Gewoon de ME en dat vak leeg slaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwali stilleggen. Volk allemaal van de tribune af en doorgaan.
Beter dan dat er iets gebeurd vanwege zo'n fakkel.
Jammer dat je de OP niet hebt aangepast.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Circuit Zandvoort
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
>> Race ook te zien op NPO1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?
# Tyre compound choices 2022
Morgen de laatste keer dat we oranje rook gaan zien denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Rookdebiel in beeld, van het circuit aftrappen.
Waarom? Rico is er tochquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon de ME en dat vak leeg slaan.![]()
![]()
Te duur.quote:
Plus t.quote:
niks meer......geen pole iigquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Jammer dat Perez het verneukt. Geeft zo toch een vertekend beeld. Was wel benieuwd geweest wat Mercedes nog had kunnen doen.
S1 en S2 waren nauwelijks een verbetering.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Jammer dat Perez het verneukt. Geeft zo toch een vertekend beeld. Was wel benieuwd geweest wat Mercedes nog had kunnen doen.
Kan ik ergens in Nederland in 4K kijken? Het maakt me geen ruk uit wat het kost, maar die kut resolutie van 1080p kan echt niet meer. Hallo. We leven in 2022.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, niks in 4K, maar dat doet Viaplay ook niet. Ze zenden verder alles uit, inclusief pre-season testing wat verder niemand heeft. En het kost maar 65 euro per jaar. Krijg je er ook nog een archief bij met alle races uit het verleden.
LOLquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Geen pole in elk geval.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Nee... en 4k is niet de norm als het op TV gaat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik ergens in Nederland in 4K kijken? Het maakt me geen ruk uit wat het kost, maar die kut resolutie van 1080p kan echt niet meer. Hallo. We leven in 2022.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Op sky: "if Perez had not crashed we might have had 2 Mercedes at the front row"
Nee, het is nergens in 4K beschikbaar in Nederland.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik ergens in Nederland in 4K kijken? Het maakt me geen ruk uit wat het kost, maar die kut resolutie van 1080p kan echt niet meer. Hallo. We leven in 2022.
Voortaan gewoon alleen naakt toegang tot het circuit. Alleen een geldkokertje om je nek, want er moet natuurlijk wel geconsumeerd worden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon de ME en dat vak leeg slaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Op sky: "if Perez had not crashed we might have had 2 Mercedes at the front row"
En daar klaag ik over. Want dat zou het Goddomme wel moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee... en 4k is niet de norm als het op TV gaat.
Tsja, ze namen het risico door als laatste te gaan. Moet je ook niet klagen en denken in als dit, als dat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Kul.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Resolutie kan nog, maar de compressie is echt balen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef tja77 het volgende:
Haten op Ricogod![]()
Gewoon DE Marrokanenmepper.
Ook niet met iets met een VPN en buitenland abo?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het is nergens in 4K beschikbaar in Nederland.
Gewoon upscalen naar 4k en voss wijs maken dat het native 4k is..opgelostquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het is nergens in 4K beschikbaar in Nederland.
Hij praat al als een Marokkaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:21 schreef tja77 het volgende:
Haten op Ricogod![]()
Gewoon DE Marrokanenmepper.
Denk eigenlijk dat het ze een plek heeft opgeleverd ipv gekostquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, ze namen het risico door als laatste te gaan. Moet je ook niet klagen en denken in als dit, als dat.
Misschien via Sky, maar ik denk eigenlijk dat zij ook niet in 4K streamen. Dan moet je echt zo'n box van ze hebben enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
ok niet met iets met een VPN en buitenland abo?
Klopt, Perez was op weg naar plek 4.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het ze een plek heeft opgeleverd ipv gekost
Ja 1080p kan nog net. Ben blij dat ik niet naar 120 inch ben gegaan. En dat is absurd. Dat je maar tevreden bent met een maatje kleiner omdat men niet levert in een fatsoenlijke resolutie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Resolutie kan nog, maar de compressie is echt balen.
De bitrate bij F1 TV is wel beter dan bij Viaplay.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja 1080p kan nog net. Ben blij dat ik niet naar 120 inch ben gegaan. En dat is absurd. Dat je maar tevreden bent met een maatje kleiner omdat men niet levert in een fatsoenlijke resolutie.
Wanneer wordt jouw icon 4k?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
De bitrate bij F1 TV is wel beter dan bij Viaplay.
Netflix is 4K, maar de kwaliteit is bedroevend. Liever goede kwaliteit 1080p dan blokjesfest in 4Kquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja 1080p kan nog net. Ben blij dat ik niet naar 120 inch ben gegaan. En dat is absurd. Dat je maar tevreden bent met een maatje kleiner omdat men niet levert in een fatsoenlijke resolutie.
Lijkt me niet, maar ik had willen zien wat ze wel hadden kunnen doen. Hamilton op P3 had heel goed gekund.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
"Ja, heel normaal maatje tegenwoordig"quote:
M'n beamerscherm is ongeveer 120", dat is echt achterlijk grootquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, echt heWat voor huiskamer heb je dan? Heel de muur bedekt door de TV
Denk je? Zouden ze er dan mee stoppen? Voetbalfans leren ook niet heel veel van het verleden en ik schat deze mensen niet veel hoger in.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:18 schreef quo_ het volgende:
[..]
Morgen de laatste keer dat we oranje rook gaan zien denk ik.
Kans op een rode vlag door zo'n klapmongool schat ik op meer dan 75%.
Dus daarna is het uit met de pret.
Sterker nog, ik denk dat het dezelfde mensen zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Denk je? Zouden ze er dan mee stoppen? Voetbalfans leren ook niet heel veel van het verleden en ik schat deze mensen niet veel hoger in.
100 inch. Ander scherm ophangen en m'n ultra short throw iets schuiven en ik beam op 120.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Netflix is 4K, maar de kwaliteit is bedroevend. Liever goede kwaliteit 1080p dan blokjesfest in 4K
Edit:
wacht wat. 120 inch?
resolutie 720?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
M'n beamerscherm is ongeveer 120", dat is echt achterlijk groot
Nee daarvoor liep hij al te ver achter. Bovendien was Hamilton dan op P5 gestart, achter Perez.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar ik had willen zien wat ze wel hadden kunnen doen. Hamilton op P3 had heel goed gekund.
Ah zoquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
100 inch. Ander scherm ophangen en m'n ultra short throw iets schuiven en ik beam op 120.
Maargoed, met viaplay is dat echt geen optie met deze kutzooi.
En 100 inch is eigenlijk ook al best groot, al weet het wel snel moet ik zeggen.
Dan komen ze hier niet meer terug, bedoelt hij, lijkt me..quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Denk je? Zouden ze er dan mee stoppen? Voetbalfans leren ook niet heel veel van het verleden en ik schat deze mensen niet veel hoger in.
leclerc verneukt het zelf en MB had geen pole kunnen halen dus hoezo lucky ?quote:
Ik ook: beamer + 120" scherm tegen de muur.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Netflix is 4K, maar de kwaliteit is bedroevend. Liever goede kwaliteit 1080p dan blokjesfest in 4K
Edit:
wacht wat. 120 inch?
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Hapquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
leclerc verneukt het zelf en MB had geen pole kunnen halen dus hoezo lucky ?
zoals gewoonlijk......quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, Perez was op weg naar plek 4.
boeit niks of het nu mercedes of mclaren is, het is de realiteitquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Predator slaat automatisch aan bij elke post over Mercedes
120 inchquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Altijd leuk toch, de dorpsidioot in het topicquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Predator slaat automatisch aan bij elke post over Mercedes
Huh? Waarom zou Hamilton vanaf P5 starten als-ie op P3 had gekwalificeerd?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee daarvoor liep hij al te ver achter. Bovendien was Hamilton dan op P5 gestart, achter Perez.
Nee, maar an sich zou ik daar geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
120 inchWie koopt er in hemelsnaam een tv van 3 meter breed?
Woon je in een kroeg of zo?
Ditquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:38 schreef Jane het volgende:
Ongelooflijk hoe goed Verstappen met druk om kan gaan en kan pieken op het juiste moment. Elke keer ben ik er weer van onder de indruk.
P3 zat er sowieso niet in, hij was al langzamer dan Sainz. En dus ook Perez. Ergo, P5.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou Hamilton vanaf P5 starten als-ie op P3 had gekwalificeerd?
Waarom zouden ze niet terugkomen dan?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan komen ze hier niet meer terug, bedoelt hij, lijkt me..
Dont jinx itquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Wel jammer dat Max morgen uit gaat vallen...mja je kunt niet alles hebben.
Beamerquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar an sich zou ik daar geen moeite mee hebben
Ik zit wel 5 meter van m'n tv muur af hé, dus 65 inch is dan echt te klein voor mijn smaak.
En het is geen tv maar een UST beamer. Tv's in dat formaat zijn compleet onbetaalbaar voor normale stervelingen zoals ons.
Eens, een enorme kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:38 schreef Jane het volgende:
Ongelooflijk hoe goed Verstappen met druk om kan gaan en kan pieken op het juiste moment. Elke keer ben ik er weer van onder de indruk.
Is met een beetje degelijke beamer niet nodig hoor. Tuurlijk, hoe donkerder hoe beter, maar ik heb mijn mijn bejaarde beamer jaren F1 gekeken overdag.quote:
Wie zei dit volgens jou op Sky? Ik kijk namelijk ook via Sky en ik heb het niet gehoord.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL
Nope. Fatsoenlijk ALR scherm hangen. Overdag gaat meer dan prima. In het donker subliem.quote:
Spreek voor jezelf...quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
En het is geen tv maar een UST beamer. Tv's in dat formaat zijn compleet onbetaalbaar voor normale stervelingen zoals ons.
Dat is je conclusie op basis van één sector?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
P3 zat er sowieso niet in, hij was al langzamer dan Sainz. En dus ook Perez. Ergo, P5.
Het is gewoon een soort.. wereldwonder!quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:38 schreef Jane het volgende:
Nee, twee sectoren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is je conclusie op basis van één sector?
650. No joke.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
Wat kost een kaartje voor de race trouwens? weet iemand dat?
Ligt aan waar je wil zitten. De duinen is 50 euro denk ik en de paddock club 4K. Tribune Tarzan is 300.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
Wat kost een kaartje voor de race trouwens? weet iemand dat?
Tering....ik dacht misschien leuk voor volgend jaar maar....quote:
Ja maar Jamiequote:Op zaterdag 3 september 2022 16:47 schreef Sodemieters het volgende:
Ik dacht, laat ik eens de nabeschouwing bij F1TV kijken. Wat slecht. Vier irrelevante figuren die al een kwartier met elkaar staan te kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |