Zat vorig jaar tribune bocht 1. Was rond de 300-350.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tering....ik dacht misschien leuk voor volgend jaar maar....
Dat zijn jouw woorden, maar het is wel een hele belangrijke kwaliteit om te hebben als sporter en ook een kwaliteit die moeilijk aan te leren valt als je hem niet van nature hebt. Je hebt in bijna alle sporten wel voorbeelden van 'eeuwige beloftes' die het uiteindelijk nooit waar kunnen maken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort.. wereldwonder!
Ze hadden die fakkels in hun reet moeten douwen, brandend.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef Sodemieters het volgende:
Volgens de FIA zijn de fakkelgooiers van het circuit geflikkerd.
Ik hoef niet perse op een tribune...ik ga toch rondlopenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zat vorig jaar tribune bocht 1. Was rond de 300-350.
BEVEILIGINGBEASTS!quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef Sodemieters het volgende:
LET'S GO FIAquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef Sodemieters het volgende:
Hij is vrij drukbestendig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, maar het is wel een hele belangrijke kwaliteit om te hebben als sporter en ook een kwaliteit die moeilijk aan te leren valt als je hem niet van nature hebt. Je hebt in bijna alle sporten wel voorbeelden van 'eeuwige beloftes' die het uiteindelijk nooit waar kunnen maken.
Duinkaart is vrij betaalbaar. 50-100 euro of zoquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse op een tribune...ik ga toch rondlopen
Dat is wel te doen idd,,ik zal eens kijken voor volgend jaarquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Duinkaart is vrij betaalbaar. 50-100 euro of zo
Nee man, heb net gekocht voor volgend jaar, die was 175 euro psquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Duinkaart is vrij betaalbaar. 50-100 euro of zo
hmmmm ga ik dat doen....quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee man, heb net gekocht voor volgend jaar, die was 175 euro ps
Beamer niet TV.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
120 inchWie koopt er in hemelsnaam een tv van 3 meter breed?
Woon je in een kroeg of zo?
Voor ons 300 ... x5. Volledig waardquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zat vorig jaar tribune bocht 1. Was rond de 300-350.
Voor wat? Hele weekend? Eén dag?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee man, heb net gekocht voor volgend jaar, die was 175 euro ps
Is altijd zoquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:58 schreef Sodemieters het volgende:
Huh, wat? De nabeschouwing bij F1TV is al klaar? Er is bijna niemand aan het woord geweest.
Gewoon betalen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:58 schreef Sodemieters het volgende:
Huh, wat? De nabeschouwing bij F1TV is al klaar? Er is bijna niemand aan het woord geweest.
Waar zie je mij voor aan joh?quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Beamer niet TV.
En ik kan je vertellen dat iets als Game of Throne, Lord of the Rings, of Bloodborn en Elden ring een extra dimensie krijgen. Vooral met een 7.2 surround erbij
Hadden ze ook kunnen photoshoppenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:48 schreef TweedeKlum het volgende:
De KNRM Zandvoort wenst Max op unieke wijze succes tijdens de GP van Zandvoort.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |