abonnement Unibet Coolblue
pi_206323538
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:28:14 #102
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206323616
quote:
"Beste mensen, vanwege bepaalde recente ontwikkelingen alsmede ons voorschrijdend inzicht heeft het kabinet na intensief en zorgvuldig beraad besloten, dat u vanaf 1 januari volgend jaar uw cocaine bij uw lokale supermarkt kunt verkrijgen."



https://www.tengano/dayly/nieuwsflits


[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 14-10-2022 20:18:56 ]
pi_206323736
Het is treurig dat het aan de orde is, maar het was te verwachten. Dit loopt al een tijdje uit de hand,het is al veel te ver gekomen met dat schijtvolk.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:05:15 #104
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206324144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 19:37 schreef Seeburg54 het volgende:
Het is treurig dat het aan de orde is, maar het was te verwachten. Dit loopt al een tijdje uit de hand,het is al veel te ver gekomen met dat schijtvolk.
Ik ben benieuwd of ze dit nog onder controle kunnen krijgen en zo ja op welke manier.
pi_206326177
Ik denk dat te maken heet met zeer grote invloed van professionele criminele organisatie in Nederland waar ze ook veel macht hebben dan in de politiek. Daarbij zijn ze ook vaak bedreigingen geuit naar bekende Nederlanders en nu bij een van leden van Koninklijke familie, dus prinses Amalia. Tenminste zijn deze mensen dus erg bekend in Nederland, daar maakt professionele criminele organisatie heel graag gebruik van om hun invloed uit te oefenen wat het ook negatief is.

Maar ik weet dat vele bekende Nederlanders, politicus en Koninklijke familie niet vellig is in Nederland waar ook verharding in de maatschappij jaren lang aan de gang is. Niet alleen deze doelgroep, officieren van justitie, advocaten, rechters, cipiers, politiemensen zoals rechercheurs, procureurs, ambtenaren (ministerie of de gemeente), burgermeesters, bestuurders van de bedrijven en instellingen, kopstukken notarissen, tegenstanders van andere professionele criminele organisaties kunnen ook het doelwit zijn van een bedreiging.

Op gegeven moment is dan ook het geval dat professionele criminele organisatie veel in staat is om hun doelen te bereiken om proberen iemand het leven zuur te maken of in nauw te drijven.... dit allemaal proberen om hun zin te krijgen. Niet alleen Koninklijke familie, maar ook rijke families kunnen ook mogelijk doelwit zijn van vele professionele criminele organisaties, hun doel is om zo veel mogelijk geld te vergaren door middel van ontvoering of witwassen.

Als je echt beroemd in Nederland bent, zul of kan je ook dit meemaken, zul je ook goed beveiligd worden door de politie of bodyguards. Dit geldt immers lang ook voor bekende politicus en alle leden van Koninklijke familie. Maar niet alleen bekende Nederlanders, echter ook gewone Nederlander kan ook bedreigd worden door een stalker of iemand die verward of crimineel is.
pi_206327485
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Roberto Saviano
Ik doelde op Sanne de Boer, kan helaas de podcast niet goed linken, maar aflevering is:
Aflevering 105: Hoe de N’drangheta de mondiale onderwereld in zijn greep kreeg
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206327583
Omvolking, de “omvolkiers” kennen elkaar allemaal blijkbaar of via via in ieder geval.
Ze komen in elke laag van de maatschappij terecht, van de supermarkt tot het gemeentehuis of politie en justitie.

Je komt regelmatig misstanden tegen met dit soort corruptie, maar we doen niks.
We ontslaan diegene, maar goed, voor hem 10 anderen, letterlijk.
De gevangenissen zitten er vol mee, elk project om “kansjongeren” te helpen loopt op niks uit en op straat blijft het grootste probleem de “licht getinte” daders waar naar gezocht word.

Maar nee nee, tegen massa immigratie betekent dat je nazi bent.

Clown world.
pi_206327644
https://www.hln.be/buiten(...)ewijs-zien~a8e1f041/

De Nederlander Aydin C.. jojoa Nederlander.
Vakman pur sang
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 oktober 2022 @ 08:16:29 #109
367000 roos94
pi_206327685
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)ewijs-zien~a8e1f041/

De Nederlander Aydin C.. jojoa Nederlander.
Owja alle nederlanders heten Bram of Ria natuurlijk bedankt!
pi_206327690
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 08:16 schreef roos94 het volgende:

[..]
Owja alle nederlanders heten Bram of Ria natuurlijk bedankt!
Soms ook Henk of Jan.

Maar dat zo’n viespeuk, die gisteren 12 jaar cel heeft gekregen, in Nederlandse kranten gewoon Nederlander wordt genoemd vind ik zo woke.
Het is duidelijk een Turk(ofzo) die ik nl is gaan wonen.
Zeg dan de uit nl afkomstige Turk Aylan C.
Vakman pur sang
pi_206327692
Stel dat een in NL wonende Rus een oekrainse demonstratie lastig valt en gepakt wordt.
Zeggen ze dan in de krant: de Nederlandse man Igor K.?
Vakman pur sang
  Miss 200.000.000! zaterdag 15 oktober 2022 @ 08:23:57 #112
367000 roos94
pi_206327703
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 08:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Soms ook Henk of Jan.

Maar dat zo’n viespeuk, die gisteren 12 jaar cel heeft gekregen, in Nederlandse kranten gewoon Nederlander wordt genoemd vind ik zo woke.
Het is duidelijk een Turk(ofzo) die ik nl is gaan wonen.
Zeg dan de uit nl afkomstige Turk Aylan C.
En hoe weet jij dat?
Mijn man heeft een volledig turkse voor en achternaam maar is in NL geboren en helemaal op en top Nederlands. Als hij nu een misdrijf zou plegen dan zou hij volgens jouw theorie als Turk genoemd moeten worden terwijl hij toch echt een Nederlander is met toevallig een Turkse vader die hij niet spreekt.
pi_206327734
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 08:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Soms ook Henk of Jan.

Maar dat zo’n viespeuk, die gisteren 12 jaar cel heeft gekregen, in Nederlandse kranten gewoon Nederlander wordt genoemd vind ik zo woke.
Het is duidelijk een Turk(ofzo) die ik nl is gaan wonen.
Zeg dan de uit nl afkomstige Turk Aylan C.
Goedemorgen Thierry Wilders.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206327773
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 08:23 schreef roos94 het volgende:

[..]
En hoe weet jij dat?
Mijn man heeft een volledig turkse voor en achternaam maar is in NL geboren en helemaal op en top Nederlands. Als hij nu een misdrijf zou plegen dan zou hij volgens jouw theorie als Turk genoemd moeten worden terwijl hij toch echt een Nederlander is met toevallig een Turkse vader die hij niet spreekt.
Dan is het een nederlander.
Als die net komt kijken en nog niet eens de taal goed spreekt is het een Turk.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')