quote:Ik ben er niet zeker van dat we kunnen inhalen op de baan met dezelfde banden, maar met de strategie kan het. Dus we zullen proberen om hem onder druk te zetten met strategie.'
Ferrari: "We gaan voor plan E."quote:
Ja, en als de teams hebben uitgedokterd hoe ze dat ten vollen kunnen benutten, gaat het heel interessant worden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
De strategie is inderdaad belangrijk. Snelheid in de pitsstraat is 60 km/uur, daar ga je tijd verliezen.
Echter is Zandvoort een circuit met veel bandenslijtage.
Nee. Maar iedere eikel met een microfoon daar wil evengoed dat ik mijn "handjes laat zien" op de maat van een achterlijke Nederlandstalige gabberdreun. Gestoord wordt je er van.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Handjes?
Was jij degene die met z’n handjes aan anderen zat?
Ja, 't was echt een kleuterleider zeg, die kerel. Met z'n 'de autos komen zo!'quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee. Maar iedere eikel met een microfoon daar wil evengoed dat ik mijn "handjes laat zien" op de maat van een achterlijke Nederlandstalige gabberdreun. Gestoord wordt je er van.
Afleidingsmanouvre van Hamilton. Die was in Amsterdam woensdag.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kwali terug gezien.
Die rookpotten op de baan, dan ben je echt niet goed bij je hoofd![]()
De duiven langs circuit zijn vast de duiven uit Amsterdam, want die zijn nergens bang voor
Pole voor Max![]()
Ik had eerder verwacht dat Leclerc de pole zou pakken vanwege dat deze baan meer bij Ferrari past door de vele bochten.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Afleidingsmanouvre van Hamilton. Die was in Amsterdam woensdag.
Dus... er is eigenlijk niet gegooid?quote:They said words to me that I can’t say on this platform, they pushed me and tried to trow beer at me
Het twitteraccount bestaat al niet meer, i call BS.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus... er is eigenlijk niet gegooid?
Dat kan, het is slechts wat ik vind. Online interesseert me niet zoveel, ik heb het over gedrag van publiek bij de races. Hamilton werd vorig jaar op Zandvoort keihard uitgejouwd bij het interview na de kwalificatie. Ik meen dat het Giedo van der Garde was die het interview afnam en zelfs nog "come on guys!" of iets dergelijks zei op dat moment. Ik had nog nooit dergelijk boegeroep gehoord vanuit het publiek bij een GP.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik erger me ook aan die tokkies, maar dit laatste vind ik echt BS. De Britse (Lewis Hamilton-)fans zijn echt niet zoveel beter en online manifesteren die zich w.m.b. nog wel een graadje erger/vijandiger/toxischer. Al dit soort 'fans' kun je als sport missen als kiespijn, maar om te zeggen dat het een schaduw over iemands prestaties werpt gaat echt veel te ver.
Ik geloof dat jij je tijdlijn niet helemaal op orde hebt qua actie en reactie..quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat kan, het is slechts wat ik vind. Online interesseert me niet zoveel, ik heb het over gedrag van publiek bij de races. Hamilton werd vorig jaar op Zandvoort keihard uitgejouwd bij het interview na de kwalificatie. Ik meen dat het Giedo van der Garde was die het interview afnam en zelfs nog "come on guys!" of iets dergelijks zei op dat moment. Ik had nog nooit dergelijk boegeroep gehoord vanuit het publiek bij een GP.
Dit jaar is er met gelijke munt terugbetaald door de Engelsen op Silverstone. Net zo triest natuurlijk, dit is gewoon vijandigheid die mijns inziens totaal niet bij F1 past. Als ik daar dan ook nog die oranje fakkels die de coureurs het zicht ontnamen, het slopen van reclameborden en het direct juichen na een crash van Hamilton zonder dat je weet of hij in orde is in Oostenrijk bij optel, dan kan ik me gewoon voorstellen dat de internationale kijker dit nu niet op alle vlakken een verrijking vindt voor de sport. Vandaar dat ik het een 'kleine schaduw' noem. Verstappen is er niet verantwoordelijk voor, moedigt het niet aan en kan er natuurlijk zelf niks aan doen. Maar deze trieste figuren waren er zonder zijn succes nooit geweest, dus wordt het ongewild toch aan hem gelinkt.
Vertel. Ik hoop niet dat het deze tijdlijn is:quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij je tijdlijn niet helemaal op orde hebt qua actie en reactie..
Ik zou het niet zo verwoorden inderdaad. En er zit ook nog wel wat tussen Silverstone en Zandvoort. Maar het begon inderdaad op Silverstone.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vertel. Ik hoop niet dat het deze tijdlijn is:
- "Hamilton ramt Verstappen expres van de baan op GP Silverstone 2021! Moordaanslag!"
- "Hamilton juicht uitbundig met Britse vlag nadat hij wint! Schandalig!"
- NL publiek jouwt Hamilton uit tijdens interview Zandvoort 2021
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |