quote:Lewis Hamilton has explained F1 drivers must "think about the young kids" watching before bursting into x-rated tirades over the team radio.
In recent years, F1 has granted its audience wider access to radio communications between the teams, drivers and most recently, the FIA.
On occasion, it is at a price as messages are often selected for broadcast because of the expletives being uttered by a driver in reaction to an on-track incident or stewards' decision.
In a recent incident during practice for the United States Grand Prix, Max Verstappen was broadcast giving Hamilton the middle finger before labelling the Mercedes driver "a stupid idiot".
This footage and the transmission immediately went viral across social media.
Seven-time F1 champion Hamilton believes drivers should be mindful of their audience before speaking out over the team radio.
“I’ve been here for a long time so it’s not my first rodeo but I think at the core of everything has to be respect," said Hamilton.
“When I think about, and I hear things that come out of driver’s mouths, I do think about the young kids. There are kids watching us and they’re looking for inspiration and for guidance.
“There has been a lot of things that have been said which are definitely not good for young kids that are watching.
“For me, I just try to remain positive, keep calm and again, just be respectful to the drivers that I am fighting. If I have a name in my head of what I think they are, I don’t share that.
“But it’s pretty easy for me. You laugh it off and move forwards.”
Aware the actions of drivers in F1 today can alter those of the stars of the future for the better, Hamilton added: “If I can lead by example.
"We have no doubt a lot of youngsters that are racing are looking at what I do and what I say and that is important for me.”
Hahaha, wat bizar (of creatief?) dat ze met dit soort theorietjes komen nu Verstappen zo dominant is.quote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Predator40 het volgende:
Alle britten geven nu de FIA de schuld ( safety car ) en denken dat het opzet is van RB/AT.
![]()
![]()
Kaboemquote:Op zondag 4 september 2022 22:10 schreef Rianne84 het volgende:
https://streamable.com/uahmoo
RIP duif
Sky heeft met afstand het beste commentaar, de beste voorbeschouwing en zeer zeker de allerbeste nabeschouwing.quote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Sky maakt zich dit seizoen helemaal belachelijk.........
Het werd leuk vanaf de VSC voor Tsunoda en SC voor Bottas. Daarvoor was het meest enerverende Ferrari wat er een potje van maakte en KMag die ging glijden. Maar al met al een prima 7,5/10 wat mij betreftquote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ook niet onbelangrijk: mondjes zijn gesnoerd, keihard. Al dat gezeik over Monaco aan de Noordzee kan eindelijk echt bij het vuilnis
Sky was ook prachtig:
"Je hebt een 1,5s advantage nodig om in te halen op dit circuit"
Twee seconden later: Verstappen haalt Russell met twee vingers in de neus in ondanks maar halve seconde.
Eh? Wie lag er volgens jou dan wel eerste op het moment dat de SC naar binnen kwam?quote:Op zondag 4 september 2022 20:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, ook dat maar ik lees ook over dat het logisch was van HAM dat hij niet wilde pitten omdat hij zijn track position niet wilde opgeven maar lijken daarmee te vergeten dat hij helemaal niet eerste lag.
Ik heb het wel eens eerder gezegd: ik vind het bijzonder knap en creatief hoe Ferrari iedere keer weer nieuwe manieren weet te bedenken om maar niet te hoeven winnen.quote:Op zondag 4 september 2022 22:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Net de race terug gekeken, want ik had een verjaardag en kon dus niet kijken. Man man man wat een clowns show bij Ferrari weer, arme Sainz. Je begint bijna te denken dat ze het expres doen.
Met nieuwe banden, een superieure topspeed, en verlengde DRS is dat ook net wat minder moeilijkquote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ook niet onbelangrijk: mondjes zijn gesnoerd, keihard. Al dat gezeik over Monaco aan de Noordzee kan eindelijk echt bij het vuilnis
Sky was ook prachtig:
"Je hebt een 1,5s advantage nodig om in te halen op dit circuit"
Twee seconden later: Verstappen haalt Russell met twee vingers in de neus in ondanks maar halve seconde.
Verstappenquote:Op zondag 4 september 2022 22:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Eh? Wie lag er volgens jou dan wel eerste op het moment dat de SC naar binnen kwam?
Voor de start, of bij de huldiging?quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het volkslied is ook goed verkracht...
Joh.quote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met nieuwe banden, een superieure topspeed, en verlengde DRS is dat ook net wat minder moeilijk
Startquote:Op zondag 4 september 2022 22:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Voor de start, of bij de huldiging?
OK. Waarom reed er dan nog een Mercedes voor Verstappen op het moment dat de SC naar binnen kwam?quote:
Bij de huldiging natuurlijk. Het Wilhelmus zonder tekst is echt verschikkelijk, ik doe altijd alsof Land der Berge, Land am Strome ons nationale volkslied is.quote:Op zondag 4 september 2022 22:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Voor de start, of bij de huldiging?
Ferrari tacticsquote:Op zondag 4 september 2022 22:47 schreef Rianne84 het volgende:
Vierde band van Sainz stond dus op de verkeerde plek.
https://www.p300.it/f1-gp(...)ziona-sullanteriore/
Ja, toen HAM besloot om niet te pitten en Verstappen dat wel deed lag HAM inderdaad op kop, maar dat was het resultaat van zijn buiten blijven.quote:Op zondag 4 september 2022 22:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK. Waarom reed er dan nog een Mercedes voor Verstappen op het moment dat de SC naar binnen kwam?
Dani Ric stond anders flink te vibenquote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het volkslied is ook goed verkracht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |