dan kun je horen hoe hij zijn beslissingen maaktquote:
Hij zegt niet wat hij denkt in de microfoon hè..quote:Op zondag 4 september 2022 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je horen hoe hij zijn beslissingen maakt
Gaat hard nu, Verstappen sloopt de concurrentie onderhand op elke baan. Sinds Baku eigenlijk alleen in Oostenrijk (banden) niet de pace. In Silverstone had hij zonder die beschadiging ook gewoon gewonnen.quote:
Keertje niet winnen dus.quote:Op zondag 4 september 2022 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in dit tempo is dat al eerder
Oké maak maar.quote:
mwah, de kans dat hij na Singapore 138 punten voor staat is wel kleinquote:
Nee Brazilië is een sprint racequote:Op zondag 4 september 2022 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat die streak zonder echte pech ook aanstonds wel tot een einde komtquote:Op zondag 4 september 2022 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de kans dat hij na Singapore 138 punten voor staat is wel klein
Als hij Singapore niet nailt welquote:Op zondag 4 september 2022 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat die streak zonder echte pech ook aanstonds wel tot een einde komt
Wat het dichterbij zitten betreft heeft Merc de rol van RB van eerdere jaren overgenomen. Vastklampen aan elk beetje snelheidswinst, maar niet echt bij machte zijn RB te verslaan. Zelfs toen ze beide met med achter de hard van Verstappen zaten leek het me sterk dat ze winnen zouden. Misschien een winst nadat Verstappen kampioen is, of een ding heeft..quote:Op zondag 4 september 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Lewis reed wel een prima race overigens en zat er dichterbij dan de afgelopen races, maar wat boeit het als je nu dan niet naar het podium gaat..
En de Q op Monza is een bananenschilletjequote:Op zondag 4 september 2022 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij Singapore niet nailt wel
Ik vond Russell beter, had een slechte start maar heeft daarna consequent tijd goedgemaakt op Hamilton.quote:Op zondag 4 september 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Lewis reed wel een prima race overigens en zat er dichterbij dan de afgelopen races, maar wat boeit het als je nu dan niet naar het podium gaat..
mwah, de RB is snel genoeg om het zonder tow te doenquote:Op zondag 4 september 2022 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
En de Q op Monza is een bananenschilletje
Op mijn verjaardag zou mooi zijnquote:Op zondag 4 september 2022 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die lag dus wel op een plek waar hij mocht liggen volgens de analisten van F1TV.quote:Op zondag 4 september 2022 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is er al een straf gekomen voor het wheelgun-debacle?
No further action.quote:Op zondag 4 september 2022 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
No further actionquote:Op zondag 4 september 2022 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat wordt nog wel lastig, 138 punten op de #2 nodig om dat te bewerkstelligen. Dus 29 punten pakken op Leclerc en Checo over 2 races. Niet onmogelijk, maar wel lastig.quote:
Vorig jaar was dit allemaal geen probleem dus dit is nogal verbazend allemaal. Al komt het deels door de safety car waarbij er nogal wat verkeer was in de pits.quote:Op zondag 4 september 2022 19:33 schreef Sked het volgende:
Er had best een statement gemaakt mogen worden dat de teams moeten oppassen met zulke shit.
Wel luxe dat je 7 races voor het einde niet meer hoeft te speculeren of die titel er komt, maar over welke race het gaat gebeurenquote:Op zondag 4 september 2022 19:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel lastig, 138 punten op de #2 nodig om dat te bewerkstelligen. Dus 29 punten pakken op Leclerc en Checo over 2 races. Niet onmogelijk, maar wel lastig.
Maar dat incident met de wheelgun was tijdens de eerste stop.quote:Op zondag 4 september 2022 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit allemaal geen probleem dus dit is nogal verbazend allemaal. Al komt het deels door de safety car waarbij er nogal wat verkeer was in de pits.
Ja. Dus?quote:Op zondag 4 september 2022 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat incident met de wheelgun was tijdens de eerste stop.
Dat heb ik vorig jaar niet zien gebeuren, net als dat ik geen safety car heb gezien bij die stop.quote:
Mijn vriend (ook F1fan) is dan jarig, vandaarquote:Op zondag 4 september 2022 19:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel lastig, 138 punten op de #2 nodig om dat te bewerkstelligen. Dus 29 punten pakken op Leclerc en Checo over 2 races. Niet onmogelijk, maar wel lastig.
Klopt. Maar dat wheelgun incident was eigenlijk ook niet echt te wijten aan de pitlane maar aan Ferrari's mechanics crew.quote:Op zondag 4 september 2022 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar niet zien gebeuren, net als dat ik geen safety car heb gezien bij die stop.
https://www.fia.com/sites(...)safe%20condition.pdfquote:Op zondag 4 september 2022 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Benieuwd wat er voortkomt uit Tsunoda's investigation. Heeft de boel toch nog onnodig onveilig gemaakt uiteindelijk.
Ja, en daar hadden ze toch best iets van mogen zeggen? Niemand wordt vrolijk van dingen die los in de pitlane liggen.quote:Op zondag 4 september 2022 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat wheelgun incident was eigenlijk ook niet echt te wijten aan de pitlane maar aan Ferrari's mechanics crew.
Ja, het is meer dat we moeten wachten tot het wiskundig niet meer mogelijk is, wat met 26 punten per win + een sprintrace best lang is.quote:Op zondag 4 september 2022 19:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel luxe dat je 7 races voor het einde niet meer hoeft te speculeren of die titel er komt, maar over welke race het gaat gebeuren
Vind je dat jammer? Had je liever een DSQ uit het constructeurskampioenschap gehad of zo?quote:Op zondag 4 september 2022 19:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.fia.com/sites(...)safe%20condition.pdf
Reprimande, jammer joh.
Je complottheorietje valt in duigen, jammer voor je.quote:Op zondag 4 september 2022 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind je dat jammer? Had je liever een DSQ uit het constructeurskampioenschap gehad of zo?
Lijkt mij persoonlijk een beetje overdreven. Ik vind het meer vreemd dat Tsunoda met een gevaarlijke non-functionerende auto de baan op reed midden tussen te auto's op racing speed.
Is niet per se een "complottheorie". Ik zet alleen vraagtekens bij de handelswijze van een team.quote:Op zondag 4 september 2022 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je complottheorietje valt in duigen, jammer voor je.
Theorieën van complotdenkers vallen nooit in duigen, dat is de essentie van het complotdenken.quote:Op zondag 4 september 2022 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je complottheorietje valt in duigen, jammer voor je.
Klopt helaas wel ja.quote:Op zondag 4 september 2022 19:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Theorieën van complotdenkers vallen nooit in duigen, dat is de essentie van het complotdenken.
In het licht van hard bewijs blijven ze volharden in hun dwaling.
Zie ook de discussie vorige race m.b.t. een buitenom incidentje tussen HAM en ALO.
Ik vind het juist een goed circuit. Vooral met deze auto, waarmee je er echt hard voor met werken om een goede quali lap te rijden.quote:
Lange Frans "stelt ook alleen maar vragen".quote:Op zondag 4 september 2022 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet per se een "complottheorie". Ik zet alleen vraagtekens bij de handelswijze van een team.
Daar is de deurquote:
Die moet je al helemaal niet serieus nemenquote:Op zondag 4 september 2022 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lange Frans "stelt ook alleen maar vragen".
Interessant, interessantquote:Op zondag 4 september 2022 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb alleen dergelijke observaties en als je op basis daarvan al een complotdenker wordt genoemd dan vind ik het bestquote:Op zondag 4 september 2022 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las ook alweer complottheorieën over het stilvallen van Tsunoda.quote:Op zondag 4 september 2022 20:07 schreef -XOR- het volgende:
Drinken die Britten eigenlijk veel op zo'n zondag dat ze het na de race allemaal een beetje kwijt zijn?
Ik dacht dat ik het niet goed hoordequote:Op zondag 4 september 2022 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
Godver dat item bij het NOS journaal. "Hamilton is boos" zingen![]()
![]()
![]()
Will Buxton was goed te doen, zowaar.quote:Op zondag 4 september 2022 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Sky commentaar is echt afschuwelijk afschuwelijk afschuwelijk
Het is iedere keer weer gokken tussen F1TV en Sky bij het terugkijken, en dan neig ik tegenwoordig meer naar Sky omdat F1TV minder is geworden, maar hier was het echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Will Buxton was goed te doen, zowaar.
Hier op Fok is er ook 1 die daar heilig in gelooft. Je kan hem vinden op de FP.quote:Op zondag 4 september 2022 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik las ook alweer complottheorieën over het stilvallen van Tsunoda.
Ik vind het bij F1TV heel erg afhangen van hoe de rollen verdeeld zijn normaal gesproken, maar vandaag hadden ze eigenlijk de perfecte line-up. Behalve dat die Barretto gewoon weg mag.quote:Op zondag 4 september 2022 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is iedere keer weer gokken tussen F1TV en Sky bij het terugkijken, en dan neig ik tegenwoordig meer naar Sky omdat F1TV minder is geworden, maar hier was het echt verschrikkelijk.
Alsof het nog een serieuze titelkandidaat is. Leedvermaak is ook vermaak!quote:Op zondag 4 september 2022 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Oja, fans van je titelconcurrent die juichen als je iemand inhaalt
op de fiets naar Engelandquote:Op zondag 4 september 2022 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het bij F1TV heel erg afhangen van hoe de rollen verdeeld zijn normaal gesproken, maar vandaag hadden ze eigenlijk de perfecte line-up. Behalve dat die Barretto gewoon weg mag.
De reacties van Charles en Max op Russell's actie.quote:Op zondag 4 september 2022 20:16 schreef Nia het volgende:
"It's very tight here", aldus Max, "Oh it's so bad", antwoord Charles.
Door de Kanaaltunnel.quote:
nee, fans die juichen omdat t net die juiste man is die ingehaald wordt. Was ook geweest als het wie anders ook geweest was die hem ingehaald had.quote:Op zondag 4 september 2022 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Niet Monza in elk geval, lijkt mequote:Op zondag 4 september 2022 19:22 schreef PzKpfw het volgende:
Gaat Ferrari dit seizoen nog een race winnen?
Het is pas over als het over is. Nog steeds concurrentquote:Op zondag 4 september 2022 20:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof het nog een serieuze titelkandidaat is. Leedvermaak is ook vermaak!
Zelfs als Leclerc de rest van het seizoen wint en Verstappen nooit beter scoort dan 4e, wint Charles het nog niet.quote:Op zondag 4 september 2022 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is pas over als het over is. Nog steeds concurrent
Dan kun je ook vraagtekens zetten bij Mercedes en denken dat ze perse Russell op het podium wilde hebben vandaag.quote:Op zondag 4 september 2022 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet per se een "complottheorie". Ik zet alleen vraagtekens bij de handelswijze van een team.
Ja, ook dat maar ik lees ook over dat het logisch was van HAM dat hij niet wilde pitten omdat hij zijn track position niet wilde opgeven maar lijken daarmee te vergeten dat hij helemaal niet eerste lag.quote:Op zondag 4 september 2022 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik las ook alweer complottheorieën over het stilvallen van Tsunoda.
Zonder hesje.quote:
Met een klein laagje water erin.quote:
Je zou bij elk team vraagtekens zetten, en nu doe ik het toevallig bij AT.quote:Op zondag 4 september 2022 20:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan kun je ook vraagtekens zetten bij Mercedes en denken dat ze perse Russell op het podium wilde hebben vandaag.
Die is toch sowieso wel oke? Hij is vooral volstrekt belachelijk bij drive to survive.quote:Op zondag 4 september 2022 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Will Buxton was goed te doen, zowaar.
zolang MB ergens in het nadeel is zet jij overal vraagtekens achter......quote:Op zondag 4 september 2022 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou bij elk team vraagtekens zetten, en nu doe ik het toevallig bij AT.
De laatste SC kwam van Bottas en die rijdt toch Alfa Romeoquote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Predator40 het volgende:
Alle britten geven nu de FIA de schuld ( safety car ) en denken dat het opzet is van RB/AT.
![]()
![]()
Ik juichte thuis ookquote:Op zondag 4 september 2022 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Hij wil het commentaar nog weleens doen zoals die de gridwalk doetquote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is toch sowieso wel oke? Hij is vooral volstrekt belachelijk bij drive to survive.
Sky maakt zich dit seizoen helemaal belachelijk.........quote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ook niet onbelangrijk: mondjes zijn gesnoerd, keihard. Al dat gezeik over Monaco aan de Noordzee kan eindelijk echt bij het vuilnis
Sky was ook prachtig:
"Je hebt een 1,5s advantage nodig om in te halen op dit circuit"
Twee seconden later: Verstappen haalt Russell met twee vingers in de neus in ondanks maar halve seconde.
Had hij het over Kelly of over Zandvoort?quote:Op zondag 4 september 2022 20:16 schreef Nia het volgende:
"It's very tight here", aldus Max, "Oh it's so bad", antwoord Charles.
niet alle britten natuurlijk. zullen vast wel een paar idioten tussen zitten.quote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Predator40 het volgende:
Alle britten geven nu de FIA de schuld ( safety car ) en denken dat het opzet is van RB/AT.
![]()
![]()
Kelly heeft een kindje gebaardquote:Op zondag 4 september 2022 20:49 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Had hij het over Kelly of over Zandvoort?
De enigen in de hele wereld, waarschijnlijk exclusief de prutsers van Viaplay, die dachten dat Mercedes een kans maakte vandaag.quote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Sky maakt zich dit seizoen helemaal belachelijk.........
quote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Mercedes mazzelde heel erg met de witte band........en dat is een feitquote:Op zondag 4 september 2022 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enigen in de hele wereld, waarschijnlijk exclusief de prutsers van Viaplay, die dachten dat Mercedes een kans maakte vandaag.
mwah, de aard van het circuit ligt de auto goed. Ik verwacht hun er in Singapore ook goed bij zitten. Daarnaast Ferrari is Ferrari en RB zat er op de vrijdag niet bij, waardoor Max en Perez niet met de optimale setup hebben gereden.quote:Op zondag 4 september 2022 20:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Mercedes mazzelde heel erg met de witte band........en dat is een feit
Ferrari heeft vandaag niets fout gedaan met Leclerc, ze zijn gewoon niet meer het tweede team op de zondag.quote:Op zondag 4 september 2022 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de aard van het circuit ligt de auto goed. Ik verwacht hun er in Singapore ook goed bij zitten. Daarnaast Ferrari is Ferrari en RB zat er op de vrijdag niet bij, waardoor Max en Perez niet met de optimale setup hebben gereden.
Ik vind 'm altijd vrij neurotisch, hoor.quote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is toch sowieso wel oke? Hij is vooral volstrekt belachelijk bij drive to survive.
Mercedes leek zowel de medium als de harde band beter te liggen dan bij Max. Alleen op soft was RB duidelijk sneller.quote:Op zondag 4 september 2022 20:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Mercedes mazzelde heel erg met de witte band........en dat is een feit
Ik kan me niet herinneren dat ik me aan hem erger, maar ik geloof je gelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 20:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind 'm altijd vrij neurotisch, hoor.
Terwijl Tsunoda niet eens een SC veroorzaaktequote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Predator40 het volgende:
![]()
![]()
The Hamilton Fart.quote:
In welke bocht?quote:
Las het ook maar die SC kwam toch echt vanwege die auto bij de Tarzan maar okéquote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Predator40 het volgende:
![]()
![]()
Denk dat een SC Mercedes juist meer had geholpen dan de VSC van nuquote:Op zondag 4 september 2022 21:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Las het ook maar die SC kwam toch echt vanwege die auto bij de Tarzan maar oké
Beetje een clickbait, want zijn straf is een reprimande en niet 10 plekken straf vanwege dit incident.quote:Op zondag 4 september 2022 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)e-zandvoort-incident
Zo
Exact, het is zijn vijfde reprimande dus zijn spaarkaart is vol.quote:Op zondag 4 september 2022 21:19 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Beetje een clickbait, want zijn straf is een reprimande en niet 10 plekken straf vanwege dit incident.
Helaas voor hem heeft hij die dit seizoen gespaard en krijgt hij als gevolg daarvan de gridstraf.
Ik denk nog meer vanwege de gordels dan vanwege de "losse wielen".quote:Op zondag 4 september 2022 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)e-zandvoort-incident
Zo
quote:Lewis Hamilton has explained F1 drivers must "think about the young kids" watching before bursting into x-rated tirades over the team radio.
In recent years, F1 has granted its audience wider access to radio communications between the teams, drivers and most recently, the FIA.
On occasion, it is at a price as messages are often selected for broadcast because of the expletives being uttered by a driver in reaction to an on-track incident or stewards' decision.
In a recent incident during practice for the United States Grand Prix, Max Verstappen was broadcast giving Hamilton the middle finger before labelling the Mercedes driver "a stupid idiot".
This footage and the transmission immediately went viral across social media.
Seven-time F1 champion Hamilton believes drivers should be mindful of their audience before speaking out over the team radio.
“I’ve been here for a long time so it’s not my first rodeo but I think at the core of everything has to be respect," said Hamilton.
“When I think about, and I hear things that come out of driver’s mouths, I do think about the young kids. There are kids watching us and they’re looking for inspiration and for guidance.
“There has been a lot of things that have been said which are definitely not good for young kids that are watching.
“For me, I just try to remain positive, keep calm and again, just be respectful to the drivers that I am fighting. If I have a name in my head of what I think they are, I don’t share that.
“But it’s pretty easy for me. You laugh it off and move forwards.”
Aware the actions of drivers in F1 today can alter those of the stars of the future for the better, Hamilton added: “If I can lead by example.
"We have no doubt a lot of youngsters that are racing are looking at what I do and what I say and that is important for me.”
Hahaha, wat bizar (of creatief?) dat ze met dit soort theorietjes komen nu Verstappen zo dominant is.quote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Predator40 het volgende:
![]()
![]()
Kaboemquote:Op zondag 4 september 2022 22:10 schreef Rianne84 het volgende:
https://streamable.com/uahmoo
RIP duif
Sky heeft met afstand het beste commentaar, de beste voorbeschouwing en zeer zeker de allerbeste nabeschouwing.quote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Het werd leuk vanaf de VSC voor Tsunoda en SC voor Bottas. Daarvoor was het meest enerverende Ferrari wat er een potje van maakte en KMag die ging glijden. Maar al met al een prima 7,5/10 wat mij betreftquote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ook niet onbelangrijk: mondjes zijn gesnoerd, keihard. Al dat gezeik over Monaco aan de Noordzee kan eindelijk echt bij het vuilnis
Sky was ook prachtig:
Twee seconden later: Verstappen haalt Russell met twee vingers in de neus in ondanks maar halve seconde.
Eh? Wie lag er volgens jou dan wel eerste op het moment dat de SC naar binnen kwam?quote:Op zondag 4 september 2022 20:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, ook dat maar ik lees ook over dat het logisch was van HAM dat hij niet wilde pitten omdat hij zijn track position niet wilde opgeven maar lijken daarmee te vergeten dat hij helemaal niet eerste lag.
Ik heb het wel eens eerder gezegd: ik vind het bijzonder knap en creatief hoe Ferrari iedere keer weer nieuwe manieren weet te bedenken om maar niet te hoeven winnen.quote:Op zondag 4 september 2022 22:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Net de race terug gekeken, want ik had een verjaardag en kon dus niet kijken. Man man man wat een clowns show bij Ferrari weer, arme Sainz. Je begint bijna te denken dat ze het expres doen.
Met nieuwe banden, een superieure topspeed, en verlengde DRS is dat ook net wat minder moeilijkquote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Sky was ook prachtig:
Verstappenquote:Op zondag 4 september 2022 22:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Eh? Wie lag er volgens jou dan wel eerste op het moment dat de SC naar binnen kwam?
Voor de start, of bij de huldiging?quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het volkslied is ook goed verkracht...
Joh.quote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met nieuwe banden, een superieure topspeed, en verlengde DRS is dat ook net wat minder moeilijk
Startquote:Op zondag 4 september 2022 22:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Voor de start, of bij de huldiging?
OK. Waarom reed er dan nog een Mercedes voor Verstappen op het moment dat de SC naar binnen kwam?quote:
Bij de huldiging natuurlijk. Het Wilhelmus zonder tekst is echt verschikkelijk, ik doe altijd alsof Land der Berge, Land am Strome ons nationale volkslied is.quote:Op zondag 4 september 2022 22:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Voor de start, of bij de huldiging?
Ferrari tacticsquote:Op zondag 4 september 2022 22:47 schreef Rianne84 het volgende:
Vierde band van Sainz stond dus op de verkeerde plek.
https://www.p300.it/f1-gp(...)ziona-sullanteriore/
Ja, toen HAM besloot om niet te pitten en Verstappen dat wel deed lag HAM inderdaad op kop, maar dat was het resultaat van zijn buiten blijven.quote:Op zondag 4 september 2022 22:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK. Waarom reed er dan nog een Mercedes voor Verstappen op het moment dat de SC naar binnen kwam?
Dani Ric stond anders flink te vibenquote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2022 22:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij de vsc wel, maar bij de sc lagen hamilton en russell op 1 en 2
Ja zeg dat wel. Door een SM-meesteres. Alleen het zweepje ontbrak nog.quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dat is toch precies het punt? Jij bestreed dat Mercedes daar kon kiezen voor track position, omdat ze - volgens jou - die positie helemaal niet hadden. Die positie hadden ze dus wel degelijk. Ze hadden zelfs P1 en P2 kunnen hebben.quote:Op zondag 4 september 2022 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, toen HAM besloot om niet te pitten en Verstappen dat wel deed lag HAM inderdaad op kop, maar dat was het resultaat van zijn buiten blijven.
Eh, nee, ze doen alsof hij al race leader was en dat het min of meer een duimregel is dat je als race leader voor track positie kiest. Hij was echter alleen leider omdat VER tijdens de SC wel binnenkwam.quote:Op zondag 4 september 2022 22:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat is toch precies het punt? Jij bestreed dat Mercedes daar kon kiezen voor track position, omdat ze - volgens jou - die positie helemaal niet hadden. Die positie hadden ze dus wel degelijk. Ze hadden zelfs P1 en P2 kunnen hebben.
En dat van een user die zich afvraagt of de Engelsen zoveel drinken dat ze het na de wedstrijd allemaal een beetje kwijt zijn. Zorg eerst maar eens dat je zelf je feiten op orde hebt.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Joh.
Dat hield sommigen, waaronder volgens mij ook jij, niet tegen om goed te zeiken voor vandaag.
Over zeiken gesproken lol.quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Wel apart dat F1 zelf het commentaar van Sky onder hun filmpjes zet, in plaats van het commentaar van hun eigen kanaal F1TV.quote:
Als VER niet gepit had was HAM ook race leaderquote:Op zondag 4 september 2022 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eh, nee, ze doen alsof hij al race leader was en dat het min of meer een duimregel is dat je als race leader voor track positie kiest. Hij was echter alleen leider omdat VER tijdens de SC wel binnenkwam.
Hoe dan? VER lag eerste tot zijn pit stop tijdens de SC.quote:Op zondag 4 september 2022 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als VER niet gepit had was HAM ook race leader
no further actionquote:Op zondag 4 september 2022 23:03 schreef blessed19 het volgende:
Is er nog iets bekend over een straf van de gun waar perez over reed?
De pitlane was wat krapjes volgens de FIA dus het incident is met de mantel der liefde bedekt.quote:Op zondag 4 september 2022 23:03 schreef blessed19 het volgende:
Is er nog iets bekend over een straf van de gun waar perez over reed?
Ja, is het feit of je wel of niet op P1 rijdt afhankelijk van de reden waarom je daar rijdt?quote:Op zondag 4 september 2022 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eh, nee, ze doen alsof hij al race leader was en dat het min of meer een duimregel is dat je als race leader voor track positie kiest. Hij was echter alleen leider omdat VER tijdens de SC wel binnenkwam.
Wat lees je hier dan zoal voor ridicule dingen?quote:Op zondag 4 september 2022 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Dat die Britten het belachelijke idee hebben dat er een heel complot achter de VSC zat is één ding, maar wat ik hier lees gaat echt nog 10 keer verder.
Ik las buiten ipv binnen maar ik had prima door hoe het zat dus lul niet zo dom.quote:Op zondag 4 september 2022 23:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, is het feit of je wel of niet op P1 rijdt afhankelijk van de reden waarom je daar rijdt?
Nogmaals: je zat er gewoon naast met je opmerking. Is verder geen punt, maar geef het gewoon toe. Toen ik je vroeg wie er op P1 reed bij het binnenkomen van de SC zei je nog steeds dat dat Verstappen was. Je had dus gewoon niet door hoe het werkelijk zat. Kan gebeuren.
Oh ja, natuurlijk. Je las het gewoon verkeerd. Tot twee keer toe. En toen schreef je het per ongeluk ook nog meerdere keren verkeerd op. Terwijl je ondertussen best doorhad hoe het echt zat. Ik geloof dat.quote:Op zondag 4 september 2022 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik las buiten ipv binnen en ik had prima door hoe het zat dus lul niet zo dom.
quote:Op zondag 4 september 2022 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het seizoen samengevat in één screenshot.
quote:Op zondag 4 september 2022 23:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Je las het gewoon verkeerd. Tot twee keer toe. En toen schreef je het per ongeluk ook nog meerdere keren verkeerd op. Terwijl je ondertussen best doorhad hoe het echt zat. Ik geloof dat.
Het is maar net wat je wil zien. En de Hamilton-fans zien juist dat.quote:Op zondag 4 september 2022 23:19 schreef DumpTruck het volgende:
Dat het een complot van AT/Rb zou zijn is vooral onzin omdat ze dan wel heel opmerkelijke tactiek om de kaart proberen door te steken. IPV Yuki hem gewoon lekker in de berm te laten zetten gaan ze kloten met een DNF/niet DNF, een riem half uit doen, een heel circus in de pit en hem dan alsnog laten stoppen.
1 vraag. Naast de pitexit is een doorgang voor een gestopte auto. Waarom stopte hij daar niet en rijdt hij eerst door half sector 1 heen?quote:Op zondag 4 september 2022 23:19 schreef DumpTruck het volgende:
Dat het een complot van AT/Rb zou zijn is vooral onzin omdat ze dan wel heel opmerkelijke tactiek om de kaart proberen door te steken. IPV Yuki hem gewoon lekker in de berm te laten zetten gaan ze kloten met een DNF/niet DNF, een riem half uit doen, een heel circus in de pit en hem dan alsnog laten stoppen.
Omdat hij het misschien toen pas merkte?quote:Op zondag 4 september 2022 23:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 vraag. Naast de pitexit is een doorgang voor een auto gestopte. Waarom stopte hij daar niet en rijdt hij eerst door half sector 1 heen?
Zeker dat klopt, maar dat is dus volkomen tegenstrijdig met wat je eerst beweerde. Jij beweerde dat Hamilton die track position helemaal niet had, terwijl hij wel degelijk aan de leiding reed en Russell op dat moment op P2 reed (tot die wel stopte en terugviel naar P3).quote:Op zondag 4 september 2022 23:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VER lag tot zijn pitstop tijdens de SC aan de leiding. HAM had tijdens de SC ook moeten pitten maar nam een risico dat verkeerd uitpakte, veel eenvoudiger kan ik het niet maken.
Nope, hij wist in de pitlane al dat hij de auto moest stoppenquote:Op zondag 4 september 2022 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat hij het misschien toen pas merkte?
Waarom hebben we het hier überhaupt over? Niemand gelooft dit, zelfs Toto deed het af als een onzinverhaal.quote:Op zondag 4 september 2022 23:19 schreef DumpTruck het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2022 23:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zeker dat klopt, maar dat is dus volkomen tegenstrijdig met wat je eerst beweerde. Jij beweerde dat Hamilton die track position helemaal niet had, terwijl hij wel degelijk aan de leiding reed en Russell op dat moment op P2 reed (tot die wel stopte en terugviel naar P3).
Afijn, goed dat je inmiddels ook het licht gezien hebt.
Iemand blijft stellen dat Verstappen niet op koers was om te winnen voor de SC.quote:Op zondag 4 september 2022 23:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat lees je hier dan zoal voor ridicule dingen?
Die complottheorieën zijn natuurlijk wel belachelijk. Stel je voor dat dat de afgelopen jaren andersom was gebeurd. Hahaha!
Oh, stond dat ergens in een voorgaand deel of zo? Heb het hier nog niet gezien.quote:Op zondag 4 september 2022 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand blijft stellen dat Verstappen niet op koers was om te winnen voor de SC.
Weet Toto dit al?quote:Op zondag 4 september 2022 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
George nog maar 13 punten van Charles verwijderd… wow! Wat een performance levert George toch ook. Fantastisch. Ik had het vertrouwen in hem aan het begin van het seizoen en dat hij ook nog levert is echt top. Grote klasse.
Ik denk dat die dat wel in de gaten houdt. P2 is on voor George! Wordt een mooie slotfase van het seizoen.quote:
Je begint te klinken als Eddy Wally.quote:Op zondag 4 september 2022 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
George nog maar 13 punten van Charles verwijderd… wow! Wat een performance levert George toch ook. Fantastisch. Ik had het vertrouwen in hem aan het begin van het seizoen en dat hij ook nog levert is echt top. Grote klasse.
Je weet dat hij op dit moment nog denkt dat Mercedes 1 coureur heeft en eentje die onzichtbaar is?quote:Op maandag 5 september 2022 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat die dat wel in de gaten houdt. P2 is on voor George! Wordt een mooie slotfase van het seizoen.
Toto zit zo diep in Hamilton, die hoort niets.quote:
Als ik de YouTube comments van buitenlanders zo lees was dit een van de mooiste versies ooit.quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
En tien in één seizoen met nog 7 te gaan. Het record staat op 13 in één seizoen (Schumacher en Vettel).quote:Op zondag 4 september 2022 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
En zo staat Verstappen ondertussen al op 30 GP overwinningen. Zo onderhand zijn dat toch al serieuze cijfers.
Wat mij betreft alleen Schumacher.quote:Op maandag 5 september 2022 06:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En tien in één seizoen met nog 7 te gaan. Het record staat op 13 in één seizoen (Schumacher en Vettel).
Ik ben zeker wel Schumacher-fan, maar als Max 13 races of meer wint, gaat dat gewoon de boeken in. Als jij of iemand anders daar een percentage aan wil hangen, dan mag dat natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2022 07:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat mij betreft alleen Schumacher.
Die deed het in 18 races. Vettel in 19.
Dus als Max dat wil evenaren moet ie de volgende drie winnen, anders heeft hij er ook meer races voor nodig gehad. Of hij mag er 1 missen maar dan moet ie alle andere races dit seizoen winnen. Anders is het percentage van Schumacher beter.
En ik ben zeker geen Schumacher fan, maar je moet het wel eerlijk vergelijken.
En als je een F1 coureur bent geweest ben je automatisch een goede commentator of analist?quote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sky heeft met afstand het beste commentaar, de beste voorbeschouwing en zeer zeker de allerbeste nabeschouwing.
Ik heb dit weekend voor de verandering (na de kwalificatie) eens gekeken naar een nabeschouwing van F1TV - wat een aanfluiting is dat. Vier irrelevante figuren die een kwartier lang met elkaar staan te kletsen, terwijl je bij Sky ondertussen iedereen ziet langskomen: Wolf, Horner, Binotto, de coureurs, Sky heeft ze allemaal.
Sky heeft ook veruit het meest deskundige, grootste en meest ervaren team, dus de vergelijking is wellicht niet helemaal eerlijk. Op Sky zijn, behalve Crofty, eigenlijk alle commentatoren zelf op z'n minst F1-coureur geweest, waarvan diverse wereldkampioen. Kom daar maar eens om op andere kanalen.
Ik ben alles behalve een Mercedes fan, integendeel, maar hier valt niet zo veel op af te dingen.quote:Op zondag 4 september 2022 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is nou eenmaal makkelijker om 13 overwinningen te halen in 22 races dan in 18.quote:Op maandag 5 september 2022 07:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel Schumacher-fan, maar als Max 13 races of meer wint, gaat dat gewoon de boeken in. Als jij of iemand anders daar een percentage aan wil hangen, dan mag dat natuurlijk.
'De beste' kun je niet stellen. Wel het meest succesvol.quote:Op maandag 5 september 2022 08:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal makkelijker om 13 overwinningen te halen in 22 races dan in 18.
Overigens is Ascari de beste op percentage met 6 uit 8.
Klopt, ik bedoel ook "het beste resultaat"quote:Op maandag 5 september 2022 08:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
'De beste' kun je niet stellen. Wel het meest succesvol.
Max staat nu 111 punten voor. Als hij twee keer wint met snelste ronde, scoort hij 52 punten. Als Charles dan minder dan 25 punten in 2 gp's haalt (bv twee 4de plaatsen of slechter), dan heeft Max de benodigde voorsprong. Gezien het gegeven dat Leclerc meer dan de helft van de GP's dit jaar 4de of slechter heeft gehaald, vind ik die kans helemaal niet zo klein.quote:Op zondag 4 september 2022 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de kans dat hij na Singapore 138 punten voor staat is wel klein
Herstart verprutst, geen banden gaan wisselen onder de SC. Prima race?quote:Op zondag 4 september 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Of Marcus Winkelhock hoogste percentage aan de leiding tijdens zijn F1 carrièrequote:Op maandag 5 september 2022 08:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal makkelijker om 13 overwinningen te halen in 22 races dan in 18.
Overigens is Ascari de beste op percentage met 6 uit 8.
Ferrari droomt er van dat fans van andere teams hun hoofd-strateeg lastig vallen.quote:Op maandag 5 september 2022 08:16 schreef Zwoerd het volgende:
Het was blijkbaar nodig dat Hamilton z'n fans moest oproepen om te stoppen met het plaatsten van haat comments richting Hammah Schmitz.Wat een ongelooflijke debielen heb je toch op internet.
Het schatje heet Hannah.quote:Op maandag 5 september 2022 08:16 schreef Zwoerd het volgende:
Het was blijkbaar nodig dat Hamilton z'n fans moest oproepen om te stoppen met het plaatsten van haat comments richting Hammah Schmitz.Wat een ongelooflijke debielen heb je toch op internet.
Je moet Checo ook even meenemen je berekening.quote:Op maandag 5 september 2022 08:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Max staat nu 111 punten voor. Als hij twee keer wint met snelste ronde, scoort hij 52 punten. Als Charles dan minder dan 25 punten in 2 gp's haalt (bv twee 4de plaatsen of slechter), dan heeft Max de benodigde voorsprong. Gezien het gegeven dat Leclerc meer dan de helft van de GP's dit jaar 4de of slechter heeft gehaald, vind ik die kans helemaal niet zo klein.
Perez moet dan ook nog wel meewerkenquote:Op maandag 5 september 2022 08:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Max staat nu 111 punten voor. Als hij twee keer wint met snelste ronde, scoort hij 52 punten. Als Charles dan minder dan 25 punten in 2 gp's haalt (bv twee 4de plaatsen of slechter), dan heeft Max de benodigde voorsprong. Gezien het gegeven dat Leclerc meer dan de helft van de GP's dit jaar 4de of slechter heeft gehaald, vind ik die kans helemaal niet zo klein.
Herstart was een flinke fout ja, maar Max had hij toch niet tegen kunnen houden, anders was het een ronde later wel gebeurd. Niet wisselen is een tactische keuze (wel de verkeerde), maar ook met een tactisch verkeerde keuze kan iemand nog wel een prima race rijden..quote:Op maandag 5 september 2022 08:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Herstart verprutst, geen banden gaan wisselen onder de SC. Prima race?
Qua hard rondjes rijden was HAM goed bezig. De herstart was een gedoemde onderneming dankzij de strategie keuze, of gebrek daaraan. Dat kan je hem zelf ook wel een beetje kwalijk nemen als je met een schuin oog naar George kijkt.quote:Op maandag 5 september 2022 08:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Herstart was een flinke fout ja, maar Max had hij toch niet tegen kunnen houden, anders was het een ronde later wel gebeurd. Niet wisselen is een tactische keuze (wel de verkeerde), maar ook met een tactisch verkeerde keuze kan iemand nog wel een prima race rijden..
quote:Op maandag 5 september 2022 08:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Je moet Checo ook even meenemen je berekening.
True. Als Max zijn been breekt tussen Singapore en Japan en niet meer kan racen dit seizoen, dan mag Checo winnen.quote:Op maandag 5 september 2022 08:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Perez moet dan ook nog wel meewerken
Als je 4de wordt terwijl dat eigelijk gewoon 2de had moeten zijn, kun je m.i. niet meer spreken over een prima race.quote:Op maandag 5 september 2022 08:54 schreef Marcoss het volgende:
... maar ook met een tactisch verkeerde keuze kan iemand nog wel een prima race rijden..
Uiteraard is Checo kansloos, maar om Max zeker te laten zijn, mag ook hij niet teveel scoren de komende races.quote:Op maandag 5 september 2022 09:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
True. Als Max zijn been breekt tussen Singapore en Japan en niet meer kan racen dit seizoen, dan mag Checo winnen.
Whut?quote:Op maandag 5 september 2022 08:16 schreef Zwoerd het volgende:
Het was blijkbaar nodig dat Hamilton z'n fans moest oproepen om te stoppen met het plaatsten van haat comments richting Hannah Schmitz.Wat een ongelooflijke debielen heb je toch op internet.
quote:
Christus op een fiets zeg, tering.quote:
Dit is wel een boodschap van zijn fanclub, niet van Lewis zelf. Maar hij zal de message wel approvenquote:
Especially the womenquote:
Ik zou Kimi wel eens als commentator willen dan..quote:Op maandag 5 september 2022 07:57 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En als je een F1 coureur bent geweest ben je automatisch een goede commentator of analist?
huh. zijn grootste fout was natuurlijk om al in de bocht op snelheid te komen. hij hoeft pas op start finish naar 100% te gaan, daarvoor mag max toch niet inhalenquote:Op maandag 5 september 2022 11:03 schreef beantherio het volgende:
Hamilton had bij de herstart blijkbaar een verkeerde motor-modus geselecteerd? De "GOAT" heeft het zelf ook wel een beetje laten liggen gisteren.
boh.. for surequote:Op maandag 5 september 2022 10:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zou Kimi wel eens als commentator willen dan..
Ik las dat in een artikel van The Race. Een quote daaruit:quote:
quote:Unfortunately, Hamilton – circling behind the safety car leading but feeling like a sitting duck, deeply hacked off about what had transpired – exacerbated the problem by making an incorrect switch change on his steering wheel which meant he was in the wrong PU mode on the restart. Badly down on power, it was why Verstappen was able to pass him – to the huge roar of the crowd – so early on the straight, without even needing to do much of a slipstream.
neequote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
AlphaTauri op social media beschuldigd van manipuleren Dutch GP
Zeg het maar, ja of nee?
Dit was en is geen serieuze discussie.quote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zeg het maar, ja of nee?
Hahaha, What do you think about this tactic Kimi? "Bwoa...."quote:Op maandag 5 september 2022 10:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
De Britten denken daar anders over.quote:Op maandag 5 september 2022 11:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit was en is geen serieuze discussie.
Zeker. De Perez-spin was overduidelijk opzet om Max' pole te beschermen en Tsunoda werd uitgebreid geinstrueerd waar zijn auto stil te zetten voor het beste resultaat.quote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zeg het maar, ja of nee?
Je zou toch denken dat Mercedes en HAM na vorig jaar wel wat beter opletten bij een herstart met Max achter HAM op versere banden.quote:Op maandag 5 september 2022 11:07 schreef beantherio het volgende:
Ik las dat in een artikel van The Race. Een quote daaruit:
[..]
Kan je als race leider een herstart verprutsen? Theoretisch kan dat natuurlijk, maar direct op het rechte stuk ingehaald worden zegt vooral iets over de staat van bandenquote:Op maandag 5 september 2022 08:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Herstart verprutst, geen banden gaan wisselen onder de SC. Prima race?
Tja, het zijn een hoop knopjes op dat stuur en hij wordt ook een dagje ouderquote:Op maandag 5 september 2022 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat Mercedes en HAM na vorig jaar wel wat beter opletten bij een herstart met Max achter HAM op versere banden..
ik zei het meteen, dit was bijna een kopie van Abu Dhabiquote:Op maandag 5 september 2022 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat Mercedes en HAM na vorig jaar wel wat beter opletten bij een herstart met Max achter HAM op versere banden..
Russell had in ieder geval wel opgelet.quote:Op maandag 5 september 2022 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die actie was zo briljant. Alsof hij zat te slapen.quote:Op maandag 5 september 2022 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ruik een hoop onzin, tenzij dit ook bewezen kan wordenquote:Op maandag 5 september 2022 11:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
[..]
Ja, toen ik las dat achterblijvers mochten unlappen kreeg ik ook een deja-vu.quote:Op maandag 5 september 2022 11:18 schreef mokkiemok het volgende:
ik zei het meteen, dit was bijna een kopie van Abu Dhabi
Lewis ook, zo te horen aan zijn boordradio naar het team.quote:Op maandag 5 september 2022 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, toen ik las dat achterblijvers mochten unlappen kreeg ik ook een deja-vu.
quote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zeg het maar, ja of nee?
Vorig jaar in Bakoe ook al een verkeerd knopje.quote:Op maandag 5 september 2022 11:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, het zijn een hoop knopjes op dat stuur en hij wordt ook een dagje ouder
Iets met 'putje' en 'sukkel'quote:Op maandag 5 september 2022 11:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vorig jaar in Bakoe ook al een verkeerd knopje.
Alsof Red Bull in een media shitstorm zou willen komen puur om de home GP van Max binnen te halen, met alle risico's van dien. De dubbele winst (WDC en WCC) zijn toch al binnen. Daarnaast krijgt TSU ook nog eens een 10 plaatsen gridstrafquote:Op maandag 5 september 2022 11:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. De Perez-spin was overduidelijk opzet om Max' pole te beschermen en Tsunoda werd uitgebreid geinstrueerd waar zijn auto stil te zetten voor het beste resultaat.
Gewoon Calimero gedrag!quote:Op maandag 5 september 2022 11:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Alsof Red Bull in een media shitstorm zou willen komen puur om de home GP van Max binnen te halen, met alle risico's van dien. De dubbele winst (WDC en WCC) zijn toch al binnen. Daarnaast krijgt TSU ook nog eens een 10 plaatsen gridstraf
De BBC berichte er blijkbaar gisteren al over:quote:Op maandag 5 september 2022 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ruik een hoop onzin, tenzij dit ook bewezen kan worden
Precies. De spin van de Hamilton-cult is lachwekkend. Alsof Hamilton er toe doet voor RedBull. Het zal ze toch echt een worst zijn waar Hamilton finisht zolang ze maar voor Leclerc zitten. En zelfs daar zouden ze dat soort risico's niet voor nemen gelet op het mega gat in de WDC en WCC.quote:Op maandag 5 september 2022 11:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Alsof Red Bull in een media shitstorm zou willen komen puur om de home GP van Max binnen te halen, met alle risico's van dien. De dubbele winst (WDC en WCC) zijn toch al binnen. Daarnaast krijgt TSU ook nog eens een 10 plaatsen gridstraf
En zelfs tijdens de race was Verstappen hard op weg naar de overwinning. Hij zou waarschijnlijk wel Hamilton (en Russell) op de baan moeten inhalen, maar dan wel op nieuwe banen tegen oude hards zou dat een eitje moeten zijn geweest.quote:Op maandag 5 september 2022 11:33 schreef Blik het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat hij een verkeerd knopje heeft ingedruktquote:Op maandag 5 september 2022 11:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
De BBC berichte er blijkbaar gisteren al over:
[ twitter ]
Zie https://www.bbc.com/sport/formula1/62787526 . Ik zie daarin trouwens geen rechtstreekse quote van Hamilton zelf maar de BBC wil ik wel vertrouwen met dat soort berichten.
quote:Op maandag 5 september 2022 11:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
[..]
Brake magic weer?quote:Op maandag 5 september 2022 11:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, het zijn een hoop knopjes op dat stuur en hij wordt ook een dagje ouder
Mercedes moet gewoon niet klagen over VSC/SC/track limits etcquote:Op zondag 4 september 2022 21:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat een SC Mercedes juist meer had geholpen dan de VSC van nu
Windsor is gewoon een mercedes fanboyquote:Op zondag 4 september 2022 22:02 schreef Perox het volgende:
Peter Windsor analyse altijd leuk om te luisteren. Goede analyse wat mij betreft, misschien licht Mercedes getint maar toch behoorlijk accuraat.
Jeremy Clarkson kreeg een hele hoop shit over zich heen toen hij zei dat hij voor Max was, en hij niet zo'n fan meer was van Lewis. Dat is ook de tendens volgens mij bij de Britten: of je bent voor Lewis, of je bent een verraderquote:Op maandag 5 september 2022 11:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Windsor is gewoon een mercedes fanboy
Tja, Mercedes met een motor die 50% harder loopt dan de rest omdat ze 4 jaar voorlopen op de concurrent door politieke spelletjes ook.....quote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met nieuwe banden, een superieure topspeed, en verlengde DRS is dat ook net wat minder moeilijk
Je begint in de houding van veel Britse journalisten toch wel een bepaalde mate van bitterheid terug te zien. Ze zien wel dat Verstappen momenteel superieur is en ze willen dat ook wel erkennen maar het kost moeite.quote:Op maandag 5 september 2022 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jeremy Clarkson kreeg een hele hoop shit over zich heen toen hij zei dat hij voor Max was, en hij niet zo'n fan meer was van Lewis. Dat is ook de tendens volgens mij bij de Britten: of je bent voor Lewis, of je bent een verrader
duidelijk PTSD, Abu Dabhi 2.0quote:Op maandag 5 september 2022 11:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
[..]
ach ja...wat moeten we dan denken van Bottas als bowlingbal vorig jaar ?quote:Op maandag 5 september 2022 11:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. De Perez-spin was overduidelijk opzet om Max' pole te beschermen en Tsunoda werd uitgebreid geinstrueerd waar zijn auto stil te zetten voor het beste resultaat.
Bitter Brits, Best Britsquote:Op maandag 5 september 2022 11:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je begint in de houding van veel Britse journalisten toch wel een bepaalde mate van bitterheid terug te zien. Ze zien wel dat Verstappen momenteel superieur is en ze willen dat ook wel erkennen maar het kost moeite.
Dat is hier niet heel anders. Als je niet voor Max bent ben je volgens dit topic een troll.quote:Op maandag 5 september 2022 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jeremy Clarkson kreeg een hele hoop shit over zich heen toen hij zei dat hij voor Max was, en hij niet zo'n fan meer was van Lewis. Dat is ook de tendens volgens mij bij de Britten: of je bent voor Lewis, of je bent een verrader
De meesten zijn niet voor Max maar ook niet voor de F1, maar roepen <coureur>GOD zodra iemand anders dan Max wint, of komen met fakenews en andere onzin aanzetten. Dat wordt vermoeiend. 'Ferrari-fans' die stil blijven bij de P3 van Leclerc, 'Mercedes-fans' die stil blijven bij de P2 van Russell, etc.quote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is hier niet heel anders. Als je niet voor Max bent ben je volgens dit topic een troll.
Zeg, wil jij wel eens ophouden met vervelend te doen tegen @ChevyCaprice! Hij is hier voor de objectieve balans, hoor!quote:Op maandag 5 september 2022 11:55 schreef Predator40 het volgende:
Tja, Mercedes met een motor die 50% harder loopt dan de rest omdat ze 4 jaar voorlopen op de concurrent door politieke spelletjes ook.....
Je bent in de war met Hamilton en dit topic:quote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is hier niet heel anders. Als je niet voor Max bent ben je volgens dit topic een troll.
Dat lijkt me niet hoor. Als je trolt ben je een trol. Er zit wat overlap tussen beiden, dus dat kan misschien een verkeerd beeld wekken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hun wereldrijk was al ingestort de brexit heeft van dat land het Zimbabwe van Europa gemaakt en tot overmaat van ramp zet een of andere Nederlander hun coureur op zijn plek.quote:Op maandag 5 september 2022 11:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je begint in de houding van veel Britse journalisten toch wel een bepaalde mate van bitterheid terug te zien. Ze zien wel dat Verstappen momenteel superieur is en ze willen dat ook wel erkennen maar het kost moeite.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef Sodemieters het volgende:
Sky heeft met afstand het beste commentaar,
oh sorry.....zal de feiten achterwege late de volgende keerquote:Op maandag 5 september 2022 12:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeg, wil jij wel eens ophouden met vervelend te doen tegen @:ChevyCaprice! Hij is hier voor de objectieve balans, hoor!
Nee, een gebroken differentieel kun je niet faken. Maar Wolff is de beroerdste niet om nog wat olie op het vuur te gooien.quote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zeg het maar, ja of nee?
dat zeg ik, sky maakt zichzelf echt belachelijk, zels olav is nog minder biasedquote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Crofty was verdomme de enige persoon in de hele wereld die dacht dat Mercedes wel even ging winnen. Zelfs nadat Russell zijn teamgenoot had ingehaald dacht ie dat het gat naar Verstappen wel snel kleiner ging worden. Ondertussen wist elke rekenende fan al voor de allereerste SC dat de kans vrij klein was dat Verstappen de race niet ging winnen, RB gaat echt niet een gratis stop (met dank aan Vettel) laten varen als ze niet heel veel vertrouwen hebben in hun eigen pace.
Snap dat het niveau hoog is als je van Viaplay komt of basis Engels niet beheerst, maar goed is het totaal niet.
ze hebben het waarschijnlijk expres gebroken volgens totoquote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, een gebroken differentieel kun je niet faken. Maar Wolff is de beroerdste niet om nog wat olie op het vuur te gooien.
https://www.skysports.com(...)-hamilton-win-was-on
En wat is de relevantie? We bespreken de race van Zandvoort na. Niet het door jou zo geliefde Mercedes.quote:Op maandag 5 september 2022 11:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Tja, Mercedes met een motor die 50% harder loopt dan de rest omdat ze 4 jaar voorlopen op de concurrent door politieke spelletjes ook.....
kijk de on boards maar eens van die tijd, ze konden bijna bij alle bochten de apex missen en het vermogen maakte alles goed
Feiten? Vraag me af over welke feiten je het hadquote:Op maandag 5 september 2022 12:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oh sorry.....zal de feiten achterwege late de volgende keer
Ik denk dat Max met die herstart en het inhalen van Lewis nog voor de eerste bocht wel duidelijk heeft gemaakt wie hier de baas isquote:Op maandag 5 september 2022 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Ergens is die SC wel erg jammer, want het was veel leuker geweest als Verstappen op de baan Britse mondjes had gesnoerd met een geniale laatste stint.
Er zijn nog te veel "wat als..." opties over.quote:Op maandag 5 september 2022 12:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Max met die herstart en het inhalen van Lewis nog voor de eerste bocht wel duidelijk heeft gemaakt wie hier de baas is
Ik lees deze reactie en dan bedenk ik me: dit is geschreven door iemand die Olav Mol steeds de hemel in prees. En dan moet ik eigenlijk alleen een beetje besmuikt lachen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Crofty was verdomme de enige persoon in de hele wereld die dacht dat Mercedes wel even ging winnen. Zelfs nadat Russell zijn teamgenoot had ingehaald dacht ie dat het gat naar Verstappen wel snel kleiner ging worden. Ondertussen wist elke rekenende fan al voor de allereerste SC dat de kans vrij klein was dat Verstappen de race niet ging winnen, RB gaat echt niet een gratis stop (met dank aan Vettel) laten varen als ze niet heel veel vertrouwen hebben in hun eigen pace.
Snap dat het niveau hoog is als je van Viaplay komt of basis Engels niet beheerst, maar goed is het totaal niet.
relevant omdat het alleen maar de auto zou zijn volgens jou waardoor hij zandvoort wist te winnen....quote:Op maandag 5 september 2022 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wat is de relevantie? We bespreken de race van Zandvoort na. Niet het door jou zo geliefde Mercedes.
Ach ja, laat die figuren lekker. Ondertussen is Max hard onderweg om dit seizoen meer dan 400 punten te verzamelen. Dat lijkt me een duidelijk genoeg statement dat niemand anders dit seizoen 'm iets kan maken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn nog te veel "wat als..." opties over.
Waar heb ik dat gezegd? Jammer dat je niet bij de feiten blijft.quote:Op maandag 5 september 2022 12:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
relevant omdat het alleen maar de auto zou zijn volgens jou waardoor hij zandvoort wist te
In andere interviews vond ik hem een stuk terughoudender klinken. Ondanks dat ze niet wonnen was het best wel een positief weekend voor Mercedes: dat hoorde ik ook wel bij hem terug.quote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, een gebroken differentieel kun je niet faken. Maar Wolff is de beroerdste niet om nog wat olie op het vuur te gooien.
https://www.skysports.com(...)-hamilton-win-was-on
"Bwoah"quote:Op maandag 5 september 2022 10:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Qua pure snelheid blijven ze nog achter, maar in de race houden ze wel stand, terwijl Ferrari juist terugvalt. Dat is inderdaad wel positief voor ze, want dat betekent dat ze eigenlijk elk weekend wel een kans op het podium hebben. Daadwerkelijk races winnen wordt wel moeilijk zolang Verstappen niet uitvalt.quote:Op maandag 5 september 2022 12:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
In andere interviews vond ik hem een stuk terughoudender klinken. Ondanks dat ze niet wonnen was het best wel een positief weekend voor Mercedes: dat hoorde ik ook wel bij hem terug.
Ik zie wel een parallel. Hij reduceert het belang van de coureur door andere factoren te benoemen waardoor de coureur succesvol was. Net als jij bij Max probeert te doen.quote:
Dit ging niet om Max maar om de inhaalmogelijkheid op Zandvoort.quote:Op maandag 5 september 2022 13:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zie wel een parallel. Hij reduceert het belang van de coureur door andere factoren te benoemen waardoor de coureur succesvol was. Net als jij bij Max probeert te doen.
Hmmm, eens even kijken. Je reageerde op dit:quote:Op maandag 5 september 2022 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit ging niet om Max maar om de inhaalmogelijkheid op Zandvoort.
Met dit:quote:Sky was ook prachtig:
Superieure topspeed = Red Bull.quote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik weet niet of je (zoals Marko doet) kunt stellen dat RBR er echt profijt van had. Dat Verstappen zou winnen was ook met een stop van Hamilton heel waarschijnlijk geweest. En Perez wist niet te profiteren van het niet stoppen van Lewis.quote:Op maandag 5 september 2022 13:09 schreef Predator40 het volgende:
Hamilton reed wel door, tot verbazing van Marko, wiens oogappel Verstappen vervolgens korte metten maakte met de zevenvoudig kampioen en er relatief simpel met de overwinning vandoor ging. De Oostenrijker snapte niet helemaal waar Mercedes mee bezig was.
"Ik was verbaasd dat ze Hamilton niet naar binnen haalden. Ik hoorde hem op de radio namelijk vragen om nieuwe banden. We hebben dit jaar al wat cadeautjes gehad, en deze nemen we ook graag in ontvangst", lacht hij zich een ongeluk.
Eens. Nadat Max had gepit tijdens de SC, was de overwinning wel aardig in de pocket, ongeacht of Lewis wel of niet naar binnen ging. Door Lewis niet te pitten, hebben wel Russell en Leclerc voordeel gehad.quote:Op maandag 5 september 2022 13:15 schreef beantherio het volgende:
Ik weet niet of je (zoals Marko doet) kunt stellen dat RBR er echt profijt van had. Dat Verstappen zou winnen was ook met een stop van Hamilton heel waarschijnlijk geweest.
Zoals ik al zei. Zwakjes, eeeeeerg zwakjes.quote:Op maandag 5 september 2022 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zegt dat nieuwe banden karakteristiek zijn aan Max… tsja… hoe serieus is dit nog te nemen
Nee joh, het zijn allemaal internet-helden die zo geflipt zijn. De mensen op de tribune willen gewoon een leuke middag.quote:Op maandag 5 september 2022 13:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
Hoe lang nog voor het tot een confrontatie komt tussen de Britse en Nederlandse danwel de Lewis en Max fanboys? Veldslagen langs het circuit en zulks
Misschien een confrontatie op meta dan? Mag ook.quote:Op maandag 5 september 2022 13:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn allemaal internet-helden die zo geflipt zijn. De mensen op de tribune willen gewoon een leuke middag.
Ik lees reactie en dan bedenk ik me: dit is geschreven die Olav Mol steeds uitkotst om zijn fouten en Sky de hemel in prijst voor leugens verkopen over strategie en pace.quote:Op maandag 5 september 2022 12:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik lees deze reactie en dan bedenk ik me: dit is geschreven door iemand die Olav Mol steeds de hemel in prees. En dan moet ik eigenlijk alleen een beetje besmuikt lachen.
Ik was zaterdag op het circuit en de sfeer was heel relaxed hoor. Op tv zie de aanhang er misschien wat voetbal-achtig uit maar in de praktijk was het heel gemoedelijk. De weinige Mercedes- en Ferrari-fans hadden niets te duchten.quote:Op maandag 5 september 2022 13:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
Hoe lang nog voor het tot een confrontatie komt tussen de Britse en Nederlandse danwel de Lewis en Max fanboys? Veldslagen langs het circuit en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |