P1 natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe gaat het boys ? Ik zit bij amateurvoetbal.
Is hij homo?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nyck de Vries is ook van de verkeerde kant.
Dat was al lang bekendquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
NSB'er?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:
Nergens last van gehadquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klapte er bij mij net ook even uit, maar werkt nu weer
Haten op dialectquote:
F1TV master race.quote:
op de laptop heb ik geen last, op tv via de app is het wel heel soms dat hij even een schijnbeweging doet tot ladenquote:
Ik kijk via de app op mijn tv. Geen storing geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de laptop heb ik geen last, op tv via de app is het wel heel soms dat hij even een schijnbeweging doet tot laden
Die heb ik maar aan gezet.quote:
Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wij hebben Button, zij hebben Coronol.
Wij kijken ook.quote:
het is ook wel blijven lopen, maar soms zie ik even een rondje alsof hij wil gaan ladenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk via de app op mijn tv. Geen storing geweest.
Ah, ok.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is ook wel blijven lopen, maar soms zie ik even een rondje alsof hij wil gaan laden
Mijn tv app besloot om precies tijdens het rondje van Verstappen even moeilijk te gaan doen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de laptop heb ik geen last, op tv via de app is het wel heel soms dat hij even een schijnbeweging doet tot laden
Dat hij ook. Sterker nog, hij had 3 runs kunnen doen als hij wildequote:Op zaterdag 3 september 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
Moet Max nu tenminste nog een keertje naar buiten
ach ja we overleven het welquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Niet gezien hier, maar ik kijk ook op mijn telefoon soms
wat een gemene appquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn tv app besloot om precies tijdens het rondje van Verstappen even moeilijk te gaan doen.
Kwam er achter dat het droog is?quote:
Het is dat er geen native f1 tv app is, anders had ik dat wel genomen.quote:
Maar dat is toch het enige acceptabele commentaar?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit wordt ULTRA spannend
Alleen hoor ik nu SKY commentaar
Pics van jouw oven.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef Nizno het volgende:
nou ff tempo ik wil mn eten in elkaar bouwen zodat het tijd genoeg heeft om in de oven te staan
is een goede coureur vind ik, in Formula 2 en Formula Equote:
als het echt mis zou gaan heb ik de laptop snel genoeg op de site van viaplay gegooidquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is dat er geen native f1 tv app is, anders had ik dat wel genomen.
Maar zij zeggen nooit ULTRAquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maar dat is toch het enige acceptabele commentaar?
Mijn hart wat doe je.quote:
Daar kijk ik liever naar dan naar Nyckquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
is een goede coureur vind ik, in Formula 2 en Formula E
gisteren zagen we ook al Jamie Chadwick overigens
Die zit bij Alpinequote:Op zaterdag 3 september 2022 16:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
is een goede coureur vind ik, in Formula 2 en Formula E
gisteren zagen we ook al Jamie Chadwick overigens
Geen zandzakken meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |