De reacties van Charles en Max op Russell's actie.quote:Op zondag 4 september 2022 20:16 schreef Nia het volgende:
"It's very tight here", aldus Max, "Oh it's so bad", antwoord Charles.
Door de Kanaaltunnel.quote:
nee, fans die juichen omdat t net die juiste man is die ingehaald wordt. Was ook geweest als het wie anders ook geweest was die hem ingehaald had.quote:Op zondag 4 september 2022 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Oja, fans van je titelconcurrent die juichen als je iemand inhaalt
Niet Monza in elk geval, lijkt mequote:Op zondag 4 september 2022 19:22 schreef PzKpfw het volgende:
Gaat Ferrari dit seizoen nog een race winnen?
Het is pas over als het over is. Nog steeds concurrentquote:Op zondag 4 september 2022 20:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof het nog een serieuze titelkandidaat is. Leedvermaak is ook vermaak!
Zelfs als Leclerc de rest van het seizoen wint en Verstappen nooit beter scoort dan 4e, wint Charles het nog niet.quote:Op zondag 4 september 2022 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is pas over als het over is. Nog steeds concurrent
Dan kun je ook vraagtekens zetten bij Mercedes en denken dat ze perse Russell op het podium wilde hebben vandaag.quote:Op zondag 4 september 2022 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet per se een "complottheorie". Ik zet alleen vraagtekens bij de handelswijze van een team.
Ja, ook dat maar ik lees ook over dat het logisch was van HAM dat hij niet wilde pitten omdat hij zijn track position niet wilde opgeven maar lijken daarmee te vergeten dat hij helemaal niet eerste lag.quote:Op zondag 4 september 2022 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik las ook alweer complottheorieën over het stilvallen van Tsunoda.
Zonder hesje.quote:
Met een klein laagje water erin.quote:
Je zou bij elk team vraagtekens zetten, en nu doe ik het toevallig bij AT.quote:Op zondag 4 september 2022 20:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan kun je ook vraagtekens zetten bij Mercedes en denken dat ze perse Russell op het podium wilde hebben vandaag.
Die is toch sowieso wel oke? Hij is vooral volstrekt belachelijk bij drive to survive.quote:Op zondag 4 september 2022 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Will Buxton was goed te doen, zowaar.
zolang MB ergens in het nadeel is zet jij overal vraagtekens achter......quote:Op zondag 4 september 2022 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou bij elk team vraagtekens zetten, en nu doe ik het toevallig bij AT.
De laatste SC kwam van Bottas en die rijdt toch Alfa Romeoquote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Predator40 het volgende:
Alle britten geven nu de FIA de schuld ( safety car ) en denken dat het opzet is van RB/AT.
![]()
![]()
Ik juichte thuis ookquote:Op zondag 4 september 2022 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Oja, fans van je titelconcurrent die juichen als je iemand inhaalt
Hij wil het commentaar nog weleens doen zoals die de gridwalk doetquote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is toch sowieso wel oke? Hij is vooral volstrekt belachelijk bij drive to survive.
Sky maakt zich dit seizoen helemaal belachelijk.........quote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ook niet onbelangrijk: mondjes zijn gesnoerd, keihard. Al dat gezeik over Monaco aan de Noordzee kan eindelijk echt bij het vuilnis
Sky was ook prachtig:
"Je hebt een 1,5s advantage nodig om in te halen op dit circuit"
Twee seconden later: Verstappen haalt Russell met twee vingers in de neus in ondanks maar halve seconde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |