dan kun je horen hoe hij zijn beslissingen maaktquote:
Hij zegt niet wat hij denkt in de microfoon hè..quote:Op zondag 4 september 2022 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je horen hoe hij zijn beslissingen maakt
Gaat hard nu, Verstappen sloopt de concurrentie onderhand op elke baan. Sinds Baku eigenlijk alleen in Oostenrijk (banden) niet de pace. In Silverstone had hij zonder die beschadiging ook gewoon gewonnen.quote:
Keertje niet winnen dus.quote:Op zondag 4 september 2022 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in dit tempo is dat al eerder
Oké maak maar.quote:
mwah, de kans dat hij na Singapore 138 punten voor staat is wel kleinquote:
Nee Brazilië is een sprint racequote:Op zondag 4 september 2022 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat die streak zonder echte pech ook aanstonds wel tot een einde komtquote:Op zondag 4 september 2022 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de kans dat hij na Singapore 138 punten voor staat is wel klein
Als hij Singapore niet nailt welquote:Op zondag 4 september 2022 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat die streak zonder echte pech ook aanstonds wel tot een einde komt
Wat het dichterbij zitten betreft heeft Merc de rol van RB van eerdere jaren overgenomen. Vastklampen aan elk beetje snelheidswinst, maar niet echt bij machte zijn RB te verslaan. Zelfs toen ze beide met med achter de hard van Verstappen zaten leek het me sterk dat ze winnen zouden. Misschien een winst nadat Verstappen kampioen is, of een ding heeft..quote:Op zondag 4 september 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Lewis reed wel een prima race overigens en zat er dichterbij dan de afgelopen races, maar wat boeit het als je nu dan niet naar het podium gaat..
En de Q op Monza is een bananenschilletjequote:Op zondag 4 september 2022 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij Singapore niet nailt wel
Ik vond Russell beter, had een slechte start maar heeft daarna consequent tijd goedgemaakt op Hamilton.quote:Op zondag 4 september 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Lewis reed wel een prima race overigens en zat er dichterbij dan de afgelopen races, maar wat boeit het als je nu dan niet naar het podium gaat..
mwah, de RB is snel genoeg om het zonder tow te doenquote:Op zondag 4 september 2022 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
En de Q op Monza is een bananenschilletje
Op mijn verjaardag zou mooi zijnquote:Op zondag 4 september 2022 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die lag dus wel op een plek waar hij mocht liggen volgens de analisten van F1TV.quote:Op zondag 4 september 2022 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is er al een straf gekomen voor het wheelgun-debacle?
No further action.quote:Op zondag 4 september 2022 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
No further actionquote:Op zondag 4 september 2022 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat wordt nog wel lastig, 138 punten op de #2 nodig om dat te bewerkstelligen. Dus 29 punten pakken op Leclerc en Checo over 2 races. Niet onmogelijk, maar wel lastig.quote:
Vorig jaar was dit allemaal geen probleem dus dit is nogal verbazend allemaal. Al komt het deels door de safety car waarbij er nogal wat verkeer was in de pits.quote:Op zondag 4 september 2022 19:33 schreef Sked het volgende:
Er had best een statement gemaakt mogen worden dat de teams moeten oppassen met zulke shit.
Wel luxe dat je 7 races voor het einde niet meer hoeft te speculeren of die titel er komt, maar over welke race het gaat gebeurenquote:Op zondag 4 september 2022 19:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel lastig, 138 punten op de #2 nodig om dat te bewerkstelligen. Dus 29 punten pakken op Leclerc en Checo over 2 races. Niet onmogelijk, maar wel lastig.
Maar dat incident met de wheelgun was tijdens de eerste stop.quote:Op zondag 4 september 2022 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit allemaal geen probleem dus dit is nogal verbazend allemaal. Al komt het deels door de safety car waarbij er nogal wat verkeer was in de pits.
Ja. Dus?quote:Op zondag 4 september 2022 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat incident met de wheelgun was tijdens de eerste stop.
Dat heb ik vorig jaar niet zien gebeuren, net als dat ik geen safety car heb gezien bij die stop.quote:
Mijn vriend (ook F1fan) is dan jarig, vandaarquote:Op zondag 4 september 2022 19:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel lastig, 138 punten op de #2 nodig om dat te bewerkstelligen. Dus 29 punten pakken op Leclerc en Checo over 2 races. Niet onmogelijk, maar wel lastig.
Klopt. Maar dat wheelgun incident was eigenlijk ook niet echt te wijten aan de pitlane maar aan Ferrari's mechanics crew.quote:Op zondag 4 september 2022 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar niet zien gebeuren, net als dat ik geen safety car heb gezien bij die stop.
https://www.fia.com/sites(...)safe%20condition.pdfquote:Op zondag 4 september 2022 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Benieuwd wat er voortkomt uit Tsunoda's investigation. Heeft de boel toch nog onnodig onveilig gemaakt uiteindelijk.
Ja, en daar hadden ze toch best iets van mogen zeggen? Niemand wordt vrolijk van dingen die los in de pitlane liggen.quote:Op zondag 4 september 2022 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat wheelgun incident was eigenlijk ook niet echt te wijten aan de pitlane maar aan Ferrari's mechanics crew.
Ja, het is meer dat we moeten wachten tot het wiskundig niet meer mogelijk is, wat met 26 punten per win + een sprintrace best lang is.quote:Op zondag 4 september 2022 19:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel luxe dat je 7 races voor het einde niet meer hoeft te speculeren of die titel er komt, maar over welke race het gaat gebeuren
Vind je dat jammer? Had je liever een DSQ uit het constructeurskampioenschap gehad of zo?quote:Op zondag 4 september 2022 19:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.fia.com/sites(...)safe%20condition.pdf
Reprimande, jammer joh.
Je complottheorietje valt in duigen, jammer voor je.quote:Op zondag 4 september 2022 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind je dat jammer? Had je liever een DSQ uit het constructeurskampioenschap gehad of zo?
Lijkt mij persoonlijk een beetje overdreven. Ik vind het meer vreemd dat Tsunoda met een gevaarlijke non-functionerende auto de baan op reed midden tussen te auto's op racing speed.
Is niet per se een "complottheorie". Ik zet alleen vraagtekens bij de handelswijze van een team.quote:Op zondag 4 september 2022 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je complottheorietje valt in duigen, jammer voor je.
Theorieën van complotdenkers vallen nooit in duigen, dat is de essentie van het complotdenken.quote:Op zondag 4 september 2022 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je complottheorietje valt in duigen, jammer voor je.
Klopt helaas wel ja.quote:Op zondag 4 september 2022 19:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Theorieën van complotdenkers vallen nooit in duigen, dat is de essentie van het complotdenken.
In het licht van hard bewijs blijven ze volharden in hun dwaling.
Zie ook de discussie vorige race m.b.t. een buitenom incidentje tussen HAM en ALO.
Ik vind het juist een goed circuit. Vooral met deze auto, waarmee je er echt hard voor met werken om een goede quali lap te rijden.quote:
Lange Frans "stelt ook alleen maar vragen".quote:Op zondag 4 september 2022 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet per se een "complottheorie". Ik zet alleen vraagtekens bij de handelswijze van een team.
Daar is de deurquote:
Die moet je al helemaal niet serieus nemenquote:Op zondag 4 september 2022 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lange Frans "stelt ook alleen maar vragen".
Interessant, interessantquote:Op zondag 4 september 2022 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb alleen dergelijke observaties en als je op basis daarvan al een complotdenker wordt genoemd dan vind ik het bestquote:Op zondag 4 september 2022 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las ook alweer complottheorieën over het stilvallen van Tsunoda.quote:Op zondag 4 september 2022 20:07 schreef -XOR- het volgende:
Drinken die Britten eigenlijk veel op zo'n zondag dat ze het na de race allemaal een beetje kwijt zijn?
Ik dacht dat ik het niet goed hoordequote:Op zondag 4 september 2022 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
Godver dat item bij het NOS journaal. "Hamilton is boos" zingen![]()
![]()
![]()
Will Buxton was goed te doen, zowaar.quote:Op zondag 4 september 2022 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Sky commentaar is echt afschuwelijk afschuwelijk afschuwelijk
Het is iedere keer weer gokken tussen F1TV en Sky bij het terugkijken, en dan neig ik tegenwoordig meer naar Sky omdat F1TV minder is geworden, maar hier was het echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Will Buxton was goed te doen, zowaar.
Hier op Fok is er ook 1 die daar heilig in gelooft. Je kan hem vinden op de FP.quote:Op zondag 4 september 2022 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik las ook alweer complottheorieën over het stilvallen van Tsunoda.
Ik vind het bij F1TV heel erg afhangen van hoe de rollen verdeeld zijn normaal gesproken, maar vandaag hadden ze eigenlijk de perfecte line-up. Behalve dat die Barretto gewoon weg mag.quote:Op zondag 4 september 2022 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is iedere keer weer gokken tussen F1TV en Sky bij het terugkijken, en dan neig ik tegenwoordig meer naar Sky omdat F1TV minder is geworden, maar hier was het echt verschrikkelijk.
Alsof het nog een serieuze titelkandidaat is. Leedvermaak is ook vermaak!quote:Op zondag 4 september 2022 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Oja, fans van je titelconcurrent die juichen als je iemand inhaalt
op de fiets naar Engelandquote:Op zondag 4 september 2022 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het bij F1TV heel erg afhangen van hoe de rollen verdeeld zijn normaal gesproken, maar vandaag hadden ze eigenlijk de perfecte line-up. Behalve dat die Barretto gewoon weg mag.
De reacties van Charles en Max op Russell's actie.quote:Op zondag 4 september 2022 20:16 schreef Nia het volgende:
"It's very tight here", aldus Max, "Oh it's so bad", antwoord Charles.
Door de Kanaaltunnel.quote:
nee, fans die juichen omdat t net die juiste man is die ingehaald wordt. Was ook geweest als het wie anders ook geweest was die hem ingehaald had.quote:Op zondag 4 september 2022 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Niet Monza in elk geval, lijkt mequote:Op zondag 4 september 2022 19:22 schreef PzKpfw het volgende:
Gaat Ferrari dit seizoen nog een race winnen?
Het is pas over als het over is. Nog steeds concurrentquote:Op zondag 4 september 2022 20:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof het nog een serieuze titelkandidaat is. Leedvermaak is ook vermaak!
Zelfs als Leclerc de rest van het seizoen wint en Verstappen nooit beter scoort dan 4e, wint Charles het nog niet.quote:Op zondag 4 september 2022 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is pas over als het over is. Nog steeds concurrent
Dan kun je ook vraagtekens zetten bij Mercedes en denken dat ze perse Russell op het podium wilde hebben vandaag.quote:Op zondag 4 september 2022 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet per se een "complottheorie". Ik zet alleen vraagtekens bij de handelswijze van een team.
Ja, ook dat maar ik lees ook over dat het logisch was van HAM dat hij niet wilde pitten omdat hij zijn track position niet wilde opgeven maar lijken daarmee te vergeten dat hij helemaal niet eerste lag.quote:Op zondag 4 september 2022 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik las ook alweer complottheorieën over het stilvallen van Tsunoda.
Zonder hesje.quote:
Met een klein laagje water erin.quote:
Je zou bij elk team vraagtekens zetten, en nu doe ik het toevallig bij AT.quote:Op zondag 4 september 2022 20:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan kun je ook vraagtekens zetten bij Mercedes en denken dat ze perse Russell op het podium wilde hebben vandaag.
Die is toch sowieso wel oke? Hij is vooral volstrekt belachelijk bij drive to survive.quote:Op zondag 4 september 2022 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Will Buxton was goed te doen, zowaar.
zolang MB ergens in het nadeel is zet jij overal vraagtekens achter......quote:Op zondag 4 september 2022 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou bij elk team vraagtekens zetten, en nu doe ik het toevallig bij AT.
De laatste SC kwam van Bottas en die rijdt toch Alfa Romeoquote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Predator40 het volgende:
Alle britten geven nu de FIA de schuld ( safety car ) en denken dat het opzet is van RB/AT.
![]()
![]()
Ik juichte thuis ookquote:Op zondag 4 september 2022 20:22 schreef Nattekat het volgende:
Hij wil het commentaar nog weleens doen zoals die de gridwalk doetquote:Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is toch sowieso wel oke? Hij is vooral volstrekt belachelijk bij drive to survive.
Sky maakt zich dit seizoen helemaal belachelijk.........quote:Op zondag 4 september 2022 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ook niet onbelangrijk: mondjes zijn gesnoerd, keihard. Al dat gezeik over Monaco aan de Noordzee kan eindelijk echt bij het vuilnis
Sky was ook prachtig:
"Je hebt een 1,5s advantage nodig om in te halen op dit circuit"
Twee seconden later: Verstappen haalt Russell met twee vingers in de neus in ondanks maar halve seconde.
Had hij het over Kelly of over Zandvoort?quote:Op zondag 4 september 2022 20:16 schreef Nia het volgende:
"It's very tight here", aldus Max, "Oh it's so bad", antwoord Charles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |