Gewoon de ME en dat vak leeg slaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwali stilleggen. Volk allemaal van de tribune af en doorgaan.
Beter dan dat er iets gebeurd vanwege zo'n fakkel.
Jammer dat je de OP niet hebt aangepast.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Circuit Zandvoort
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
>> Race ook te zien op NPO1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?
# Tyre compound choices 2022
Morgen de laatste keer dat we oranje rook gaan zien denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Rookdebiel in beeld, van het circuit aftrappen.
Waarom? Rico is er tochquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon de ME en dat vak leeg slaan.![]()
![]()
Te duur.quote:
Plus t.quote:
niks meer......geen pole iigquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Jammer dat Perez het verneukt. Geeft zo toch een vertekend beeld. Was wel benieuwd geweest wat Mercedes nog had kunnen doen.
S1 en S2 waren nauwelijks een verbetering.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Jammer dat Perez het verneukt. Geeft zo toch een vertekend beeld. Was wel benieuwd geweest wat Mercedes nog had kunnen doen.
Kan ik ergens in Nederland in 4K kijken? Het maakt me geen ruk uit wat het kost, maar die kut resolutie van 1080p kan echt niet meer. Hallo. We leven in 2022.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, niks in 4K, maar dat doet Viaplay ook niet. Ze zenden verder alles uit, inclusief pre-season testing wat verder niemand heeft. En het kost maar 65 euro per jaar. Krijg je er ook nog een archief bij met alle races uit het verleden.
LOLquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Geen pole in elk geval.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Nee... en 4k is niet de norm als het op TV gaat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik ergens in Nederland in 4K kijken? Het maakt me geen ruk uit wat het kost, maar die kut resolutie van 1080p kan echt niet meer. Hallo. We leven in 2022.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Op sky: "if Perez had not crashed we might have had 2 Mercedes at the front row"
Nee, het is nergens in 4K beschikbaar in Nederland.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik ergens in Nederland in 4K kijken? Het maakt me geen ruk uit wat het kost, maar die kut resolutie van 1080p kan echt niet meer. Hallo. We leven in 2022.
Voortaan gewoon alleen naakt toegang tot het circuit. Alleen een geldkokertje om je nek, want er moet natuurlijk wel geconsumeerd worden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon de ME en dat vak leeg slaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Op sky: "if Perez had not crashed we might have had 2 Mercedes at the front row"
En daar klaag ik over. Want dat zou het Goddomme wel moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee... en 4k is niet de norm als het op TV gaat.
Tsja, ze namen het risico door als laatste te gaan. Moet je ook niet klagen en denken in als dit, als dat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Kul.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Resolutie kan nog, maar de compressie is echt balen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef tja77 het volgende:
Haten op Ricogod![]()
Gewoon DE Marrokanenmepper.
Ook niet met iets met een VPN en buitenland abo?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het is nergens in 4K beschikbaar in Nederland.
Gewoon upscalen naar 4k en voss wijs maken dat het native 4k is..opgelostquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het is nergens in 4K beschikbaar in Nederland.
Hij praat al als een Marokkaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef tja77 het volgende:
Haten op Ricogod![]()
Gewoon DE Marrokanenmepper.
Denk eigenlijk dat het ze een plek heeft opgeleverd ipv gekostquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, ze namen het risico door als laatste te gaan. Moet je ook niet klagen en denken in als dit, als dat.
Misschien via Sky, maar ik denk eigenlijk dat zij ook niet in 4K streamen. Dan moet je echt zo'n box van ze hebben enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
ok niet met iets met een VPN en buitenland abo?
Klopt, Perez was op weg naar plek 4.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het ze een plek heeft opgeleverd ipv gekost
Ja 1080p kan nog net. Ben blij dat ik niet naar 120 inch ben gegaan. En dat is absurd. Dat je maar tevreden bent met een maatje kleiner omdat men niet levert in een fatsoenlijke resolutie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Resolutie kan nog, maar de compressie is echt balen.
De bitrate bij F1 TV is wel beter dan bij Viaplay.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja 1080p kan nog net. Ben blij dat ik niet naar 120 inch ben gegaan. En dat is absurd. Dat je maar tevreden bent met een maatje kleiner omdat men niet levert in een fatsoenlijke resolutie.
Wanneer wordt jouw icon 4k?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
De bitrate bij F1 TV is wel beter dan bij Viaplay.
Netflix is 4K, maar de kwaliteit is bedroevend. Liever goede kwaliteit 1080p dan blokjesfest in 4Kquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja 1080p kan nog net. Ben blij dat ik niet naar 120 inch ben gegaan. En dat is absurd. Dat je maar tevreden bent met een maatje kleiner omdat men niet levert in een fatsoenlijke resolutie.
Lijkt me niet, maar ik had willen zien wat ze wel hadden kunnen doen. Hamilton op P3 had heel goed gekund.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
"Ja, heel normaal maatje tegenwoordig"quote:
M'n beamerscherm is ongeveer 120", dat is echt achterlijk grootquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, echt heWat voor huiskamer heb je dan? Heel de muur bedekt door de TV
Denk je? Zouden ze er dan mee stoppen? Voetbalfans leren ook niet heel veel van het verleden en ik schat deze mensen niet veel hoger in.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:18 schreef quo_ het volgende:
[..]
Morgen de laatste keer dat we oranje rook gaan zien denk ik.
Kans op een rode vlag door zo'n klapmongool schat ik op meer dan 75%.
Dus daarna is het uit met de pret.
Sterker nog, ik denk dat het dezelfde mensen zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Denk je? Zouden ze er dan mee stoppen? Voetbalfans leren ook niet heel veel van het verleden en ik schat deze mensen niet veel hoger in.
100 inch. Ander scherm ophangen en m'n ultra short throw iets schuiven en ik beam op 120.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Netflix is 4K, maar de kwaliteit is bedroevend. Liever goede kwaliteit 1080p dan blokjesfest in 4K
Edit:
wacht wat. 120 inch?
resolutie 720?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
M'n beamerscherm is ongeveer 120", dat is echt achterlijk groot
Nee daarvoor liep hij al te ver achter. Bovendien was Hamilton dan op P5 gestart, achter Perez.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar ik had willen zien wat ze wel hadden kunnen doen. Hamilton op P3 had heel goed gekund.
Ah zoquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
100 inch. Ander scherm ophangen en m'n ultra short throw iets schuiven en ik beam op 120.
Maargoed, met viaplay is dat echt geen optie met deze kutzooi.
En 100 inch is eigenlijk ook al best groot, al weet het wel snel moet ik zeggen.
Dan komen ze hier niet meer terug, bedoelt hij, lijkt me..quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Denk je? Zouden ze er dan mee stoppen? Voetbalfans leren ook niet heel veel van het verleden en ik schat deze mensen niet veel hoger in.
leclerc verneukt het zelf en MB had geen pole kunnen halen dus hoezo lucky ?quote:
Ik ook: beamer + 120" scherm tegen de muur.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Netflix is 4K, maar de kwaliteit is bedroevend. Liever goede kwaliteit 1080p dan blokjesfest in 4K
Edit:
wacht wat. 120 inch?
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Hapquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
leclerc verneukt het zelf en MB had geen pole kunnen halen dus hoezo lucky ?
zoals gewoonlijk......quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, Perez was op weg naar plek 4.
boeit niks of het nu mercedes of mclaren is, het is de realiteitquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Predator slaat automatisch aan bij elke post over Mercedes
120 inchquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Altijd leuk toch, de dorpsidioot in het topicquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Predator slaat automatisch aan bij elke post over Mercedes
Huh? Waarom zou Hamilton vanaf P5 starten als-ie op P3 had gekwalificeerd?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee daarvoor liep hij al te ver achter. Bovendien was Hamilton dan op P5 gestart, achter Perez.
Nee, maar an sich zou ik daar geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
120 inchWie koopt er in hemelsnaam een tv van 3 meter breed?
Woon je in een kroeg of zo?
Ditquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:38 schreef Jane het volgende:
Ongelooflijk hoe goed Verstappen met druk om kan gaan en kan pieken op het juiste moment. Elke keer ben ik er weer van onder de indruk.
P3 zat er sowieso niet in, hij was al langzamer dan Sainz. En dus ook Perez. Ergo, P5.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou Hamilton vanaf P5 starten als-ie op P3 had gekwalificeerd?
Waarom zouden ze niet terugkomen dan?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan komen ze hier niet meer terug, bedoelt hij, lijkt me..
Dont jinx itquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Wel jammer dat Max morgen uit gaat vallen...mja je kunt niet alles hebben.
Beamerquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar an sich zou ik daar geen moeite mee hebben
Ik zit wel 5 meter van m'n tv muur af hé, dus 65 inch is dan echt te klein voor mijn smaak.
En het is geen tv maar een UST beamer. Tv's in dat formaat zijn compleet onbetaalbaar voor normale stervelingen zoals ons.
Eens, een enorme kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:38 schreef Jane het volgende:
Ongelooflijk hoe goed Verstappen met druk om kan gaan en kan pieken op het juiste moment. Elke keer ben ik er weer van onder de indruk.
Is met een beetje degelijke beamer niet nodig hoor. Tuurlijk, hoe donkerder hoe beter, maar ik heb mijn mijn bejaarde beamer jaren F1 gekeken overdag.quote:
Wie zei dit volgens jou op Sky? Ik kijk namelijk ook via Sky en ik heb het niet gehoord.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Nope. Fatsoenlijk ALR scherm hangen. Overdag gaat meer dan prima. In het donker subliem.quote:
Spreek voor jezelf...quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
En het is geen tv maar een UST beamer. Tv's in dat formaat zijn compleet onbetaalbaar voor normale stervelingen zoals ons.
Dat is je conclusie op basis van één sector?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
P3 zat er sowieso niet in, hij was al langzamer dan Sainz. En dus ook Perez. Ergo, P5.
Het is gewoon een soort.. wereldwonder!quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:38 schreef Jane het volgende:
Nee, twee sectoren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is je conclusie op basis van één sector?
650. No joke.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
Wat kost een kaartje voor de race trouwens? weet iemand dat?
Ligt aan waar je wil zitten. De duinen is 50 euro denk ik en de paddock club 4K. Tribune Tarzan is 300.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
Wat kost een kaartje voor de race trouwens? weet iemand dat?
Tering....ik dacht misschien leuk voor volgend jaar maar....quote:
Ja maar Jamiequote:Op zaterdag 3 september 2022 16:47 schreef Sodemieters het volgende:
Ik dacht, laat ik eens de nabeschouwing bij F1TV kijken. Wat slecht. Vier irrelevante figuren die al een kwartier met elkaar staan te kletsen.
Zat vorig jaar tribune bocht 1. Was rond de 300-350.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tering....ik dacht misschien leuk voor volgend jaar maar....
Dat zijn jouw woorden, maar het is wel een hele belangrijke kwaliteit om te hebben als sporter en ook een kwaliteit die moeilijk aan te leren valt als je hem niet van nature hebt. Je hebt in bijna alle sporten wel voorbeelden van 'eeuwige beloftes' die het uiteindelijk nooit waar kunnen maken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort.. wereldwonder!
Ze hadden die fakkels in hun reet moeten douwen, brandend.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef Sodemieters het volgende:
Volgens de FIA zijn de fakkelgooiers van het circuit geflikkerd.
Ik hoef niet perse op een tribune...ik ga toch rondlopenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zat vorig jaar tribune bocht 1. Was rond de 300-350.
BEVEILIGINGBEASTS!quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef Sodemieters het volgende:
LET'S GO FIAquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef Sodemieters het volgende:
Hij is vrij drukbestendig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, maar het is wel een hele belangrijke kwaliteit om te hebben als sporter en ook een kwaliteit die moeilijk aan te leren valt als je hem niet van nature hebt. Je hebt in bijna alle sporten wel voorbeelden van 'eeuwige beloftes' die het uiteindelijk nooit waar kunnen maken.
Duinkaart is vrij betaalbaar. 50-100 euro of zoquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse op een tribune...ik ga toch rondlopen
Dat is wel te doen idd,,ik zal eens kijken voor volgend jaarquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Duinkaart is vrij betaalbaar. 50-100 euro of zo
Nee man, heb net gekocht voor volgend jaar, die was 175 euro psquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Duinkaart is vrij betaalbaar. 50-100 euro of zo
hmmmm ga ik dat doen....quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee man, heb net gekocht voor volgend jaar, die was 175 euro ps
Beamer niet TV.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
120 inchWie koopt er in hemelsnaam een tv van 3 meter breed?
Woon je in een kroeg of zo?
Voor ons 300 ... x5. Volledig waardquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zat vorig jaar tribune bocht 1. Was rond de 300-350.
Voor wat? Hele weekend? Eén dag?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee man, heb net gekocht voor volgend jaar, die was 175 euro ps
Is altijd zoquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:58 schreef Sodemieters het volgende:
Huh, wat? De nabeschouwing bij F1TV is al klaar? Er is bijna niemand aan het woord geweest.
Gewoon betalen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:58 schreef Sodemieters het volgende:
Huh, wat? De nabeschouwing bij F1TV is al klaar? Er is bijna niemand aan het woord geweest.
Waar zie je mij voor aan joh?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Beamer niet TV.
En ik kan je vertellen dat iets als Game of Throne, Lord of the Rings, of Bloodborn en Elden ring een extra dimensie krijgen. Vooral met een 7.2 surround erbij
Hadden ze ook kunnen photoshoppenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:48 schreef TweedeKlum het volgende:
De KNRM Zandvoort wenst Max op unieke wijze succes tijdens de GP van Zandvoort.
[ afbeelding ]
Ze moeten toch ergens je belastinggeld aan uitgevenquote:
omdat er niks meer is te doen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:01 schreef Maanvis het volgende:
waarom gaat het hier over beamers en surround sets
Ja die zijn niet van het nalullen, dat is primair verslag van de race zelf tochquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik betaal toch voor F1TV?
ja!quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat we hier ook F2 sprintrace kijken of is daar een ander topic voor?
SPT / [Junior] Formuleklassen #77 - Lawson leidtquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat we hier ook F2 sprintrace kijken of is daar een ander topic voor?
Laat gaan joh, die is geestelijk niet helemaal volwaardig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik betaal toch voor F1TV?
Er gaat geen belastinggeld naar de KNRM Einstein.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens je belastinggeld aan uitgeven
Je donatie danquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er gaat geen belastinggeld naar de KNRM Einstein.
Nog wat van opgestoken?quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:02 schreef wdn het volgende:
[..]
omdat er niks meer is te doen?
we kunnen het ook over maanvissen hebben. Ook leukIk heb ooit een 10 schoolvissen gehad
quote:
Je hoort ook de verbazing bij Ted.quote:
wiequote:
Iedereen mag z'n eigen meningen en voorkeuren hebben, maar dit is feitelijk onjuist. Hamilton was niet een tiende sneller dan Leclerc en Verstappen. Kan iedereen gewoon checken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
Zelfs Hamilton's grootste fanboy Ted had die BS niet verwacht
Hij weet het wel meteen zo te draaien dat het om Hamilton ging en Russell er niet toe doet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
Zelfs Hamilton's grootste fanboy Ted had die BS niet verwacht
Russell is beter aan het worden dan Hamilton. Maar zelfs dat willen ze niet geloven.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij weet het wel meteen zo te draaien dat het om Hamilton ging en Russell er niet toe doet.
mag je niet zeggen hier volgens sommigenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij weet het wel meteen zo te draaien dat het om Hamilton ging en Russell er niet toe doet.
Staat gewoon aantoonbaar te liegen voor de cameraquote:
Nou, in ieder geval niet op Zandvoort. Hamilton is al het hele weekend de betere.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Russell is beter aan het worden dan Hamilton. Maar zelfs dat willen ze niet geloven.
Is een cruiseschip reclame dacht ik.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:32 schreef Sodemieters het volgende:
Wat doen trouwens al die reclameborden voor Schumacher op het circuit?
oh gvd dat is al 3 kwartier geledenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fakkelgooier. Die ander ook trouwens, zo ver was ik nog niet.
Die borden zijn er letterlijk iedere racequote:Op zaterdag 3 september 2022 17:32 schreef Sodemieters het volgende:
Dit soort borden dus:
[ afbeelding ]
Er staan toch ook geen VER, LEC of HAM-borden?
Dat is geen antwoord op de vraag hč? Waarom zoveel reclame voor één bepaalde coureur?quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die borden zijn er letterlijk iedere race
Hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaahhahahahaquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:32 schreef Sodemieters het volgende:
Dit soort borden dus:
[ afbeelding ]
Zul je ook nog zien dat Ferrari dit weekend ook weer op podiumplek één, twee én drie staat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaahhahahaha
Nee
HAM-borden alleen als de lokale slager iets in de aanbieding heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:32 schreef Sodemieters het volgende:
Dit soort borden dus:
[ afbeelding ]
Het is vooral hoe Sky werkelijk alles zo presenteert dat Hamilton er beter opstaat. Even alle tijdverschillen noemen, en dan ineens overschakelen naar positie wanneer Hamilton 3 tienden langzamer is dan Russell. Zit Russell er dichtbij, dan is het de Mercedes, dus kijken wat Hamilton kan doen. De ene micromanipulatie na de andere, het begint genant te worden als je er op let.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mag je niet zeggen hier volgens sommigen
Je kijkt niet eens naar Sky man.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is vooral hoe Sky werkelijk alles zo presenteert dat Hamilton er beter opstaat. Even alle tijdverschillen noemen, en dan ineens overschakelen naar positie wanneer Hamilton 3 tienden langzamer is dan Russell. Zit Russell er dichtbij, dan is het de Mercedes, dus kijken wat Hamilton kan doen. De ene micromanipulatie na de andere, het begint genant te worden als je er op let.
Hamilton IS niet meer beter. Russell is aan een opmars bezig. Die knul heeft gewoon de pech dat hij ondergesneeuwd wordt door alles wat Hamilton is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is vooral hoe Sky werkelijk alles zo presenteert dat Hamilton er beter opstaat. Even alle tijdverschillen noemen, en dan ineens overschakelen naar positie wanneer Hamilton 3 tienden langzamer is dan Russell. Zit Russell er dichtbij, dan is het de Mercedes, dus kijken wat Hamilton kan doen. De ene micromanipulatie na de andere, het begint genant te worden als je er op let.
Je kijkt voor het eerst Formule 1, of je tracht grappig te zijn waarin je enorm faalt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:32 schreef Sodemieters het volgende:
Dit soort borden dus:
[ afbeelding ]
Nou... Ze lijken dit seizoen behoorlijk gelijkwaardig. Da's heel knap van Russell, maar het moet ook wel, want Hamilton is inmiddels natuurlijk een bejaarde, in F1-termen. Op het moment dat Hamilton stopt, wil Mercedes wel een gelijkwaardige vervanger klaar hebben staan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hamilton IS niet meer beter. Russell is aan een opmars bezig. Die knul heeft gewoon de pech dat hij ondergesneeuwd wordt door alles wat Hamilton is.
Omdat het geen reclame voor een coureur is, maar een cruisemaatschappijquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag hč? Waarom zoveel reclame voor één bepaalde coureur?
Kijk aan. Dan mag Verstappen een privéjet hebben, Schumacher heeft pas echt indrukwekkend vervoer. Volgend jaar met één van z'n boten aanleggen in Monaco, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:54 schreef Starflyer het volgende:
![]()
![]()
[..]
Omdat het geen reclame voor een coureur is, maar een cruisemaatschappij
https://www.msccruises.nl/
Deels eens. Het is de bubbel waarin ze leven denk ik. Ik ben gewoon meer onder de indruk van Russell wat hij in 1 seizoen klaarspeelt in hetzelfde team. Het is alleen jammer dat in mijn ogen de hele sfeer bij Mercedes enorm giftig is en het net robots zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou... Ze lijken dit seizoen behoorlijk gelijkwaardig. Da's heel knap van Russell, maar het moet ook wel, want Hamilton is inmiddels natuurlijk een bejaarde, in F1-termen. Op het moment dat Hamilton stopt, wil Mercedes wel een gelijkwaardige vervanger klaar hebben staan.
Aan de andere kant: Hamilton is zevenvoudig kampioen, Russell doet het nu een half seizoen heel goed. Ik snap wel dat er dan alsnog een hoop aandacht uitgaat naar Hamilton. Zoiets zag je ook bij Schumachers terugkeer in de F1: bijna alle aandacht ging naar hen, terwijl Rosberg op dat moment duidelijk de betere coureur was.
Mercedes IS Hamilton, geen wonder dat Rosberg meteen weg was toen ie z'n titel op zak had.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deels eens. Het is de bubbel waarin ze leven denk ik. Ik ben gewoon meer onder de indruk van Russell wat hij in 1 seizoen klaarspeelt in hetzelfde team. Het is alleen jammer dat in mijn ogen de hele sfeer bij Mercedes enorm giftig is en het net robots zijn
Een gelijkwaardige vervanger voor Hamilton, daar hadden ze ook veel eerder mee moeten beginnen. De Vries wordt het sowieso niet, en Russell heeft nog heel wat meer ervaring nodig, al zal ik niet ontkennen dat hij echt wel talent heeft.
Ik denk gewoon dat Mercedes bang is om Hamilton te verliezen, want zodra dat gebeurt verliezen ze een heel groot deel van hun image/imago zogezegd.
Nou, de race kan nog wel voor verrassingen zorgen. Eerst de start en de eerste paar bochten overleven, en dan opletten op die bandendegradatie (weet niet of ze dat inmiddels onder controle hebben). En Leclerc en Sainz zullen hem echt wel pushen, al gaat Max daar op zijn eigen manier mee om.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Quali niet gezien maar Verstappen staat er dus weer gewoon als het moet en deelt de volgende dreun uit aan de concurrentie, voor zover je daar nog van kan spreken.
Mja dat dusquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mercedes IS Hamilton, geen wonder dat Rosberg meteen weg was toen ie z'n titel op zak had.
Die is er nog prima hoor, als Ferrari hun zaken op orde brengt. En Mercedes begint ook wel weer echt een concurrent te worden. Maar die hadden gewoon even pech door de spin van Perez in Q3.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Quali niet gezien maar Verstappen staat er dus weer gewoon als het moet en deelt de volgende dreun uit aan de concurrentie, voor zover je daar nog van kan spreken.
Als ze de hele race binnen enkele tienden blijven zitten, dan wil ik het wel geloven. Maar ergens verwacht ik dat Mercedes weer tijd gaat verliezen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Die is er nog prima hoor, als Ferrari hun zaken op orde brengt. En Mercedes begint ook wel weer echt een concurrent te worden. Maar die hadden gewoon even pech door de spin van Perez in Q3.
Mja, dit is wel het verhaal van het seizoen he.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Die is er nog prima hoor, als Ferrari hun zaken op orde brengt. En Mercedes begint ook wel weer echt een concurrent te worden. Maar die hadden gewoon even pech door de spin van Perez in Q3.
Klopt wel, denk ik. Hamilton is natuurlijk ook een enorm karakteristiek iemand naast de baan. Al valt dat niet bij iedereen in goede arde, het werkt qua image vast beter dan een grijze muis. Maar wie in de huidige F1 is én bloedsnel én een charismatisch persoon én niet al langdurig vastgelegd door een ander team?quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deels eens. Het is de bubbel waarin ze leven denk ik. Ik ben gewoon meer onder de indruk van Russell wat hij in 1 seizoen klaarspeelt in hetzelfde team. Het is alleen jammer dat in mijn ogen de hele sfeer bij Mercedes enorm giftig is en het net robots zijn
Een gelijkwaardige vervanger voor Hamilton, daar hadden ze ook veel eerder mee moeten beginnen. De Vries wordt het sowieso niet, en Russell heeft nog heel wat meer ervaring nodig, al zal ik niet ontkennen dat hij echt wel talent heeft.
Ik denk gewoon dat Mercedes bang is om Hamilton te verliezen, want zodra dat gebeurt verliezen ze een heel groot deel van hun image/imago zogezegd.
Volgende race voor eigen publiek de druk vol op de ketel. Ferrari kennende wordt dat weer drama.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mja, dit is wel het verhaal van het seizoen he.
Ben ik het ook mee eens. Als Max, Leclerc en Russell samen strijden om het WK, ben ik heel benieuwd wie het eerst onder de druk bezwijkt. En ik denk dat Russell een streepje voor heeft op Leclerc, terwijl er op Max geen maat staat. Temeer omdat hij al een WK heeft, en dat hij van jongs af aan zo gedrild is dat hij nu precies weet wat hij moet doen in elke situatie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Klopt wel, denk ik. Hamilton is natuurlijk ook een enorm karakteristiek iemand naast de baan. Al valt dat niet bij iedereen in goede arde, het werkt qua image vast beter dan een grijze muis. Maar wie in de huidige F1 is én bloedsnel én een charismatisch persoon én niet al langdurig vastgelegd door een ander team?
Russell doet het nu bovendien heel goed, maar dat is wel in een situatie dat er niet ontzettend veel op het spel staat. We moeten nog maar eens zien hoe goed hij het doet wanneer er een wereldkampioenschap op het spel staat. Zeg maar wat we nu bij Leclerc zien gebeuren.
Max heeft daar de druk dat hij podium moet rijden om ook dit circuit als laatste af te kunnen vinken!quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:05 schreef Nia het volgende:
[..]
Volgende race voor eigen publiek de druk vol op de ketel. Ferrari kennende wordt dat weer drama.
Winnen zie ik ze ook niet zomaar, maar 1 foutje van RB, en ze kunnen zeker het podium gaan halen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze de hele race binnen enkele tienden blijven zitten, dan wil ik het wel geloven. Maar ergens verwacht ik dat Mercedes weer tijd gaat verliezen.
Terecht. Stomme tokkies.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef Sodemieters het volgende:
Vorig jaar werd Hamilton ook niet uitgejoeld. De Engelsen daarentegen bij Max op Silverstone....quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Winnen zie ik ze ook niet zomaar, maar 1 foutje van RB, en ze kunnen zeker het podium gaan halen.
Alleen hoop ik dan niet dat Hamilton dat doet, want zoals ik hier al eerder zei: Schaam me dood voor het joelende oranjevolk. Aan de andere kant hoop ik dan gewoon dat Hamilton eerste wordt en Max uitvalt, dan is de helft van deze ''fans'' waarschijnlijk al op weg naar de trein. En juist dat deel van het publiek wil je er niet bij hebben.
Zeker werd hij dat wel, alleen is dat toen weggevaagd door de regie. Staan genoeg video's van online (vanaf het perspectief van publiek).quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Hamilton ook niet uitgejoeld. De Engelsen daarentegen bij Max op Silverstone....
Hamilton werd vorig jaar ook wel flink uitgejoeld door Nederlandse fans, maar dan misschien niet in Zandvoort nee.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Hamilton ook niet uitgejoeld. De Engelsen daarentegen bij Max op Silverstone....
Het is niet alleen dat Max niet onder druk bezwijkt, hij lijkt ook altijd nog ergens wat extra's tevoorschijn te kunnen halen op het moment dat er ook maar iets tegenzit of lijkt tegen te zitten. Dingen als pech tijdens de quali of een misser met de bandenkeus tijdens een regenrace. Een getergde Max is een bijna onoverwinnelijke Max. Leclerc kan daar psychisch zeker niet aan tippen en wat Russell kan valt nog te bezien. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij Max kan verslaan wat dit aspect betreft.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens. Als Max, Leclerc en Russell samen strijden om het WK, ben ik heel benieuwd wie het eerst onder de druk bezwijkt. En ik denk dat Russell een streepje voor heeft op Leclerc, terwijl er op Max geen maat staat. Temeer omdat hij al een WK heeft, en dat hij van jongs af aan zo gedrild is dat hij nu precies weet wat hij moet doen in elke situatie.
Bijna niets inderdaad. En dit laat ook zien hoe hard Jos voor hem is geweest toen hij nog kind was. Jos wist dat hij hard moest zijn, anders was Max nooit in de F1 gekomen, en nooit WK geworden. Max weet wat presteren is, en zijn talent om te improviseren met zijn engineer is echt indrukwekkend. Ik vraag me echt af wie ook letterlijk zo gedrild is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat Max niet onder druk bezwijkt, hij lijkt ook altijd nog ergens wat extra's tevoorschijn te kunnen halen op het moment dat er ook maar iets tegenzit of lijkt tegen te zitten. Dingen als pech tijdens de quali of een misser met de bandenkeus tijdens een regenrace. Een getergde Max is een bijna onoverwinnelijke Max. Leclerc kan daar psychisch zeker niet aan tippen en wat Russell kan valt nog te bezien. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij Max kan verslaan wat dit aspect betreft.
Ik vraag me af HOE hard Jos voor zijn zoon is geweest. Het zal voor altijd wel tussen hen tweeën blijven. "Wie zijn kind liefheeft, kastijdt het" moeten we maar denken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijna niets inderdaad. En dit laat ook zien hoe hard Jos voor hem is geweest toen hij nog kind was. Jos wist dat hij hard moest zijn, anders was Max nooit in de F1 gekomen, en nooit WK geworden. Max weet wat presteren is, en zijn talent om te improviseren met zijn engineer is echt indrukwekkend. Ik vraag me echt af wie ook letterlijk zo gedrild is.
Ja, ik ben ook bang dat het allemaal een gevolg is van een niet al te zachtzinnige 'opvoeding' door Jos, maar aangezien daar nu niets meer aan te veranderen valt, kan hij maar beter gebruik maken van de kwaliteiten die het hem heeft opgeleverd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijna niets inderdaad. En dit laat ook zien hoe hard Jos voor hem is geweest toen hij nog kind was. Jos wist dat hij hard moest zijn, anders was Max nooit in de F1 gekomen, en nooit WK geworden. Max weet wat presteren is, en zijn talent om te improviseren met zijn engineer is echt indrukwekkend. Ik vraag me echt af wie ook letterlijk zo gedrild is.
Eens, het zou de supporters juist sieren om hem met wat meer respect te behandelen, hij speelt op dit moment toch geen rol van betekenis in het kampioenschap en is dus geen bedreiging.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vind dat uitjoelen ook zo puberaals en NeanderthaalsIk mag Hamilton niet, maar uitjoelen zou ik hem niet doen.
Dat denk ik ook. Ze zullen het nooit helemaal vertellen, maar je ziet wel de oprechte trots van Jos als Max presteert. En zijn reactie bij het winnen van het WK vorig jaar was ook prachtig (ook al ging hij bijna van zijn stokje). Jos zal heel hard zijn geweest, maar ook fair. En hij heeft Max ook goed, nee uitstekend, getraind.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:21 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik vraag me af HOE hard Jos voor zijn zoon is geweest. Het zal voor altijd wel tussen hen tweeën blijven. "Wie zijn kind liefheeft, kastijdt het" moeten we maar denken.
Ja precies toch? Buiten de baan is er respect en tijdens de race ook, maar iedereen weet ook dat Max tot het uiterste gaat. En er zijn er weinig die zulke gevechten met hem aandurven.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook bang dat het allemaal een gevolg is van een niet al te zachtzinnige 'opvoeding' door Jos, maar aangezien daar nu niets meer aan te veranderen valt, kan hij maar beter gebruik maken van de kwaliteiten die het hem heeft opgeleverd.![]()
Als Max over 40 jaar gepensioneerd is en Jos er niet meer is zal er vast nog wel een keer een openhartig interview komen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze zullen het nooit helemaal vertellen, maar je ziet wel de oprechte trots van Jos als Max presteert. En zijn reactie bij het winnen van het WK vorig jaar was ook prachtig (ook al ging hij bijna van zijn stokje). Jos zal heel hard zijn geweest, maar ook fair. En hij heeft Max ook goed, nee uitstekend, getraind.
Eens, qua rijderskunsten is het prima. En tijdens een race draait het daarom.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, het zou de supporters juist sieren om hem met wat meer respect te behandelen, hij speelt op dit moment toch geen rol van betekenis in het kampioenschap en is dus geen bedreiging.
Ook Hamilton is best positief over het circuit van Zandvoort. Geef die knakker gewoon applaus, want hij is en blijft een groot coureur.
Dat zou heel goed kunnen, of Max traint zijn eigen zoon/dochter net zo hard.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Max over 40 jaar gepensioneerd is en Jos er niet meer is zal er vast nog wel een keer een openhartig interview komen.
Het is de focus die bij Max sterk ontwikkeld is. Hij lijkt zich door heel weinig van wijs te laten brengen. Ik zie dat ook bij sporter als Nadal.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, of Max traint zijn eigen zoon/dochter net zo hard.
Heerlijk is dat. En die Hollandse nuchterheid helpt ook welquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Het is de focus die bij Max sterk ontwikkeld is. Hij lijkt zich door heel weinig van wijs te laten brengen. Ik zie dat ook bij sporter als Nadal.
denk ik niet, met het feit dat Max al zegt dat hij zeker niet meer met zn 40e in de F1 rijdt denk ik niet dat hij zn kinderen dezelfde droom na zal jagenquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
Max traint zijn eigen zoon/dochter net zo hard.
Tijd voor nieuw talent danquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk ik niet, met het feit dat Max al zegt dat hij zeker niet meer met zn 40e in de F1 rijdt denk ik niet dat hij zn kinderen dezelfde droom na zal jagen
Het kan mij niks schelen, maar er zijn vast verontwaardigde Limburgers die nu gaan roepen dat Max geen Hollander is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. En die Hollandse nuchterheid helpt ook wel
Pffff, links laten liggen in de grindbakquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Het kan mij niks schelen, maar er zijn vast verontwaardigde Limburgers die nu gaan roepen dat Max geen Hollander is.
Denk het eigenlijk niet. In die docu heeft hij al wel wat over gezegd, dat lijkt me dan ook gewoon het echte verhaal...quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Max over 40 jaar gepensioneerd is en Jos er niet meer is zal er vast nog wel een keer een openhartig interview komen.
Jos heeft toch zelf ook weer wat nieuwe aanwas gekweekt?quote:
Ouwe baas dat het is!quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Jos heeft toch zelf ook weer wat nieuwe aanwas gekweekt?
Zo'n opmerking zegt ook weer niet alles, genoeg sporters die tijdens hun carričre zeiden dat ze nooit in een andere rol in de sport blijven en uiteindelijk hun hele leven in de sport actief bleven..quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk ik niet, met het feit dat Max al zegt dat hij zeker niet meer met zn 40e in de F1 rijdt denk ik niet dat hij zn kinderen dezelfde droom na zal jagen
Wellicht dat Kelly daar anders over denkt? Misschien heeft zij de broek aan, en gaat ze zolang door met werpen totdat ze een jongetje hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nelson José Verstappen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wellicht dat Kelly daar anders over denkt? Misschien heeft zij de broek aan, en gaat ze zolang door met werpen totdat ze een jongetje hebben.
Piquet/Verstappen geeft op zeker een 10-voudig wereldkampioen F1.
Ongeveer zo...quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:21 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik vraag me af HOE hard Jos voor zijn zoon is geweest. Het zal voor altijd wel tussen hen tweeën blijven. "Wie zijn kind liefheeft, kastijdt het" moeten we maar denken.
Vrij hard in ieder geval. Hij behandelde een kind als een volwassene. Daar kwam het op neer ongeveer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:21 schreef Nia het volgende:
[..]
quote:
Het is geweldig dat we met Verstappen eindelijk een exceptionele coureur in een topteam hebben, die waarschijnlijk meerdere kampioenschappen op zijn naam gaat schrijven. Met J. Verstappen leek het er in het begin heel even op, maar dat was snel voorbij. Daarna was het eigenlijk ondenkbaar dat er ooit een Nederlander voorin het veld zou meerijden, laat staan wat er nu gebeurt.quote:
Op Spa heeft ie gewoon applaus gekregen toen ie op het scootertje voorbij kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, het zou de supporters juist sieren om hem met wat meer respect te behandelen, hij speelt op dit moment toch geen rol van betekenis in het kampioenschap en is dus geen bedreiging.
Ook Hamilton is best positief over het circuit van Zandvoort. Geef die knakker gewoon applaus, want hij is en blijft een groot coureur.
Zodra het Nederlands elftal eens kapt met falen, loopt het voetbalpubliek wel weg.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is geweldig dat we met Verstappen eindelijk een exceptionele coureur in een topteam hebben, die waarschijnlijk meerdere kampioenschappen op zijn naam gaat schrijven. Met J. Verstappen leek het er in het begin heel even op, maar dat was snel voorbij. Daarna was het eigenlijk ondenkbaar dat er ooit een Nederlander voorin het veld zou meerijden, laat staan wat er nu gebeurt.
Het heeft helaas wel een stortvloed aan mongooltjes opgeleverd die zich opeens 'fan' noemen en hun voetbalhooligan-/carnavalsgedrag meenemen naar de circuits. Tenenkrommend, ze zetten Nederland voor het internationale reguliere F1-publiek gewoon voor lul.
Oh ja die discussie blijft goed. Wie o wie?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:30 schreef pmponer het volgende:
Leclerc heeft dan ook de snelste auto
Dat moet je voor het meest realistische beeld dan ook nooit doen, daar gaat het immers niet om.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
We moeten ook realistisch zijn. Leclerc heeft hier de pole laten liggen als ik alle snelste sectortijden naast elkaar leg.
Deed Olav ook altijd de 3 snelste sectortijden optellen en dan doen alsof die tijd inde baan zit. Heb je niks aan iedere auto is anders en het zal dus verschillen wie waar snel is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
We moeten ook realistisch zijn. Leclerc heeft hier de pole laten liggen als ik alle snelste sectortijden naast elkaar leg.
klopt, want je moet het ook aan elkaar knopen, maar het geeft wel een idee dat Leclerc zonder foutje harder had gekund. Het rondje van Max bekeken was ook dat niet optimaalquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moet je voor het meest realistische beeld dan ook nooit doen, daar gaat het immers niet om.
Dat denk ik niet. NL elftal is eens per twee jaar (mits gekwalificeerd) hooguit een week of vier (als ze de finale halen, wat uiteraard geweldig is) echt interessant. Oefenwedstrijden boeit niemand wat, kwalificatiewedstrijden tot op zekere hoogte. F1 is elk jaar, met dit jaar 22 wedstrijden waarvan een behoorlijk aantal goed aan te reizen zijn. Verstappen doet elk raceweekend mee voor de winst en wordt dit jaar fluitend kampioen, dus voorlopig nog geen afname in enthousiasme.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra het Nederlands elftal eens kapt met falen, loopt het voetbalpubliek wel weg.
Precies, auto’s worden vaak ook iets anders afgesteld waardoor in andere sectoren tijd wordt gevonden en eventueel verloren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je kan niet simpelweg de beste sectoren samenvoegen. Factoren zoals de wind, troep op de baan, verkeer kunnen tegen je werken. Een tow van je teamgenoot kan weer een voordeel opleveren, maar die kan je niet de hele ronde voor je hebben.
als mijn oma wielen had was ze een fietsquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:47 schreef DKUp het volgende:
Oh ja deze discussie blijft ook goed.
Maar ja……..
Als mijn tante een slinger had, dan was het mijn oom……
quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:47 schreef DKUp het volgende:
Oh ja deze discussie blijft ook goed.
Maar ja……..
Als mijn tante een slinger had, dan was het mijn oom……
O, ma fiets!quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
als mijn oma wielen had was ze een fiets
Sneller met wat, in- en uitstappen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:53 schreef DKUp het volgende:
Volgens Toto was Hamilton sneller dan Verstappen en Leclerc, zo lust ik er ook nog wel een paar….
Het sprookjesboek is geopendquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:53 schreef DKUp het volgende:
Volgens Toto was Hamilton sneller dan Verstappen en Leclerc, zo lust ik er ook nog wel een paar….
Laatste run, blame Perez.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Sneller met wat, in- en uitstappen?![]()
Naar zijn crew toe op z'n stepje?
Zelfs zonder dat te doen was dat wel duidelijk aangezien Leclerc een fout maakte in zijn laatste ronde.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton heeft hem al tegengesproken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:53 schreef DKUp het volgende:
Op het moment dat je Toto begint te geloven moet je toch overwegen om een kamer in een kliniek te boekenquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:53 schreef DKUp het volgende:
Ik erger me ook aan die tokkies, maar dit laatste vind ik echt BS. De Britse (Lewis Hamilton-)fans zijn echt niet zoveel beter en online manifesteren die zich w.m.b. nog wel een graadje erger/vijandiger/toxischer. Al dit soort 'fans' kun je als sport missen als kiespijn, maar om te zeggen dat het een schaduw over iemands prestaties werpt gaat echt veel te ver.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:44 schreef Repentless het volgende:
en werpt mijns inziens internationaal zelfs een kleine schaduw over de topprestaties die Verstappen levert.
Handjes?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:04 schreef beantherio het volgende:
Net terug van het circuit. De eerstvolgende die begint over mijn "handjes" sla ik voor zijn/haar bek. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Volgens Toto is Hamilton sneller dan Halley's Comet, dus...quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:53 schreef DKUp het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:53 schreef DKUp het volgende:
Dat was toch ook wel duidelijk al tijdens z'n lap? Geel in de tweede sector, 2 tienden langzamer dan z'n vorige rondje. Tja, daar red je het gewoon niet mee.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, want je moet het ook aan elkaar knopen, maar het geeft wel een idee dat Leclerc zonder foutje harder had gekund. Het rondje van Max bekeken was ook dat niet optimaal
Het was de druk! Hij kon het niet aan!quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was toch ook wel duidelijk al tijdens z'n lap? Geel in de tweede sector, 2 tienden langzamer dan z'n vorige rondje. Tja, daar red je het gewoon niet mee.
Desalniettemin had Leclerc hier wel pole kunnen hebben als-ie wel goed gereden had.
Dat is vrij opportunistisch.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het was de druk! Hij kon het niet aan!
Ik begin te denken dat Sainz beter aan het worden is dan Leclerc.
Ik geloof wel dat Leclerc meer pure snelheid heeft dan Sainz. Maar hij is ook grillig en inconsistent. Sainz is een meer gebalanceerde coureur die nergens echt in uitblinkt maar all-round wel erg goed is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mentaal is Sainz sowieso sterker. Ik zou hem wel eens als eerste rijder willen zien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat vooral. Ik vind hem veel consistenter en hij is een goede all-round, zoals Tijn ook zegt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Mentaal is Sainz sowieso sterker. Ik zou hem wel eens als eerste rijder willen zien.
quote:Ik ben er niet zeker van dat we kunnen inhalen op de baan met dezelfde banden, maar met de strategie kan het. Dus we zullen proberen om hem onder druk te zetten met strategie.'
Ferrari: "We gaan voor plan E."quote:
Ja, en als de teams hebben uitgedokterd hoe ze dat ten vollen kunnen benutten, gaat het heel interessant worden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
De strategie is inderdaad belangrijk. Snelheid in de pitsstraat is 60 km/uur, daar ga je tijd verliezen.
Echter is Zandvoort een circuit met veel bandenslijtage.
Nee. Maar iedere eikel met een microfoon daar wil evengoed dat ik mijn "handjes laat zien" op de maat van een achterlijke Nederlandstalige gabberdreun. Gestoord wordt je er van.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Handjes?
Was jij degene die met z’n handjes aan anderen zat?
Ja, 't was echt een kleuterleider zeg, die kerel. Met z'n 'de autos komen zo!'quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee. Maar iedere eikel met een microfoon daar wil evengoed dat ik mijn "handjes laat zien" op de maat van een achterlijke Nederlandstalige gabberdreun. Gestoord wordt je er van.
Afleidingsmanouvre van Hamilton. Die was in Amsterdam woensdag.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kwali terug gezien.
Die rookpotten op de baan, dan ben je echt niet goed bij je hoofd![]()
De duiven langs circuit zijn vast de duiven uit Amsterdam, want die zijn nergens bang voor
Pole voor Max![]()
Ik had eerder verwacht dat Leclerc de pole zou pakken vanwege dat deze baan meer bij Ferrari past door de vele bochten.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Afleidingsmanouvre van Hamilton. Die was in Amsterdam woensdag.
Dus... er is eigenlijk niet gegooid?quote:They said words to me that I can’t say on this platform, they pushed me and tried to trow beer at me
Het twitteraccount bestaat al niet meer, i call BS.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus... er is eigenlijk niet gegooid?
Dat kan, het is slechts wat ik vind. Online interesseert me niet zoveel, ik heb het over gedrag van publiek bij de races. Hamilton werd vorig jaar op Zandvoort keihard uitgejouwd bij het interview na de kwalificatie. Ik meen dat het Giedo van der Garde was die het interview afnam en zelfs nog "come on guys!" of iets dergelijks zei op dat moment. Ik had nog nooit dergelijk boegeroep gehoord vanuit het publiek bij een GP.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik erger me ook aan die tokkies, maar dit laatste vind ik echt BS. De Britse (Lewis Hamilton-)fans zijn echt niet zoveel beter en online manifesteren die zich w.m.b. nog wel een graadje erger/vijandiger/toxischer. Al dit soort 'fans' kun je als sport missen als kiespijn, maar om te zeggen dat het een schaduw over iemands prestaties werpt gaat echt veel te ver.
Ik geloof dat jij je tijdlijn niet helemaal op orde hebt qua actie en reactie..quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat kan, het is slechts wat ik vind. Online interesseert me niet zoveel, ik heb het over gedrag van publiek bij de races. Hamilton werd vorig jaar op Zandvoort keihard uitgejouwd bij het interview na de kwalificatie. Ik meen dat het Giedo van der Garde was die het interview afnam en zelfs nog "come on guys!" of iets dergelijks zei op dat moment. Ik had nog nooit dergelijk boegeroep gehoord vanuit het publiek bij een GP.
Dit jaar is er met gelijke munt terugbetaald door de Engelsen op Silverstone. Net zo triest natuurlijk, dit is gewoon vijandigheid die mijns inziens totaal niet bij F1 past. Als ik daar dan ook nog die oranje fakkels die de coureurs het zicht ontnamen, het slopen van reclameborden en het direct juichen na een crash van Hamilton zonder dat je weet of hij in orde is in Oostenrijk bij optel, dan kan ik me gewoon voorstellen dat de internationale kijker dit nu niet op alle vlakken een verrijking vindt voor de sport. Vandaar dat ik het een 'kleine schaduw' noem. Verstappen is er niet verantwoordelijk voor, moedigt het niet aan en kan er natuurlijk zelf niks aan doen. Maar deze trieste figuren waren er zonder zijn succes nooit geweest, dus wordt het ongewild toch aan hem gelinkt.
Vertel. Ik hoop niet dat het deze tijdlijn is:quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij je tijdlijn niet helemaal op orde hebt qua actie en reactie..
Ik zou het niet zo verwoorden inderdaad. En er zit ook nog wel wat tussen Silverstone en Zandvoort. Maar het begon inderdaad op Silverstone.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vertel. Ik hoop niet dat het deze tijdlijn is:
- "Hamilton ramt Verstappen expres van de baan op GP Silverstone 2021! Moordaanslag!"
- "Hamilton juicht uitbundig met Britse vlag nadat hij wint! Schandalig!"
- NL publiek jouwt Hamilton uit tijdens interview Zandvoort 2021
Heb het wel op twitter gelezen maar goed ik kan ook dingen op de twitter gooien.quote:
Hongarije zat er nog tussen, we weten hoe dat ging. Mercedes went bowling. Spa zat ertussen, maar daar werd niet geracetquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo verwoorden inderdaad. En er zit ook nog wel wat tussen Silverstone en Zandvoort. Maar het begon inderdaad op Silverstone.
Zou raar zijn als het niet gebeurd. In een stad van 300.000 mensen loopt een promillage ongemanierde figuren rond, waarom zou dat bij een evenement met 300.000 bezoekers anders zijn?quote:
Wat begon op Silverstone?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo verwoorden inderdaad. En er zit ook nog wel wat tussen Silverstone en Zandvoort. Maar het begon inderdaad op Silverstone.
Hamilton die Verstappen uit de race rijdt. Gejuich van sommige Britse supporters daarop, overdreven feesten van Mercedes terwijl Verstappen nog in het ziekenhuis was.quote:
Hier zeg je iets heel belangrijks. Max moedigt het inderdaad niet aan. Integendeel. En hierin verschilt hij nmm nogal van Lewis, die regelmatig wat kolen op het vuur gooit in de Britse pers (nooit direct uiteraard, maar via insinuaties, zoals een goede Brit betaamt). En dat is de reden dat ik het nogal slecht kan hebben als er gezegd wordt dat 'wij' er internationaal slecht op staan vanwege een handjevol leipo's, laat staan dat het Verstappen wordt kwalijk genomen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:09 schreef Repentless het volgende:
Verstappen is er niet verantwoordelijk voor, moedigt het niet aan en kan er natuurlijk zelf niks aan doen. Maar deze trieste figuren waren er zonder zijn succes nooit geweest, dus wordt het ongewild toch aan hem gelinkt.
De poging van Mercedes om via allerlei vormen van onsportief gedrag alsnog het kampioenschap naar zich toe te trekken. Op de baan en in de pers. Waarschijnlijk om Max van z'n stuk te brengen, maar zoals eerder besproken, die valt mentaal niet van z'n stuk te krijgen. Alleen hebben de Mercedes-fans er wel een waas voor hun ogen van gekregen die niet zomaar weggaat.quote:
Was het voor het eerst in de geschiedenis van F1 dat een coureur door een touché met een andere coureur uit de race werd gereden?quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton die Verstappen uit de race rijdt. Gejuich van sommige Britse supporters daarop, overdreven feesten van Mercedes terwijl Verstappen nog in het ziekenhuis was.
Kan me voorstellen dat sommige supporters als reactie daarop reageren door Hamilton uit te jouwen op Zandvoort.
Niet dat dat goed te praten is, maar zonder dat was dat ook niet gebeurd.
Het was ook niet de eerste keer dat de dader schuld ontkent en vervolgens terecht uitgejouwd wordt daarvoor.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Was het voor het eerst in de geschiedenis van F1 dat een coureur door een touché met een andere coureur uit de race werd gereden?
Jij denkt dat het voor het eerst in de geschiedenis van F1 is dat een of meerdere teams zich van bepaalde praktijken bedienen om de strijd in hun voordeel te beslechten?quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:20 schreef Jane het volgende:
[..]
De poging van Mercedes om via allerlei vormen van onsportief gedrag alsnog het kampioenschap naar zich toe te trekken. Op de baan en in de pers. Waarschijnlijk om Max van z'n stuk te brengen, maar zoals eerder besproken, die valt mentaal niet van z'n stuk te krijgen. Alleen hebben de Mercedes-fans er wel een waas voor hun ogen van gekregen die niet zomaar weggaat.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Was het voor het eerst in de geschiedenis van F1 dat een coureur door een touché met een andere coureur uit de race werd gereden?
Wat voor punt denk je hier in vredesnaam mee te maken?quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij denkt dat het voor het eerst in de geschiedenis van F1 is dat een of meerdere teams zich van bepaalde praktijken bedienen om de strijd in hun voordeel te beslechten?
Dat uitjouwen is ook niet voor het eerst. Dat gebeurde al in de tijd van Schumacher en Senna.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Bedank Repentless maarquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah het gaat weer over Silverstone.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
en ik maar denken dat ze dit weekend op Zandvoort zouden rijden. Zal het wel mis hebben
quote:
Ik vind het altijd redelijk wonderlijk hoe Hamilton hier als een rode lap werkt.quote:
Jammer, dat Repentless dat doet? Helemaal eensquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd redelijk wonderlijk hoe Hamilton hier als een rode lap werkt.
Wees toch eens trots op Max zonder anderen erbij te halen
Uiteraard niet. Maar je moet dan niet vreemd staan te kijken als dat vervolgens een negatieve reactie teweegbrengt. En wat ik al zeg, Lewis en Toto maken zich er m.i. nogal eens schuldig aan het haatvuur bij de Mercedes-fans aan te wakkeren en dat neem ik ze wel kwalijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij denkt dat het voor het eerst in de geschiedenis van F1 is dat een of meerdere teams zich van bepaalde praktijken bedienen om de strijd in hun voordeel te beslechten?
Ik ben eigenlijk al verbaasd dat Max pole heeft gehaald. Ik verwachtte hier echt een Ferrari 1 & 2.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb overigens vrij hoge verwachtingen voor morgen.
Hopelijk valt het niet tegen.
No Toto! No! That is so not right!quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Staat gewoon aantoonbaar te liegen voor de camera
Dat kan nog steeds als de RB z'n banden opvreet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al verbaasd dat Max pole heeft gehaald. Ik verwachtte hier echt een Ferrari 1 & 2.
Ik begreep dat Ferrari dit wil gaan winnen op strategie, dus ik ben echt heel benieuwd voor morgen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds als de RB z'n banden opvreet.
De Max factor is belangrijk op een circuit als dit.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al verbaasd dat Max pole heeft gehaald. Ik verwachtte hier echt een Ferrari 1 & 2.
Place your bets!quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik begreep dat Ferrari dit wil gaan winnen op strategie, dus ik ben echt heel benieuwd voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |