quote:Op zondag 4 september 2022 22:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij de vsc wel, maar bij de sc lagen hamilton en russell op 1 en 2
Ja zeg dat wel. Door een SM-meesteres. Alleen het zweepje ontbrak nog.quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het volkslied is ook goed verkracht...
Ja, dat is toch precies het punt? Jij bestreed dat Mercedes daar kon kiezen voor track position, omdat ze - volgens jou - die positie helemaal niet hadden. Die positie hadden ze dus wel degelijk. Ze hadden zelfs P1 en P2 kunnen hebben.quote:Op zondag 4 september 2022 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, toen HAM besloot om niet te pitten en Verstappen dat wel deed lag HAM inderdaad op kop, maar dat was het resultaat van zijn buiten blijven.
Eh, nee, ze doen alsof hij al race leader was en dat het min of meer een duimregel is dat je als race leader voor track positie kiest. Hij was echter alleen leider omdat VER tijdens de SC wel binnenkwam.quote:Op zondag 4 september 2022 22:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat is toch precies het punt? Jij bestreed dat Mercedes daar kon kiezen voor track position, omdat ze - volgens jou - die positie helemaal niet hadden. Die positie hadden ze dus wel degelijk. Ze hadden zelfs P1 en P2 kunnen hebben.
En dat van een user die zich afvraagt of de Engelsen zoveel drinken dat ze het na de wedstrijd allemaal een beetje kwijt zijn. Zorg eerst maar eens dat je zelf je feiten op orde hebt.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Joh.
Dat hield sommigen, waaronder volgens mij ook jij, niet tegen om goed te zeiken voor vandaag.
Over zeiken gesproken lol.quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het volkslied is ook goed verkracht...
Wel apart dat F1 zelf het commentaar van Sky onder hun filmpjes zet, in plaats van het commentaar van hun eigen kanaal F1TV.quote:
Als VER niet gepit had was HAM ook race leaderquote:Op zondag 4 september 2022 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eh, nee, ze doen alsof hij al race leader was en dat het min of meer een duimregel is dat je als race leader voor track positie kiest. Hij was echter alleen leider omdat VER tijdens de SC wel binnenkwam.
Hoe dan? VER lag eerste tot zijn pit stop tijdens de SC.quote:Op zondag 4 september 2022 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als VER niet gepit had was HAM ook race leader
no further actionquote:Op zondag 4 september 2022 23:03 schreef blessed19 het volgende:
Is er nog iets bekend over een straf van de gun waar perez over reed?
De pitlane was wat krapjes volgens de FIA dus het incident is met de mantel der liefde bedekt.quote:Op zondag 4 september 2022 23:03 schreef blessed19 het volgende:
Is er nog iets bekend over een straf van de gun waar perez over reed?
Ja, is het feit of je wel of niet op P1 rijdt afhankelijk van de reden waarom je daar rijdt?quote:Op zondag 4 september 2022 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eh, nee, ze doen alsof hij al race leader was en dat het min of meer een duimregel is dat je als race leader voor track positie kiest. Hij was echter alleen leider omdat VER tijdens de SC wel binnenkwam.
Wat lees je hier dan zoal voor ridicule dingen?quote:Op zondag 4 september 2022 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Dat die Britten het belachelijke idee hebben dat er een heel complot achter de VSC zat is één ding, maar wat ik hier lees gaat echt nog 10 keer verder.
Ik las buiten ipv binnen maar ik had prima door hoe het zat dus lul niet zo dom.quote:Op zondag 4 september 2022 23:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, is het feit of je wel of niet op P1 rijdt afhankelijk van de reden waarom je daar rijdt?
Nogmaals: je zat er gewoon naast met je opmerking. Is verder geen punt, maar geef het gewoon toe. Toen ik je vroeg wie er op P1 reed bij het binnenkomen van de SC zei je nog steeds dat dat Verstappen was. Je had dus gewoon niet door hoe het werkelijk zat. Kan gebeuren.
Oh ja, natuurlijk. Je las het gewoon verkeerd. Tot twee keer toe. En toen schreef je het per ongeluk ook nog meerdere keren verkeerd op. Terwijl je ondertussen best doorhad hoe het echt zat. Ik geloof dat.quote:Op zondag 4 september 2022 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik las buiten ipv binnen en ik had prima door hoe het zat dus lul niet zo dom.
quote:Op zondag 4 september 2022 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het seizoen samengevat in één screenshot.
quote:Op zondag 4 september 2022 23:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Je las het gewoon verkeerd. Tot twee keer toe. En toen schreef je het per ongeluk ook nog meerdere keren verkeerd op. Terwijl je ondertussen best doorhad hoe het echt zat. Ik geloof dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |