P1 natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe gaat het boys ? Ik zit bij amateurvoetbal.
Is hij homo?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nyck de Vries is ook van de verkeerde kant.
Dat was al lang bekendquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
NSB'er?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:
Nergens last van gehadquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klapte er bij mij net ook even uit, maar werkt nu weer
Haten op dialectquote:
F1TV master race.quote:
op de laptop heb ik geen last, op tv via de app is het wel heel soms dat hij even een schijnbeweging doet tot ladenquote:
Ik kijk via de app op mijn tv. Geen storing geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de laptop heb ik geen last, op tv via de app is het wel heel soms dat hij even een schijnbeweging doet tot laden
Die heb ik maar aan gezet.quote:
Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wij hebben Button, zij hebben Coronol.
Wij kijken ook.quote:
het is ook wel blijven lopen, maar soms zie ik even een rondje alsof hij wil gaan ladenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk via de app op mijn tv. Geen storing geweest.
Ah, ok.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is ook wel blijven lopen, maar soms zie ik even een rondje alsof hij wil gaan laden
Mijn tv app besloot om precies tijdens het rondje van Verstappen even moeilijk te gaan doen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de laptop heb ik geen last, op tv via de app is het wel heel soms dat hij even een schijnbeweging doet tot laden
Dat hij ook. Sterker nog, hij had 3 runs kunnen doen als hij wildequote:Op zaterdag 3 september 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
Moet Max nu tenminste nog een keertje naar buiten
ach ja we overleven het welquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Niet gezien hier, maar ik kijk ook op mijn telefoon soms
wat een gemene appquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn tv app besloot om precies tijdens het rondje van Verstappen even moeilijk te gaan doen.
Kwam er achter dat het droog is?quote:
Het is dat er geen native f1 tv app is, anders had ik dat wel genomen.quote:
Maar dat is toch het enige acceptabele commentaar?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit wordt ULTRA spannend
Alleen hoor ik nu SKY commentaar
Pics van jouw oven.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef Nizno het volgende:
nou ff tempo ik wil mn eten in elkaar bouwen zodat het tijd genoeg heeft om in de oven te staan
is een goede coureur vind ik, in Formula 2 en Formula Equote:
als het echt mis zou gaan heb ik de laptop snel genoeg op de site van viaplay gegooidquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is dat er geen native f1 tv app is, anders had ik dat wel genomen.
Maar zij zeggen nooit ULTRAquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maar dat is toch het enige acceptabele commentaar?
Mijn hart wat doe je.quote:
Daar kijk ik liever naar dan naar Nyckquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
is een goede coureur vind ik, in Formula 2 en Formula E
gisteren zagen we ook al Jamie Chadwick overigens
Die zit bij Alpinequote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
is een goede coureur vind ik, in Formula 2 en Formula E
gisteren zagen we ook al Jamie Chadwick overigens
Geen zandzakken meer.quote:
ikke niet, Jamie lijkt beetje op Dua Lipa vind ikquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar kijk ik liever naar dan naar Nyck
nergens voor nodig, tis maar kwalificatie, je hoeft niet altijd pole te hebben om te winnenquote:
jawel hoor 21 duizendstequote:
Zal er wel eentje van Mercedes geweest zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef Fosive het volgende:
Bijna had een mokerdebiel met z'n vuurwerkje Max' P1 verpest
Nee want de Ferrari's hadden al een tijd genoteerd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef Newone82 het volgende:
Mooi teamspel van Checo.
Goed afgesproken door red bull
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef Newone82 het volgende:
Mooi teamspel van Checo.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Zal er wel eentje van Mercedes geweest zijn
Kun je bezig blijvenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:09 schreef Jane het volgende:
Waarom halen ze die idioten niet gelijk uit het publiek zodra ze die rook zien? Onbegrijpelijk.
Gewoon gooien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:09 schreef nils7 het volgende:
Hoe krijg je die Flare midden in de Tarzan?
Kutvolk, weg met die debielen die dat doenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:09 schreef Jane het volgende:
Waarom halen ze die idioten niet gelijk uit het publiek zodra ze die rook zien? Onbegrijpelijk.
Drie kratten bier.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:09 schreef nils7 het volgende:
Clone van bianconeri?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef Newone82 het volgende:
Mooi teamspel van Checo.
Das best een eind vanaf de kantquote:
Gooien?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:09 schreef nils7 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 3 september 2022 16:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus
1. Verstappen
2. Leclerc
3. Sainz
4. Hamilton
5. Perez
6. Russell
7. Norris
8. Schumacher
9. Tsunoda
10. Stroll
11. Gasly
12. Ocon
13. Alonso
14. Zhou
15. Albon
16. Bottas
17. Ricciardo
18. Magnussen
19. Vettel
20. Latifi
als iemand deze kan overnemen voor in een volgende OP voor de race morgen
Mercedessen moesten nogquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want de Ferrari's hadden al een tijd genoteerd.
Zo werkt dat niet. De OP wordt NIET aangepast.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus
1. Verstappen
2. Leclerc
3. Sainz
4. Hamilton
5. Perez
6. Russell
7. Norris
8. Schumacher
9. Tsunoda
10. Stroll
11. Gasly
12. Ocon
13. Alonso
14. Zhou
15. Albon
16. Bottas
17. Ricciardo
18. Magnussen
19. Vettel
20. Latifi
@Zipportal zet het er wel even in voor je.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus
1. Verstappen
2. Leclerc
3. Sainz
4. Hamilton
5. Perez
6. Russell
7. Norris
8. Schumacher
9. Tsunoda
10. Stroll
11. Gasly
12. Ocon
13. Alonso
14. Zhou
15. Albon
16. Bottas
17. Ricciardo
18. Magnussen
19. Vettel
20. Latifi
oh, dat dacht ik sorryquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. De OP wordt NIET aangepast.
Ja checo goed gedaan. Krijgt weer wat geld hiervoor.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:10 schreef KingRoland het volgende:
Was allemaal gepland
Red bullgoden
Kijk die vieze mercedes fanboys hier :’) oh waar is lewis dan lol
Ik welquote:
Giedoquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je nog steeds niet hoe hij heet
Guido.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je nog steeds niet hoe hij heet
of anders?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. De OP wordt NIET aangepast.
Die laatste was van een Ferrari fanquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef Marcoss het volgende:
Wat een tokkies weer op de tribune, had Max zomaar pole kunnen kosten
Dat is één ding, maar niet eens fatsoenlijk een vraag kunnen stellen in het Engels is wel heel schrijnend.quote:
Anders ga je de pit inquote:
Is bezig met Half 8 te verbeterenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef Nober het volgende:
Waarom Giedo? Doe eens een serieuze interviewer zoals Pauw.
wmb mogen die er hun hele leven niet meer inquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef Marcoss het volgende:
Wat een tokkies weer op de tribune, had Max zomaar pole kunnen kosten
Pauwquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef Nober het volgende:
Question.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is één ding, maar niet eens fatsoenlijk een vraag kunnen stellen in het Engels is wel heel schrijnend.
Erg jammer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef PS. het volgende:
Wel blij dat Hamilton niet in de top 3 staat, krijg je die tokkies weer die dat uit gaan joelen.
Ligt aan jouw verbinding dan, hier alles smoothquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:13 schreef Maanvis het volgende:
GVD KUT BUFFERING BIJ VIAPLAY, lijkt wel een diavoorstelling. Betaal je dan grof per maand voor
Te duur en te langdradig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef Nober het volgende:
Bedankt voor je melding. Doen we verder niks mee.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:13 schreef Maanvis het volgende:
GVD KUT BUFFERING BIJ VIAPLAY, lijkt wel een diavoorstelling. Betaal je dan grof per maand voor
Omdat Viaplayquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef Nober het volgende:
Nergens last van hierquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:13 schreef Maanvis het volgende:
Hoeft niet per se, je kan verbonden zijn met een andere server.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ligt aan jouw verbinding dan, hier alles smooth
Question, do you want a hard tire questionquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Wordt spannend morgen, ik vrees voor de bandjes.
kijk je ook via online ofquote:
Tot morgen vriend.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
Was een leuke kwalificatie, afgezien van die domme tokkies. Tot morgen bij de race
Neem gewoon F1 TV, joh.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:14 schreef vosss het volgende:
Goddomme wat een gebuffer. Ben nu pas bij max z'n boordradio.
Kuthoereviaplay kutresolutie geef me goftedomme 4K om op mijn 100 inch tv te kijken vuige homosexefiele faggots![]()
![]()
Rookpotje waard.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lewis tyft Max gewoon van de baan in bocht 1.
Kijk er naar uit
Die is nog langdradiger en ken geen Engels.quote:
Heb ik wel geluk dat ik altijd op de goede server zitquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, je kan verbonden zijn met een andere server.
Zeelucht.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik wel geluk dat ik altijd op de goede server zit
Kost dat en zenden die wel alles inclusief FP's in 4K uit?quote:
Je zal ook niet elke wedstrijd verhuizen lijkt me.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik wel geluk dat ik altijd op de goede server zit
Enige indicatie van de race pace?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Wordt spannend morgen, ik vrees voor de bandjes.
Ik ben pas bij FP2quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:14 schreef vosss het volgende:
Goddomme wat een gebuffer. Ben nu pas bij max z'n boordradio.
Kuthoereviaplay kutresolutie geef me goftedomme 4K om op mijn 100 inch tv te kijken vuige homosexefiele faggots![]()
![]()
Zorgen dat Bagger Harrie de zaak niet komt verneuken.quote:
Was gelijk aan die van Ferrari en Mercedes.quote:
Niet nodig. Ferrari bedenkt wel weer een strategie om buiten het podium te eindigenquote:
Nee, niks in 4K, maar dat doet Viaplay ook niet. Ze zenden verder alles uit, inclusief pre-season testing wat verder niemand heeft. En het kost maar 65 euro per jaar. Krijg je er ook nog een archief bij met alle races uit het verleden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Kost dat en zenden die wel alles inclusief FP's in 4K uit?
Kwali stilleggen. Volk allemaal van de tribune af en doorgaan.quote:
Kijk gewoon via hesgoal. Geen gebuffer en gratis ook nog.quote:
Boksen is geen sport.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:16 schreef Nober het volgende:
Sky Sports commentator kent Rico niet.
¤65 per jaar, helaas geen 4K. Alleen ziggo had 4kquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Kost dat en zenden die wel alles inclusief FP's in 4K uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |