quote:Op maandag 5 september 2022 11:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik las dat in een artikel van The Race. Een quote daaruit:
[..]
Brake magic weer?quote:Op maandag 5 september 2022 11:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, het zijn een hoop knopjes op dat stuur en hij wordt ook een dagje ouder
Mercedes moet gewoon niet klagen over VSC/SC/track limits etcquote:Op zondag 4 september 2022 21:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat een SC Mercedes juist meer had geholpen dan de VSC van nu
Windsor is gewoon een mercedes fanboyquote:Op zondag 4 september 2022 22:02 schreef Perox het volgende:
Peter Windsor analyse altijd leuk om te luisteren. Goede analyse wat mij betreft, misschien licht Mercedes getint maar toch behoorlijk accuraat.
Jeremy Clarkson kreeg een hele hoop shit over zich heen toen hij zei dat hij voor Max was, en hij niet zo'n fan meer was van Lewis. Dat is ook de tendens volgens mij bij de Britten: of je bent voor Lewis, of je bent een verraderquote:Op maandag 5 september 2022 11:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Windsor is gewoon een mercedes fanboy
Tja, Mercedes met een motor die 50% harder loopt dan de rest omdat ze 4 jaar voorlopen op de concurrent door politieke spelletjes ook.....quote:Op zondag 4 september 2022 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met nieuwe banden, een superieure topspeed, en verlengde DRS is dat ook net wat minder moeilijk
Je begint in de houding van veel Britse journalisten toch wel een bepaalde mate van bitterheid terug te zien. Ze zien wel dat Verstappen momenteel superieur is en ze willen dat ook wel erkennen maar het kost moeite.quote:Op maandag 5 september 2022 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jeremy Clarkson kreeg een hele hoop shit over zich heen toen hij zei dat hij voor Max was, en hij niet zo'n fan meer was van Lewis. Dat is ook de tendens volgens mij bij de Britten: of je bent voor Lewis, of je bent een verrader
duidelijk PTSD, Abu Dabhi 2.0quote:Op maandag 5 september 2022 11:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik las dat in een artikel van The Race. Een quote daaruit:
[..]
ach ja...wat moeten we dan denken van Bottas als bowlingbal vorig jaar ?quote:Op maandag 5 september 2022 11:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. De Perez-spin was overduidelijk opzet om Max' pole te beschermen en Tsunoda werd uitgebreid geinstrueerd waar zijn auto stil te zetten voor het beste resultaat.
Bitter Brits, Best Britsquote:Op maandag 5 september 2022 11:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je begint in de houding van veel Britse journalisten toch wel een bepaalde mate van bitterheid terug te zien. Ze zien wel dat Verstappen momenteel superieur is en ze willen dat ook wel erkennen maar het kost moeite.
Dat is hier niet heel anders. Als je niet voor Max bent ben je volgens dit topic een troll.quote:Op maandag 5 september 2022 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jeremy Clarkson kreeg een hele hoop shit over zich heen toen hij zei dat hij voor Max was, en hij niet zo'n fan meer was van Lewis. Dat is ook de tendens volgens mij bij de Britten: of je bent voor Lewis, of je bent een verrader
De meesten zijn niet voor Max maar ook niet voor de F1, maar roepen <coureur>GOD zodra iemand anders dan Max wint, of komen met fakenews en andere onzin aanzetten. Dat wordt vermoeiend. 'Ferrari-fans' die stil blijven bij de P3 van Leclerc, 'Mercedes-fans' die stil blijven bij de P2 van Russell, etc.quote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is hier niet heel anders. Als je niet voor Max bent ben je volgens dit topic een troll.
Zeg, wil jij wel eens ophouden met vervelend te doen tegen @ChevyCaprice! Hij is hier voor de objectieve balans, hoor!quote:Op maandag 5 september 2022 11:55 schreef Predator40 het volgende:
Tja, Mercedes met een motor die 50% harder loopt dan de rest omdat ze 4 jaar voorlopen op de concurrent door politieke spelletjes ook.....
Je bent in de war met Hamilton en dit topic:quote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is hier niet heel anders. Als je niet voor Max bent ben je volgens dit topic een troll.
Dat lijkt me niet hoor. Als je trolt ben je een trol. Er zit wat overlap tussen beiden, dus dat kan misschien een verkeerd beeld wekken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hun wereldrijk was al ingestort de brexit heeft van dat land het Zimbabwe van Europa gemaakt en tot overmaat van ramp zet een of andere Nederlander hun coureur op zijn plek.quote:Op maandag 5 september 2022 11:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je begint in de houding van veel Britse journalisten toch wel een bepaalde mate van bitterheid terug te zien. Ze zien wel dat Verstappen momenteel superieur is en ze willen dat ook wel erkennen maar het kost moeite.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef Sodemieters het volgende:
Sky heeft met afstand het beste commentaar,
oh sorry.....zal de feiten achterwege late de volgende keerquote:Op maandag 5 september 2022 12:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeg, wil jij wel eens ophouden met vervelend te doen tegen @:ChevyCaprice! Hij is hier voor de objectieve balans, hoor!
Nee, een gebroken differentieel kun je niet faken. Maar Wolff is de beroerdste niet om nog wat olie op het vuur te gooien.quote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
AlphaTauri op social media beschuldigd van manipuleren Dutch GP
Zeg het maar, ja of nee?
dat zeg ik, sky maakt zichzelf echt belachelijk, zels olav is nog minder biasedquote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Crofty was verdomme de enige persoon in de hele wereld die dacht dat Mercedes wel even ging winnen. Zelfs nadat Russell zijn teamgenoot had ingehaald dacht ie dat het gat naar Verstappen wel snel kleiner ging worden. Ondertussen wist elke rekenende fan al voor de allereerste SC dat de kans vrij klein was dat Verstappen de race niet ging winnen, RB gaat echt niet een gratis stop (met dank aan Vettel) laten varen als ze niet heel veel vertrouwen hebben in hun eigen pace.
Snap dat het niveau hoog is als je van Viaplay komt of basis Engels niet beheerst, maar goed is het totaal niet.
ze hebben het waarschijnlijk expres gebroken volgens totoquote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, een gebroken differentieel kun je niet faken. Maar Wolff is de beroerdste niet om nog wat olie op het vuur te gooien.
https://www.skysports.com(...)-hamilton-win-was-on
En wat is de relevantie? We bespreken de race van Zandvoort na. Niet het door jou zo geliefde Mercedes.quote:Op maandag 5 september 2022 11:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Tja, Mercedes met een motor die 50% harder loopt dan de rest omdat ze 4 jaar voorlopen op de concurrent door politieke spelletjes ook.....
kijk de on boards maar eens van die tijd, ze konden bijna bij alle bochten de apex missen en het vermogen maakte alles goed
Feiten? Vraag me af over welke feiten je het hadquote:Op maandag 5 september 2022 12:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oh sorry.....zal de feiten achterwege late de volgende keer
Ik denk dat Max met die herstart en het inhalen van Lewis nog voor de eerste bocht wel duidelijk heeft gemaakt wie hier de baas isquote:Op maandag 5 september 2022 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Ergens is die SC wel erg jammer, want het was veel leuker geweest als Verstappen op de baan Britse mondjes had gesnoerd met een geniale laatste stint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |