abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 september 2022 @ 09:47:54 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206005158

quote:
‘Mocro-maffia heeft Amalia en premier Rutte in het vizier, beveiliging opgeschroefd’
Politie en Openbaar Ministerie maken zich grote zorgen over de veiligheidssituatie van prinses Amalia en minister-president Mark Rutte na nieuwe signalen dat kopstukken van de Mocro-maffia het op een van hen zouden hebben voorzien. Dat meldt De Telegraaf, op basis van bronnen binnen politie en OM.
Beveiligingsmaatregelen zijn aanzienlijk opgeschroefd omdat rekening wordt gehouden met een poging tot ontvoering of het plegen van een aanslag. Zo woont de kroonprinses volgens de krant nu tijdelijk niet in haar studentenhuis.

Daarnaast is justitie bezorgd over innige contacten tussen Ridouan Taghi en Mohammed B., die een levenslange gevangenisstraf uitzit wegens de moord op cineast Theo van Gogh in 2004. De twee zaten bij elkaar gedetineerd in de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught.

Omdat de contacten volgens justitie te innig waren, werd B. overgeplaatst. Sindsdien sturen de twee brieven met Koranverzen naar elkaar, waarin volgens justitie mogelijk gecodeerde boodschappen zijn verwerkt. Kamerlid Ulysse Ellian (VVD) eist onmiddellijk ingrijpen van de minister en wil dat de briefwisseling wordt gestopt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)geschroefd~ad586f50/

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_206005185
Nooit gedacht dat Rutte en Amalia persoonlijk last van criminele mocro's zouden krijgen. Ik ging ervan uit dat dat voorrecht slechts voor het gewone volk zou zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206005202
Dat was die 0,1% extra economische groei die we in 1974 dankzij hun voorvaderen hebben behaald meer dan waard. Mooie backfire voor de ‘alles voor de werkgevers en rest van land kan stikken’ partij dit.
pi_206005214
Mocro klinkt gelijk weer zo racistisch. Maak er mensen van kleur van.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 17 september 2022 @ 09:57:30 #5
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206005245
Misschien hoort dit er nu eenmaal bij in een multiculturele samenleving. Het is te makkelijk om je alleen maar op de negatieve aspecten te concentreren
pi_206005258
Volgend jaar te zien in seizoen 6 van Mocro-maffia op Videoland.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:02:09 #7
22565 asco
Los in deze tent
pi_206005294
Oh jeetje toch, nu schieten die mocro's zich toch echt zelf in de voet want er zijn 2 groepen waar je niet mee moet sollen in dit land. Dat zijn kampers en het Koningshuis!
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:02:10 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206005295
quote:
Daarnaast is justitie bezorgd over innige contacten tussen Ridouan Taghi en Mohammed B., die een levenslange gevangenisstraf uitzit wegens de moord op cineast Theo van Gogh in 2004. De twee zaten bij elkaar gedetineerd in de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught.
Wat kan er fout gaan? :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206005353
Ik wilde een ongepast grapje maken maar die ging wel erg ver.

Thoughts and prayers voor Amalia en Mark. De mocro maffia achter je aan lijkt me niet fijn.
You need to be cold to be queen.
pi_206005380
Niet leuk voor ze maar kan er niet wakker van liggen. Wordt tijd dat de elite in dit land eens de problemen voelt van de diversiteitsellende. Verschil is wel dat zij beveiliging krijgen en bij ons de aangifte wordt verscheurd. Eens zien hoe snel de taal gaat veranderen als ze er zelf last van hebben.
pi_206005385
Intimidatie dus, laten weten wie er de baas is.
Dat is waar dit om gaat.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:11:55 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206005424
Wat sneu voor Amalia :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206005429
Diversiteit is een feestje
pi_206005433
Opgehoogd vanwege prinsjesdag natuurlijk.
pi_206005467
Los wat je van het Koningshuis vindt, een jonge vrouw van 18 (!!) wordt dusdanig bedreigt dat zelfs een klein stukje ‘normaal’ leven van haar wordt afgenomen, en binnen 15 posts gaat het alweer over ‘de elite’, over de problemen met Marokkanen en een semi semantische discussie over hoe deze personen moeten worden benoemd.

Wat een idioot subforum is dit toch geworden.
pi_206005470
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Niet leuk voor ze maar kan er niet wakker van liggen. Wordt tijd dat de elite in dit land eens de problemen voelt van de diversiteitsellende. Verschil is wel dat zij beveiliging krijgen en bij ons de aangifte wordt verscheurd. Eens zien hoe snel de taal gaat veranderen als ze er zelf last van hebben.
Ik ben een keer aangifte gaan doen tegen een straatterrorist en een dief en een nep-dealer in 1.
Ik kreeg het advies van de politie, om dat maar niet te doen. Dan zou ie erachterkomen wie er aangifte tegen hem had gedaan, de politie moest hem dan verwittigen.
En dan maakte ik het alleen maar erger, doe maar niet, zeiden ze op het politiebureau.
pi_206005498
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:16 schreef XSbig het volgende:
Los wat je van het Koningshuis vindt, een jonge vrouw van 18 (!!) wordt dusdanig bedreigt dat zelfs een klein stukje ‘normaal’ leven van haar wordt afgenomen, en binnen 15 posts gaat het alweer over ‘de elite’, over de problemen met Marokkanen en een semi semantische discussie over hoe deze personen moeten worden benoemd.

Ach en wee. :')

Zij kan zo’n beetje wonen waar ze wil. Datzelfde valt niet te zeggen voor gemiddelde inwoner van dit land die zijn/haar leefomgeving de afgelopen decennia in sneltreinvaart verziekt heeft zien worden als gevolg van neoliberaal wanbeleid.

Natuurlijk gun je het haar niet, maar er zijn heel wat mensen die het een stuk slechter getroffen hebben en waar geen haan naar kraait.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:20:50 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206005512
quote:

Dit ja.

Ik vind het koningshuis stom maar dat een 18 jarig meisje dit soort bedreigingen krijgt vind ik afschuwelijk ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:21:56 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206005524
Ik snap het wel. Mocht je een van die twee te pakken krijgen dan is er vast wel ineens iets te regelen in een of ander achterkamertje.
pi_206005527
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:02 schreef -XOR- het volgende:

Wat kan er fout gaan? :')
Dit zijn toch twee compleet verschillende totaalidioten? Is er reden om te denken dat zij iets met elkaar van doen hebben?
-nee-
pi_206005532
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:06 schreef Waldorf22 het volgende:
Ik wilde een ongepast grapje maken maar die ging wel erg ver.

Don’t hold back! :D
pi_206005534
quote:
84s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit ja.

Ik vind het koningshuis stom maar dat een 18 jarig meisje dit soort bedreigingen krijgt vind ik afschuwelijk ;(
Ze kan zichzelf niet verdedigen, dit valt trouwens onder terreur denk ik. Dit gaat verder dan criminaliteit. En zo zullen ze ook berecht gaan worden. Levenslang enzo.
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:23:32 #23
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206005538
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dit zijn toch twee compleet verschillende totaalidioten? Is er reden om te denken dat zij iets met elkaar van doen hebben?
Nee, maar je weet wel dat als ze samen de krachten gaan bundelen (de moslimterroristen en de mocromaffia), je de poppen helemaal aan het dansen hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_206005547
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:17 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ik ben een keer aangifte gaan doen tegen een straatterrorist en een dief en een nep-dealer in 1.
Ik kreeg het advies van de politie, om dat maar niet te doen. Dan zou ie erachterkomen wie er aangifte tegen hem had gedaan, de politie moest hem dan verwittigen.
En dan maakte ik het alleen maar erger, doe maar niet, zeiden ze op het politiebureau.
Klinkt bekend, zelf al meermaals aangifte gedaan, en wel voor wat zwaardere zaken dan met een fakkeltje voor de deur of domme internetreacties, nog nooit wat aan gedaan. Altijd geseponeerd, geen onderzoek niets. Ze noteren het en sluiten het dossier, wij zijn immers maar gewone burgers. En de daders lopen nog lachend rond met elke keer de bevestiging dat ze ermee wegkomen.
pi_206005562
Rutte tegen Willem-Alexander: "Gaaf land he!"
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:26:51 #26
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206005569
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ze zijn allebei slachtoffer van de inherent racistische Nederlandse samenleving.
pi_206005584
quote:

Ik was 7 toen ik zo dusdanig bedreigd werd door volwassen mocro's waarbij mij ook heel wat leven is afgenomen. Maar geen beveiliging voor mij, nee de politie zat die avond in de kamer met de vraag of we ergens konden onderduiken waarna we onder politiebegeleiding zijn weg gereden. En toen zat de taak van de politie erop, zoek het maar uit.

Er is in dit land een verschil tussen de klasses waar mensen in lagere klasses aan hun lot worden overgelaten, dus ja op de elite mag kritiek gegeven worden en gezien het alweer Marokkanen zijn die in elk westers land oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers mag dat ook benoemd worden!
pi_206005589
en zie daar, ineens gaat men echt werk maken om de mocromaffia te ontmantelen. Dan kan het ineens wel
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:29:37 #29
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206005593
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:19 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ach en wee. :')

Zij kan zo’n beetje wonen waar ze wil. Datzelfde valt niet te zeggen voor gemiddelde inwoner van dit land die zijn/haar leefomgeving de afgelopen decennia in sneltreinvaart verziekt heeft zien worden als gevolg van neoliberaal wanbeleid.

Natuurlijk gun je het haar niet, maar er zijn heel wat mensen die het een stuk slechter getroffen hebben en waar geen haan naar kraait.
:')

Echt hoor. Waarom meteen vergelijken en zeggen dat anderen het nog veel slechter hebben?

Dit topic gaat over een 18-jarige die hoopte nog een aantal jaar een normaal leven te kunnen leiden tijdens haar studie voordat ze in een fucking keurslijf gestopt wordt, maar die nu ineens elke keer dat ze buiten loopt bang moet zijn dat er een stel extreem gevaarlijke idioten haar ontvoeren…
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:30:11 #30
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206005603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:28 schreef Bensel het volgende:
en zie daar, ineens gaat men echt werk maken om de mocromaffia te ontmantelen. Dan kan het ineens wel
Ja, daarom zou het ook tyfusdom zijn van Taghi om met het koningshuis te fucken. Voor het gooien van een waxinelichtje word je al voor onbepaalde tijd opgeborgen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_206005609
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:54 schreef Haags het volgende:
Mensen van kleur?
Marokkanen heb je met zowel blanke huid als met licht getinte huid, dus met "mensen van kleur" sla je on beide gevallen de plank mis.
Krekker is de bom!
pi_206005615
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]
:')

Echt hoor. Waarom meteen vergelijken en zeggen dat anderen het nog veel slechter hebben?

Krokodillentranen.
pi_206005630
quote:

De personen in kwestie behoren toch ook tot de elite. De bedreigers zijn toch ook Marokkanen.

Jouw reactie is eerder idioot.
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:33:02 #34
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206005631
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:54 schreef Haags het volgende:
Als we het over 'mensen van kleur maffia' hebben denkt iedereen dat het over Woke gaat
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:33:16 #35
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206005635
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:31 schreef Galvez het volgende:

[..]
Omdat zij geen topic met een hoop krokodillentranen krijgen misschien?
Op die manier kun je toch elk topic en elke discussie bagatelliseren? 100 doden bij aardbeving in Groningen? Ach, in Turkije hadden ze er 10.000. Niet zeiken mensen! :P
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:33:53 #36
500074 Rode_Wijn
pi_206005641
quote:

Wat stel je dan voor?
pi_206005651
Gewoon lekker pikken en maar dan de beveiliging opschroeven, zijn toch maar belastingcenten. Wanneer gaan we nou eens proactief dit soort ratten bestrijden?
pi_206005662
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:33 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Op die manier kun je toch elk topic en elke discussie bagatelliseren? 100 doden bij aardbeving in Groningen? Ach, in Turkije hadden ze er 10.000. Niet zeiken mensen! :P
Die vergelijking gaat wat mij betreft wel behoorlijk mank.
Het gaat met name om de beschikbare middelen..
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:35:54 #39
500074 Rode_Wijn
pi_206005663
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja, daarom zou het ook tyfusdom zijn van Taghi om met het koningshuis te fucken. Voor het gooien van een waxinelichtje word je al voor onbepaalde tijd opgeborgen.
Weer eens feitelijk onjuist.
quote:
De man die op Prinsjesdag 2010 een waxinelichthouder tegen de Gouden Koets gooide, hoeft niet langer vast te zitten. Erwin L. heeft in hoger beroep vijf maanden cel gekregen voor belediging van de koningin, Willem-Alexander en Máxima. Ook heeft hij de koets beschadigd.

Hij is vrijgesproken van mishandeling van de lakeien die om de koets liepen. Omdat L. (31) al bijna twee jaar heeft vastgezeten, hoeft hij niet meer de cel in.
pi_206005673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon lekker pikken en maar dan de beveiliging opschroeven, zijn toch maar belastingcenten. Wanneer gaan we nou eens proactief dit soort ratten bestrijden?
Dat gaat dus niet, want het recht op geweld ligt bij de politie en die willen of kunnen vaak niks.
Ik zeg niet dat wij ons moeten verlagen tot geweld, maar voor wie werkt de politie in dit land nou eigenlijk?
pi_206005697
Geen fan van het koningshuis maar what the fuck heeft Amalia verkeerd gedaan volgens die mocros ? :')

En niet zo handig lijkt me, want voor zo’n bedreiging zetten ze er natuurlijk wel een extra legertje rechercheurs op. En terecht ook
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206005698
Welk duister belang speelt er op de achtergrond om deze organisatie niet als terreurorganisatie aan te merken en dus een grotere gereedschapskist te openen?
pi_206005712
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ik was 7 toen ik zo dusdanig bedreigd werd door volwassen mocro's waarbij mij ook heel wat leven is afgenomen. Maar geen beveiliging voor mij, nee de politie zat die avond in de kamer met de vraag of we ergens konden onderduiken waarna we onder politiebegeleiding zijn weg gereden. En toen zat de taak van de politie erop, zoek het maar uit.

Er is in dit land een verschil tussen de klasses waar mensen in lagere klasses aan hun lot worden overgelaten, dus ja op de elite mag kritiek gegeven worden en gezien het alweer Marokkanen zijn die in elk westers land oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers mag dat ook benoemd worden!
J.A.R.V.I.S z'n origin-story _O_
-nee-
pi_206005714
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:26 schreef ReplaR het volgende:
Rutte tegen Willem-Alexander: "Gaaf land he!"
... en de hartelijke diversiteitsgroeten van Timmerfrans er bij.
pi_206005722
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:40 schreef Marsenal het volgende:

[..]
J.A.R.V.I.S z'n origin-story _O_
:P
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:41:25 #46
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206005724
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
[..]

Leuk bedacht, maar L. heeft een hele tijd in een Kafkaeske situatie gezeten waarin hij totaal niet wist waar hij aan toe was, een zeer dubieuze gang van zaken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_206005740
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:38 schreef Confetti het volgende:
Welk duister belang speelt er op de achtergrond om deze organisatie niet als terreurorganisatie aan te merken en dus een grotere gereedschapskist te openen?
Angst natuurlijk, want dan maak je het alleen maar erger. 8)7
pi_206005757
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:35 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
[..]

Feitelijk onjuist, maar met het feit dat iemand die een waxinelichthouder gooit 2 jaar in de cel zit, wordt het punt dat hij wil maken desalniettemin behoorlijk bevestigd, me dunkt!
pi_206005758
Z'n fietsje zal Rutte ook wel laten staan nu
pi_206005762
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Geen fan van het koningshuis maar what the fuck heeft Amalia verkeerd gedaan volgens die mocros ? :')

En niet zo handig lijkt me, want voor zo’n bedreiging zetten ze er natuurlijk wel een extra legertje rechercheurs op. En terecht ook
De meeste mensen zijn slechts voorzichtig met de monarch, van vrouwen worden zij nooit bang..
pi_206005780
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht verveld dat je dit in je jeugd hebt moeten meemaken. Iedereen heeft recht op een normale, onbezorgde jeugd. Ken zelf ook meerdere voorbeelden uit mijn jeugd (ik ben opgegroeid in een wijk die half Kaapverdiaans, kwart kamper en kwart Nederlands was), gelukkig heeft de politie daar wel adequaat kunnen optreden.

Je mag van mij best kritiek geven hoor, ik vind het alleen zo jammer dat in bijna elk topic hetzelfde riedeltje weer uit de kast komt.
pi_206005790
Wat denken mensen dat er gebeurd als zo'n groepje radicalen op een dag naar de school van Amalia gaan? Die gaan schietend los, waarbij de beveiliging maar 1 taak heeft en dat is Amalia in veiligheid brengen. De rest van de kinderen die daar rondlopen zullen aan hun lot worden overgelaten, geen beveiliging voor hun, het zijn maar onschuldige omstanders. Die beveiliging gaat echt geen vuurgevecht aan, nee de elite vlucht en dan is het maar duimen dat het aantal slachtoffers meevalt. Ik denk niet dat Amalia zich teveel druk moet maken, die krijgt alle beveiliging wat nodig is, haar schoolgenoten kunnen alleen maar hopen dat er niks ernstigs gebeurd op school.
pi_206005814
quote:

Niets. Ze willen haar gebruiken als ruilmiddel. Ontvoer Rutte of Amalie en ruil ze in voor vrijlating van deze twee..

Ze hebben geen andere keuze, vrij komen ze niet meer.
pi_206005827
Mooi signaal geef je af.

'Elite duikt onder voor Mocro-Maffia'

Als de boel goed uit de klauwen loopt, hoe goed zijn de banden tussen de Oranjes en Canada? :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206005829
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:47 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht verveld dat je dit in je jeugd hebt moeten meemaken. Iedereen heeft recht op een normale, onbezorgde jeugd. Ken zelf ook meerdere voorbeelden uit mijn jeugd (ik ben opgegroeid in een wijk die half Kaapverdiaans, kwart kamper en kwart Nederlands was), gelukkig heeft de politie daar wel adequaat kunnen optreden.

Je mag van mij best kritiek geven hoor, ik vind het alleen zo jammer dat in bijna elk topic hetzelfde riedeltje weer uit de kast komt.
Omdat in elk topic ook het standaard downplay riedeltje weer uit de kast komt. En het stoort, het stoort dat er wel ingegrepen kan worden zodra het om de elite gaat, om politici of bekende Nederlanders maar de rest in dit land aan hun lot wordt overgelaten. En dan heb je nog altijd mensen die het downplayen of het afdoen als onzin of het nu opeens erg vinden omdat het mensen van de elite club zijn die genoeg beveiliging zullen krijgen waardoor ze een stuk veiliger over straat kunnen dan gewone Nederlanders.
pi_206005882
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:50 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Niets. Ze willen haar gebruiken als ruilmiddel. Ontvoer Rutte of Amalie en ruil ze in voor vrijlating van deze twee..

Ze hebben geen andere keuze, vrij komen ze niet meer.
Het straalt een zekere wanhoop uit inderdaad. Als criminele organisatie wil je normaal gesproken in de luwte opereren, het ontvoeren of liquideren van bekende personen is het tegenovergestelde daarvan.

[ Bericht 0% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 17-09-2022 11:07:48 ]
pi_206005916
Wat zuur voor die meid.

Hopen dat de ontvoerders kapot geschoten worden als ze een poging doen.
pi_206005928
Kan die Taghi niet per ongeluk uit het raam vallen ofzo? Gebeurt in Rusland aan de lopende band.
pi_206005937
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het straalt een zekere wanhoop uit inderdaad. Als criminele organisatie wil je normaal gesproken in de luwte opereren, het onvoeren of liquideren van bekende personen is het tegenovergestelde daarvan.
Daar zijn ze te dom voor. Geweld is altijd slecht voor de criminele handel. Taghi heeft al ruimschoots bewezen dat niet te begrijpen. Nu deze psychopaat in het nauw gedreven is, krijg je dit soort fratsen.
pi_206005945
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het straalt een zekere wanhoop uit inderdaad. Als criminele organisatie wil je normaal gesproken in de luwte opereren, het onvoeren of liquideren van bekende personen is het tegenovergestelde daarvan.
Om de advocaat van de duivel te spelen: het ontvoeren van hoog geplaatste mensen, met als doel vrijlating is best "eenvoudig" en effectief. Met een stuk of 4 getrainde jongens met zware wapens kom je een eind lijkt mij.

Op het moment dat het ze lukt om bijvoorbeeld Amalia te ontvoeren, dan staan die twee binnen no-time buiten en worden ze naar een veilige locatie buiten Europa gevlogen. Zodra ze veilig zijn, laten ze haar gaan.

En heel eerlijk: wat kan je er tegen doen? Drugs is gewoon een gigantische markt waar zo gruwelijk veel in valt te verdienen.. en de straffen slaan in NL nergens op vergeleken met andere landen. De enige reden dat die gast mogelijk levenslang riskeert is door de moorden die zijn gepleegd. Voor de cocainehandel had hij met 6-7 jaar weer buitengestaan.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:07:13 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206005962
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:21 schreef Twiitch het volgende:
Ik snap het wel. Mocht je een van die twee te pakken krijgen dan is er vast wel ineens iets te regelen in een of ander achterkamertje.
Alleen zullen ze nooit om geld vragen (zitten ze niet op te wachten ;) ). Wel of wat conservatieve jongelingen worden losgelaten om weer iets aan de maatschappij te kunnen toevoegen.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:09:08 #62
500074 Rode_Wijn
pi_206005986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Leuk bedacht, maar L. heeft een hele tijd in een Kafkaeske situatie gezeten waarin hij totaal niet wist waar hij aan toe was, een zeer dubieuze gang van zaken.
Feiten bedenk ik niet zelf. Toch bedankt voor je mening
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:10:37 #63
500074 Rode_Wijn
pi_206005997
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:44 schreef Galvez het volgende:

[..]
Feitelijk onjuist, maar met het feit dat iemand die een waxinelichthouder gooit 2 jaar in de cel zit, wordt het punt dat hij wil maken desalniettemin behoorlijk bevestigd, me dunkt!
Welk punt? Er is geen sprake van onbepaalde tijd vastzitten dus er is daarmee ook geen punt. Alleen maar wat gratuit populistisch geleuter
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:12:23 #64
500074 Rode_Wijn
pi_206006015
quote:

Ik denk persoonlijk dat het een prestigeproject is. Wie durft zelfs de prinses aan te vallen. Wetende dat er een extra legertje rechercheurs op komt te zitten.

Dat of een ultieme uitbeelding van macht. Dat het koningshuis en de premier hier niets te zeggen heeft maar de mocrobaas in kwestie
pi_206006064
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het enge is, wat heeft ie te verliezen?
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:18:14 #66
500074 Rode_Wijn
pi_206006076
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:44 schreef Galvez het volgende:

[..]
"Het klopt misschien allemaal niet, maar het is wel waar"

|:(
pi_206006089
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan die Taghi niet per ongeluk uit het raam vallen ofzo? Gebeurt in Rusland aan de lopende band.
Vanuit wraak gezien, doe je dat soort karakters meer pijn door ze van de apenrots af te halen. En ze alleen zonder anderen om te manipuleren, een normaal veilig leven probeert te laten lijden. Dat doet ze meer pijn dan het gewenste drama.
pi_206006090
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:10 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Welk punt? Er is geen sprake van onbepaalde tijd vastzitten dus er is daarmee ook geen punt. Alleen maar wat gratuit populistisch geleuter
Houd je nou maar niet van de domme, je weet heel goed om welk punt het gaat.
Namelijk dat wanneer dezelfde persoon een waxinelichthouder naar jouw of mijn voertuig gegooid zou hebben, dat hij echt niet 2 jaar in cel gezeten zou hebben.
pi_206006107
Sneu voor Amalia wat heeft die meid verkeerd gedaan in de ogen van de Mocro Maffia
pi_206006118
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:19 schreef Galvez het volgende:

[..]
Namelijk dat wanneer dezelfde persoon een waxinelichthouder naar jouw of mijn voertuig gegooid zou hebben, dat hij echt niet 2 jaar in cel gezeten zou hebben.
Het heeft ermee te maken, dat zij zich niet kunnen verdedigen. Ze hebben niet dezelfde rechten en plichten als jij en ik.
pi_206006133
Dit lijkt allemaal heel wat, maar dit soort dingen voor elkaar krijgen is helemaal niet moeilijk in Nederland. Qua beveiliging en realistisch beleid omtrent dit soort figuren zijn wij een lachertje.
pi_206006137
Zou niet slecht voor het land zijn als ze bij Taghi een Epsteintje deden.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:23:51 #73
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206006147
#Zweden in het kwadraat
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:23:52 #74
500074 Rode_Wijn
pi_206006149
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:19 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik ben geen staatshoofd en rijd niet in ceremonieel verband in mijn auto. Los van wat er zich in mijn hoofd afspeelt. Maar daar heb je alvast 2 grote verschillen.

Jullie doen net of een doorsnee burger en onze koning in functie hetzelfde is als het gaat om iets als belaging. En dan houd ik mij van de domme?

_O-
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:24:46 #75
500074 Rode_Wijn
pi_206006162
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:23 schreef theunderdog het volgende:
Dit lijkt allemaal heel wat, maar dit soort dingen voor elkaar krijgen is helemaal niet moeilijk in Nederland. Qua beveiliging en realistisch beleid omtrent dit soort figuren zijn wij een lachertje.
In Argentinië zag ik ook een heel matige beveiliging
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:25:46 #76
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206006175
Je zou denken dat de kopstukken van die organisatie wel wat slimmer zijn, maar blijkbaar zijn dat ook gewoon domme straatratten.

Vooral doen: dan weet je zeker dat je organisatie met wortel en tak uitgeroeid wordt. ^O^
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_206006204
Dus men is het leven niet zeker ook al zitten de zwaarste criminelen achter slot en grendel?

Hoe moeten we ons dan tegen dat soort volk weren?

Eenzame opsluiting?

Doodstraf?

Iemand een oplossing?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:28:16 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206006207
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:25 schreef MichaelScott het volgende:
Je zou denken dat de kopstukken van die organisatie wel wat slimmer zijn, maar blijkbaar zijn dat ook gewoon domme straatratten.

Vooral doen: dan weet je zeker dat je organisatie met wortel en tak uitgeroeid wordt. ^O^
'Speciale operatie' 8-)
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:28:54 #79
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206006214
Ridouan Taghi

Een losgeslagen crimineel die met flessen wijn en een prostituee opgepakt werd in Dubai

Mohammed B, een terrorist die het liefst Nederland ziet veranderen in een Sharia staat..

Twee totaal verschillende werelden, hoe kunnen dat soort mensen opeens met elkaar bevriend raken? :')
En dan Ridouan die koranverzen gaat sturen, terwijl hij zelf lid is van een moordorganisatie hoe verzin je het.

Nu lees ik wel vaker dat radicale moslims mede gedetineerde laten radicaliseren.

Zo is er jaren geleden een aanslag gepleegd in Luik / Liege, door een autochtone belg, die in de gevangenis was bekeerd naar de islam door mede gedetineerden.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:29:52 #80
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206006224
Die Taghi zat toch in een geblindeerde villa in Dubai toen ze hem oppakte? Zit niet zoveel verschil in, gevangen zitten in Vught, of de rest van je leven ondergedoken moeten zijn.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:30:08 #81
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_206006226
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:38 schreef Confetti het volgende:
De nutteloze en kanker-dure War on Drugs moet natuurlijk ten koste van Amalia en Rutte doorgaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:30:50 #82
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_206006231
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:28 schreef Montagui het volgende:
Dus men is het leven niet zeker ook al zitten de zwaarste criminelen achter slot en grendel?
Politici worden zelden opgesloten :N
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:31:08 #83
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206006236
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:10 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Wat snap je niet aan onbepaald?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_206006268
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Omdat in elk topic ook het standaard downplay riedeltje weer uit de kast komt. En het stoort, het stoort dat er wel ingegrepen kan worden zodra het om de elite gaat, om politici of bekende Nederlanders maar de rest in dit land aan hun lot wordt overgelaten. En dan heb je nog altijd mensen die het downplayen of het afdoen als onzin of het nu opeens erg vinden omdat het mensen van de elite club zijn die genoeg beveiliging zullen krijgen waardoor ze een stuk veiliger over straat kunnen dan gewone Nederlanders.
Gewoon niet waar, en dat polariseren is storend wat mij betreft.

Zo wordt in dit topic nergens de mocro-maffia en problemen hierdoor gedownloadplayed.
Geen enkele users stelt hier dat het voor Rutte en Amalia wel erg is en voor de rest van Nederland niet.
Niemand juicht toe dat burgers niet veilig over straat kunnen of slachtoffer kunnen worden van een aanslag of ontvoering.
En ook voor de gewone burger is er bescherming op het moment dat er sprake is van reële dreiging.

Daarbij zul je altijd mensen hebben die posities bekleden of van invloed zijn waardoor bij serieuze dreiging extra beveiliging gewenst is. Of we nu wel of geen Koningshuis hebben.
pi_206006274
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ik persoonlijk downplay helemaal niks, ik ben de eerste om te te geven dat sommige bevolkingsgroepen hoog genoteerd staan wat betreft de criminaliteitscijfers. En ik ben de eerste om toe te geven dat die groep af en toe de hand in eigen boezem mag steken.

Maar dat doet niks af van het feit dat er constant een standaard riedeltje in de topic wordt afgestoken, waarin het constant aan bepaalde instanties/personen ligt.

En ja, publieke personen zullen altijd meer en beter beveiligd worden dan ‘het volk’. Dat is al jaren zo, en zal altijd zo blijven. En ja, dat het politieapparaat in jouw geval gefaald heeft en dat er onuitwisbare fouten gemaakt zijn is duidelijk, maar er zijn ook gevallen waarin ze niet gefaald hebben. Maar dat is nog geen reden om vervolgens constant te ageren tegen ‘de elite’ mijns inziens.
pi_206006328
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:08 schreef Leandra het volgende:
Intimidatie dus, laten weten wie er de baas is.
Dat is waar dit om gaat.
Jep. En misschien ook eisen indienen zoals vrijlating van Taghi?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206006338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Jep. En misschien ook eisen indienen zoals vrijlating van Taghi?
Dat ook.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206006352
Dit blijft, hoe tragisch de gehele situatie is, wel razend interessant om te volgen. We hebben dus door beleid van Rutte een situatie gecreëerd waarin de handel in cocaīne flink is toegenomen in de afgelopen jaren. Gevolg hiervan is dat er een kingpin is ontstaan van enorme grootte, Taghi. Hij is opgepakt maar zijn invloed nog immens. Hij schijnt honderden miljoenen aan euro's te bezitten en de wens om vrij te komen.

Ontsnapping is niet realistisch gezien de situatie in de EBI dus dan kan de focus verplaatsen naar hooggeplaatste figuren als Rutte of Amalia. Mijn inschatting is dat zij niet te ontvoeren zijn, helemaal nu niet. Maar waarom niet een mindere god? Een Jetten? Een prinses Laurentien? En als dat zal gebeuren, hoe gaat de politiek/justitie reageren? Wij weten dat de Mocro MaffiaŠ geweld niet schuwt en dat het aannemelijk is dat er in zo'n situatie gewonden of zelfs doden zullen vallen.

Schaken op zéér hoog niveau.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzakoppo op 17-09-2022 12:26:01 ]
pi_206006366
quote:

[..]
Het straalt een zekere wanhoop uit inderdaad. Als criminele organisatie wil je normaal gesproken in de luwte opereren, het ontvoeren of liquideren van bekende personen is het tegenovergestelde daarvan.
Het straalt juist het tegenovergestelde uit. Wij hebben schijt aan alles en doen wat nodig is om onze capo vrij te krijgen. De wet deert ons niet.
pi_206006368
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit blijft, hoe tragisch de gehele situatie is, wel razend interessant om te volgen. We hebben dus door beleid van Rutte een situatie gecreëerd waarin de handel in cocaīne flink is toegenomen in de afgelopen jaren. Gevolg hiervan is dat er een kingpin is ontstaan van enorme grote, Taghi. Hij is opgepakt maar zijn invloed nog immens. Hij schijnt honderden miljoenen aan euro's te bezitten en de wens om vrij te komen.

Ontsnapping is niet realistisch gezien de situatie in de EBI dus dan kan de focus verplaatsen naar hooggeplaatste figuren als Rutte of Amalia. Mijn inschatting is dat zij niet te ontvoeren zijn, helemaal nu niet. Maar waarom niet een mindere god? Een Jetten? Een prinses Laurentien? En als dat zal gebeuren, hoe gaat de politiek/justitie reageren? Wij weten dat de Mocro MaffiaŠ geweld niet schuwt en dat het aannemelijk is dat er in zo'n situatie gewonden of zelfs doden zullen vallen.

Schaken op zéér hoog niveau.
Ik denk dat ze reageren op een niveau wat in Nederland nog nooit vertoond is, puur om een precedent te scheppen.
pi_206006393
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:43 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik denk dat ze reageren op een niveau wat in Nederland nog nooit vertoond is, puur om een precedent te scheppen.
Dat verwacht ik ook. Zie ook de moord op Derk Wiersum en Peter r. de Vries. Dat zijn positie definiërende moorden.
pi_206006403
Super Mario red haar wel
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:49:11 #93
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206006416
Ik denk dat er niks anders op zit dan hier een Fok! team op te zetten.
pi_206006430
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:23 schreef Rode_Wijn het volgende:

Jullie doen net of een doorsnee burger en onze koning in functie hetzelfde is als het gaat om iets als belaging. En dan houd ik mij van de domme?
OMG, dat was nou juist het hele punt waar we tegen ageren. :') |:( :|W
pi_206006486
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:28 schreef Montagui het volgende:

Hoe moeten we ons dan tegen dat soort volk weren?

Eenzame opsluiting?

Doodstraf?

Iemand een oplossing?
Doodstraf natuurlijk. Boeiend dat ze niet bang zijn voor de dood. Boeiend dat ze levenslange opsluiting persoonlijk erger vinden. Je moet die boel gewoon opruimen zodat er geen seconde meer aandacht aan wordt besteedt. Dat geldt ook voor kansloze figuren als Michael P en die tramschutter.

De onderlaag, dus de 'hitters' en 'spotters' zet je lang vast, maar je pakt hun familie. Die komen op een zwarte lijst. Alles wordt afgepakt.
Ron Paul 2012
pi_206006523
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]
Doodstraf natuurlijk. Boeiend dat ze niet bang zijn voor de dood. Boeiend dat ze levenslange opsluiting persoonlijk erger vinden. Je moet die boel gewoon opruimen zodat er geen seconde meer aandacht aan wordt besteedt. Dat geldt ook voor kansloze figuren als Michael P en die tramschutter.

De onderlaag, dus de 'hitters' en 'spotters' zet je lang vast, maar je pakt hun familie. Die komen op een zwarte lijst. Alles wordt afgepakt.
Net zo min als dat bovengenoemden het recht hebben om iemand het leven te ontnemen, zo heeft een rechtbank dat ook niet. Belabberd slecht idee.
  zaterdag 17 september 2022 @ 12:03:39 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206006559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:59 schreef XSbig het volgende:

[..]
Net zo min als dat bovengenoemden het recht hebben om iemand het leven te ontnemen, zo heeft een rechtbank dat ook niet. Belabberd slecht idee.
Jij bent er ook zo eentje die het een goed idee vindt om bedrijven die miljarden stelen, te beboeten met een miljoen.
Omdat het nou eenmaal in de wet staat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206006566
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit is natuurlijk een belachelijke opmerking. Er moet echt alles aan gedaan worden dat een Rutte of iemand van de regering/koningshuis nooit wat overkomt. Anders glijden we echt af naar een bananenland.

Daarnaast komt de gewone burger zelden in zo'n situatie terecht.
pi_206006575
De studententijd zal wel anders zijn begonnen dan Amalia had gehoopt. De studentenvereniging werd eerder al afgeschoten. Nu van een studentenhuis naar een safe house. Geen goed begin. Als dit lang aanhoudt, dan moet ze eerder haar studententijd in het buitenland vervolgen. Het lijkt mij niet goed voor haar als ze a la Wilders haar hele studententijd in een safe house zit en bijna nergens heen kan. Zeker op die leeftijd is dat gewoon kut.

Verder begrijp ik werkelijk niet waarom Taghi nog kan communiceren met de buitenwereld en zo zijn terreurbewind kan vervolgen. Deze man heeft ondertussen zoveel mensenlevens verwoest. Hoeveel moet er nog gebeuren, voordat hij zijn recht op communicatie verliest? Het is werkelijk onbegrijpelijk.
pi_206006627
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 11:59 schreef XSbig het volgende:

[..]
Top. Dat speel ik ook even door naar het leger. En natuurlijk de politie en antiterreureenheden. Geen levens meer ontnemen, ook al staat iemand op het punt dat zelf wel te doen.

Zo komt alles goed.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')