Heb het wel op twitter gelezen maar goed ik kan ook dingen op de twitter gooien.quote:
Hongarije zat er nog tussen, we weten hoe dat ging. Mercedes went bowling. Spa zat ertussen, maar daar werd niet geracetquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo verwoorden inderdaad. En er zit ook nog wel wat tussen Silverstone en Zandvoort. Maar het begon inderdaad op Silverstone.
Zou raar zijn als het niet gebeurd. In een stad van 300.000 mensen loopt een promillage ongemanierde figuren rond, waarom zou dat bij een evenement met 300.000 bezoekers anders zijn?quote:
Wat begon op Silverstone?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo verwoorden inderdaad. En er zit ook nog wel wat tussen Silverstone en Zandvoort. Maar het begon inderdaad op Silverstone.
Hamilton die Verstappen uit de race rijdt. Gejuich van sommige Britse supporters daarop, overdreven feesten van Mercedes terwijl Verstappen nog in het ziekenhuis was.quote:
Hier zeg je iets heel belangrijks. Max moedigt het inderdaad niet aan. Integendeel. En hierin verschilt hij nmm nogal van Lewis, die regelmatig wat kolen op het vuur gooit in de Britse pers (nooit direct uiteraard, maar via insinuaties, zoals een goede Brit betaamt). En dat is de reden dat ik het nogal slecht kan hebben als er gezegd wordt dat 'wij' er internationaal slecht op staan vanwege een handjevol leipo's, laat staan dat het Verstappen wordt kwalijk genomen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:09 schreef Repentless het volgende:
Verstappen is er niet verantwoordelijk voor, moedigt het niet aan en kan er natuurlijk zelf niks aan doen. Maar deze trieste figuren waren er zonder zijn succes nooit geweest, dus wordt het ongewild toch aan hem gelinkt.
De poging van Mercedes om via allerlei vormen van onsportief gedrag alsnog het kampioenschap naar zich toe te trekken. Op de baan en in de pers. Waarschijnlijk om Max van z'n stuk te brengen, maar zoals eerder besproken, die valt mentaal niet van z'n stuk te krijgen. Alleen hebben de Mercedes-fans er wel een waas voor hun ogen van gekregen die niet zomaar weggaat.quote:
Was het voor het eerst in de geschiedenis van F1 dat een coureur door een touché met een andere coureur uit de race werd gereden?quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton die Verstappen uit de race rijdt. Gejuich van sommige Britse supporters daarop, overdreven feesten van Mercedes terwijl Verstappen nog in het ziekenhuis was.
Kan me voorstellen dat sommige supporters als reactie daarop reageren door Hamilton uit te jouwen op Zandvoort.
Niet dat dat goed te praten is, maar zonder dat was dat ook niet gebeurd.
Het was ook niet de eerste keer dat de dader schuld ontkent en vervolgens terecht uitgejouwd wordt daarvoor.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Was het voor het eerst in de geschiedenis van F1 dat een coureur door een touché met een andere coureur uit de race werd gereden?
Jij denkt dat het voor het eerst in de geschiedenis van F1 is dat een of meerdere teams zich van bepaalde praktijken bedienen om de strijd in hun voordeel te beslechten?quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:20 schreef Jane het volgende:
[..]
De poging van Mercedes om via allerlei vormen van onsportief gedrag alsnog het kampioenschap naar zich toe te trekken. Op de baan en in de pers. Waarschijnlijk om Max van z'n stuk te brengen, maar zoals eerder besproken, die valt mentaal niet van z'n stuk te krijgen. Alleen hebben de Mercedes-fans er wel een waas voor hun ogen van gekregen die niet zomaar weggaat.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Was het voor het eerst in de geschiedenis van F1 dat een coureur door een touché met een andere coureur uit de race werd gereden?
Wat voor punt denk je hier in vredesnaam mee te maken?quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij denkt dat het voor het eerst in de geschiedenis van F1 is dat een of meerdere teams zich van bepaalde praktijken bedienen om de strijd in hun voordeel te beslechten?
Dat uitjouwen is ook niet voor het eerst. Dat gebeurde al in de tijd van Schumacher en Senna.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Bedank Repentless maarquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah het gaat weer over Silverstone.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
en ik maar denken dat ze dit weekend op Zandvoort zouden rijden. Zal het wel mis hebben
quote:
Ik vind het altijd redelijk wonderlijk hoe Hamilton hier als een rode lap werkt.quote:
Jammer, dat Repentless dat doet? Helemaal eensquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd redelijk wonderlijk hoe Hamilton hier als een rode lap werkt.
Wees toch eens trots op Max zonder anderen erbij te halen
Uiteraard niet. Maar je moet dan niet vreemd staan te kijken als dat vervolgens een negatieve reactie teweegbrengt. En wat ik al zeg, Lewis en Toto maken zich er m.i. nogal eens schuldig aan het haatvuur bij de Mercedes-fans aan te wakkeren en dat neem ik ze wel kwalijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij denkt dat het voor het eerst in de geschiedenis van F1 is dat een of meerdere teams zich van bepaalde praktijken bedienen om de strijd in hun voordeel te beslechten?
Ik ben eigenlijk al verbaasd dat Max pole heeft gehaald. Ik verwachtte hier echt een Ferrari 1 & 2.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb overigens vrij hoge verwachtingen voor morgen.
Hopelijk valt het niet tegen.
No Toto! No! That is so not right!quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Staat gewoon aantoonbaar te liegen voor de camera
Dat kan nog steeds als de RB z'n banden opvreet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al verbaasd dat Max pole heeft gehaald. Ik verwachtte hier echt een Ferrari 1 & 2.
Ik begreep dat Ferrari dit wil gaan winnen op strategie, dus ik ben echt heel benieuwd voor morgen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds als de RB z'n banden opvreet.
De Max factor is belangrijk op een circuit als dit.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al verbaasd dat Max pole heeft gehaald. Ik verwachtte hier echt een Ferrari 1 & 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |