Gewoon de ME en dat vak leeg slaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwali stilleggen. Volk allemaal van de tribune af en doorgaan.
Beter dan dat er iets gebeurd vanwege zo'n fakkel.
Jammer dat je de OP niet hebt aangepast.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Circuit Zandvoort
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
>> Race ook te zien op NPO1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?
# Tyre compound choices 2022
Morgen de laatste keer dat we oranje rook gaan zien denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Rookdebiel in beeld, van het circuit aftrappen.
Waarom? Rico is er tochquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon de ME en dat vak leeg slaan.![]()
![]()
Te duur.quote:
Plus t.quote:
niks meer......geen pole iigquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Jammer dat Perez het verneukt. Geeft zo toch een vertekend beeld. Was wel benieuwd geweest wat Mercedes nog had kunnen doen.
S1 en S2 waren nauwelijks een verbetering.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Jammer dat Perez het verneukt. Geeft zo toch een vertekend beeld. Was wel benieuwd geweest wat Mercedes nog had kunnen doen.
Kan ik ergens in Nederland in 4K kijken? Het maakt me geen ruk uit wat het kost, maar die kut resolutie van 1080p kan echt niet meer. Hallo. We leven in 2022.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, niks in 4K, maar dat doet Viaplay ook niet. Ze zenden verder alles uit, inclusief pre-season testing wat verder niemand heeft. En het kost maar 65 euro per jaar. Krijg je er ook nog een archief bij met alle races uit het verleden.
LOLquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Geen pole in elk geval.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Nee... en 4k is niet de norm als het op TV gaat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik ergens in Nederland in 4K kijken? Het maakt me geen ruk uit wat het kost, maar die kut resolutie van 1080p kan echt niet meer. Hallo. We leven in 2022.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |