Het kan mij niks schelen, maar er zijn vast verontwaardigde Limburgers die nu gaan roepen dat Max geen Hollander is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. En die Hollandse nuchterheid helpt ook wel
Pffff, links laten liggen in de grindbakquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Het kan mij niks schelen, maar er zijn vast verontwaardigde Limburgers die nu gaan roepen dat Max geen Hollander is.
Denk het eigenlijk niet. In die docu heeft hij al wel wat over gezegd, dat lijkt me dan ook gewoon het echte verhaal...quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Max over 40 jaar gepensioneerd is en Jos er niet meer is zal er vast nog wel een keer een openhartig interview komen.
Jos heeft toch zelf ook weer wat nieuwe aanwas gekweekt?quote:
Ouwe baas dat het is!quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Jos heeft toch zelf ook weer wat nieuwe aanwas gekweekt?
Zo'n opmerking zegt ook weer niet alles, genoeg sporters die tijdens hun carrière zeiden dat ze nooit in een andere rol in de sport blijven en uiteindelijk hun hele leven in de sport actief bleven..quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk ik niet, met het feit dat Max al zegt dat hij zeker niet meer met zn 40e in de F1 rijdt denk ik niet dat hij zn kinderen dezelfde droom na zal jagen
Wellicht dat Kelly daar anders over denkt? Misschien heeft zij de broek aan, en gaat ze zolang door met werpen totdat ze een jongetje hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk ik niet, met het feit dat Max al zegt dat hij zeker niet meer met zn 40e in de F1 rijdt denk ik niet dat hij zn kinderen dezelfde droom na zal jagen
Nelson José Verstappen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wellicht dat Kelly daar anders over denkt? Misschien heeft zij de broek aan, en gaat ze zolang door met werpen totdat ze een jongetje hebben.
Piquet/Verstappen geeft op zeker een 10-voudig wereldkampioen F1.
Ongeveer zo...quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:21 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik vraag me af HOE hard Jos voor zijn zoon is geweest. Het zal voor altijd wel tussen hen tweeën blijven. "Wie zijn kind liefheeft, kastijdt het" moeten we maar denken.
Vrij hard in ieder geval. Hij behandelde een kind als een volwassene. Daar kwam het op neer ongeveer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:21 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik vraag me af HOE hard Jos voor zijn zoon is geweest. Het zal voor altijd wel tussen hen tweeën blijven. "Wie zijn kind liefheeft, kastijdt het" moeten we maar denken.
quote:
Het is geweldig dat we met Verstappen eindelijk een exceptionele coureur in een topteam hebben, die waarschijnlijk meerdere kampioenschappen op zijn naam gaat schrijven. Met J. Verstappen leek het er in het begin heel even op, maar dat was snel voorbij. Daarna was het eigenlijk ondenkbaar dat er ooit een Nederlander voorin het veld zou meerijden, laat staan wat er nu gebeurt.quote:
Op Spa heeft ie gewoon applaus gekregen toen ie op het scootertje voorbij kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, het zou de supporters juist sieren om hem met wat meer respect te behandelen, hij speelt op dit moment toch geen rol van betekenis in het kampioenschap en is dus geen bedreiging.
Ook Hamilton is best positief over het circuit van Zandvoort. Geef die knakker gewoon applaus, want hij is en blijft een groot coureur.
Zodra het Nederlands elftal eens kapt met falen, loopt het voetbalpubliek wel weg.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is geweldig dat we met Verstappen eindelijk een exceptionele coureur in een topteam hebben, die waarschijnlijk meerdere kampioenschappen op zijn naam gaat schrijven. Met J. Verstappen leek het er in het begin heel even op, maar dat was snel voorbij. Daarna was het eigenlijk ondenkbaar dat er ooit een Nederlander voorin het veld zou meerijden, laat staan wat er nu gebeurt.
Het heeft helaas wel een stortvloed aan mongooltjes opgeleverd die zich opeens 'fan' noemen en hun voetbalhooligan-/carnavalsgedrag meenemen naar de circuits. Tenenkrommend, ze zetten Nederland voor het internationale reguliere F1-publiek gewoon voor lul.
Oh ja die discussie blijft goed. Wie o wie?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:30 schreef pmponer het volgende:
Leclerc heeft dan ook de snelste auto
Dat moet je voor het meest realistische beeld dan ook nooit doen, daar gaat het immers niet om.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
We moeten ook realistisch zijn. Leclerc heeft hier de pole laten liggen als ik alle snelste sectortijden naast elkaar leg.
Deed Olav ook altijd de 3 snelste sectortijden optellen en dan doen alsof die tijd inde baan zit. Heb je niks aan iedere auto is anders en het zal dus verschillen wie waar snel is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
We moeten ook realistisch zijn. Leclerc heeft hier de pole laten liggen als ik alle snelste sectortijden naast elkaar leg.
klopt, want je moet het ook aan elkaar knopen, maar het geeft wel een idee dat Leclerc zonder foutje harder had gekund. Het rondje van Max bekeken was ook dat niet optimaalquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moet je voor het meest realistische beeld dan ook nooit doen, daar gaat het immers niet om.
Dat denk ik niet. NL elftal is eens per twee jaar (mits gekwalificeerd) hooguit een week of vier (als ze de finale halen, wat uiteraard geweldig is) echt interessant. Oefenwedstrijden boeit niemand wat, kwalificatiewedstrijden tot op zekere hoogte. F1 is elk jaar, met dit jaar 22 wedstrijden waarvan een behoorlijk aantal goed aan te reizen zijn. Verstappen doet elk raceweekend mee voor de winst en wordt dit jaar fluitend kampioen, dus voorlopig nog geen afname in enthousiasme.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra het Nederlands elftal eens kapt met falen, loopt het voetbalpubliek wel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |