom maar dat een 18 jarig meisje dit soort bedreigingen krijgt vind ik afschuwelijk ;(
Ze kan zichzelf niet verdedigen, dit valt trouwens onder terreur denk ik. Dit gaat verder dan criminaliteit. En zo zullen ze ook berecht gaan worden. Levenslang enzo.
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:23:32 #23
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206005538
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dit zijn toch twee compleet verschillende totaalidioten? Is er reden om te denken dat zij iets met elkaar van doen hebben?
Nee, maar je weet wel dat als ze samen de krachten gaan bundelen (de moslimterroristen en de mocromaffia), je de poppen helemaal aan het dansen hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_206005547
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:17 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ik ben een keer aangifte gaan doen tegen een straatterrorist en een dief en een nep-dealer in 1.
Ik kreeg het advies van de politie, om dat maar niet te doen. Dan zou ie erachterkomen wie er aangifte tegen hem had gedaan, de politie moest hem dan verwittigen.
En dan maakte ik het alleen maar erger, doe maar niet, zeiden ze op het politiebureau.
Klinkt bekend, zelf al meermaals aangifte gedaan, en wel voor wat zwaardere zaken dan met een fakkeltje voor de deur of domme internetreacties, nog nooit wat aan gedaan. Altijd geseponeerd, geen onderzoek niets. Ze noteren het en sluiten het dossier, wij zijn immers maar gewone burgers. En de daders lopen nog lachend rond met elke keer de bevestiging dat ze ermee wegkomen.
pi_206005562
Rutte tegen Willem-Alexander: "Gaaf land he!"
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:26:51 #26
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206005569
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ze zijn allebei slachtoffer van de inherent racistische Nederlandse samenleving.
pi_206005584
quote:

Ik was 7 toen ik zo dusdanig bedreigd werd door volwassen mocro's waarbij mij ook heel wat leven is afgenomen. Maar geen beveiliging voor mij, nee de politie zat die avond in de kamer met de vraag of we ergens konden onderduiken waarna we onder politiebegeleiding zijn weg gereden. En toen zat de taak van de politie erop, zoek het maar uit.

Er is in dit land een verschil tussen de klasses waar mensen in lagere klasses aan hun lot worden overgelaten, dus ja op de elite mag kritiek gegeven worden en gezien het alweer Marokkanen zijn die in elk westers land oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers mag dat ook benoemd worden!
pi_206005589
en zie daar, ineens gaat men echt werk maken om de mocromaffia te ontmantelen. Dan kan het ineens wel
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:29:37 #29
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206005593
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:19 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ach en wee. :')

Zij kan zo’n beetje wonen waar ze wil. Datzelfde valt niet te zeggen voor gemiddelde inwoner van dit land die zijn/haar leefomgeving de afgelopen decennia in sneltreinvaart verziekt heeft zien worden als gevolg van neoliberaal wanbeleid.

Natuurlijk gun je het haar niet, maar er zijn heel wat mensen die het een stuk slechter getroffen hebben en waar geen haan naar kraait.
:')

Echt hoor. Waarom meteen vergelijken en zeggen dat anderen het nog veel slechter hebben?

Dit topic gaat over een 18-jarige die hoopte nog een aantal jaar een normaal leven te kunnen leiden tijdens haar studie voordat ze in een fucking keurslijf gestopt wordt, maar die nu ineens elke keer dat ze buiten loopt bang moet zijn dat er een stel extreem gevaarlijke idioten haar ontvoeren…
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:30:11 #30
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206005603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:28 schreef Bensel het volgende:
en zie daar, ineens gaat men echt werk maken om de mocromaffia te ontmantelen. Dan kan het ineens wel
Ja, daarom zou het ook tyfusdom zijn van Taghi om met het koningshuis te fucken. Voor het gooien van een waxinelichtje word je al voor onbepaalde tijd opgeborgen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_206005609
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:54 schreef Haags het volgende:
Mensen van kleur?
Marokkanen heb je met zowel blanke huid als met licht getinte huid, dus met "mensen van kleur" sla je on beide gevallen de plank mis.
Krekker is de bom!
pi_206005615
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Echt hoor. Waarom meteen vergelijken en zeggen dat anderen het nog veel slechter hebben?

Krokodillentranen.
pi_206005630
quote:

De personen in kwestie behoren toch ook tot de elite. De bedreigers zijn toch ook Marokkanen.

Jouw reactie is eerder idioot.
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:33:02 #34
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206005631
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:54 schreef Haags het volgende:
Als we het over 'mensen van kleur maffia' hebben denkt iedereen dat het over Woke gaat
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:33:16 #35
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206005635
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:31 schreef Galvez het volgende:

[..]
Omdat zij geen topic met een hoop krokodillentranen krijgen misschien?
Op die manier kun je toch elk topic en elke discussie bagatelliseren? 100 doden bij aardbeving in Groningen? Ach, in Turkije hadden ze er 10.000. Niet zeiken mensen! :P
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:33:53 #36
500074 Rode_Wijn
pi_206005641
quote:

Wat stel je dan voor?
pi_206005651
Gewoon lekker pikken en maar dan de beveiliging opschroeven, zijn toch maar belastingcenten. Wanneer gaan we nou eens proactief dit soort ratten bestrijden?
pi_206005662
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:33 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Op die manier kun je toch elk topic en elke discussie bagatelliseren? 100 doden bij aardbeving in Groningen? Ach, in Turkije hadden ze er 10.000. Niet zeiken mensen! :P
Die vergelijking gaat wat mij betreft wel behoorlijk mank.
Het gaat met name om de beschikbare middelen..
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:35:54 #39
500074 Rode_Wijn
pi_206005663
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja, daarom zou het ook tyfusdom zijn van Taghi om met het koningshuis te fucken. Voor het gooien van een waxinelichtje word je al voor onbepaalde tijd opgeborgen.
Weer eens feitelijk onjuist.
quote:
De man die op Prinsjesdag 2010 een waxinelichthouder tegen de Gouden Koets gooide, hoeft niet langer vast te zitten. Erwin L. heeft in hoger beroep vijf maanden cel gekregen voor belediging van de koningin, Willem-Alexander en Máxima. Ook heeft hij de koets beschadigd.

Hij is vrijgesproken van mishandeling van de lakeien die om de koets liepen. Omdat L. (31) al bijna twee jaar heeft vastgezeten, hoeft hij niet meer de cel in.
pi_206005673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon lekker pikken en maar dan de beveiliging opschroeven, zijn toch maar belastingcenten. Wanneer gaan we nou eens proactief dit soort ratten bestrijden?
Dat gaat dus niet, want het recht op geweld ligt bij de politie en die willen of kunnen vaak niks.
Ik zeg niet dat wij ons moeten verlagen tot geweld, maar voor wie werkt de politie in dit land nou eigenlijk?
pi_206005697
Geen fan van het koningshuis maar what the fuck heeft Amalia verkeerd gedaan volgens die mocros ? :')

En niet zo handig lijkt me, want voor zo’n bedreiging zetten ze er natuurlijk wel een extra legertje rechercheurs op. En terecht ook
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206005698
Welk duister belang speelt er op de achtergrond om deze organisatie niet als terreurorganisatie aan te merken en dus een grotere gereedschapskist te openen?
pi_206005712
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ik was 7 toen ik zo dusdanig bedreigd werd door volwassen mocro's waarbij mij ook heel wat leven is afgenomen. Maar geen beveiliging voor mij, nee de politie zat die avond in de kamer met de vraag of we ergens konden onderduiken waarna we onder politiebegeleiding zijn weg gereden. En toen zat de taak van de politie erop, zoek het maar uit.

Er is in dit land een verschil tussen de klasses waar mensen in lagere klasses aan hun lot worden overgelaten, dus ja op de elite mag kritiek gegeven worden en gezien het alweer Marokkanen zijn die in elk westers land oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers mag dat ook benoemd worden!
J.A.R.V.I.S z'n origin-story _O_
-nee-
pi_206005714
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:26 schreef ReplaR het volgende:
Rutte tegen Willem-Alexander: "Gaaf land he!"
... en de hartelijke diversiteitsgroeten van Timmerfrans er bij.
pi_206005722
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:40 schreef Marsenal het volgende:

[..]
:P
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:41:25 #46
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206005724
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
[..]

Leuk bedacht, maar L. heeft een hele tijd in een Kafkaeske situatie gezeten waarin hij totaal niet wist waar hij aan toe was, een zeer dubieuze gang van zaken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_206005740
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:38 schreef Confetti het volgende:
Welk duister belang speelt er op de achtergrond om deze organisatie niet als terreurorganisatie aan te merken en dus een grotere gereedschapskist te openen?
Angst natuurlijk, want dan maak je het alleen maar erger. 8)7
pi_206005757
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
[..]

Feitelijk onjuist, maar met het feit dat iemand die een waxinelichthouder gooit 2 jaar in de cel zit, wordt het punt dat hij wil maken desalniettemin behoorlijk bevestigd, me dunkt!
pi_206005758
Z'n fietsje zal Rutte ook wel laten staan nu
pi_206005762
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Geen fan van het koningshuis maar what the fuck heeft Amalia verkeerd gedaan volgens die mocros ? :')

En niet zo handig lijkt me, want voor zo’n bedreiging zetten ze er natuurlijk wel een extra legertje rechercheurs op. En terecht ook
De meeste mensen zijn slechts voorzichtig met de monarch, van vrouwen worden zij nooit bang..
pi_206005780
quote:

[..]

Ik vind het oprecht verveld dat je dit in je jeugd hebt moeten meemaken. Iedereen heeft recht op een normale, onbezorgde jeugd. Ken zelf ook meerdere voorbeelden uit mijn jeugd (ik ben opgegroeid in een wijk die half Kaapverdiaans, kwart kamper en kwart Nederlands was), gelukkig heeft de politie daar wel adequaat kunnen optreden.

Je mag van mij best kritiek geven hoor, ik vind het alleen zo jammer dat in bijna elk topic hetzelfde riedeltje weer uit de kast komt.
pi_206005790
Wat denken mensen dat er gebeurd als zo'n groepje radicalen op een dag naar de school van Amalia gaan? Die gaan schietend los, waarbij de beveiliging maar 1 taak heeft en dat is Amalia in veiligheid brengen. De rest van de kinderen die daar rondlopen zullen aan hun lot worden overgelaten, geen beveiliging voor hun, het zijn maar onschuldige omstanders. Die beveiliging gaat echt geen vuurgevecht aan, nee de elite vlucht en dan is het maar duimen dat het aantal slachtoffers meevalt. Ik denk niet dat Amalia zich teveel druk moet maken, die krijgt alle beveiliging wat nodig is, haar schoolgenoten kunnen alleen maar hopen dat er niks ernstigs gebeurd op school.
pi_206005814
quote:

Niets. Ze willen haar gebruiken als ruilmiddel. Ontvoer Rutte of Amalie en ruil ze in voor vrijlating van deze twee..

Ze hebben geen andere keuze, vrij komen ze niet meer.
pi_206005827
Mooi signaal geef je af.

'Elite duikt onder voor Mocro-Maffia'

Als de boel goed uit de klauwen loopt, hoe goed zijn de banden tussen de Oranjes en Canada? :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206005829
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:47 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht verveld dat je dit in je jeugd hebt moeten meemaken. Iedereen heeft recht op een normale, onbezorgde jeugd. Ken zelf ook meerdere voorbeelden uit mijn jeugd (ik ben opgegroeid in een wijk die half Kaapverdiaans, kwart kamper en kwart Nederlands was), gelukkig heeft de politie daar wel adequaat kunnen optreden.

Je mag van mij best kritiek geven hoor, ik vind het alleen zo jammer dat in bijna elk topic hetzelfde riedeltje weer uit de kast komt.
Omdat in elk topic ook het standaard downplay riedeltje weer uit de kast komt. En het stoort, het stoort dat er wel ingegrepen kan worden zodra het om de elite gaat, om politici of bekende Nederlanders maar de rest in dit land aan hun lot wordt overgelaten. En dan heb je nog altijd mensen die het downplayen of het afdoen als onzin of het nu opeens erg vinden omdat het mensen van de elite club zijn die genoeg beveiliging zullen krijgen waardoor ze een stuk veiliger over straat kunnen dan gewone Nederlanders.
pi_206005882
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:50 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Niets. Ze willen haar gebruiken als ruilmiddel. Ontvoer Rutte of Amalie en ruil ze in voor vrijlating van deze twee..

Ze hebben geen andere keuze, vrij komen ze niet meer.
Het straalt een zekere wanhoop uit inderdaad. Als criminele organisatie wil je normaal gesproken in de luwte opereren, het ontvoeren of liquideren van bekende personen is het tegenovergestelde daarvan.

[ Bericht 0% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 17-09-2022 11:07:48 ]
pi_206005916
Wat zuur voor die meid.

Hopen dat de ontvoerders kapot geschoten worden als ze een poging doen.
pi_206005928
Kan die Taghi niet per ongeluk uit het raam vallen ofzo? Gebeurt in Rusland aan de lopende band.
pi_206005937
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het straalt een zekere wanhoop uit inderdaad. Als criminele organisatie wil je normaal gesproken in de luwte opereren, het onvoeren of liquideren van bekende personen is het tegenovergestelde daarvan.
Daar zijn ze te dom voor. Geweld is altijd slecht voor de criminele handel. Taghi heeft al ruimschoots bewezen dat niet te begrijpen. Nu deze psychopaat in het nauw gedreven is, krijg je dit soort fratsen.
pi_206005945
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het straalt een zekere wanhoop uit inderdaad. Als criminele organisatie wil je normaal gesproken in de luwte opereren, het onvoeren of liquideren van bekende personen is het tegenovergestelde daarvan.
Om de advocaat van de duivel te spelen: het ontvoeren van hoog geplaatste mensen, met als doel vrijlating is best "eenvoudig" en effectief. Met een stuk of 4 getrainde jongens met zware wapens kom je een eind lijkt mij.

Op het moment dat het ze lukt om bijvoorbeeld Amalia te ontvoeren, dan staan die twee binnen no-time buiten en worden ze naar een veilige locatie buiten Europa gevlogen. Zodra ze veilig zijn, laten ze haar gaan.

En heel eerlijk: wat kan je er tegen doen? Drugs is gewoon een gigantische markt waar zo gruwelijk veel in valt te verdienen.. en de straffen slaan in NL nergens op vergeleken met andere landen. De enige reden dat die gast mogelijk levenslang riskeert is door de moorden die zijn gepleegd. Voor de cocainehandel had hij met 6-7 jaar weer buitengestaan.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:07:13 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206005962
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:21 schreef Twiitch het volgende:
Ik snap het wel. Mocht je een van die twee te pakken krijgen dan is er vast wel ineens iets te regelen in een of ander achterkamertje.
Alleen zullen ze nooit om geld vragen (zitten ze niet op te wachten ;) ). Wel of wat conservatieve jongelingen worden losgelaten om weer iets aan de maatschappij te kunnen toevoegen.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:09:08 #62
500074 Rode_Wijn
pi_206005986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Leuk bedacht, maar L. heeft een hele tijd in een Kafkaeske situatie gezeten waarin hij totaal niet wist waar hij aan toe was, een zeer dubieuze gang van zaken.
Feiten bedenk ik niet zelf. Toch bedankt voor je mening
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:10:37 #63
500074 Rode_Wijn
pi_206005997
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:44 schreef Galvez het volgende:

[..]
Feitelijk onjuist, maar met het feit dat iemand die een waxinelichthouder gooit 2 jaar in de cel zit, wordt het punt dat hij wil maken desalniettemin behoorlijk bevestigd, me dunkt!
Welk punt? Er is geen sprake van onbepaalde tijd vastzitten dus er is daarmee ook geen punt. Alleen maar wat gratuit populistisch geleuter
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:12:23 #64
500074 Rode_Wijn
pi_206006015
quote:

Ik denk persoonlijk dat het een prestigeproject is. Wie durft zelfs de prinses aan te vallen. Wetende dat er een extra legertje rechercheurs op komt te zitten.

Dat of een ultieme uitbeelding van macht. Dat het koningshuis en de premier hier niets te zeggen heeft maar de mocrobaas in kwestie
pi_206006064
quote:

[..]
Het enge is, wat heeft ie te verliezen?
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:18:14 #66
500074 Rode_Wijn
pi_206006076
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:44 schreef Galvez het volgende:

[..]
"Het klopt misschien allemaal niet, maar het is wel waar"

|:(
pi_206006089
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan die Taghi niet per ongeluk uit het raam vallen ofzo? Gebeurt in Rusland aan de lopende band.
Vanuit wraak gezien, doe je dat soort karakters meer pijn door ze van de apenrots af te halen. En ze alleen zonder anderen om te manipuleren, een normaal veilig leven probeert te laten lijden. Dat doet ze meer pijn dan het gewenste drama.
pi_206006090
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:10 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Welk punt? Er is geen sprake van onbepaalde tijd vastzitten dus er is daarmee ook geen punt. Alleen maar wat gratuit populistisch geleuter
Houd je nou maar niet van de domme, je weet heel goed om welk punt het gaat.
Namelijk dat wanneer dezelfde persoon een waxinelichthouder naar jouw of mijn voertuig gegooid zou hebben, dat hij echt niet 2 jaar in cel gezeten zou hebben.
pi_206006107
Sneu voor Amalia wat heeft die meid verkeerd gedaan in de ogen van de Mocro Maffia
pi_206006118
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:19 schreef Galvez het volgende:

[..]
Namelijk dat wanneer dezelfde persoon een waxinelichthouder naar jouw of mijn voertuig gegooid zou hebben, dat hij echt niet 2 jaar in cel gezeten zou hebben.
Het heeft ermee te maken, dat zij zich niet kunnen verdedigen. Ze hebben niet dezelfde rechten en plichten als jij en ik.
pi_206006133
Dit lijkt allemaal heel wat, maar dit soort dingen voor elkaar krijgen is helemaal niet moeilijk in Nederland. Qua beveiliging en realistisch beleid omtrent dit soort figuren zijn wij een lachertje.
pi_206006137
Zou niet slecht voor het land zijn als ze bij Taghi een Epsteintje deden.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:23:51 #73
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206006147
#Zweden in het kwadraat
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:23:52 #74
500074 Rode_Wijn
pi_206006149
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:19 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik ben geen staatshoofd en rijd niet in ceremonieel verband in mijn auto. Los van wat er zich in mijn hoofd afspeelt. Maar daar heb je alvast 2 grote verschillen.

Jullie doen net of een doorsnee burger en onze koning in functie hetzelfde is als het gaat om iets als belaging. En dan houd ik mij van de domme?

_O-
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:24:46 #75
500074 Rode_Wijn
pi_206006162
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:23 schreef theunderdog het volgende:
Dit lijkt allemaal heel wat, maar dit soort dingen voor elkaar krijgen is helemaal niet moeilijk in Nederland. Qua beveiliging en realistisch beleid omtrent dit soort figuren zijn wij een lachertje.
In Argentinië zag ik ook een heel matige beveiliging
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:25:46 #76
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206006175
Je zou denken dat de kopstukken van die organisatie wel wat slimmer zijn, maar blijkbaar zijn dat ook gewoon domme straatratten.

Vooral doen: dan weet je zeker dat je organisatie met wortel en tak uitgeroeid wordt. ^O^
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_206006204
Dus men is het leven niet zeker ook al zitten de zwaarste criminelen achter slot en grendel?

Hoe moeten we ons dan tegen dat soort volk weren?

Eenzame opsluiting?

Doodstraf?

Iemand een oplossing?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:28:16 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206006207
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:25 schreef MichaelScott het volgende:
Je zou denken dat de kopstukken van die organisatie wel wat slimmer zijn, maar blijkbaar zijn dat ook gewoon domme straatratten.

Vooral doen: dan weet je zeker dat je organisatie met wortel en tak uitgeroeid wordt. ^O^
'Speciale operatie' 8-)
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:28:54 #79
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206006214
Ridouan Taghi

Een losgeslagen crimineel die met flessen wijn en een prostituee opgepakt werd in Dubai

Mohammed B, een terrorist die het liefst Nederland ziet veranderen in een Sharia staat..

Twee totaal verschillende werelden, hoe kunnen dat soort mensen opeens met elkaar bevriend raken? :')
En dan Ridouan die koranverzen gaat sturen, terwijl hij zelf lid is van een moordorganisatie hoe verzin je het.

Nu lees ik wel vaker dat radicale moslims mede gedetineerde laten radicaliseren.

Zo is er jaren geleden een aanslag gepleegd in Luik / Liege, door een autochtone belg, die in de gevangenis was bekeerd naar de islam door mede gedetineerden.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:29:52 #80
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206006224
Die Taghi zat toch in een geblindeerde villa in Dubai toen ze hem oppakte? Zit niet zoveel verschil in, gevangen zitten in Vught, of de rest van je leven ondergedoken moeten zijn.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:30:08 #81
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206006226
quote:
De nutteloze en kanker-dure War on Drugs moet natuurlijk ten koste van Amalia en Rutte doorgaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:30:50 #82
pi_206006231
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:28 schreef Montagui het volgende:
Dus men is het leven niet zeker ook al zitten de zwaarste criminelen achter slot en grendel?
Politici worden zelden opgesloten :N
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:31:08 #83
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206006236
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:10 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Wat snap je niet aan onbepaald?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_206006268
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Omdat in elk topic ook het standaard downplay riedeltje weer uit de kast komt. En het stoort, het stoort dat er wel ingegrepen kan worden zodra het om de elite gaat, om politici of bekende Nederlanders maar de rest in dit land aan hun lot wordt overgelaten. En dan heb je nog altijd mensen die het downplayen of het afdoen als onzin of het nu opeens erg vinden omdat het mensen van de elite club zijn die genoeg beveiliging zullen krijgen waardoor ze een stuk veiliger over straat kunnen dan gewone Nederlanders.
Gewoon niet waar, en dat polariseren is storend wat mij betreft.

Zo wordt in dit topic nergens de mocro-maffia en problemen hierdoor gedownloadplayed.
Geen enkele users stelt hier dat het voor Rutte en Amalia wel erg is en voor de rest van Nederland niet.
Niemand juicht toe dat burgers niet veilig over straat kunnen of slachtoffer kunnen worden van een aanslag of ontvoering.
En ook voor de gewone burger is er bescherming op het moment dat er sprake is van reële dreiging.

Daarbij zul je altijd mensen hebben die posities bekleden of van invloed zijn waardoor bij serieuze dreiging extra beveiliging gewenst is. Of we nu wel of geen Koningshuis hebben.
pi_206006274
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ik persoonlijk downplay helemaal niks, ik ben de eerste om te te geven dat sommige bevolkingsgroepen hoog genoteerd staan wat betreft de criminaliteitscijfers. En ik ben de eerste om toe te geven dat die groep af en toe de hand in eigen boezem mag steken.

Maar dat doet niks af van het feit dat er constant een standaard riedeltje in de topic wordt afgestoken, waarin het constant aan bepaalde instanties/personen ligt.

En ja, publieke personen zullen altijd meer en beter beveiligd worden dan ‘het volk’. Dat is al jaren zo, en zal altijd zo blijven. En ja, dat het politieapparaat in jouw geval gefaald heeft en dat er onuitwisbare fouten gemaakt zijn is duidelijk, maar er zijn ook gevallen waarin ze niet gefaald hebben. Maar dat is nog geen reden om vervolgens constant te ageren tegen ‘de elite’ mijns inziens.
pi_206006328
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:08 schreef Leandra het volgende:
Intimidatie dus, laten weten wie er de baas is.
Dat is waar dit om gaat.
Jep. En misschien ook eisen indienen zoals vrijlating van Taghi?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206006338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206006352
Dit blijft, hoe tragisch de gehele situatie is, wel razend interessant om te volgen. We hebben dus door beleid van Rutte een situatie gecreëerd waarin de handel in cocaïne flink is toegenomen in de afgelopen jaren. Gevolg hiervan is dat er een kingpin is ontstaan van enorme grootte, Taghi. Hij is opgepakt maar zijn invloed nog immens. Hij schijnt honderden miljoenen aan euro's te bezitten en de wens om vrij te komen.

Ontsnapping is niet realistisch gezien de situatie in de EBI dus dan kan de focus verplaatsen naar hooggeplaatste figuren als Rutte of Amalia. Mijn inschatting is dat zij niet te ontvoeren zijn, helemaal nu niet. Maar waarom niet een mindere god? Een Jetten? Een prinses Laurentien? En als dat zal gebeuren, hoe gaat de politiek/justitie reageren? Wij weten dat de Mocro Maffia© geweld niet schuwt en dat het aannemelijk is dat er in zo'n situatie gewonden of zelfs doden zullen vallen.

Schaken op zéér hoog niveau.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzakoppo op 17-09-2022 12:26:01 ]
pi_206006366
quote:

[..]
Het straalt een zekere wanhoop uit inderdaad. Als criminele organisatie wil je normaal gesproken in de luwte opereren, het ontvoeren of liquideren van bekende personen is het tegenovergestelde daarvan.
Het straalt juist het tegenovergestelde uit. Wij hebben schijt aan alles en doen wat nodig is om onze capo vrij te krijgen. De wet deert ons niet.
pi_206006368
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit blijft, hoe tragisch de gehele situatie is, wel razend interessant om te volgen. We hebben dus door beleid van Rutte een situatie gecreëerd waarin de handel in cocaïne flink is toegenomen in de afgelopen jaren. Gevolg hiervan is dat er een kingpin is ontstaan van enorme grote, Taghi. Hij is opgepakt maar zijn invloed nog immens. Hij schijnt honderden miljoenen aan euro's te bezitten en de wens om vrij te komen.

Ontsnapping is niet realistisch gezien de situatie in de EBI dus dan kan de focus verplaatsen naar hooggeplaatste figuren als Rutte of Amalia. Mijn inschatting is dat zij niet te ontvoeren zijn, helemaal nu niet. Maar waarom niet een mindere god? Een Jetten? Een prinses Laurentien? En als dat zal gebeuren, hoe gaat de politiek/justitie reageren? Wij weten dat de Mocro Maffia© geweld niet schuwt en dat het aannemelijk is dat er in zo'n situatie gewonden of zelfs doden zullen vallen.

Ik denk dat ze reageren op een niveau wat in Nederland nog nooit vertoond is, puur om een precedent te scheppen.
pi_206006393
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:43 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik denk dat ze reageren op een niveau wat in Nederland nog nooit vertoond is, puur om een precedent te scheppen.
Dat verwacht ik ook. Zie ook de moord op Derk Wiersum en Peter r. de Vries. Dat zijn positie definiërende moorden.
pi_206006403
Super Mario red haar wel
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:49:11 #93
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206006416
Ik denk dat er niks anders op zit dan hier een Fok! team op te zetten.
pi_206006430
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:23 schreef Rode_Wijn het volgende:

Jullie doen net of een doorsnee burger en onze koning in functie hetzelfde is als het gaat om iets als belaging. En dan houd ik mij van de domme?
OMG, dat was nou juist het hele punt waar we tegen ageren. :') |:( :|W
pi_206006486
quote:

Eenzame opsluiting?

Doodstraf?

Iemand een oplossing?
Doodstraf natuurlijk. Boeiend dat ze niet bang zijn voor de dood. Boeiend dat ze levenslange opsluiting persoonlijk erger vinden. Je moet die boel gewoon opruimen zodat er geen seconde meer aandacht aan wordt besteedt. Dat geldt ook voor kansloze figuren als Michael P en die tramschutter.

De onderlaag, dus de 'hitters' en 'spotters' zet je lang vast, maar je pakt hun familie. Die komen op een zwarte lijst. Alles wordt afgepakt.
Ron Paul 2012
pi_206006523
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]
Doodstraf natuurlijk. Boeiend dat ze niet bang zijn voor de dood. Boeiend dat ze levenslange opsluiting persoonlijk erger vinden. Je moet die boel gewoon opruimen zodat er geen seconde meer aandacht aan wordt besteedt. Dat geldt ook voor kansloze figuren als Michael P en die tramschutter.

De onderlaag, dus de 'hitters' en 'spotters' zet je lang vast, maar je pakt hun familie. Die komen op een zwarte lijst. Alles wordt afgepakt.
Net zo min als dat bovengenoemden het recht hebben om iemand het leven te ontnemen, zo heeft een rechtbank dat ook niet. Belabberd slecht idee.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:03:39 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206006559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:59 schreef XSbig het volgende:

[..]
Net zo min als dat bovengenoemden het recht hebben om iemand het leven te ontnemen, zo heeft een rechtbank dat ook niet. Belabberd slecht idee.
Jij bent er ook zo eentje die het een goed idee vindt om bedrijven die miljarden stelen, te beboeten met een miljoen.
Omdat het nou eenmaal in de wet staat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206006566
quote:
Dit is natuurlijk een belachelijke opmerking. Er moet echt alles aan gedaan worden dat een Rutte of iemand van de regering/koningshuis nooit wat overkomt. Anders glijden we echt af naar een bananenland.

Daarnaast komt de gewone burger zelden in zo'n situatie terecht.
pi_206006575
De studententijd zal wel anders zijn begonnen dan Amalia had gehoopt. De studentenvereniging werd eerder al afgeschoten. Nu van een studentenhuis naar een safe house. Geen goed begin. Als dit lang aanhoudt, dan moet ze eerder haar studententijd in het buitenland vervolgen. Het lijkt mij niet goed voor haar als ze a la Wilders haar hele studententijd in een safe house zit en bijna nergens heen kan. Zeker op die leeftijd is dat gewoon kut.

Verder begrijp ik werkelijk niet waarom Taghi nog kan communiceren met de buitenwereld en zo zijn terreurbewind kan vervolgen. Deze man heeft ondertussen zoveel mensenlevens verwoest. Hoeveel moet er nog gebeuren, voordat hij zijn recht op communicatie verliest? Het is werkelijk onbegrijpelijk.
pi_206006627
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:59 schreef XSbig het volgende:

[..]
Top. Dat speel ik ook even door naar het leger. En natuurlijk de politie en antiterreureenheden. Geen levens meer ontnemen, ook al staat iemand op het punt dat zelf wel te doen.

Zo komt alles goed.
Ron Paul 2012
pi_206006628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Jij bent er ook zo eentje die het een goed idee vindt om bedrijven die miljarden stelen, te beboeten met een miljoen.
Ik vind het heel knap dat dat jij mijn mening denkt te weten, over een onderwerp waar ik uberhaupt mijn mening nog nooit op Fok heb gegeven. Het slaat ook totaal nergens op om dit in dit specifieke topic te posten.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:11:32 #102
pi_206006643
quote:
Dit blijft, hoe tragisch de gehele situatie is, wel razend interessant om te volgen. We hebben dus door beleid van Rutte een situatie gecreëerd waarin de handel in cocaïne flink is toegenomen in de afgelopen jaren. Gevolg hiervan is dat er een kingpin is ontstaan van enorme grote, Taghi. Hij is opgepakt maar zijn invloed nog immens. Hij schijnt honderden miljoenen aan euro's te bezitten en de wens om vrij te komen.

Je hoeft niemand te ontvoeren. Gewoon doodschieten is ook een optie.
pi_206006645
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]
Top. Dat speel ik ook even door naar het leger. En natuurlijk de politie en antiterreureenheden. Geen levens meer ontnemen, ook al staat iemand op het punt dat zelf wel te doen.

Zo komt alles goed.
Levensbedreigende situaties en oorlogssituaties staan nogal in schril contrast met het executeren van een gevangene/misdadiger.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:12:18 #104
pi_206006651
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:49 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat er niks anders op zit dan hier een Fok! team op te zetten.
Legalize drugs, opgelost, slotje.
pi_206006659
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:11 schreef XSbig het volgende:

[..]
Levensbedreigende situaties en oorlogssituaties staan nogal in schril contrast met het executeren van een gevangene/misdadiger.
Dan denken we daar anders over. Ik vind het geen schril contrast. We zijn in oorlog met de mocromaffia en de levensbedreigende situaties die een Taghi oplevert maakt dat je hem onschadelijk moet maken. Dat mag een rechtbank van mij prima bepalen.
Ron Paul 2012
pi_206006663
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Legaliseer/reguleer drugs, opgelost, slotje.
Ftfy.
pi_206006671
quote:

Dit begrijp ik ook niet. Waarom heeft die man nog honderden miljoenen. Leg beslag op al zijn rekeningen en zuig hem uit.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:16:21 #108
pi_206006674
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:14 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ftfy.
I'll allow it }:|
pi_206006683
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]
Dan denken we daar anders over. Ik vind het geen schril contrast. We zijn in oorlog met de mocromaffia en de levensbedreigende situaties die een Taghi oplevert maakt dat je hem onschadelijk moet maken. Dat mag een rechtbank van mij prima bepalen.
Dat eerste mag uiteraard altijd, discussie brengt progressie denk ik altijd maar.

Je kan iemand ook onschadelijk maken door hem na berechting in complete afzondering zijn tijd te laten doen. Ik denk namelijk dat het een glijdende schaal gaat worden, want wie bepaalt en vooral hoe wordt bepaalt wie ‘onschadelijk’ gemaakt dient te worden. Gaan we het uiteindelijk ook uit voorzorg doen? Of alleen als het te laat is? Naast dat ik het persoonlijk moreel verwerpelijk vind, is het ook ethisch heel lastig.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:17:26 #110
pi_206006684
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:15 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Dit begrijp ik ook niet. Waarom heeft die man nog honderden miljoenen. Leg beslag op al zijn rekeningen en zuig hem uit.
De pluk-ze wetgeving is een van de grootste falen van de NLse politiek, naast de War on Drugs zelf, natuurlijk.
pi_206006687
quote:

[..]
Goed idee! Je denkt dat dat drugsgeld op persoonlijke rekeningen staat?
pi_206006689
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je hoeft niemand te ontvoeren. Gewoon doodschieten is ook een optie.
Het lijkt met dat je met het doodschieten van Rutte geen vrijspraak voor Taghi bewerkstelligd.
pi_206006701
quote:

[..]
Is vermoedelijk allemaal verspreid over allerlei landen én familieleden.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:22:58 #114
pi_206006740
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Het lijkt met dat je met het doodschieten van Rutte geen vrijspraak voor Taghi bewerkstelligd.
Met zijn ontvoering an sich ook niet. :P
pi_206006764
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Klopt maar het idee van een drukmiddel van het kaliber Rutte zou een eventuele vrijlaten wel aannemelijker maken dan het simpelweg doorschieten van hem. (Surrealistische discussie dit btw.)
pi_206006765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:04 schreef Jojoke het volgende:
Verder begrijp ik werkelijk niet waarom Taghi nog kan communiceren met de buitenwereld en zo zijn terreurbewind kan vervolgen. Deze man heeft ondertussen zoveel mensenlevens verwoest. Hoeveel moet er nog gebeuren, voordat hij zijn recht op communicatie verliest? Het is werkelijk onbegrijpelijk.
Dat begrijp ik ook niet.
Het beperken van communicatie naar buiten alsook wellicht binnen de muren met celgenoten lijkt mij het meest effectieve middel om in te zetten.
Het is makkelijk en met direct resultaat, hij kan geen invloed meer uitoefenen dan wel plannen beramen.

De hoeveelheid rechten/wetten die hij heeft geschonden en het risico op herhaling zou op zijn minst moeten rechtvaardigen dat het recht op correspondentie wordt ingeperkt en dat over het recht op communicatie (zonder toezicht) in het algemeen nagedacht mag worden wat mij betreft.

Welke wetgeving zorgt ervoor dat dit nu niet mogelijk is? Nederlandse wetgeving? Of een VN-verdrag?
pi_206006767
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Die kun je als ruilmiddel inzetten.
Al zou ik zeggen, joh hou hem maar *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206006789
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:17 schreef XSbig het volgende:

[..]
Dat eerste mag uiteraard altijd, discussie brengt progressie denk ik altijd maar.

Je kan iemand ook onschadelijk maken door hem na berechting in complete afzondering zijn tijd te laten doen. Ik denk namelijk dat het een glijdende schaal gaat worden, want wie bepaalt en vooral hoe wordt bepaalt wie ‘onschadelijk’ gemaakt dient te worden. Gaan we het uiteindelijk ook uit voorzorg doen? Of alleen als het te laat is? Naast dat ik het persoonlijk moreel verwerpelijk vind, is het ook ethisch heel lastig.
Langs alle kanten is daar te veel bemoeienis voor. Dan moet je zeker weten dat je gedurende zijn 'tijd' een vast regime kan opleggen. Taghi is nu bijvoorbeeld nog schadelijk. Ongelofelijk toch? Kan gewoon vrij z'n corrupte advocaat rondsturen om louche zaakjes te regelen. Mag ook contact leggen met andere gedetineerden. Dat hebben we weer te danken aan het Europees Hof. Na al deze ophef wordt hij vast een paar maanden onschadelijk gemaakt. Misschien. Je kan nu een minister hebben die alles weer wat strakker aantrekt, over een paar jaar heb je wellicht een Groenlinks minister die Taghi weer wat meer vrijheid gunt. Wetgeving is te veel aan verandering onderhevig, terwijl dit soort figuren een leven lang dezelfde dreiging met zich meedragen.
Ron Paul 2012
pi_206006824
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]
Langs alle kanten is daar te veel bemoeienis voor. Dan moet je zeker weten dat je gedurende zijn 'tijd' een vast regime kan opleggen. Taghi is nu bijvoorbeeld nog schadelijk. Ongelofelijk toch? Kan gewoon vrij z'n corrupte advocaat rondsturen om louche zaakjes te regelen. Mag ook contact leggen met andere gedetineerden. Dat hebben we weer te danken aan het Europees Hof. Na al deze ophef wordt hij vast een paar maanden onschadelijk gemaakt. Misschien. Je kan nu een minister hebben die alles weer wat strakker aantrekt, over een paar jaar heb je wellicht een Groenlinks minister die Taghi weer wat meer vrijheid gunt. Wetgeving is te veel aan verandering onderhevig, terwijl dit soort figuren een leven lang dezelfde dreiging met zich meedragen.
Ah ja, we hebben wellicht over een paar jaar een GroenLinks minister (hey, daar is voorzichtig alweer een progressieve politiek bash), dus laten we nu voor de zekerheid maar een paar mensen ruimen. Ja. Prima.

En ja, het is onbegrijpelijk dat Taghi nog steeds niet in volledige afzondering zit. Maar ook de staat dient zich aan de wet te houden, hoe gek dat soms ook is. Anders is het eind zoek.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:38:01 #120
pi_206006842
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Klopt maar het idee van een drukmiddel van het kaliber Rutte zou een eventuele vrijlaten wel aannemelijker maken dan het simpelweg doorschieten van hem. (Surrealistische discussie dit btw.)
Je moet groot denken. Je schiet nr 1 dood en dan dreig je er meer dood te schieten als ze niet...
pi_206006847
quote:

[..]
Ja, dat staat allemaal op zijn rekening op zijn naam, lol
pi_206006862
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je moet groot denken. Je schiet nr 1 dood en dan dreig je er meer dood te schieten als ze niet...
Is wel een makkelijker drukmiddel dan ontvoering gezien de problemen rondom de daadwerkelijke uitwisseling van Taghi enerzijds en Rutte anderzijds. Echter ben je na het doodschieten van Rutte wel direct elk drukmiddel kwijt behalve bedreiging en zal de focus volledig liggen op preventie van een gelijke situatie.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:43:19 #123
pi_206006884
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:39 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Is wel een makkelijker drukmiddel dan ontvoering gezien de problemen rondom de daadwerkelijke uitwisseling van Taghi enerzijds en Rutte anderzijds. Echter ben je na het doodschieten van Rutte wel direct elk drukmiddel kwijt behalve bedreiging en zal de focus volledig liggen op preventie van een gelijke situatie.
Maar die dreiging is dan veel groter, want het is dan al een keer gebeurd.
pi_206006969
Bizar. Het lijkt mij overigens best aannemelijk dat Taghi bij een ontsnappingspoging om komt - de politie leest mee.
pi_206006994
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:52 schreef EinarBoe het volgende:
Bizar. Het lijkt mij overigens best aannemelijk dat Taghi bij een ontsnappingspoging om komt - de politie leest mee.
Ik kan me voorstellen dat zoiets geen gelijk oversteken ruil wordt.
Taghi is een rat, maar niet dom.
A murky, forgotten land.
pi_206007199
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:34 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ah ja, we hebben wellicht over een paar jaar een GroenLinks minister (hey, daar is voorzichtig alweer een progressieve politiek bash), dus laten we nu voor de zekerheid maar een paar mensen ruimen. Ja. Prima.

En ja, het is onbegrijpelijk dat Taghi nog steeds niet in volledige afzondering zit. Maar ook de staat dient zich aan de wet te houden, hoe gek dat soms ook is. Anders is het eind zoek.
You can better do it to them, before they do it to you.
  zaterdag 17 september 2022 @ 13:26:29 #127
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206007203
Ik zie Rutte er ook nog voor aan dat hij zegt dat, als hij ontvoert wordt om als ruilmiddel ingezet te worden, ze niet op die eis moeten ingaan. Het is nou ook niet zo dat hij een treurende weduwe en huilende kindertjes achterlaat.
pi_206007254
Gezien het koninklijk huis bedreigd wordt, kunnen we niet gewoon de koninklijke marine er op af sturen?

Die hebben daar een prima onderdeel voor. Werkte ook prima met de Molukse terroristen in de jaren 70.
pi_206007379
quote:

Toch zit er wel wat in die reacties. Een gemiddelde 18-jarige vrouw die in zo'n achterbuurt woont, heeft dagelijks last van straatterroristjes. Amalia kan dan nog (op onze kosten) beveiligd worden. Maar ondertussen laten we wel 1000 nieuwe potentiele straatterroristjes het land binnen. Het wordt inderdaad hoog tijd dat de politiek en de rijken ook eens merken hoe het leven in dit gave land voor velen echt is.
  zaterdag 17 september 2022 @ 14:02:30 #130
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206007416
Aanhangers van Taghi zouden nu de straat op moeten gaan en zich uitspreken dat dit te ver gaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 17-09-2022 14:10:11 ]
pi_206007475
Ik moet ineens aan Fat Princess denken, die game van een paar jaar terug.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_206007490
Damn, het zou toch wel echt raar zijn als die worden omgelegd.
Word dan wel wereldnieuws.
Twiddel
pi_206007535
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:46 schreef Enchanter het volgende:
Misschien zien we Rutte de volgende keer ook wel zo staan op een partijcongres

[ afbeelding ]
Is die te laf voor :r
-XOXO-
pi_206007538
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:56 schreef R16 het volgende:

[..]
Toch zit er wel wat in die reacties. Een gemiddelde 18-jarige vrouw die in zo'n achterbuurt woont, heeft dagelijks last van straatterroristjes. Amalia kan dan nog (op onze kosten) beveiligd worden. Maar ondertussen laten we wel 1000 nieuwe potentiele straatterroristjes het land binnen. Het wordt inderdaad hoog tijd dat de politiek en de rijken ook eens merken hoe het leven in dit gave land voor velen echt is.
‘Potentiele’

Daar raak je precies het pijnpunt. Misschien als ze niet constant geconfronteerd worden dmv series, talkshows online en ‘voorbeeld’-figuren van dezelfde afkomst dat ze gewoon op een normale manier assimileren. En daar ligt precies het pijnpunt wat ik eerder benoemde, namelijk dat ook de omgeving van deze mensen de hand in eigen boezem mag steken.

Ik denk dat het een versterkende factor heeft, je bent een product van je omgeving. En het moment dat je constant geframed wordt alszijnde crimineel/‘potentiele straatterrorist’ dan ga je er zelf in geloven. Of we nog uit deze vicueuze cirkel gaan komen?
Ik hoop het, maar als Fok een voorbode is van wat er de komende tijden in de maatschappij gaat gebeuren zie ik het somber in.
pi_206007549
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De pluk-ze wetgeving is een van de grootste falen van de NLse politiek, naast de War on Drugs zelf, natuurlijk.
Het idee is leuk
-XOXO-
pi_206007556
Alle Mocro’s met een strafblad gewoon het land uit tyfen :{w
-XOXO-
pi_206007600
Dit verbaast me niets, Taghi beschikt over honderden miljoen, misschien zelfs Miljarden, hij heeft effectief levenslang dus is echt wel bereid om zijn vermogen in te zetten om er alles aan te doen om vrij te komen, echter ik verwacht wel eerst iets met een rechter of een officier.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206007607
Ik snap nou wel waarom ze laatst haar jachtvergunning heeft gehaald.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_206007673
quote:
De studententijd zal wel anders zijn begonnen dan Amalia had gehoopt. De studentenvereniging werd eerder al afgeschoten. Nu van een studentenhuis naar een safe house. Geen goed begin. Als dit lang aanhoudt, dan moet ze eerder haar studententijd in het buitenland vervolgen. Het lijkt mij niet goed voor haar als ze a la Wilders haar hele studententijd in een safe house zit en bijna nergens heen kan. Zeker op die leeftijd is dat gewoon kut.

Ik neem aan dat hij personen die werkzaam zijn in zijn gevangenis heeft omgekocht/gechanteerd. Of niet hij direct, maar zijn handlangers.

Als je een berichtje krijgt "doe dit of je kinderen gaan eraan" is het moeilijk nee te zeggen.
pi_206007678
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, je moet twee dingen weten:

1. Taghi gaat er vanuit dat-ie levenslang krijgt. Dat heeft-ie in de rechtbank al gezegd. "Geeft u me nou maar gewoon levenslang, dat vonnis hebt u toch al in uw binnenzak." (Of woorden van gelijke strekking). Hij heeft feitelijk dus niks meer te verliezen.

2. Er zijn al lang tijd aanwijzingen dat hij bezig is een ontsnapping in gang te zetten.
2.a. Er waren verhalen over een gewelddadige uitbraak, waar o.a. vaten olie voor gekocht moesten worden: door die olie op de weg te gooien zouden achtervolgende auto's slippen.
2.b. Er zijn pogingen gedaan om de privéadressen te achterhalen van de gevangenisdirecteur en enkele andere hooggeplaatste medewerkers. Kennelijk met het idee om hun familie te gijzelen, om zo vrijlating af te dwingen.
2.c. Ik heb ook ooit gehoord over plannen om de ambassadeur en het personeel te gijzelen van een Nederlandse ambassade in een (mij niet bekend) buitenland. Ook dit met het idee om vrijlating af te dwingen.

Dit plan past dus perfect in bovenstaand rijtje. Je gijzelt Amalia en eist dat Taghi wordt vrijgelaten. Zo gauw Taghi veilig geland is in Honduras, laten we Amalia vrij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2022 14:39:59 ]
  zaterdag 17 september 2022 @ 14:43:58 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206007727
En het is ook het enige waar hij zich nog mee bezig wil houden.
pi_206007735
Mohammed B. en Taghi in één cel.

What could go wrong?
pi_206007745
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:56 schreef Supersoep het volgende:
Onzin om de familie er bij te betrekken. Kijk bijvoorbeeld naar de familie van Nabil B. Nabil zelf is een crimineel, die nu optreedt als kroongetuige tegen Taghi. Zijn broer was helemaal niet crimineel, die had gewoon een net bedrijf. Die broer is vermoord, vermoedelijk in opdracht van Taghi. Had het gezin van die broer dan óók nog gepakt moeten worden door de overheid?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2022 14:47:11 ]
pi_206007750
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:38 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit plan past dus perfect in bovenstaand rijtje. Je gijzelt Amalia en eist dat Taghi wordt vrijgelaten. Zo gauw Taghi veilig geland is in Honduras, laten we Amalia vrij.
@AIVD :P
pi_206007754
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:45 schreef Kiwi7 het volgende:

What could go wrong?
Volgens mij was dat niet ter sprake
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206007758
Het beleid wat Rutte en ons koningshuis aanmoedigt heeft deze groep allochtonen hier ook naar binnen gehaald waar deze criminele generaties uit voortgevloeid zijn. Dan kun je vroeg of laat verwachten om ook met de neus op de feiten gedrukt te worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206007766
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef Cockwhale het volgende:
Laten we eerst eens beginnen om ze niet meer met meer dan 1000 man per week binnen te laten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 17 september 2022 @ 14:53:47 #148
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_206007776
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het beleid wat Rutte en ons koningshuis aanmoedigt heeft deze groep allochtonen hier ook naar binnen gehaald waar deze criminele generaties uit voortgevloeid zijn. Dan kun je vroeg of laat verwachten om ook met de neus op de feiten gedrukt te worden.
Sterker nog, heel het Koningshuis is allochtoon. Ze hebben zichzelf binnen gelaten!
Géén kloon van tvlxd!
pi_206007780
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:53 schreef Montov het volgende:

[..]
Sterker nog, heel het Koningshuis is allochtoon. Ze hebben zichzelf binnen gelaten!
Alle koningshuisleden terug naar Istanboel!!!
pi_206007823
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet. In zo'n geval moet je én het crimineel verkregen voordeel terugbetalen én een boete. Niet of-of, en-en.
pi_206007861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:45 schreef Kiwi7 het volgende:

What could go wrong?
Die zitten niet in 1 cel.
In de EBI zitten gevangenen alleen in hun cel.

Het grootste deel van de dag brengen ze in hun cel voor.

In de overige uren mogen er maximaal 4 gevangenen bij elkaar zijn.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:06:02 #152
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_206007864
Tja Rutte en Taghi die in een gebied opereren.
Je kan er op wachten dat de ene maffia bende de andere kwijt wil.
De maafia dult geen concurrentie.
Tot nooit .......
pi_206007867
quote:
Hij is verdachte in een lopende rechtszaak, dus het is onvermijdelijk dat-ie in ieder geval contact heeft met z'n advocaten. Die communicatie is bovendien vertrouwelijk. Al zijn andere communicatie zal wel gemonitord worden.

Onder de streep is dit dus vooral een discussie over de integriteit van advocaten. Het is geheel terecht dat die communicatie vertrouwelijk is, daar zijn goede redenen voor. Je kunt je - zeker in dit soort gevallen - echter wel afvragen of daar bijv. geen onafhankelijk derde bij aanwezig zou moeten zijn. Dus niet iemand van politie of OM, maar iemand die alle inhoudelijke informatie geheim houdt, maar alleen een seintje geeft als er nieuwe criminele handelingen worden voorbereid.
pi_206007880
quote:

[..]
Formeel heeft-ie natuurlijk helemaal niks.
pi_206007883
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:06 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hij is verdachte in een lopende rechtszaak, dus het is onvermijdelijk dat-ie in ieder geval contact heeft met z'n advocaten. Die communicatie is bovendien vertrouwelijk. Al zijn andere communicatie zal wel gemonitord worden.

Onder de streep is dit dus vooral een discussie over de integriteit van advocaten. Het is geheel terecht dat die communicatie vertrouwelijk is, daar zijn goede redenen voor. Je kunt je - zeker in dit soort gevallen - echter wel afvragen of daar bijv. geen onafhankelijk derde bij aanwezig zou moeten zijn. Dus niet iemand van politie of OM, maar iemand die alle inhoudelijke informatie geheim houdt, maar alleen een seintje geeft als er nieuwe criminele handelingen worden voorbereid.
Dat laatste lijkt me opzich wel een goed idee, ik weet alleen niet of de veiligheid van die derde persoon te garanderen valt.
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:10:55 #156
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206007901
Ach.... Rutte is het een dag later al weer vergeten
pi_206007915
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:25 schreef raptorix het volgende:
Dit verbaast me niets, Taghi beschikt over honderden miljoen, misschien zelfs Miljarden, hij heeft effectief levenslang dus is echt wel bereid om zijn vermogen in te zetten om er alles aan te doen om vrij te komen, echter ik verwacht wel eerst iets met een rechter of een officier.
Ik niet. Dat sorteert te weinig effect en je kunt maar beter zorgen dat je eerste poging meteen slaagt. Want wie weet of het daarna nog van een tweede poging komt?
pi_206008134
quote:
twitter
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:44:16 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206008165
"Tja Mark. Wie had dat nou kunnen denken."

pi_206008194
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:46 schreef Enchanter het volgende:
Misschien zien we Rutte de volgende keer ook wel zo staan op een partijcongres

[ afbeelding ]
De rechtse kliek(boeren en werkgevers): meer , meer , meer
meer Marokkanen.
Nou dan gaan de rechtse werkgevers partijen VVD , CDA , D666 en de BBB dat wel ffkes regelen voor jullie. w/
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:51:53 #161
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206008211
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:48 schreef Wirwarz het volgende:
De rechtse kliek(boeren en werkgevers): meer , meer , meer
meer Marokkanen.
Nou dan gaan de rechtse werkgevers partijen VVD , CDA , D666 en de BBB dat wel ffkes regelen voor jullie. w/
Goed artikel dat eerste. De positieve woordkeuze stelt niet teleur.
quote:
Positieve impact migratie

Oekraïners en Noord-Afrikanen

Er wordt vooral gekeken naar de circa 5 miljoen Oekraïners die nu de EU binnenstromen. Maar ook vanuit de Noord-Afrikaanse landen Marokko, Tunesië en Egypte zal het makkelijker worden om Europa binnen te komen in het kader van zogeheten talentenpartnerschappen.

Vraag en aanbod in talentendatabank
pi_206008292
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die zitten niet in 1 cel.
In de EBI zitten gevangenen alleen in hun cel.

Het grootste deel van de dag brengen ze in hun cel voor.

In de overige uren mogen er maximaal 4 gevangenen bij elkaar zijn.
Maar dat zouden dan net wel Taghi en Mohammed B. kunnen zijn? Bij die 4 gevangenen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 17 september 2022 @ 16:04:45 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206008309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar dat zouden dan net wel Taghi en Mohammed B. kunnen zijn? Bij die 4 gevangenen?
Mwah, het lijkt me sterk dat ze die bij elkaar laten zijn, zeker als ze zich er al zorgen over maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 september 2022 @ 16:05:13 #164
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206008313
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:02 schreef tesssssssss het volgende:
Tja, zo groot is die populatie daar niet.
quote:
In de EBI is plek voor achttien gedetineerden die in de 24 cellen in unit 5 geplaatst kunnen worden. In dat gebouw zit ook de zwaarste categorie misdadigers: de terroristenafdeling.

https://panorama.nl/artik(...)ke-regime-van-de-ebi
pi_206008320
quote:

Eenzame opsluiting?

Doodstraf?

Iemand een oplossing?
Ik heb geen oplossing, doodstraf zou ook niet helpen, er komt zo een plaatsvervanger.
pi_206008332
Ik denk dat ze er idd op letten wie bij wie kan, en wie er absoluut niet samen kunnen.

Nabil B heeft ook een tijdje in de Ebi gezeten, die moet je ook niet bij Taghi op de afdeling zetten :D
A murky, forgotten land.
  zaterdag 17 september 2022 @ 16:12:20 #167
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206008369
Ik denk juist dat ze bewust Taghi en Mohammed B samen laten recreeeren. Die zoeken geen mot met elkaar en dan denk je als simpele kuffar dat dat wss geen kwaad zal kunnen.
  zaterdag 17 september 2022 @ 16:27:42 #168
24329 KNAK
ff w88,......
pi_206008454
Kan net zo goed onzin zijn. Mooi rookgordijntje opwerpen om elders vanalles weer te bekakstoven. Leipe idioten zijn van alle tijden, de beveiliging dus ook. Werp het klootjesvolk wat ontwikkelingen en informatie toe en we staren ons weer blind in een opgeklopte, onzinnige richting. Geef het volk brood, spelen en de ellende van de ander en voorzie een oppervlakkige behoefte.

Mocht het daadwerkelijk waarheid zijn is het niets meer dan een verwachte uitkomst van het decennia lang importeren van ellende
Mai pben rai~!
  zaterdag 17 september 2022 @ 16:33:01 #169
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206008479
Hier staan ietsje meer details in.

quote:
Er zijn grote zorgen om de veiligheid van prinses Amalia. Misdaadjournalist John van den Heuvel schrijft in De Telegraaf dat er nieuwe signalen zijn waaruit blijkt dat kopstukken van de Mocro-maffia het hebben gemunt op prinses Amalia. Ook zouden zij het hebben voorzien op minister-president Mark Rutte.

Contact tussen Ridouan T. en Mohammed B.

Justitie houdt het contact tussen kopstuk Ridouan T. en terrorist Mohammed B. nauwlettend in de gaten. De twee criminelen zaten in dezelfde Extra Beveiligde Inrichting in Vught en konden daar contact met elkaar hebben. Nadat B. werd overgeplaatst naar de terrorisme-afdeling van gevangenis De Schie in Rotterdam, zouden de twee contact houden door elkaar brieven vol Koranverzen te sturen.

Inmiddels zijn er veel zorgen over nieuwe resultaten uit onderzoeken naar communicatie binnen de Mocro-maffia. Zo zou het erop lijken dat er plannen worden gesmeed voor aanslagen en ontvoeringen van belangrijke personen uit de Nederlandse samenleving. Hierbij zouden ze het met name gemunt hebben op prinses Amalia en minister-president Mark Rutte. Volgens De Telegraaf vrezen politie en justitie dat T. steun zal zoeken bij Nederlandse jihadisten.

Kamerlid Ulysse Ellian is allesbehalve gerust om de kwestie. "T. probeert indruk te maken op B. Ook is T. de laatste tijd veel met zijn geloof bezig, wat voorheen nauwelijks een rol voor hem speelde”, verklaart hij tegenover De Telegraaf. “B. zit op de terro­ristenafdeling van PI De Schie en geniet daar groot aanzien. T. blijft continu zoeken naar mogelijkheden om zijn organisatie te leiden en ook te ontsnappen. Via B. kan hij aanslagen en ontvoe­ringen beramen.” Ellian wil via een motie op grond van de nationale veiligheid een stokje steken tussen de briefwisseling. Echter, volgens opsporingsbronnen kan de briefwisseling niet aan banden worden gelegd.

De Rijksvoorlichtingsdienst evenals de NCTV (Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid) hebben volgens De Telegraaf niet willen reageren.

https://panorama.nl/artik(...)wit-van-mocro-maffia
pi_206008497
quote:

[..]
Taggie zit voor de rest van zn leven vast dus dat maakt hem niet uit. Hetzelfde geldt voor die andere mongool.
pi_206008535
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:27 schreef KNAK het volgende:
Kan net zo goed onzin zijn. Mooi rookgordijntje opwerpen om elders vanalles weer te bekakstoven. Leipe idioten zijn van alle tijden, de beveiliging dus ook. Werp het klootjesvolk wat ontwikkelingen en informatie toe en we staren ons weer blind in een opgeklopte, onzinnige richting. Geef het volk brood, spelen en de ellende van de ander en voorzie een oppervlakkige behoefte.

Mocht het daadwerkelijk waarheid zijn is het niets meer dan een verwachte uitkomst van het decennia lang importeren van ellende
Rutte, VVD, Yeşilgöz en het NCTV hoeven we niet (meer) serieus te nemen inderdaad.

twitter
pi_206008566
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:43 schreef Nober het volgende:

[..]
Rutte, VVD, Yeşilgöz en het NCTV hoeven we niet (meer) serieus te nemen inderdaad.

[ twitter ]
Mooi stukje retoriek van Wilders. Als het hem echt op de NCTV ging zou hij ook benoemen dat Denk als spreekbuis zou worden gezien, maar nee, hij trekt alle aandacht naar zich toe door gelijk te insinueren dat de PVV extreem rechts zou zijn volgens de NCTV terwijl in het artikel alleen staat dat Wilders geen afstand meer neemt van die organisaties en dat hij bepaalde hashtags gebruikt die worden overgenomen door Extreem Rechtse organisaties.

Maargoed, Wilders weet hier ook weer perfect op het gevoel in te spelen.
pi_206008569
quote:
De twee zaten bij elkaar gedetineerd in de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught
.
Match made in Allah's heaven
Go hard or go home
  zaterdag 17 september 2022 @ 16:51:05 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206008577
Ik denk toch dat je binnen een jaar of vijf wel een actie kunt verwachten. Ongeacht in welke vorm dan ook.

Risico : hoog
Impact: hoog
Termijn: binnen circa 5 jaar
Beheersbaarheid:

[ Bericht 62% gewijzigd door Tengano op 17-09-2022 17:01:49 ]
pi_206008649
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:18 schreef XSbig het volgende:

[..]
‘Potentiele’

Daar raak je precies het pijnpunt. Misschien als ze niet constant geconfronteerd worden dmv series, talkshows online en ‘voorbeeld’-figuren van dezelfde afkomst dat ze gewoon op een normale manier assimileren. En daar ligt precies het pijnpunt wat ik eerder benoemde, namelijk dat ook de omgeving van deze mensen de hand in eigen boezem mag steken.

Ik denk dat het een versterkende factor heeft, je bent een product van je omgeving. En het moment dat je constant geframed wordt alszijnde crimineel/‘potentiele straatterrorist’ dan ga je er zelf in geloven. Of we nog uit deze vicueuze cirkel gaan komen?
Ik hoop het, maar als Fok een voorbode is van wat er de komende tijden in de maatschappij gaat gebeuren zie ik het somber in.
Dat zou best wel kunnen, maar dat is volgens mij niet wat hier aan de hand is. De Marokkaanse jeugd wordt niet perse door de buitenwereld geframed, maar door hun eigen ouders. Die zeggen namelijk dat Nederlanders haram zijn. En dat wordt geinterpreteerd als 'die mag je dus rustig beroven, oplichten en verkrachten'. Tja, dan moet je niet raar opkijken als dat vervolgens massaal gebeurt.

Het is het geloof (en de daarbij behorende indeling in hokjes) dat deze ellende veroorzaakt. Nederlanders discrimineren niet, Marokkanen doen dat zelf. Ze plaatsen zichzelf buiten de maatschappij door Nederlanders/ongelovigen niet te respecteren. Ze discrimineren ons, ja dan krijg je dat ook terug. Als je zelf intolerant bent, dan zijn mensen dat ook tegen jou. En terecht. Het is alleen zo dat er zo ongelooflijk veel onnozele Nederlanders zijn die dat niet goed doorhebben en dan maar weer op een linkse partij stemmen...
  zaterdag 17 september 2022 @ 17:02:54 #176
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_206008655
de Morcromaffia aanduiden en aanpakken als de terreurorganisatie die ze zijn.
  zaterdag 17 september 2022 @ 17:24:32 #177
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206008820
Wat een gedoe allemaal :{w

[ Bericht 43% gewijzigd door Tengano op 17-09-2022 17:36:37 ]
  zaterdag 17 september 2022 @ 17:55:50 #178
500074 Rode_Wijn
pi_206009077
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:50 schreef Galvez het volgende:

[..]
OMG, dat was nou juist het hele punt waar we tegen ageren. :') |:( :|W
Alleen kleuters denken dat dit hetzelfde is.

Bovendien is van onbepaalde tijd niet bepaald sprake. Zoals gezegd: gratuit populistisch gelul van mensen die denken dat we in plopsaland leven
pi_206009936
quote:

[..]

De tering wat ben jij een aandachtshoer zeg. Niet normaal. Durf te wedden dat als Amalia wordt ontvoerd en verkracht jij nog steeds keihard je best zal doen om het topic over jezelf te laten gaan.
pi_206010030
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat ze er idd op letten wie bij wie kan, en wie er absoluut niet samen kunnen.

Nabil B heeft ook een tijdje in de Ebi gezeten, die moet je ook niet bij Taghi op de afdeling zetten :D
Dit is tegenwoordig wel een issue. De capaciteit is niet eindeloos en er komen wel steeds meer mensen bij met levenslange, of hele lange, gevangenisstraffen. Plus nog mensen zoals Taghi, die nog niet eens veroordeeld zijn, maar waarvoor ook een heel streng regime nodig is.

Als je iedereen van elkaar moet scheiden die hetzij op voet van oorlog leven, hetzij vriendjes zijn, hetzij mogelijkerwijs vriendjes zouden kunnen worden (met dit soort gevolgen), dan loop je heel snel tegen de grenzen van de capaciteit aan.
pi_206010079
Er is ook maar weinig plaats idd.
4 Losse afdelingen die fysiek niet rechtstreeks met elkaar in verbinding staan.
Met elk 6 (of 7) cellen.
A murky, forgotten land.
pi_206010100
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:02 schreef R16 het volgende:

[..]
Dat zou best wel kunnen, maar dat is volgens mij niet wat hier aan de hand is. De Marokkaanse jeugd wordt niet perse door de buitenwereld geframed, maar door hun eigen ouders. Die zeggen namelijk dat Nederlanders haram zijn. En dat wordt geinterpreteerd als 'die mag je dus rustig beroven, oplichten en verkrachten'. Tja, dan moet je niet raar opkijken als dat vervolgens massaal gebeurt.

Het is het geloof (en de daarbij behorende indeling in hokjes) dat deze ellende veroorzaakt. Nederlanders discrimineren niet, Marokkanen doen dat zelf. Ze plaatsen zichzelf buiten de maatschappij door Nederlanders/ongelovigen niet te respecteren. Ze discrimineren ons, ja dan krijg je dat ook terug. Als je zelf intolerant bent, dan zijn mensen dat ook tegen jou. En terecht. Het is alleen zo dat er zo ongelooflijk veel onnozele Nederlanders zijn die dat niet goed doorhebben en dan maar weer op een linkse partij stemmen...
Heb je hier ook bronnen voor? Of zijn dit gewoon onderbuikgevoelens.

En uiteraard, linkse partijen bash. _O_
pi_206010167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:47 schreef Paul het volgende:

Omdat de contacten volgens justitie te innig waren, werd B. overgeplaatst. Sindsdien sturen de twee brieven met Koranverzen naar elkaar, waarin volgens justitie mogelijk gecodeerde boodschappen zijn verwerkt. Kamerlid Ulysse Ellian (VVD) eist onmiddellijk ingrijpen van de minister en wil dat de briefwisseling wordt gestopt.
Dus ze zitten in de strengst beveiligde gevangenis, en nóg krijgen ze communicatie voor elkaar met de buitenwereld, en slagen ze erin opdrachten te geven. Dit bewijst dus dat de doodstraf niet alleen heerlijk is om te geven aan dit soort figuren, maar ook gewoon nodig is.

Btw van Amalia moeten ze afblijven, maar Rutte ontvoeren kan wel vind ik.
Eens kijken
pi_206010192
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:40 schreef Maharski het volgende:

[..]
Dus ze zitten in de strengst beveiligde gevangenis, en nóg krijgen ze communicatie voor elkaar met de buitenwereld, en slagen ze erin opdrachten te geven. Dit bewijst dus dat de doodstraf niet alleen heerlijk is om te geven aan dit soort figuren, maar ook gewoon nodig is.

Btw van Amalia moeten ze afblijven, maar Rutte ontvoeren kan wel vind ik.
Dat helpt niet, de doodstraf, dan komt er toch een plaatsvervanger.
pi_206010197
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:43 schreef Nober het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik weet niet wat het met dit topic te maken heeft, maar wat Wilders beweert is in ieder geval iets heel anders dan staat in de tekst waar-ie op reageert.

En natuurlijk is de PVV een polariserende partij! Als dat niet zo was, had Wilders niet beveiligd hoeven worden. Duh! Het punt is dat Wilders in de kwalificatie 'polariserende partij' kennelijk een waardeoordeel leest, terwijl het (volgens mij) vooral een feitelijke constatering is.
pi_206010259
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:41 schreef tesssssssss het volgende:
Dat helpt niet, de doodstraf, dan komt er toch een plaatsvervanger.
Die dan ook weer omleggen.
Eens kijken
pi_206010263
quote:
Das ook het enige positieve aan dit verhaal.
pi_206010282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:47 schreef Maharski het volgende:

[..]
Aha. Dus om te laten zien dat we hier geen organisatie wensen die mensen vermoordt, richten we een organisatie op die mensen vermoordt?
pi_206010292
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:48 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Aha. Dus om te laten zien dat we hier geen organisatie wensen die mensen vermoordt, richten we een organisatie op die mensen vermoordt?
Hoe zou jij het oplossen, dan?
pi_206010309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:47 schreef Maharski het volgende:

[..]
Het beste lijkt mij voor de zekerheid maar iedereen voor de muur te zetten.
pi_206010334
quote:
Rutte was als embryo verantwoordelijk voor het binnenhalen van arbeidsmigranten ja?
pi_206010527
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Hoe zou jij het oplossen, dan?
Zoals nu: opsluiten.
  zaterdag 17 september 2022 @ 20:19:01 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206010602
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Rutte was als embryo verantwoordelijk voor het binnenhalen van arbeidsmigranten ja?
Ja, persoonlijk, en toen zat hij nog bij de PvdA!
:+
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 september 2022 @ 20:28:12 #194
338319 ZarB
Piña colada
pi_206010722
Goh die laten zich wel kennen zeg, door achter een achttienjarige aan te gaan :r
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 17 september 2022 @ 20:45:59 #195
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206010968
Taghi zit in de meest beveiligde gevangenis van het land en speelt nog steeds met de ballen van de Nederlandse politie en overheid. Waarom zit hij niet in een isoleercel? En heeft hij nog steeds een vriendje als advocaat? Wie zijn de handlangers van hem die niet vast zitten? Probleem is dat je maar 1 eencellige aan de onderkant van de samenleving een wapen hoeft te geven met dit soort dingen en hij kan zo maar raak schieten. Met de zaak van Peter R. waren de verdachten ook mislukkingen van de samenleving die dachten rijk te gaan worden.
pi_206011699
Heelrijk wereldvreemd en naïef is onze elite toch.

pi_206012347
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 21:34 schreef Alpha0 het volgende:

[ afbeelding ]
Dit is hét schoolvoorbeeld van effectbejag.
pi_206012386
Toch wel schattig dat taghi een penvriendje gevonden heeft in mohammed b O+ :S___D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206012411
Is het niet een of ander mensenrecht, dat je brieven mag versturen en ontvangen?

Lijkt me lastig lezen/beoordelen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206012549
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:45 schreef Momo het volgende:
Taghi zit in de meest beveiligde gevangenis van het land en speelt nog steeds met de ballen van de Nederlandse politie en overheid. Waarom zit hij niet in een isoleercel? En heeft hij nog steeds een vriendje als advocaat? Wie zijn de handlangers van hem die niet vast zitten? Probleem is dat je maar 1 eencellige aan de onderkant van de samenleving een wapen hoeft te geven met dit soort dingen en hij kan zo maar raak schieten. Met de zaak van Peter R. waren de verdachten ook mislukkingen van de samenleving die dachten rijk te gaan worden.
Nou om te beginnen omdat hij formeel alleen nog maar verdachte is?
pi_206012623
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:24 schreef capricia het volgende:
Is het niet een of ander mensenrecht, dat je brieven mag versturen en ontvangen?

Post wordt gecontroleerd op smokkelwaar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_206012697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Post wordt gecontroleerd op smokkelwaar.
En ook inhoudelijk. Maar als het enkel koranverzen zijn waarvan je slechts het vermoeden hebt dat het in code is, dan kun je er weinig tegen doen.
pi_206012706
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:24 schreef capricia het volgende:

Het wordt gezien als een belangrijk recht. Er is in principe ook niks mis mee, zo lang het gaat om onschuldige brieven. Ook Taghi mag best een kaartje sturen om z'n zus met haar verjaardag te feliciteren.

Bovendien wordt alle correspondentie van en aan gevangenen eerst gelezen. Post van gevangene naar gevangene wordt zodoende waarschijnlijk zelfs twee keer gelezen door justitie: in de gevangenis waar de brief verstuurd wordt en vervolgens nog eens in de gevangenis waar de brief aankomt.

Dat ze brieven aan elkaar sturen lijkt me dus niet zo'n probleem. Het idee dat er geheime boodschappen in verstopt zouden kunnen zitten lijkt me ook wat vergezocht. Het lijkt me nagenoeg onmogelijk om middels koranverzen een concreet plan met elkaar uit te werken. Dan moet je toch echt namen, data, bedragen, etc. gaan noemen.
pi_206012885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:45 schreef Momo het volgende:
Taghi zit in de meest beveiligde gevangenis van het land en speelt nog steeds met de ballen van de Nederlandse politie en overheid.
Omdat de T. dat schrijft is dat zo?
quote:
Waarom zit hij niet in een isoleercel?
Iets met mensenrechten en zo. Het is hier namelijk geen Noord-Korea.
quote:
En heeft hij nog steeds een vriendje als advocaat?
Vrije advocaatkeuze heet dat, grondrecht.
quote:
Wie zijn de handlangers van hem die niet vast zitten?
Je kunt geen mensen vastzetten zonder verdenking.
quote:
Probleem is dat je maar 1 eencellige aan de onderkant van de samenleving een wapen hoeft te geven met dit soort dingen en hij kan zo maar raak schieten. Met de zaak van Peter R. waren de verdachten ook mislukkingen van de samenleving die dachten rijk te gaan worden.
Helemaal voorkomen kun je het niet, dat is een illusie.

Ik deel volkomen de mening dat er kei en keihard moet worden opgetreden tegen figuren als Taghi. Maar je moet ook oppassen dat je je niet verlaagt tot hun niveau. Waarom zijn wij als samenleving van de hoogste morele? Juist omdat wij de basale menselijke waardigheid en de rechtsstaat wel respecteren. Dat moet je niet bij het grofvuil zetten, dat is gevaarlijk. Gevaarlijker dan Taghi durf ik wel te zeggen.
zie email 27 oktober
  zaterdag 17 september 2022 @ 23:27:11 #205
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206013175
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:06 schreef Waldorf22 het volgende:

Thoughts and prayers voor Amalia en Mark. De mocro maffia achter je aan lijkt me niet fijn.
Het lijkt me inderdaad niet fijn en dit gun ik ze totaal niet.

Echter denk ik dat de Mocro Maffia zichzelf niet moet gaan overschatten. Wanneer het het koningshuis betreft, wordt er mijns inziens vaak ineens uit een heel ander vaatje getapt en treden er andere mechanismen in werking. Dan kun je wel een legertje jongens met automatische wapens e.d. hebben, ik geloof niet dat die opgewassen zijn tegen de marechaussee en eventueel het leger.

Als je daarnaast voor het gooien van een waxinelichthoudertje tegen de Gouden Koets al jaren in de bak kunt zitten en gedwongen psychiatrische onderzoeken moet ondergaan, dan ben ik erg benieuwd wat er met je gebeurt als je ook maar iets van deze orde probeert richting de kroonprinses. Ik weet dat dit ontzettend 'conspiracy/aluhoedje/wappie/whatever' klinkt, maar dat interesseert me geen reet: ik denk dat de rechtsorde op dat moment een heel stuk minder van belang is en iemand als Taghi zomaar ineens 'zelfmoord' zou kunnen plegen in de gevangenis.

Onze grote vriend Bernhard, niet eens staatshoofd van dit land maar slechts 'de echtgenoot van', kon hier al naar hartelust persoonlijke opdrachten geven aan de binnenlandse veiligheidsdiensten. Die werden nog opgevolgd ook.
pi_206013215
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 21:34 schreef Alpha0 het volgende:

[ afbeelding ]
Met Holleeder was het namelijk zo leuk. :')
pi_206013272
Fraai topic weer hoor FOK!-mods
pi_206014009
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:32 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Met Holleeder was het namelijk zo leuk. :')
Die bedreigde niet het koningshuis en onze premier.
  zondag 18 september 2022 @ 09:00:41 #209
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206014879
Tja, dit kan echt alle kanten op. Ik verwacht wel dat we gelukkig van Robbert op redelijk korte termijn meer horen hoe een en ander zich verder gaat ontwikkelen. En tot die tijd blijft het gewoon even billen knijpen.

Overigens gaat Robbert wel door met zijn vlogs ondanks dat Jomanda inmiddels is afgehaakt. No worries dus.
pi_206014921
quote:

Natuurlijk is het verschrikkelijk dat dit soort bedreigingen er zijn. Maar hier is aandacht voor en ze wordt goed beveiligd.

Wat te denken van kinderen op scholen die afgeperst worden en zwaar mishandeld door medescholieren (las vandaag weer wat over een PvdA prestige project waar in Lelystad alle middelbare scholieren in een school moesten). Of homoseksuelen die zich thuis niet meer veilig voelen.

Hoe sneu ook voor Amalia, het probleem is voor heel veel mensen veel reëler. En het blijkt vaak uit dezelfde hoek te komen. Maar dat weigert men maar te accepteren. Conservatieve jongeren is dus niet zomaar semantiek: het is de ontkenning van een reëel probleem waar veel mensen last van hebben en wat daadwerkelijk tot mishandeling of erger leidt of heeft geleden.

Kortom: ik vind dat je de plank wat mis slaat.
  zondag 18 september 2022 @ 09:04:38 #211
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206014922
Wie zit daar achter?
  zondag 18 september 2022 @ 09:06:39 #212
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206014946
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:27 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het lijkt me inderdaad niet fijn en dit gun ik ze totaal niet.

Echter denk ik dat de Mocro Maffia zichzelf niet moet gaan overschatten. Wanneer het het koningshuis betreft, wordt er mijns inziens vaak ineens uit een heel ander vaatje getapt en treden er andere mechanismen in werking. Dan kun je wel een legertje jongens met automatische wapens e.d. hebben, ik geloof niet dat die opgewassen zijn tegen de marechaussee en eventueel het leger.

Als je daarnaast voor het gooien van een waxinelichthoudertje tegen de Gouden Koets al jaren in de bak kunt zitten en gedwongen psychiatrische onderzoeken moet ondergaan, dan ben ik erg benieuwd wat er met je gebeurt als je ook maar iets van deze orde probeert richting de kroonprinses. Ik weet dat dit ontzettend 'conspiracy/aluhoedje/wappie/whatever' klinkt, maar dat interesseert me geen reet: ik denk dat de rechtsorde op dat moment een heel stuk minder van belang is en iemand als Taghi zomaar ineens 'zelfmoord' zou kunnen plegen in de gevangenis.

Onze grote vriend Bernhard, niet eens staatshoofd van dit land maar slechts 'de echtgenoot van', kon hier al naar hartelust persoonlijke opdrachten geven aan de binnenlandse veiligheidsdiensten. Die werden nog opgevolgd ook.
Tja, dan kan je je afvragen wat nu een grotere bedreiging is van democratie en rechtsstaat.
pi_206015226
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 09:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Natuurlijk is het verschrikkelijk dat dit soort bedreigingen er zijn. Maar hier is aandacht voor en ze wordt goed beveiligd.

Wat te denken van kinderen op scholen die afgeperst worden en zwaar mishandeld door medescholieren (las vandaag weer wat over een PvdA prestige project waar in Lelystad alle middelbare scholieren in een school moesten). Of homoseksuelen die zich thuis niet meer veilig voelen.

Hoe sneu ook voor Amalia, het probleem is voor heel veel mensen veel reëler. En het blijkt vaak uit dezelfde hoek te komen. Maar dat weigert men maar te accepteren. Conservatieve jongeren is dus niet zomaar semantiek: het is de ontkenning van een reëel probleem waar veel mensen last van hebben en wat daadwerkelijk tot mishandeling of erger leidt of heeft geleden.

Kortom: ik vind dat je de plank wat mis slaat.
We kunnen nog wel twintig voorbeelden op noemen waar de integratie volkomen mislukt is, maar twintig voorbeelden waar het wél gelukt is is dan blijkbaar teveel. Neemt niet weg dat er gelijk hard tegenop getreden moet worden.

Het ging mij meer om het feit dat bij dit nieuwsbericht gelijk de gebruikelijke stokpaardjes en plattitudes gelijk weer uit de kast getrokken worden, die eigenlijk geen ene moer te maken hebben met het nieuws.
pi_206015305
Advocaat Ridouan T. ontkent bedreiging prinses Amalia: 'Gedachte dat mijn cliënt haar iets aan wil doen is volstrekt absurd'
https://panorama.nl/artik(...)-is-volstrekt-absurd
  zondag 18 september 2022 @ 10:02:41 #215
500074 Rode_Wijn
pi_206015464
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2022 09:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Advocaat Ridouan T. ontkent bedreiging prinses Amalia: 'Gedachte dat mijn cliënt haar iets aan wil doen is volstrekt absurd'
Het zou wel verfrissend zijn als een advocaat gewoon open kaart speelt. Helaas weten we dat we in het geheel niets hebben aan de ontkenning van een advocaat.
  zondag 18 september 2022 @ 10:04:03 #216
500074 Rode_Wijn
pi_206015476
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef Tengano het volgende:
Tja, dit kan echt alle kanten op. Ik verwacht wel dat we gelukkig van Robbert op redelijk korte termijn meer horen hoe een en ander zich verder gaat ontwikkelen. En tot die tijd blijft het gewoon even billen knijpen.

Overigens gaat Robbert wel door met zijn vlogs ondanks dat Jomanda inmiddels is afgehaakt. No worries dus.
Mag dit in een spoiler? Dank
  zondag 18 september 2022 @ 10:05:42 #217
500074 Rode_Wijn
pi_206015497
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 16:49 schreef XSbig het volgende:

[..]
Mooi stukje retoriek van Wilders. Als het hem echt op de NCTV ging zou hij ook benoemen dat Denk als spreekbuis zou worden gezien, maar nee, hij trekt alle aandacht naar zich toe door gelijk te insinueren dat de PVV extreem rechts zou zijn volgens de NCTV terwijl in het artikel alleen staat dat Wilders geen afstand meer neemt van die organisaties en dat hij bepaalde hashtags gebruikt die worden overgenomen door Extreem Rechtse organisaties.

Maargoed, Wilders weet hier ook weer perfect op het gevoel in te spelen.
Huh. Waarom zou Wilders het over een andere partij moeten hebben. Hij heeft zijn handen vol aan die van hem zelf
pi_206015516
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 09:41 schreef XSbig het volgende:

[..]
We kunnen nog wel twintig voorbeelden op noemen waar de integratie volkomen mislukt is, maar twintig voorbeelden waar het wél gelukt is is dan blijkbaar teveel. Neemt niet weg dat er gelijk hard tegenop getreden moet worden.

Het ging mij meer om het feit dat bij dit nieuwsbericht gelijk de gebruikelijke stokpaardjes en plattitudes gelijk weer uit de kast getrokken worden, die eigenlijk geen ene moer te maken hebben met het nieuws.
Ik denk dat dat een uiting is van dat mensen het zat zijn. En dat nu een keer vertegenwoordigers van onze regering de pineut zijn men denkt ‘nou voelen ze het zelf eens’.

Zelf heb ik ook heel lang gedacht dat het vooral xenofobie was en excessen die de krant halen. Maar de laatste jaren zie ik bv een stad als Amsterdam echt zienderogen onveiliger worden door specifiek tuig. En ik zie ook echt wel dat het niet alleen aan dat tuig ligt. Laat mensen links liggen en ze gaan je vanzelf haten. Temeer omdat het vanuit de linkse hoek wordt aangewakkerd om Blanke mensen te haten. Dus het wordt nog bevestigd ook.

Hoe langer idioten als Halsema dat probleem laten liggen, hoe meer het ontspoort.

En voor mensen die dagelijks te maken hebben met dit probleem kan ik mij goed voorstellen dat deze berichtgeving bij hen alleen maar oproept wat je hier ziet.
pi_206015618
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2022 09:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Taghi heeft wel eerder dingen ontkent...
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verzinsel~aec42962/
pi_206015661
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 10:17 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
Taghi heeft wel eerder dingen ontkent...
Inderdaad. Als Taghi gaat ontkennen moet je juist oppassen.
Bijzonder naief gedacht ook vanuit iemand als Peter R.
pi_206015684
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat dat een uiting is van dat mensen het zat zijn. En dat nu een keer vertegenwoordigers van onze regering de pineut zijn men denkt ‘nou voelen ze het zelf eens’.

Zelf heb ik ook heel lang gedacht dat het vooral xenofobie was en excessen die de krant halen. Maar de laatste jaren zie ik bv een stad als Amsterdam echt zienderogen onveiliger worden door specifiek tuig. En ik zie ook echt wel dat het niet alleen aan dat tuig ligt. Laat mensen links liggen en ze gaan je vanzelf haten. Temeer omdat het vanuit de linkse hoek wordt aangewakkerd om Blanke mensen te haten. Dus het wordt nog bevestigd ook.

Hoe langer idioten als Halsema dat probleem laten liggen, hoe meer het ontspoort.

En voor mensen die dagelijks te maken hebben met dit probleem kan ik mij goed voorstellen dat deze berichtgeving bij hen alleen maar oproept wat je hier ziet.
De mocro-maffia is toch geen gevolg van slecht beleid van Halsema.
In 2012 kwam de mocro-maffia al tot een oorlog en de meeste liquidaties en criminele activiteiten vonden plaats tussen 2012 en 2018.
Halsema zit pas sinds juli 2018 op haar pluchen stoeltje. Je kunt je afvragen of ze een goede burgemeester is maar de problemen met de mocro-maffia kunnen we haar niet in de schoenen schuiven.

En welke gewone burgers krijgen dagelijks te maken met bedreigingen uit de mocro-maffia scène?
Tuurlijk een deel van de samenleving heeft flinke last van straatterreur en jeugdcriminaliteit gerelateerd aan drugscriminaliteit en daar moet iets tegen gedaan worden. Maar suggereren dat Amalia nu eens voelt wat 'wij' dagelijks voelen vind ik persoonlijk overdreven alsook idioot om 'goed' te vinden dat een meid van 18 wordt bedreigd met de dood of ontvoering (opdat zij dan ons leed ook kan voelen ...).
pi_206015735
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:44 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het wordt gezien als een belangrijk recht. Er is in principe ook niks mis mee, zo lang het gaat om onschuldige brieven. Ook Taghi mag best een kaartje sturen om z'n zus met haar verjaardag te feliciteren.

Bovendien wordt alle correspondentie van en aan gevangenen eerst gelezen. Post van gevangene naar gevangene wordt zodoende waarschijnlijk zelfs twee keer gelezen door justitie: in de gevangenis waar de brief verstuurd wordt en vervolgens nog eens in de gevangenis waar de brief aankomt.

Dat ze brieven aan elkaar sturen lijkt me dus niet zo'n probleem. Het idee dat er geheime boodschappen in verstopt zouden kunnen zitten lijkt me ook wat vergezocht. Het lijkt me nagenoeg onmogelijk om middels koranverzen een concreet plan met elkaar uit te werken. Dan moet je toch echt namen, data, bedragen, etc. gaan noemen.
Stel, we hebben allebei dezelfde koran. En ik stuur jou zes verzen die terug te vinden zijn op bladzijde 1, 13, 1, 12, 9 en 1 dan heb ik jou toch echt een naam gestuurd.

Maar goed, de recherche zal dit ongetwijfeld ook bedacht hebben en dit hebben gecheckt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2022 10:29:06 ]
pi_206015760
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 09:41 schreef XSbig het volgende:

[..]

De impact van gefaalde integratie is nu eenmaal groter dan bij gelukte integratie. Dat laatste merk je namelijk niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:57 schreef trein2000 het volgende:
Ik deel volkomen de mening dat er kei en keihard moet worden opgetreden tegen figuren als Taghi. Maar je moet ook oppassen dat je je niet verlaagt tot hun niveau.
Vind ik een beetje een dooddoener. Je schept een democratisch gedragen kader waarbinnen de samenleving opereert. Ieder die zich daar bewust buiten stelt, bv door terreur te zaaien, wordt volgens dat kader gestraft. Als daar iets als de doodstraf bij zou zitten, of een aanpassing van het recht op vrije advocaatkeuze, dan is dat zo.

Grondrechten zijn niet heilig he. Zijn al tig keren aangepast onder zware maatschappelijke druk.
Ron Paul 2012
pi_206015763
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:24 schreef FYazz het volgende:

[..]
De mocro-maffia is toch geen gevolg van slecht beleid van Halsema.
In 2012 kwam de mocro-maffia al tot een oorlog en de meeste liquidaties en criminele activiteiten vonden plaats tussen 2012 en 2018.
Halsema zit pas sinds juli 2018 op haar pluchen stoeltje. Je kunt je afvragen of ze een goede burgemeester is maar de problemen met de mocro-maffia kunnen we haar niet in de schoenen schuiven.

En welke gewone burgers krijgen dagelijks te maken met bedreigingen uit de mocro-maffia scène?
Tuurlijk een deel van de samenleving heeft flinke last van straatterreur en jeugdcriminaliteit gerelateerd aan drugscriminaliteit en daar moet iets tegen gedaan worden. Maar suggereren dat Amalia nu eens voelt wat 'wij' dagelijks voelen vind ik persoonlijk overdreven alsook idioot om 'goed' te vinden dat een meid van 18 wordt bedreigd met de dood of ontvoering (opdat zij dan ons leed ook kan voelen ...).
Ik denk dat de meeste mensen geen onderscheid maken tussen straatterreur en mocro maffia. De laatste groep heeft de gewone man niet echt last van.

En het is ook niet de schuld van Halsema, maar zij staat wel voor de lakse aanpak van het probleem. Ze wil het niet eens benoemen!

Maar goed, ik zag Yesligöz stoere taal uitspreken deze week met het winnen van de strijd tegen drugscriminaliteit en dat is ook hopeloos naïef. Die mocro maffia moet je bestrijden met decriminalisering van drugs. De tijd die je dan overhoudt kun je besteden aan straatterreur.
pi_206015785
quote:

[..]

Wat een bullshit allemaal. Ruim 1,5 miljoen Nederlanders hebben van tijd tot tijd gewoon zin in drugs (en dat gaat niet minder worden) en omdat de overheid al 40 jaar wanbeleid voert op dat vlak springen criminelen maar wat graag in die behoefte. Dat heeft helemaal geen ene drol met Halsema te maken. Voor een econoom snap je in dit geval maar bijzonder weinig van vraag en aanbod.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2022 10:34:15 ]
pi_206015814
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste mensen geen onderscheid maken tussen straatterreur en mocro maffia. De laatste groep heeft de gewone man niet echt last van.

En het is ook niet de schuld van Halsema, maar zij staat wel voor de lakse aanpak van het probleem. Ze wil het niet eens benoemen!

Maar goed, ik zag Yesligöz stoere taal uitspreken deze week met het winnen van de strijd tegen drugscriminaliteit en dat is ook hopeloos naïef. Die mocro maffia moet je bestrijden met decriminalisering van drugs. De tijd die je dan overhoudt kun je besteden aan straatterreur.
Okee, deze post is dan wél weer zinnig en waar. Hit and miss zeg maar.
  zondag 18 september 2022 @ 10:45:31 #227
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206015904
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 01:25 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Die bedreigde niet het koningshuis en onze premier.
Weet je niet :') Die ontvoerden in ieder geval Heineken.
pi_206015977
quote:

[..]

Ik denk persoonlijk dat de eerdere ministers op Justitie en Veiligheid staan voor de lakse aanpak. Je kunt wat mij betreft een individuele burgemeester van een stad geen internationaal en landelijk probleem verwijten, daar is het te groot voor.

Ik heb van Yesligöz helaas ook niet zo veel verwachtingen. Ze durft zich wel uit te spreken, ook binnen de VVD en is tevens een bijtertje maar ik moet het nog zien.
Ik ben benieuwd naar de uitwerking van haar kroongetuigenregeling en haar parapluwet voor georganiseerde misdaad.
pi_206015986
Voor wie meer wil weten over hoe het er in de EBI aan toegaat, kan ik dit oude interview aanbevelen: Oud-gevangenisdirecteur Yola Wanders: ‘Je hoeft niet streng te zijn, dat is het regime al’. Mooi stuk dat goed de worstelingen van een gevangenisdirecteur weergeeft. Wat passages:

De gebouwen staan hemelsbreed tweehonderd meter van elkaar. In het ene regime zitten voor terrorisme veroordeelde mannen als Mohammed B., Gökmen T. en Hardi N., die met aanslagen een bloedbad wilden aanrichten. In het andere de zwaarste criminelen van het land, onder wie Ridouan T. en Willem Holleeder.

(...)

Het is een ommuurde gevangenis binnen de gevangenis. Ontworpen om te desoriënteren. ‘Camera’s die je volgen, de beveiliging die vanuit de controlekamer bepaalt welke deuren wel of niet voor je openklikken. De kwaliteit van leven is er gewoon niet hoog.’ Een verblijf op de EBI is daarom altijd tijdelijk. ‘Je voelt geen wind in je gezicht. Je hebt bijna geen sociale contacten. We hadden iemand die tegen de spin in zijn cel begon te praten.

(...)

In haar beginjaren was er meer maatschappelijke kritiek op de omstandigheden in de EBI. Nu de georganiseerde misdaad de laatste jaren is verhard, hoor je daar minder over. ‘Als er niks fout mag gaan, zijn alle regels geoorloofd’, zegt Wanders. ‘Dat is wel een beetje wat er op de EBI gebeurde. Toen ik daar net werkte, mochten gedetineerden geen kip eten: in een kip zit een botje, aan een botje zit een punt, daar kun je mee prikken. Dat je denkt: goh man, krijgen we dat.’ Overbodige regels heeft ze waar mogelijk versoepeld.

(...)

Rond de terroristenafdeling heeft ze een strijd moeten leveren voor de menselijke maat. De aparte vleugel is in 2006 opgericht na de opkomst van de Hofstadgroep, waartoe Mohammed B. behoorde. Sindsdien komt iedere gedetineerde voor een terroristisch misdrijf in hetzelfde, afgezonderde regime terecht. Het idee is dat zij zo gewone gedetineerden niet kunnen radicaliseren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206016036
quote:

[..]
Dat blijkt in ieder geval niet uit de laatste verkiezingen. Ik denk dat er nog steeds een grote middengroep is, die nog wel gelooft in het bevorderen van integratie en assimilatie.

quote:
Ik heb persoonlijk de indruk dat de groep overlastgevers wel kleiner wordt de laatste tijd, maar dat wat er overblijft het wel heftiger doet. Kan die trouwens niet bewijzen of bronnen voor aanvoeren hoor, het is meer een onderbuikgevoel en wat ik zelf met eigen ogen zie. (Regio Rijnmond-Rotterdam)
Heb je van het dikgedrukte enige voorbeelden?

quote:

Ik kan dit ook wel begrijpen hoor, ik durf alleen niet te zeggen of ik het er mee eens ben.
pi_206016078
quote:

[..]
Die mocro maffia moet je bestrijden met decriminalisering van drugs.
En dan? denk je dat al die criminelen dan ineens netjes pakketbezorgers gaan worden?
pi_206016085
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:31 schreef Supersoep het volgende:
Vind ik een beetje een dooddoener. Je schept een democratisch gedragen kader waarbinnen de samenleving opereert. Ieder die zich daar bewust buiten stelt, bv door terreur te zaaien, wordt volgens dat kader gestraft. Als daar iets als de doodstraf bij zou zitten, of een aanpassing van het recht op vrije advocaatkeuze, dan is dat zo.

Grondrechten zijn niet heilig he. Zijn al tig keren aangepast onder zware maatschappelijke druk.
Je kunt inderdaad de grondwet wijzigen, uit het evrm en de EU stappen en een totale politiestaat worden. Maar dat moet je echt niet willen. Hoe naar, schokkend en ontregelend dit soort incidenten ook zijn. Dan zijn we als samenleving slechter af.
zie email 27 oktober
  zondag 18 september 2022 @ 11:45:43 #233
pi_206016483
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:00 schreef ReplaR het volgende:

[..]
En dan? denk je dat al die criminelen dan ineens netjes pakketbezorgers gaan worden?
Na afschaffing van de Amerikaanse drooglegging, ging 1/3e van de criminele alcohol stokers en handelaren, legaal met alcohol bezig, 1/3e ging iets anders legaals doen, 1/3e ging iets anders illegaals doen.

Dat is dus een reductie van alcohol criminaliteit van 2/3e.
pi_206016494
quote:

[..]
Ze hebben wel iig ruimschoots ervaring met spullen rondbrengen :D
A murky, forgotten land.
  zondag 18 september 2022 @ 11:50:39 #235
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206016531
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ze hebben wel iig ruimschoots ervaring met spullen rondbrengen :D
Ik denk dat een deel het ook goed zal doen in commericiele functies zoals een call centre, of functies als vertegenwoordiger ed. En vergeet vooral de functies in de logistiek niet :+
pi_206016550
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat een deel het ook goed zal doen in commericiele functies zoals een call centre, of functies als vertegenwoordiger ed. En vergeet vooral de logistieke functies niet :+
Sales functies idd.
Agressieve verkoop, vijandige overnames, liquidatie uitverkopen *O*
A murky, forgotten land.
  zondag 18 september 2022 @ 11:53:28 #237
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206016559
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
Sales functies idd.
Agressieve verkoop, vijandige overnames, liquidatie uitverkopen *O*
Incassobureau's.... :lijstje: :blauwoog:

zondag 18 september 2022 @ 12:05:12 #238
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206016702
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Na afschaffing van de Amerikaanse drooglegging, ging 1/3e van de criminele alcohol stokers en handelaren, legaal met alcohol bezig, 1/3e ging iets anders legaals doen, 1/3e ging iets anders illegaals doen.

Dat is dus een reductie van alcohol criminaliteit van 2/3e.
Ja maar het gaat erom dat je doet alsof niets ooit werkt! Gewoon lekker zeggen dat het allemaal toch niets uit maakt en het de schuld is van het kabinet/links/Rutte, dat is wat demense willen.
pi_206016887
"In het algemeen vindt Yesilgöz dat het regime in gevangenissen voor wat zij de "extra extra zware criminelen" noemt strenger moet worden. "Ik denk dat je voor deze buitencategorie naar een ander regime moet." Samen met minister Weerwind werkt ze aan plannen daarvoor, zodat er beter toezicht gehouden kan worden. Mogelijk is daarvoor een wetswijziging nodig, denkt ze."
https://nos.nl/artikel/24(...)undamenteel-probleem

Dit zei ik gisteren dus al in dit topic. Regimes zijn veranderlijk. Dan heb je weer een strenge VVD minister, dan is er weer ophef. Dan weer een minder strenge minister (of gevangenisdirecteur) en weer minder ophef. Tegelijkertijd blijft een Taghi altijd even gevaarlijk. Ik vind het oprecht jammer dat we geen doodstraf hebben voor de meest ontwrichtende personen.
Ron Paul 2012
pi_206016922
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:45 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Weet je niet :') Die ontvoerden in ieder geval Heineken.
Zo kan ik redeneren dat we niet nog meer weten van de Mocro maffia. We doen het met wat we weten en daar komt de Mocro Maffia niet goed vanaf. Tijd voor remigratie.

Wie vermoorde ook alweer Theo van Gogh?
pi_206016983
Er is maar één oplossing en dat is minder pillen pakken met z'n allen.
  zondag 18 september 2022 @ 12:54:15 #242
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206017207
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:31 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Zo kan ik redeneren dat we niet nog meer weten van de Mocro maffia. We doen het met wat we weten en daar komt de Mocro Maffia niet goed vanaf. Tijd voor remigratie.
We weten ook niet of Taghi daadwerkelijk plannen heeft om Rutte/Amalia te ontvoeren - de T. kan zoveel zeggen. Feit is dat de vorige generatie criminelen daadwerkelijk hooggeplaatste personen heeft ontvoerd.
quote:
Wie vermoorde ook alweer Theo van Gogh?
Niet de mocro-maffia. Dus wat is je punt?
  zondag 18 september 2022 @ 13:08:56 #243
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206017385
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:54 schreef EinarBoe het volgende:
We weten ook niet of Taghi daadwerkelijk plannen heeft om Rutte/Amalia te ontvoeren
De motorclubs zeggen ook altijd dat ze gewoon graag een biertje met elkaar willen drinken
en af en toe gezellig in clubverband :) een stukje willen rijden, en meer houdt hun club niet in :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 18-09-2022 13:17:23 ]
  zondag 18 september 2022 @ 13:13:22 #244
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206017439
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:08 schreef Tengano het volgende:

[..]
De motorclubs zeggen ook altijd dat ze gewoon graag een biertje met elkaar willen drinken :S___D
en af en toe gezellig in clubverband :) een stukje willen rijden :+

Wat heeft dat hiermee te maken?
pi_206017506
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 10:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Wat een bullshit allemaal. Ruim 1,5 miljoen Nederlanders hebben van tijd tot tijd gewoon zin in drugs (en dat gaat niet minder worden) en omdat de overheid al 40 jaar wanbeleid voert op dat vlak springen criminelen maar wat graag in die behoefte. Dat heeft helemaal geen ene drol met Halsema te maken. Voor een econoom snap je in dit geval maar bijzonder weinig van vraag en aanbod.
Misschien even wat verder lezen…
pi_206017559
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 10:56 schreef XSbig het volgende:

[..]
Dat blijkt in ieder geval niet uit de laatste verkiezingen. Ik denk dat er nog steeds een grote middengroep is, die nog wel gelooft in het bevorderen van integratie en assimilatie.
[..]
Ik heb persoonlijk de indruk dat de groep overlastgevers wel kleiner wordt de laatste tijd, maar dat wat er overblijft het wel heftiger doet. Kan die trouwens niet bewijzen of bronnen voor aanvoeren hoor, het is meer een onderbuikgevoel en wat ik zelf met eigen ogen zie. (Regio Rijnmond-Rotterdam)
Heb je van het dikgedrukte enige voorbeelden?
[..]
Ik kan dit ook wel begrijpen hoor, ik durf alleen niet te zeggen of ik het er mee eens ben.
Ik ben het er ook niet altijd mee eens hoor.

Tav het dikgedrukte: het uit de VS overgewaaide narratief dat Blanke mensen (vooral heteroseksuele mannen) racistisch en onderdrukkend zijn.
pi_206017574
quote:

[..]
Vast niet allemaal. Decriminalisering van drugs werkt wereldwijd. Waarom zou het hier niet werken?
pi_206017593
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 13:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien even wat verder lezen…
Jij ook
pi_206021114
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:50 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik denk persoonlijk dat de eerdere ministers op Justitie en Veiligheid staan voor de lakse aanpak. Je kunt wat mij betreft een individuele burgemeester van een stad geen internationaal en landelijk probleem verwijten, daar is het te groot voor.

Ik heb van Yesligöz helaas ook niet zo veel verwachtingen. Ze durft zich wel uit te spreken, ook binnen de VVD en is tevens een bijtertje maar ik moet het nog zien.
Ik ben benieuwd naar de uitwerking van haar kroongetuigenregeling en haar parapluwet voor georganiseerde misdaad.
Ik nam haar als voorbeeld. Mede vanwege de reactie op het incident in Amsterdam, waar ze weigert het probleem te erkennen. Meer niet.
pi_206021133
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Jij ook
Klopt! :)
pi_206021149
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 10:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Stel, we hebben allebei dezelfde koran. En ik stuur jou zes verzen die terug te vinden zijn op bladzijde 1, 13, 1, 12, 9 en 1 dan heb ik jou toch echt een naam gestuurd.

Maar goed, de recherche zal dit ongetwijfeld ook bedacht hebben en dit hebben gecheckt.
Ja, ik geloof daar niet zo erg in. Bovendien zitten ze beiden vast, dus wat ze onderling bekokstoven moet vervolgens ook nog naar buiten gebracht worden.
pi_206022180
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, ik geloof daar niet zo erg in. Bovendien zitten ze beiden vast, dus wat ze onderling bekokstoven moet vervolgens ook nog naar buiten gebracht worden.
Ja nou voor dat laatste hebben ze onderwereldadvocaten natuurlijk.
pi_206025779
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2022 10:22 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Inderdaad. Als Taghi gaat ontkennen moet je juist oppassen.
Bijzonder naief gedacht ook vanuit iemand als Peter R.
Peter voelde zich onaangetast omdat hij zelf in dienst was voor zware criminele bendes, wellicht dat hij daarom te makkelijk is geworden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206025879
quote:

[..]
Het is al heel lang bekend dat Taghi vaak beschikt over gesmokkelde mobieltjes en/of andere manieren om boodschappen naar buiten te brengen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206026097
Wat is Nederland toch verworden tot een walgelijke narcostaat.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_206026790
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 12:37 schreef Bananenpap het volgende:
Er is maar één oplossing en dat is minder pillen pakken met z'n allen.
xtc legaliseren lijkt me een veel beter idee!
pi_206028776
quote:

[..]
Ze hebben inmiddels dezelfde advocaat, en dan bedoel ik niet Weski. Dit is ook niet weg te wuiven met 'ach, zo'n vaart loopt het niet'. Dan ambieer je hoop ik geen functie in de beveiligingsbranche. Dit komt echt niet naar buiten tenzij er sterke vermoedens zijn van mensen die er verstand van hebben én er dicht op staan. Die zien het fout gaan en zetten hiermee druk op de ketel.
Ron Paul 2012
  maandag 19 september 2022 @ 13:08:39 #258
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206028934
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2022 09:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]
xtc legaliseren lijkt me een veel beter idee!
Sowieso drugs legaliseren. Maak je van een enorm probleem met criminaliteit, corruptie, zwart geld, etc etc een relatief beheersbaar gezondheidsprobleem, dat is er nu ook al is, want het illegaal zijn weerhoud mensen er niet van het te gebruiken.
pi_206029165
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]
Ze hebben inmiddels dezelfde advocaat, en dan bedoel ik niet Weski. Dit is ook niet weg te wuiven met 'ach, zo'n vaart loopt het niet'. Dan ambieer je hoop ik geen functie in de beveiligingsbranche. Dit komt echt niet naar buiten tenzij er sterke vermoedens zijn van mensen die er verstand van hebben én er dicht op staan. Die zien het fout gaan en zetten hiermee druk op de ketel.
Dat wist ik niet. Dat maakt het inderdaad wel anders.

Wie is die advocaat dan? Ik weet dat Taghi meerdere advocaten heeft. Ik dacht dat Mohamed B. Plasman als advocaat heeft (had?), maar die doet volgens mij niks voor Taghi.
pi_206029271
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 13:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Sowieso drugs legaliseren. Maak je van een enorm probleem met criminaliteit, corruptie, zwart geld, etc etc een relatief beheersbaar gezondheidsprobleem, dat is er nu ook al is, want het illegaal zijn weerhoud mensen er niet van het te gebruiken.
Er wordt nu ook drugs gebruikt, dat klopt. Er zijn ook mensen die te hard rijden, ook al hebben we een maximum snelheid. Er vinden ook verkrachtingen plaats, ook al is het verboden.

Ik vermoed dat het drugsgebruik enorm toe zal nemen op het moment dat het legaal zou worden. Dan krijgen harddrugs op termijn dezelfde status als alcohol. Even een lijntje coke op een feestje? Waarom niet? Het mag toch? Ongezond? Verslavend? Dat zal vast meevallen, anders hadden ze het toch nooit gelegaliseerd?
pi_206029376
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2022 13:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Dat maakt het inderdaad wel anders.

Wie is die advocaat dan? Ik weet dat Taghi meerdere advocaten heeft. Ik dacht dat Mohamed B. Plasman als advocaat heeft (had?), maar die doet volgens mij niks voor Taghi.
"Mohammed B. verrichtte samen met Ridouan Taghi op hun afdeling in de EBI ontspanningsactiviteiten en ze delen dezelfde advocaat voor detentiezaken. Toen justitie de steeds inniger contacten bemerkte, werd besloten Mohammed B. over te plaatsen naar de penitentiaire inrichting De Schie in Rotterdam."

Ellian: „Lichtzinnigheid of naïviteit is levensgevaarlijk en kunnen we ons echt niet permitteren. B. en Taghi hebben opeens ook dezelfde advocaat voor detentiezaken. Taghi zal niet stoppen met zijn moorddadige en misdadige activiteiten, zoveel is wel duidelijk. Het is daarom van het grootste belang om ervoor te zorgen dat hij zo min mogelijk kan communiceren vanuit detentie. Dat geldt ook voor zijn rechterhanden en andere kopstukken uit zijn organisatie.”

"Taghi wordt in het Marengoproces bijgestaan door Weski, maar heeft ook een speciale advocaat voor detentiezaken, zoals het indienen van klachten tegen zijn behandeling in de gevangenis. Deze advocaat, die ook Mohammed B. bijstand verleende, reageerde niet op diverse verzoeken om een reactie."

Nu Mohammed B. is overgeplaatst weet ik niet of ze dan dezelfde detentieadvocaat mogen houden. Maar dit was natuurlijk geen zuivere koffie, er staat ook nergens wie het dan is.
Ron Paul 2012
  maandag 19 september 2022 @ 14:10:44 #262
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206029805
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 13:34 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er wordt nu ook drugs gebruikt, dat klopt. Er zijn ook mensen die te hard rijden, ook al hebben we een maximum snelheid. Er vinden ook verkrachtingen plaats, ook al is het verboden.

Ik vermoed dat het drugsgebruik enorm toe zal nemen op het moment dat het legaal zou worden. Dan krijgen harddrugs op termijn dezelfde status als alcohol. Even een lijntje coke op een feestje? Waarom niet? Het mag toch? Ongezond? Verslavend? Dat zal vast meevallen, anders hadden ze het toch nooit gelegaliseerd?
legale drugs hebben geen andere "slachtoffers" dan de gebruikers, niet alles wat mank gaat is een goede vergelijking. Alcohol is een harddrug idd, maar ook daarvan is in het verleden gebleken dat het verbieden ervan niet werkt. Integendeel dat veroorzaakt veel meer problemen met criminaliteit.
Illigale drugs worden nu net zo goed veel gebruikt, het is alleen wellicht wat minder openlijk.
Het heel erg hard aanpakken, zoals in de VS gebeurde heeft zeker niet geholpen, in tegendeel.
  maandag 19 september 2022 @ 14:58:40 #263
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_206030353
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:02 schreef asco het volgende:
Oh jeetje toch, nu schieten die mocro's zich toch echt zelf in de voet want er zijn 2 groepen waar je niet mee moet sollen in dit land. Dat zijn kampers en het Koningshuis!
En Rutte is dan de kamper?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_206311950
https://nos.nl/l/2448235

Amalia kan het huis niet meer uit. Ik ben heel erg klaar met die Taghi.

Dat meisje is 18 jaar, heeft hier nooit voor gekozen. Doe fucking normaal man.
zie email 27 oktober
pi_206312076
quote:
"Ze kan het huis niet uit", zei koningin Máxima. "Dat heeft enorme consequenties voor haar leven. En dat ze niet naar buiten kan. Dus het is voor haar geen studentenleven zoals andere studenten dat hebben. Ik ben echt heel trots op haar hoe ze dat allemaal volhoudt, moet ik eerlijk zeggen."
Ik vind dit wel sneu. Die had waarschijnlijk een andere beeld van haar studententijd toen ze begon. Zou ze alle colleges ook online moeten volgen? :{
pi_206312091
Treurig zeg ;(
pi_206312162
Die incompetente agenten kunnen ook echt helemaal niets hè _O- maar wel enorm treurig voor Amalia, die heeft er ook allemaal niet voor gekozen.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  donderdag 13 oktober 2022 @ 18:44:39 #268
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206312202
Ontzettend triest en misselijkmakend dit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_206312215
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:41 schreef NaarMensje het volgende:
Die incompetente agenten kunnen ook echt helemaal niets hè _O- maar wel enorm treurig voor Amalia, die heeft er ook allemaal niet voor gekozen.
Ik maak me eerder zorgen om de politici. Natuurlijk kun je niet rücksichtlos met geld gaan strooien, maar om nog een land over te houden zou er wel echt heel, héél veel meer ingezet mogen worden op ondermijning, aanpak criminaliteit etc.
pi_206312269
En dit terwijl we allemaal weten uit welke hoek deze bedreigingen komen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 13 oktober 2022 @ 18:54:22 #271
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206312276
quote:
Omdat de organisatie van Taghi aan georganiseerde misdaad doet en dat wat anders is dan terrorisme. En dus ook een andere expertise vraagt.
pi_206312306
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:40 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Je vergeet een punt bij de S. *)
Aan het typen...
pi_206312375
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:41 schreef NaarMensje het volgende:
Lijkt me eerder een capaciteitsprobleem.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_206312391
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:22 schreef trein2000 het volgende:

Diversity comes with challenges

gr gr

Timmerfrans
pi_206312418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:32 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik vind dit wel sneu. Die had waarschijnlijk een andere beeld van haar studententijd toen ze begon. Zou ze alle colleges ook online moeten volgen? :{
Denk dat al die prinsesjes automatisch cum laude hun master halen dus wat is het probleem?
  donderdag 13 oktober 2022 @ 19:03:51 #276
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206312432
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:00 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Lijkt me eerder een capaciteitsprobleem.
Of een bewust keuze. Je kunt er wel de hele dag met 4 man omheen blijven lopen, maar dan heeft ze ook niet bepaald een leven.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 13 oktober 2022 @ 19:04:11 #277
500074 Rode_Wijn
pi_206312440
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:32 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Dit hebben alle studenten van de lichting 2020 precies zo meegemaakt.
pi_206312453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Of een bewust keuze. Je kunt er wel de hele dag met 4 man omheen blijven lopen, maar dan heeft ze ook niet bepaald een leven.
Kan ook, maar dat is voor de simpelen niet te bevatten.
pi_206312456
Komt de drang naar een multiculturele samenleving nu als een boomerang terug in het gezicht van de elite?
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 13 oktober 2022 @ 19:09:32 #280
500074 Rode_Wijn
pi_206312529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:04 schreef nils_22 het volgende:
Komt de drang naar een multiculturele samenleving nu als een boomerang terug in het gezicht van de elite?
Dit is van alle tijden. Er zit bijvoorbeeld nog een elitegijzelaar in Vught die roomblank is.
pi_206312591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Omdat de organisatie van Taghi aan georganiseerde misdaad doet en dat wat anders is dan terrorisme. En dus ook een andere expertise vraagt.
Ze plegen aanslagen met het expliciete doel om de bevolking en de overheid angst aan te jagen. Daarnaast hebben ze de troonopvolgster in het vizier, dat valt onder de misdrijven tegen de veiligheid van de Staat.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 19:24:32 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206312732
quote:
Nee. Sterker nog, de VVD wil meer vluchtelingen gaan importeren.
pi_206312782
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:14 schreef Confetti het volgende:

[..]
Ze plegen aanslagen met het expliciete doel om de bevolking en de overheid angst aan te jagen. Daarnaast hebben ze de troonopvolgster in het vizier, dat valt onder de misdrijven tegen de veiligheid van de Staat.
Aldus het zeer neutrale Openbaar Ministerie.
pi_206312963
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:27 schreef Nober het volgende:

[..]
Toch heeft hij wel een punt.

quote:
In het Nederlandse Wetboek van Strafrecht geeft artikel 83 de definitie van een terroristisch misdrijf waaronder wordt verstaan elk van de misdrijven die aldaar zijn opgenomen. Kenmerkend voor deze misdrijven is het “terroristisch oogmerk”. Dat oogmerk wordt in artikel 83a Sr gedefinieerd als “het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land vrees aan te jagen dan wel een overheid of internationale organisatie te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land, of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen” Bij diverse misdrijven geldt in geval van een terroristisch oogmerk een hogere maximumstraf.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Terrorisme
pi_206312979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:22 schreef trein2000 het volgende:

Schaf het koningshuis gewoon af. Dan kan ze lekker anoniem door het leven gaan.
#superniger2020
  donderdag 13 oktober 2022 @ 19:39:40 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206312988
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef superniger het volgende:

[..]
Ja, dat is hier het probleem.
pi_206313005
quote:

[..]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 13 oktober 2022 @ 19:40:58 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206313019
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:04 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dit hebben alle studenten van de lichting 2020 precies zo meegemaakt.
Ja? Het risico lopen dat je kapotgeschoten wordt als je naar buiten gaat? Serieus? Dat vind je vergelijkbaar?
Je vergeet dan gemakshalve even dat haar schooljaar in 2020 ook net zo beroerd was als van die studenten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206313039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:27 schreef Nober het volgende:

[..]
pi_206313046
quote:
Haha wat ben je een ongelooflijk treurig figuur als je dit in het geval van Amalia aan denkt te moeten halen.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 19:43:40 #291
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206313068
quote:

[..]

Anoniem worden lukt niet meer.

Hooguit kan ze in het buitenland gaan studeren ipv hier, maar Taghi & co vinden haar uiteindelijk toch wel.
pi_206313073
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:42 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Haha wat ben je een ongelooflijk treurig figuur als je dit in het geval van Amalia aan denkt te moeten halen.
Het is wat het is.
pi_206313139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:43 schreef Terrorizer het volgende:

[..]
Het is wat het is.
ok
pi_206313223
quote:
Het multi-culturele experiment waar ze onze blanke samenleving aan opgeofferd hebben explodeert keihard in hun gezicht. Ergens zit ik wel te genieten hierom, net goed voor ze.
pi_206313257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:42 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het wordt al door iedereen sinds post 1 aangehaald inclusief 44 likes voor de 1e reactie. Je bent dus zelf sneu.
pi_206313415
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
En dit terwijl we allemaal weten uit welke hoek deze bedreigingen komen.
Geen idee. Wollah
#superniger2020
pi_206313470
Koningshuis is een blok aan je been.
pi_206313705
Vervelend voor Amalia, kan er een heel verhaal over typen maar moet zo mijn nichtje ophalen van haar werk, durft niet meer alleen over straat omdat een groepje mocros haar lastig valt. Helaas een gewone burger dus de politie grijpt alleen in zodra ik die mocros laat kennis maken met een stoeprand. Had ik meer tijd gehad om een verhaal te typen dan had ik wat meer kunnen vertellen over de tijd dat we nog een touwtje uit de brievenbus hadden hangen en dat door de toename van de multiculturele import de ellende in dit land zwaar is toegenomen en nog vele malen erger gaat worden. Helaas kan ik daarom ook niet teveel uitgebreid ingaan op een oplossing dus houden we het maar kort een simpel: al dat criminele allochtonen volk het land uit flikkeren en zorgen dat ze nooit meer een voet op dit continent kunnen zetten. Het zal wat irritaties veroorzaken maar op een gegeven moment kun je niet meer wegkijken en moet je accepteren dat bepaald volk niets te zoeken heeft in een beschaafde samenleving.

Nu de knuppel pakken en mijn nichtje maar eens gaan ophalen zodat ze zich wat veiliger voelt.
pi_206313882
Ik geloof er geen ene reet van
pi_206313937
Doe Amalia gewoon een kogelvrije bodywarmer aan. Je laat je toch niet tegenhouden door een paar van die debielen.
pi_206314050
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef Raw85 het volgende:
Ik geloof er geen ene reet van
Waarom? De dreigementen aan het adres van de Belgische minister kwamen uit dezelfde hoek en daar stonden ze met automatische wapens voor z'n deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')