Er zijn nog te veel "wat als..." opties over.quote:Op maandag 5 september 2022 12:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Max met die herstart en het inhalen van Lewis nog voor de eerste bocht wel duidelijk heeft gemaakt wie hier de baas is
Ik lees deze reactie en dan bedenk ik me: dit is geschreven door iemand die Olav Mol steeds de hemel in prees. En dan moet ik eigenlijk alleen een beetje besmuikt lachen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Crofty was verdomme de enige persoon in de hele wereld die dacht dat Mercedes wel even ging winnen. Zelfs nadat Russell zijn teamgenoot had ingehaald dacht ie dat het gat naar Verstappen wel snel kleiner ging worden. Ondertussen wist elke rekenende fan al voor de allereerste SC dat de kans vrij klein was dat Verstappen de race niet ging winnen, RB gaat echt niet een gratis stop (met dank aan Vettel) laten varen als ze niet heel veel vertrouwen hebben in hun eigen pace.
Snap dat het niveau hoog is als je van Viaplay komt of basis Engels niet beheerst, maar goed is het totaal niet.
relevant omdat het alleen maar de auto zou zijn volgens jou waardoor hij zandvoort wist te winnen....quote:Op maandag 5 september 2022 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wat is de relevantie? We bespreken de race van Zandvoort na. Niet het door jou zo geliefde Mercedes.
Ach ja, laat die figuren lekker. Ondertussen is Max hard onderweg om dit seizoen meer dan 400 punten te verzamelen. Dat lijkt me een duidelijk genoeg statement dat niemand anders dit seizoen 'm iets kan maken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn nog te veel "wat als..." opties over.
Waar heb ik dat gezegd? Jammer dat je niet bij de feiten blijft.quote:Op maandag 5 september 2022 12:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
relevant omdat het alleen maar de auto zou zijn volgens jou waardoor hij zandvoort wist te
In andere interviews vond ik hem een stuk terughoudender klinken. Ondanks dat ze niet wonnen was het best wel een positief weekend voor Mercedes: dat hoorde ik ook wel bij hem terug.quote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, een gebroken differentieel kun je niet faken. Maar Wolff is de beroerdste niet om nog wat olie op het vuur te gooien.
https://www.skysports.com(...)-hamilton-win-was-on
"Bwoah"quote:Op maandag 5 september 2022 10:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zou Kimi wel eens als commentator willen dan..
Qua pure snelheid blijven ze nog achter, maar in de race houden ze wel stand, terwijl Ferrari juist terugvalt. Dat is inderdaad wel positief voor ze, want dat betekent dat ze eigenlijk elk weekend wel een kans op het podium hebben. Daadwerkelijk races winnen wordt wel moeilijk zolang Verstappen niet uitvalt.quote:Op maandag 5 september 2022 12:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
In andere interviews vond ik hem een stuk terughoudender klinken. Ondanks dat ze niet wonnen was het best wel een positief weekend voor Mercedes: dat hoorde ik ook wel bij hem terug.
Ik zie wel een parallel. Hij reduceert het belang van de coureur door andere factoren te benoemen waardoor de coureur succesvol was. Net als jij bij Max probeert te doen.quote:
Dit ging niet om Max maar om de inhaalmogelijkheid op Zandvoort.quote:Op maandag 5 september 2022 13:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zie wel een parallel. Hij reduceert het belang van de coureur door andere factoren te benoemen waardoor de coureur succesvol was. Net als jij bij Max probeert te doen.
Hmmm, eens even kijken. Je reageerde op dit:quote:Op maandag 5 september 2022 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit ging niet om Max maar om de inhaalmogelijkheid op Zandvoort.
Met dit:quote:Sky was ook prachtig:
"Je hebt een 1,5s advantage nodig om in te halen op dit circuit"
Twee seconden later: Verstappen haalt Russell met twee vingers in de neus in ondanks maar halve seconde.
Superieure topspeed = Red Bull.quote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met nieuwe banden, een superieure topspeed, en verlengde DRS is dat ook net wat minder moeilijk
Ik weet niet of je (zoals Marko doet) kunt stellen dat RBR er echt profijt van had. Dat Verstappen zou winnen was ook met een stop van Hamilton heel waarschijnlijk geweest. En Perez wist niet te profiteren van het niet stoppen van Lewis.quote:Op maandag 5 september 2022 13:09 schreef Predator40 het volgende:
Hamilton reed wel door, tot verbazing van Marko, wiens oogappel Verstappen vervolgens korte metten maakte met de zevenvoudig kampioen en er relatief simpel met de overwinning vandoor ging. De Oostenrijker snapte niet helemaal waar Mercedes mee bezig was.
"Ik was verbaasd dat ze Hamilton niet naar binnen haalden. Ik hoorde hem op de radio namelijk vragen om nieuwe banden. We hebben dit jaar al wat cadeautjes gehad, en deze nemen we ook graag in ontvangst", lacht hij zich een ongeluk.
Eens. Nadat Max had gepit tijdens de SC, was de overwinning wel aardig in de pocket, ongeacht of Lewis wel of niet naar binnen ging. Door Lewis niet te pitten, hebben wel Russell en Leclerc voordeel gehad.quote:Op maandag 5 september 2022 13:15 schreef beantherio het volgende:
Ik weet niet of je (zoals Marko doet) kunt stellen dat RBR er echt profijt van had. Dat Verstappen zou winnen was ook met een stop van Hamilton heel waarschijnlijk geweest.
Zoals ik al zei. Zwakjes, eeeeeerg zwakjes.quote:Op maandag 5 september 2022 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zegt dat nieuwe banden karakteristiek zijn aan Max… tsja… hoe serieus is dit nog te nemen
Nee joh, het zijn allemaal internet-helden die zo geflipt zijn. De mensen op de tribune willen gewoon een leuke middag.quote:Op maandag 5 september 2022 13:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
Hoe lang nog voor het tot een confrontatie komt tussen de Britse en Nederlandse danwel de Lewis en Max fanboys? Veldslagen langs het circuit en zulks
Misschien een confrontatie op meta dan? Mag ook.quote:Op maandag 5 september 2022 13:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn allemaal internet-helden die zo geflipt zijn. De mensen op de tribune willen gewoon een leuke middag.
Ik lees reactie en dan bedenk ik me: dit is geschreven die Olav Mol steeds uitkotst om zijn fouten en Sky de hemel in prijst voor leugens verkopen over strategie en pace.quote:Op maandag 5 september 2022 12:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik lees deze reactie en dan bedenk ik me: dit is geschreven door iemand die Olav Mol steeds de hemel in prees. En dan moet ik eigenlijk alleen een beetje besmuikt lachen.
Ik was zaterdag op het circuit en de sfeer was heel relaxed hoor. Op tv zie de aanhang er misschien wat voetbal-achtig uit maar in de praktijk was het heel gemoedelijk. De weinige Mercedes- en Ferrari-fans hadden niets te duchten.quote:Op maandag 5 september 2022 13:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
Hoe lang nog voor het tot een confrontatie komt tussen de Britse en Nederlandse danwel de Lewis en Max fanboys? Veldslagen langs het circuit en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |