Van Capelle naar topje Groningen kost nu eenmaal wat tijd???quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:59 schreef Maanvis het volgende:
Dit topique is al een uur open en nog is die kutstok niet verplaatst. SCHIET EENS OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:04 schreef Rob het volgende:
[..]
Van Capelle naar topje Groningen kost nu eenmaal wat tijd???Cool dat je onderweg bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Over 3 uur een verplaatsing?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
* Rob verplaats nix vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Cool dat je onderweg bent. Over 3 uur een verplaatsing?
gij luiaard. kom eens van je luie derriere af. geef die stok eens een slinger. Jij bent toch de ambassadeur van het FOK! stok spel????quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:23 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob verplaats nix vandaag.
ben niet eens in de buurt van Cappelle a/d IJ geweest
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gij luiaard. kom eens van je luie derriere af. geef die stok eens een slinger. Jij bent toch de ambassadeur van het FOK! stok spel????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen verre verplaatsing, maar het vergt wel enig acrobatische vermogen bij kind om het voor elkaar te krijgen.![]()
![]()
Netjes..quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:05 schreef Maanvis het volgende:
Opschieten Yinny! De toekomst van d FOK! stok ligt in jouw handen!
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:27 schreef Yinny het volgende:
Goed gedaan Yinny!!! Voordeel van deze verplaatsing is dat de meeste vandalisten liever het plaatsnaambord in de fik steken en in de plomp gooien, dan dat ze dit bij de FOK! stok doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen verre verplaatsing, maar het vergt wel enig acrobatische vermogen bij kind om het voor elkaar te krijgen.![]()
![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:27 schreef Yinny het volgende:
Pinpoint made. Had ik dat een paar uur eerder geweten ... heb tot half zeven daar in de buurt gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen verre verplaatsing, maar het vergt wel enig acrobatische vermogen bij kind om het voor elkaar te krijgen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
O, neeeee, ik heb nog wel gelijk gepost! We waren een attractie zo langs de weg...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pinpoint made. Had ik dat een paar uur eerder geweten ... heb tot half zeven daar in de buurt gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat uit de eerste of tweede handquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:13 schreef DJMO het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de stok onderweg is naar een nieuw bord.
Ik kreeg zojuist door dat het wellicht iets langer kan duren dan 24 uur, maar hij is dit keer niet gesaboteerd of gestolen. Het was zoals @Yinny aangaf een acrobatische tour om hem te pakken te krijgen. Dit weekend krijgt hij nog een nieuw plekje is me beloofd.quote:
Dat zal wel loslopen. De stok is gewoon veilig.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:44 schreef Maanvis het volgende:
Hopelijk is de stok niet samen met het bord in de fik gezet
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik zojuist via WhatsApp. Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DJMO op 03-09-2022 23:15:07 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ligt idd in een uithoek. Zelfs voor mijquote:
SPOILER: Ja echt!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet zeker weet kan ik je de pinpoint wel geven?quote:Op maandag 19 september 2022 10:32 schreef -gt- het volgende:
morgen...
als hij er dan nog ligt...
denk dat ik weet waar hij ligt
Hij lag er niet meerquote:Op maandag 19 september 2022 10:32 schreef -gt- het volgende:
morgen...
als hij er dan nog ligt...
denk dat ik weet waar hij ligt
quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef Rob het volgende:
geen stok aangetroffen.
Aardig wat km's en twee keer tol betalen voor jan ....l
quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef Rob het volgende:
geen stok aangetroffen.
Ah, neeee, dat is echt niet leukquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef Rob het volgende:
geen stok aangetroffen.
Met de huidige benzine en energie prijzen is het gewoonweg een smerige streek om de stok op te halen en dan niet even te melden dat je je hem hebt opgehaald, zodat een ander niet voor Jan lul hoeft te gaan.quote:
Mogelijk dat dat ding is weggehaald door gemeente ofzo?quote:
Slotjes genoeg hier. Zal morgen wel wat in elkaar flansen. Nu geen fut meer voor.quote:Op maandag 26 september 2022 19:22 schreef Rob het volgende:
@:djmo er kan een nieuwe in de strijd (met slotje)
Degene die voor Jan lul heeft gereden mag imo het nieuwe bord uitkiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet de nieuwe stok niet komen te liggen daar waar de vorige lag voordat die verdween?
of door @Nattekatquote:Op maandag 26 september 2022 09:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mogelijk dat dat ding is weggehaald door gemeente ofzo?
kijk nog eens in je broekquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef Rob het volgende:
geen stok aangetroffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:33 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]Tja. Van luie ambtenaren die alleen maar thuiswerken kun je weinig anders verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
stokatiequote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kun je nu de stok vergeten?
Nouja, geeft niet, ben benieuwd naar de nieuwe lokatie.
SPOILER: Beter laat dan nooitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na exact 10 jaar weer bij hetzelfde gehucht.
shit happensquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kun je nu de stok vergeten?
Nouja, geeft niet, ben benieuwd naar de nieuwe lokatie.
ook voor mij!quote:
quote:
Afstand is betrekkelijk met een auto.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Afstand is betrekkelijk met een auto de trein
Uit de buurt is Milaan of Barcelona.
Alles binnen de buurt van Nederlandse grenzen treinstations is "in de buurt".
Je moet er alleen tijd voor willen maken.
oke dus de stok mag nar milaan of barcelonaquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Afstand is betrekkelijk met een auto.
Alles binnen de Nederlandse grenzen is "in de buurt".
Nee want dat is "uit de buurt"quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus de stok mag nar milaan of barcelona
nouja de originele stok eigenaar is allang niet meer op FOK! hij vindt het vast niet erg als je de stok op vakantie neemtquote:
21-04-2014 Nauerna Noord-Holland borisz 52.43928, 4.75119 159quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:12 schreef borisz het volgende:
Hee Nauerna. Daar heb ik de stok ook eens naar toe gebracht
Maar nu ophalen gaat niet lukken.![]()
Er zitten ook Fok!kers in Duitsland, Alaska, Noorwegen - kortom... Wereldwijdquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:33 schreef Maanvis het volgende:
Sowieso ook stom dat ie niet naar Belgie mag, denk dat 5% van de FOK!kers uit belgie komt
Correct en tevens juist.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
En geld voor vrij willen maken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Zie dm.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is weer een stok met slot? Iemand die mij de code kan sturen?
Wie dat allemaal waren, geen zin om terug te zoeken. Daarbij heb ik initieel alleen dago en Rob de code gegeven, om te voorkomen dat mensen weer zonder het te melden de stok ophalen en dan vervolgens twee weken in de kofferbak laten liggen, waardoor anderen mensen voor Jan lul rijden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
sowieso even de code sturen naar het vaste groepje mensen zoals in de OP staat. of stond zie ik nu, ook weer democratisch besloten...
Pijn? Nee niet echt. Wel frustratie en irritatie. En je kunt de code gewoon krijgen hoor, maar wees dan wel zo sportief om het te melden als je hem gaat halen / opgehaald hebt, in plaats van het spel te frustreren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
dat zeg ik, zonder overleg en zelfs een wijzend vingertje. Nou nou, de pijn zit diep merk ik al
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pijn? Nee niet echt. Wel frustratie en irritatie. En je kunt de code gewoon krijgen hoor, maar wees dan wel zo sportief om het te melden als je hem gaat halen / opgehaald hebt, in plaats van het spel te frustreren.
Zo houd je het groepje wel erg klein natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie dat allemaal waren, geen zin om terug te zoeken. Daarbij heb ik initieel alleen dago en Rob de code gegeven, om te voorkomen dat mensen weer zonder het te melden de stok ophalen en dan vervolgens twee weken in de kofferbak laten liggen, waardoor anderen mensen voor Jan lul rijden.
Spelers die hem ophalen krijgen de code toch ook? Die kunnen dan gaandeweg weer toegevoegd worden aan dat lijstje lijkt me.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo houd je het groepje wel erg klein natuurlijk
quote:
quote:
Ditquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed om te zien dat het gezeik en gezeur er nog steeds is. Voelt gelijk als een warm bad...
Man, man, man
Ik niet in ieder geval. Waar ik hem wel heen breng weet ik nog nietquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Waar ik hem wel heen breng weet ik nog niet
Rijdt daar een trein dan?quote:
Ja een interliner vanaf alkmaar. Maar die kost me geld, de trein niet.quote:
Nou dan via Flevoland?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja een interliner vanaf alkmaar. Maar die kost me geld, de trein niet.
Ik heb 2,5 week geleden een nieuwe weggelegd, die ruim tien dagen geleden door @Rob is verplaatst. Dus ja, aangezien er niemand serieuze interesse toonde mocht ik hem ophalen ja. Wat ik dus ook gedaan hebquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan via Flevoland?
Mag je dat ding al halen dan?
SPOILER: Hier is ie danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Misschien kunnen we @Danny verleiden om hem een slinger te gevenquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
@:swollywood
@:Richfield
@:Broertie
Zitten vast niet meer op FOK!
Jep. Enkel trein en wandelen. Heeft z'n voor en nadelen: op de heenweg had ik ruim een half uur vertraging bij de NS, op de terugweg meer dan een uur. Dubbele GTBV claim ingediend dus.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ahhh. Dit is een stuk beter te doen...
Even proberen te pinpointen. Petje af trouwens als je dit hebt gedaan met alleen trein en OV en de benenwagen. Da's een beste rit geweest!
Edit: Yes, lokatie gevonden....
Ellende...quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jep. Enkel trein en wandelen. Heeft z'n voor en nadelen: op de heenweg had ik ruim een half uur vertraging bij de NS, op de terugweg meer dan een uur. Dubbele GTBV claim ingediend dus.
Nee hoorquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien kunnen we @:danny verleiden om hem een slinger te geven
Ik denk dat hij zijn kans verkeken heeft...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:29 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
Dit is @:danny 's kans op verdubbeling van zijn !Stok verplaatsingen.
IS er iemand onder weg danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn kans verkeken heeft...
quote:
Ik acht die kans zeer aanwezig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ahhh. Dit is een stuk beter te doen...
Even proberen te pinpointen. Petje af trouwens als je dit hebt gedaan met alleen trein en OV en de benenwagen. Da's een beste rit geweest!
Edit: Yes, pinpoint gevonden....
Hij maakt nog steeds kans want heb nog niet op pad kunnen gaan; nog geen tijd gehad. De stok ligt er nu dus nog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn kans verkeken heeft...
Yes, klopt. Ik zal eens kijken dit weekend.quote:
Ik droomde vannacht dat ik de stok had opgehaald en dat jij voor Jan joker naar Zwolle was gereden. Gelukkig was het maar een droomquote:Op zaterdag 12 november 2022 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes, klopt. Ik zal eens kijken dit weekend.
Maar als anderen zin hebben een toffe verplaatsing te doen, aarzel niet.
SPOILER: SPAM!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 13 november 2022 19:26 schreef DJMO het volgende:
Waarom? Zo goed loopt deze ellende nietSPOILER: SPAM!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest toch een legitieme reden hebben om het topic te spammenquote:Op zondag 13 november 2022 19:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waarom? Zo goed loopt deze ellende niet
En jezelf te promotenquote:Op zondag 13 november 2022 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest toch een legitieme reden hebben om het topic te spammen
quote:Op zondag 13 november 2022 19:26 schreef DJMO het volgende:
SPOILER: SPAM!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je nomineert zelf deze reeks ook niet als leukste![]()
Deze reeks WAS leuk…..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was weer gezellig hier.
Gr grIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Woohoo!quote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Stok in goede orde aangetroffen.
Hij mag mee naar Huis.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Stok in goede orde aangetroffen.
Hij mag mee naar Huis.
De stok is geplaatst.quote:
Nu verwacht ik ook dat @Speedfight dat ding gaat halenquote:Op maandag 21 november 2022 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok is geplaatst.
Vlakbij Amersfoort, at your request.
Foto's komen vanavond, mobile is dat nogal lastig.
quote:Op maandag 21 november 2022 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok is geplaatst.
Vlakbij Amersfoort, at your request.
Omg omg omgquote:Op maandag 21 november 2022 14:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nu verwacht ik ook dat @:speedfight dat ding gaat halen
Yes yesquote:
En en en? Waar ligt ie dan?quote:Op maandag 21 november 2022 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, komt eraan.quote:
https://postimages.org/quote:Op maandag 21 november 2022 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, komt eraan.
Nog even uitzoeken hoe ik die foto's kan uploaden, het is alweer een tijdje geleden.
Ach FlitsMeister weet veelquote:Op maandag 21 november 2022 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor diegene die er op pad gaat: ze weten daar wel wat drempels zijn zeg. En ook het concept flitspalen is hun niet vreemd.
Heb je met wandelen geen last vanquote:Op maandag 21 november 2022 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor diegene die er op pad gaat: ze weten daar wel wat drempels zijn zeg. En ook het concept flitspalen is hun niet vreemd.
Ik kan donderdag op z'n vroegst m halen, dus als jij eerder kan ook primaquote:Op maandag 21 november 2022 20:58 schreef Starflyer het volgende:
Pinpoint gemaakt, dus als @:Speedfight hem niet gaat halen, kan ik dat eventueel wel doen
Ik ben niet geweest. Te druk met werk gisteren. Dus ga je gang.quote:Op maandag 21 november 2022 21:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik kan donderdag op z'n vroegst m halen, dus als jij eerder kan ook prima
De aanhouder wintquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:46 schreef Speedfight het volgende:
Jezus jongens, ik heb 40 bordjes met nijkerk gezien maar ik heb de stok!! Wordt vervolgd.
Breng m in regio Gouda dan nemen wij m volgende week mee in de roadtrip naar t hoge noordenquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:46 schreef Speedfight het volgende:
Jezus jongens, ik heb 40 bordjes met nijkerk gezien maar ik heb de stok!! Wordt vervolgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is the rhythm divine
Lost in the music, your heart will be mine
All I need is to look in your eyes
Viva la musica, say you'll be mine
Misschien valt 'ie onderweg mee te pakken, op weg naar het noorden?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Breng m in regio Gouda dan nemen wij m volgende week mee in de roadtrip naar t hoge noorden
Je hebt dmquote:Op maandag 28 november 2022 12:16 schreef Starflyer het volgende:
Pinpoint made. Bij mij om de hoek, dus als iemand me even de code stuurt kan ik hem zo ophalen.
Ja, dat maakt t wel spannenderquote:Op maandag 28 november 2022 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Fantastisch, er zit aardig tempo in.
Helaasch is de stok al gehaaldquote:Op maandag 28 november 2022 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien valt 'ie onderweg mee te pakken, op weg naar het noorden?
pfoei, willen wel, maar kunnen? Ik ben serieus bang dat ik iets verkeerd doe als ik het zou proberenquote:Op maandag 28 november 2022 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Is er iemand die de wiki bij zou willen werken?
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
Watte? Wil je de code niet gewoon?quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
betonschaar ligt inmiddels in de auto!
quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:17 schreef Starflyer het volgende:
De stok heeft een nieuwe plekIk kon deze pinpointen zonder te zoeken. Begin oktober nog op de begraafplaats geweest daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mag ook, hit mequote:Op dinsdag 29 november 2022 16:52 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Watte? Wil je de code niet gewoon?
Dat was ook de reden dat ik 'm daar niet wilde heenbrengen; ik was zomaar aan de wandel om oorlogsgraven te bezoeken, toen ik dat plaatsnaambord tegenkwam.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stok heeft een paar jaar geleden daar al eens gelegen, de plaats dan
Pinpoint van Nijkerk staat in je WA. En de rest voor zover ik het me kan herinneren ookquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wiki geüpdate. Moet nog wel even locaties toevoegen. Linkjes naar street view/pinpoint zijn wenselijk. Helemaal voor Nijkerk, want die foto's zijn verdwenen.
Oh wat stom! Ik heb nog de pinpoint van nijkerk toevallig :quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wiki geüpdate. Moet nog wel even locaties toevoegen. Linkjes naar street view/pinpoint zijn wenselijk. Helemaal voor Nijkerk, want die foto's zijn verdwenen.
Dat was de eerste die ik 'm doorgaf (heb daar in de buurt het Westerborkpad gelopen). De rest heeft ie ook al via WhatsApp gekregen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:54 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oh wat stom! Ik heb nog de pinpoint van nijkerk toevallig :
Geplaatste speld
https://maps.app.goo.gl/bovep8SFSDB4TSY56
Toppertjequote:Op dinsdag 29 november 2022 20:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was de eerste die ik 'm doorgaf (heb daar in de buurt het Westerborkpad gelopen). De rest heeft ie ook al via WhatsApp gekregen.
Inmiddels alle 13 missende locaties doorgegeven. Nu is m'n brein moe en aan rust toe.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:54 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oh wat stom! Ik heb nog de pinpoint van nijkerk toevallig :
Geplaatste speld
https://maps.app.goo.gl/bovep8SFSDB4TSY56
Bedankt. Wiki is weer bij de tijd.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Inmiddels alle 13 missende locaties doorgegeven. Nu is m'n brein moe en aan rust toe.
Kan jij misschien een mini handleiding maken hoe de Wiki bij te werken?quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Wiki is weer bij de tijd.
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stokquote:Op woensdag 30 november 2022 08:44 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Kan jij misschien een mini handleiding maken hoe de Wiki bij te werken?
Dat deze kennis niet verloren gaat
1 | [https://forum.fok.nl/topic/2655408 293] |
1 | [https://forum.fok.nl/topic/2655408] |
quote:Op woensdag 30 november 2022 09:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Misschien handig om dit in een spoiler in de OP te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
WOEHOEquote:Op woensdag 30 november 2022 14:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
stok in de knip. Morgen weer op pad en dan leg ik dat ding weer ergens neer
Pinpoint made.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
Gedoe, modder, bord weg. Dus de stok ligt niet bij het bord op de foto maar aan de andere kant. Hier kan je ook parkeren zonder tigmiljardmiljoen dood te worden gereden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal niet erg als het wat langer duurt. Die 24 uur is bij mij ook erg beperkend. Overdag moet er natuurlijk gewoon gewerkt worden. 's Avonds ophalen en direct ook weer een nieuwe plek geven is te lastig (ook omdat het vroeg donker is en foto's maken niet goed lukt).quote:Op donderdag 1 december 2022 21:18 schreef superkimmi het volgende:
De roadtripdames strike again![]()
Vergeven jullie het ons dat we nét over de 24 uur gaan? De Stok heeft het een beetje koud en wil even opwarmen zodat die zaterdag meekan met de kerstpakkettenroadtrip
En de stok zat trouwens niet op slot![]()
Ach gemeentes zijn wispelturig. Eerst alle borden van voormalige dorpjes/kernen weghalen en bij een nieuw bestuur worden deze weer geplaatst. en visa versa.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:04 schreef superkimmi het volgende:
Er staan trouwens ook gehuchten op fokstok.nl die geen plaatsnaambord hebben. Dus die kunnen dan nooit vervuld worden?
#netgecheckt
Ah check! Dan zal dat t wel zijn. En wel jammer, we wilden de Stok in Takkebos brengen. Leek ons wel gepastquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:30 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach gemeentes zijn wispelturig. Eerst alle borden van voormalige dorpjes/kernen weghalen en bij een nieuw bestuur worden deze weer geplaatst. en visa versa.
Dus wat nu wel of niet is kan zomaar over een jaar of twee weer anders zijn.
Ik verwacht alleen dat Amsterdam Amsterdam zal blijven.
De meeste namen op de lijst hebben wel een bord, of dat nu een witte of blauwe is. Heel soms alleen een straatnaambord. Takkebos is wat vreemd, aangezien de voormalige gemeente Winsum alle gehuchtjes (zoals Ranum, Obergum, Valcum etc) van bordjes heeft voorzien. Takkebos blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:49 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ah check! Dan zal dat t wel zijn. En wel jammer, we wilden de Stok in Takkebos brengen. Leek ons wel gepast
Die hadden waarschijnlijk toen de database gemaakt is wel een bord.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:04 schreef superkimmi het volgende:
Er staan trouwens ook gehuchten op fokstok.nl die geen plaatsnaambord hebben. Dus die kunnen dan nooit vervuld worden?
#netgecheckt
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:44 schreef DJMO het volgende:
Pinpoint made. 4:36 uur enkele reis met het OV. Ik sla even over
Als je hem weglegt, doe het dan op een plek die iets makkelijker per trein is te bereiken?quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oeh! Boerakker, dat is om de hoek!
Je hebt dm.quote:Op zondag 4 december 2022 13:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is de code van maart 2021 nog steeds de juiste code? Kan iemand hem anders even doorgeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
LOL. Pinpoint made iigquote:Op zondag 4 december 2022 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
We kunnen aannemen dat DJMO de stok maandag ophaalt?
Anders werd de vraag om een treinstation dichtbij niet gesteld.
Nouja het zou zuur zijn als je net in het noorden bent aangekomen en iemand heeft de stok inmiddels gepakt. Het is niet naast de deur.quote:
Ich, dat is me al eens in Harlingen gebeurd. En dat die kans aanwezig is dat weet ik.quote:Op zondag 4 december 2022 15:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja het zou zuur zijn als je net in het noorden bent aangekomen en iemand heeft de stok inmiddels gepakt. Het is niet naast de deur.
Dat wordt ergens NH?quote:
Kan 'm ook naar Maastricht brengen hoor, geen enkel probleem. Als is de kans aannemelijk dat ie ergens in NH blijft jah.quote:Op maandag 5 december 2022 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt ergens NH?![]()
Weer zo'n eind weg.
Ja ik weet het, dan had ik de stok moeten halen.![]()
Maastricht?quote:Op maandag 5 december 2022 15:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan 'm ook naar Maastricht brengen hoor, geen enkel probleem. Als is de kans aannemelijk dat ie ergens in NH blijft jah.
Ja dag. Zeeland is een hel om te bereiken met de trein. Dat is nou net het enige gebied dat ik vermijd.quote:Op maandag 5 december 2022 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maastricht?
Breng 'm dan maar ergens in Zeeland.
Maar in de trein hoef je alleen maar te zitten? Het kost alleen (veel) tijd?quote:Op maandag 5 december 2022 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dag. Zeeland is een hel om te bereiken met de trein. Dat is nou net het enige gebied dat ik vermijd.
Ja en dan? Dan sta ik in Vlissingen en ben ik aa gewezen op een bus om een dorp ergens in Zeeland te bereiken. Kost ook nog eens handenvol met geld. Mij niet gezien. Zoals vandaag, max drie uur enkele reis plus een wandeling van max een uur is mij gek genoeg..quote:Op maandag 5 december 2022 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar in de trein hoef je alleen maar te zitten? Het kost alleen (veel) tijd?
'k Zie dat er een toeslag geldt voor een Intercity Direct van Schiphol naar Rotterdam.quote:Op maandag 5 december 2022 15:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan sta ik in Vlissingen en ben ik aa gewezen op een bus om een dorp ergens in Zeeland te bereiken. Kost ook nog eens handenvol met geld. Mij niet gezien. Zoals vandaag, max drie uur enkele reis plus een wandeling van max een uur is mij gek genoeg..
Dat was ik onder anderequote:Op maandag 5 december 2022 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
'k Zie dat er een toeslag geldt voor een Intercity Direct van Schiphol naar Rotterdam.
Nee, NH is prima.
Anders als ik eens naar Zeeland moet kan ik de stok wel eens een slinger die kant op geven... Ook in Zeeland zijn uiteraard wel stok verplaatsers.
quote:
9 letters, 2 woordenquote:
Spanneeeeendquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:05 schreef DJMO het volgende:
Stok ligt. Foto's volgen thuis, telefoon doet moeilijk met foto's uploaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:44 schreef DJMO het volgende:
Jeetje hoe ben jij daar nou weer gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is the rhythm divine
Lost in the music, your heart will be mine
All I need is to look in your eyes
Viva la musica, say you'll be mine
Ik woon in Castricum, en kom hier dagelijks met de trein langs. Half jaar geleden ofzo, dat bordje vanuit de trein gespot en toen al het voornemen gehad om hem daar een keer neer te gooien, omdat nog lang niet alle wijkborden in Zaandam geweest zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:57 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Jeetje hoe ben jij daar nou weer gekomen
Hij kon niet al te lastig zijn inderdaad. Je hoeft maar langs het spoor te zoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij moet ergens liggen en dit is best een leuke plek. Nog even pinpointen...
Edit: oh dat viel mee. Pinpoint gevonden.
Ach BG heeft meer erg lekkere broodjes. het jammere is dat ze slechts tot 5 uur open zijn. Zou er anders op zaterdagavond me ongegeneerd "vol douwen" met allerlei broodjes.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef DJMO het volgende:
Oh en voor de gene die hem gaat halen. Ga een broodje biefstuk Mokum eten bij Boer Geert !!!!
Dit broodje staat op de eerste plaats van de lekkerste snacks op de Ten Katenmarkt in Amsterdam van het Parool. De hoofvestiging zit in Zaandam en dat broodje is echt goddelijk lekker.
[ afbeelding ]
Misschien willen ze voor vast klanten wel een uitzondering maken...?quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:00 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach BG heeft meer erg lekkere broodjes. het jammere is dat ze slechts tot 5 uur open zijn. Zou er anders op zaterdagavond me ongegeneerd "vol douwen" met allerlei broodjes.
het is off topic I know..![]()
Nope. Twee weken geleden was ik er pas om kwart voor vijf, en ze kijken je nog net niet de zaak uit om die tijd. Vijf uur is vijf uur en dus vitrine leeg en zaak dicht.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien willen ze voor vast klanten wel een uitzondering maken...?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien willen ze voor vast klanten wel een uitzondering maken...?
En eerlijk gezegd.. Ze hebben gelijk ook.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Twee weken geleden was ik er pas om kwart voor vijf, en ze kijken je nog net niet de zaak uit om die tijd. Vijf uur is vijf uur en dus vitrine leeg en zaak dicht.
Zit schimmel opquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef DJMO het volgende:
Oh en voor de gene die hem gaat halen. Ga een broodje biefstuk Mokum eten bij Boer Geert !!!!
Dit broodje staat op de eerste plaats van de lekkerste snacks op de Ten Katenmarkt in Amsterdam van het Parool. De hoofvestiging zit in Zaandam en dat broodje is echt goddelijk lekker.
[ afbeelding ]
Huh?quote:
Godverquote:
Nooit? Ook niet van plan, ben geen fan van champignons.quote:Op zondag 11 december 2022 10:20 schreef Rob het volgende:
[..]
en wanneer ben jij er voor het laatst geweest???
(of het eerst)
Ze hebben ook andere heerlijke broodjes hoorquote:Op zondag 11 december 2022 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit? Ook niet van plan, ben geen fan van champignons.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:56 schreef Speedfight het volgende:
Helemaal vergeten
@:Paul zullen we zaterdag broodje Geert eten in Zaandam?
quote:
Dit weekend nieuwe kansquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:53 schreef Speedfight het volgende:
Ik denk niet dat ik m ga halen dit weekend
Ja, ik wil dit weekend m wel gaan halen denk ikquote:
En?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:09 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik wil dit weekend m wel gaan halen denk ik
Och kuttie vergeten. Ben lekker bezigquote:
Hij blijft in de buurt. Geen zin om morgen urenlang te reizen. Dat komt van de zomer wel weer.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had er vanavond wel langsgekund (niet dat ik eraan zou hebben gedacht zonder een kick in dit topic, maar goed).
Zondag heb ik een volgende kans.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij blijft in de buurt. Geen zin om morgen urenlang te reizen. Dat komt van de zomer wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met excuses voor de enorme bagger kwaliteit van de foto's. Als het echt niet te vinden is ga ik morgen bij daglicht wel terug om een betere foto te maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:53 schreef DJMO het volgende:
Maar er is niet eens een plaatsnaambord leesbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met excuses voor de enorme bagger kwaliteit van de foto's. Als het echt niet te vinden is ga ik morgen bij daglicht wel terug om een betere foto te maken.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Die is een kwart slag gedraaid. TT is inmiddels gewijzigd, dus de hint waar je moet zoeken is er iig wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maar er is niet eens een plaatsnaambord leesbaar?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:53 schreef DJMO het volgende:
Pinpoint gemaakt. Vijf seconden werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met excuses voor de enorme bagger kwaliteit van de foto's. Als het echt niet te vinden is ga ik morgen bij daglicht wel terug om een betere foto te maken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik wist niet dat de fokstok een escaperoom puzzelspel was.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die is een kwart slag gedraaid. TT is inmiddels gewijzigd, dus de hint waar je moet zoeken is er iig wel.
Ga jij m even halen en doe even voor hoe je een goede foto maaktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pinpoint gemaakt. Vijf seconden werk.
Was in dit geval serieus lastig. Regen, een bagger sloot en door door een vrachtwagen gedraaide borden (ik reed er in eerste instantie zelf aan voorbij omdat ik ze daardoor niet zag). Ik zei al: bij daglicht had ik betere foto's kunnen maken en had dat ook best willen doen als hij niet al gepint was.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de fokstok een escaperoom puzzelspel was.
Hoe moeilijk is een duidelijke foto maken nou
Is dit gesneer nou echt nodig?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ga jij m even halen en doe even voor hoe je een goede foto maakt
Ik ga wel even een kijkje nemen morgen.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel even een kijkje nemen morgen.
Dat zou ik wel leuk vindenquote:
Ik leg de stok altijd zover mogelijk van de weg af. En ja dat kan een nat pak opleveren...quote:Op zondag 8 januari 2023 15:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Koelere ik viel zowat voorover het water in. De bovenste paal zou goed genoeg geweest zijn