Ik las dat in een artikel van The Race. Een quote daaruit:quote:
quote:Unfortunately, Hamilton – circling behind the safety car leading but feeling like a sitting duck, deeply hacked off about what had transpired – exacerbated the problem by making an incorrect switch change on his steering wheel which meant he was in the wrong PU mode on the restart. Badly down on power, it was why Verstappen was able to pass him – to the huge roar of the crowd – so early on the straight, without even needing to do much of a slipstream.
neequote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
AlphaTauri op social media beschuldigd van manipuleren Dutch GP
Zeg het maar, ja of nee?
Dit was en is geen serieuze discussie.quote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zeg het maar, ja of nee?
Hahaha, What do you think about this tactic Kimi? "Bwoa...."quote:Op maandag 5 september 2022 10:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zou Kimi wel eens als commentator willen dan..
De Britten denken daar anders over.quote:Op maandag 5 september 2022 11:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit was en is geen serieuze discussie.
Zeker. De Perez-spin was overduidelijk opzet om Max' pole te beschermen en Tsunoda werd uitgebreid geinstrueerd waar zijn auto stil te zetten voor het beste resultaat.quote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zeg het maar, ja of nee?
Je zou toch denken dat Mercedes en HAM na vorig jaar wel wat beter opletten bij een herstart met Max achter HAM op versere banden.quote:Op maandag 5 september 2022 11:07 schreef beantherio het volgende:
Ik las dat in een artikel van The Race. Een quote daaruit:
[..]
Kan je als race leider een herstart verprutsen? Theoretisch kan dat natuurlijk, maar direct op het rechte stuk ingehaald worden zegt vooral iets over de staat van bandenquote:Op maandag 5 september 2022 08:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Herstart verprutst, geen banden gaan wisselen onder de SC. Prima race?
Tja, het zijn een hoop knopjes op dat stuur en hij wordt ook een dagje ouderquote:Op maandag 5 september 2022 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat Mercedes en HAM na vorig jaar wel wat beter opletten bij een herstart met Max achter HAM op versere banden..
ik zei het meteen, dit was bijna een kopie van Abu Dhabiquote:Op maandag 5 september 2022 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat Mercedes en HAM na vorig jaar wel wat beter opletten bij een herstart met Max achter HAM op versere banden..
Russell had in ieder geval wel opgelet.quote:Op maandag 5 september 2022 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die actie was zo briljant. Alsof hij zat te slapen.quote:Op maandag 5 september 2022 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ruik een hoop onzin, tenzij dit ook bewezen kan wordenquote:Op maandag 5 september 2022 11:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik las dat in een artikel van The Race. Een quote daaruit:
[..]
Ja, toen ik las dat achterblijvers mochten unlappen kreeg ik ook een deja-vu.quote:Op maandag 5 september 2022 11:18 schreef mokkiemok het volgende:
ik zei het meteen, dit was bijna een kopie van Abu Dhabi
Lewis ook, zo te horen aan zijn boordradio naar het team.quote:Op maandag 5 september 2022 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, toen ik las dat achterblijvers mochten unlappen kreeg ik ook een deja-vu.
quote:Op maandag 5 september 2022 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zeg het maar, ja of nee?
Vorig jaar in Bakoe ook al een verkeerd knopje.quote:Op maandag 5 september 2022 11:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, het zijn een hoop knopjes op dat stuur en hij wordt ook een dagje ouder
Iets met 'putje' en 'sukkel'quote:Op maandag 5 september 2022 11:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vorig jaar in Bakoe ook al een verkeerd knopje.
Alsof Red Bull in een media shitstorm zou willen komen puur om de home GP van Max binnen te halen, met alle risico's van dien. De dubbele winst (WDC en WCC) zijn toch al binnen. Daarnaast krijgt TSU ook nog eens een 10 plaatsen gridstrafquote:Op maandag 5 september 2022 11:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. De Perez-spin was overduidelijk opzet om Max' pole te beschermen en Tsunoda werd uitgebreid geinstrueerd waar zijn auto stil te zetten voor het beste resultaat.
Gewoon Calimero gedrag!quote:Op maandag 5 september 2022 11:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Alsof Red Bull in een media shitstorm zou willen komen puur om de home GP van Max binnen te halen, met alle risico's van dien. De dubbele winst (WDC en WCC) zijn toch al binnen. Daarnaast krijgt TSU ook nog eens een 10 plaatsen gridstraf
De BBC berichte er blijkbaar gisteren al over:quote:Op maandag 5 september 2022 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ruik een hoop onzin, tenzij dit ook bewezen kan worden
Precies. De spin van de Hamilton-cult is lachwekkend. Alsof Hamilton er toe doet voor RedBull. Het zal ze toch echt een worst zijn waar Hamilton finisht zolang ze maar voor Leclerc zitten. En zelfs daar zouden ze dat soort risico's niet voor nemen gelet op het mega gat in de WDC en WCC.quote:Op maandag 5 september 2022 11:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Alsof Red Bull in een media shitstorm zou willen komen puur om de home GP van Max binnen te halen, met alle risico's van dien. De dubbele winst (WDC en WCC) zijn toch al binnen. Daarnaast krijgt TSU ook nog eens een 10 plaatsen gridstraf
En zelfs tijdens de race was Verstappen hard op weg naar de overwinning. Hij zou waarschijnlijk wel Hamilton (en Russell) op de baan moeten inhalen, maar dan wel op nieuwe banen tegen oude hards zou dat een eitje moeten zijn geweest.quote:Op maandag 5 september 2022 11:33 schreef Blik het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat hij een verkeerd knopje heeft ingedruktquote:Op maandag 5 september 2022 11:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
De BBC berichte er blijkbaar gisteren al over:
[ twitter ]
Zie https://www.bbc.com/sport/formula1/62787526 . Ik zie daarin trouwens geen rechtstreekse quote van Hamilton zelf maar de BBC wil ik wel vertrouwen met dat soort berichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |