Je hebt dm.quote:Op zondag 4 december 2022 13:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is de code van maart 2021 nog steeds de juiste code? Kan iemand hem anders even doorgeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
LOL. Pinpoint made iigquote:Op zondag 4 december 2022 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
We kunnen aannemen dat DJMO de stok maandag ophaalt?
Anders werd de vraag om een treinstation dichtbij niet gesteld.
Nouja het zou zuur zijn als je net in het noorden bent aangekomen en iemand heeft de stok inmiddels gepakt. Het is niet naast de deur.quote:
Ich, dat is me al eens in Harlingen gebeurd. En dat die kans aanwezig is dat weet ik.quote:Op zondag 4 december 2022 15:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja het zou zuur zijn als je net in het noorden bent aangekomen en iemand heeft de stok inmiddels gepakt. Het is niet naast de deur.
Dat wordt ergens NH?quote:
Kan 'm ook naar Maastricht brengen hoor, geen enkel probleem. Als is de kans aannemelijk dat ie ergens in NH blijft jah.quote:Op maandag 5 december 2022 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt ergens NH?![]()
Weer zo'n eind weg.
Ja ik weet het, dan had ik de stok moeten halen.![]()
Maastricht?quote:Op maandag 5 december 2022 15:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan 'm ook naar Maastricht brengen hoor, geen enkel probleem. Als is de kans aannemelijk dat ie ergens in NH blijft jah.
Ja dag. Zeeland is een hel om te bereiken met de trein. Dat is nou net het enige gebied dat ik vermijd.quote:Op maandag 5 december 2022 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maastricht?
Breng 'm dan maar ergens in Zeeland.
Maar in de trein hoef je alleen maar te zitten? Het kost alleen (veel) tijd?quote:Op maandag 5 december 2022 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dag. Zeeland is een hel om te bereiken met de trein. Dat is nou net het enige gebied dat ik vermijd.
Ja en dan? Dan sta ik in Vlissingen en ben ik aa gewezen op een bus om een dorp ergens in Zeeland te bereiken. Kost ook nog eens handenvol met geld. Mij niet gezien. Zoals vandaag, max drie uur enkele reis plus een wandeling van max een uur is mij gek genoeg..quote:Op maandag 5 december 2022 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar in de trein hoef je alleen maar te zitten? Het kost alleen (veel) tijd?
'k Zie dat er een toeslag geldt voor een Intercity Direct van Schiphol naar Rotterdam.quote:Op maandag 5 december 2022 15:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan sta ik in Vlissingen en ben ik aa gewezen op een bus om een dorp ergens in Zeeland te bereiken. Kost ook nog eens handenvol met geld. Mij niet gezien. Zoals vandaag, max drie uur enkele reis plus een wandeling van max een uur is mij gek genoeg..
Dat was ik onder anderequote:Op maandag 5 december 2022 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
'k Zie dat er een toeslag geldt voor een Intercity Direct van Schiphol naar Rotterdam.
Nee, NH is prima.
Anders als ik eens naar Zeeland moet kan ik de stok wel eens een slinger die kant op geven... Ook in Zeeland zijn uiteraard wel stok verplaatsers.
quote:
9 letters, 2 woordenquote:
Spanneeeeendquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:05 schreef DJMO het volgende:
Stok ligt. Foto's volgen thuis, telefoon doet moeilijk met foto's uploaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:44 schreef DJMO het volgende:
Jeetje hoe ben jij daar nou weer gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Ik woon in Castricum, en kom hier dagelijks met de trein langs. Half jaar geleden ofzo, dat bordje vanuit de trein gespot en toen al het voornemen gehad om hem daar een keer neer te gooien, omdat nog lang niet alle wijkborden in Zaandam geweest zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:57 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Jeetje hoe ben jij daar nou weer gekomen
Hij kon niet al te lastig zijn inderdaad. Je hoeft maar langs het spoor te zoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij moet ergens liggen en dit is best een leuke plek. Nog even pinpointen...
Edit: oh dat viel mee. Pinpoint gevonden.
Ach BG heeft meer erg lekkere broodjes. het jammere is dat ze slechts tot 5 uur open zijn. Zou er anders op zaterdagavond me ongegeneerd "vol douwen" met allerlei broodjes.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef DJMO het volgende:
Oh en voor de gene die hem gaat halen. Ga een broodje biefstuk Mokum eten bij Boer Geert !!!!
Dit broodje staat op de eerste plaats van de lekkerste snacks op de Ten Katenmarkt in Amsterdam van het Parool. De hoofvestiging zit in Zaandam en dat broodje is echt goddelijk lekker.
[ afbeelding ]
Misschien willen ze voor vast klanten wel een uitzondering maken...?quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:00 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach BG heeft meer erg lekkere broodjes. het jammere is dat ze slechts tot 5 uur open zijn. Zou er anders op zaterdagavond me ongegeneerd "vol douwen" met allerlei broodjes.
het is off topic I know..![]()
Nope. Twee weken geleden was ik er pas om kwart voor vijf, en ze kijken je nog net niet de zaak uit om die tijd. Vijf uur is vijf uur en dus vitrine leeg en zaak dicht.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien willen ze voor vast klanten wel een uitzondering maken...?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien willen ze voor vast klanten wel een uitzondering maken...?
En eerlijk gezegd.. Ze hebben gelijk ook.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Twee weken geleden was ik er pas om kwart voor vijf, en ze kijken je nog net niet de zaak uit om die tijd. Vijf uur is vijf uur en dus vitrine leeg en zaak dicht.
Zit schimmel opquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef DJMO het volgende:
Oh en voor de gene die hem gaat halen. Ga een broodje biefstuk Mokum eten bij Boer Geert !!!!
Dit broodje staat op de eerste plaats van de lekkerste snacks op de Ten Katenmarkt in Amsterdam van het Parool. De hoofvestiging zit in Zaandam en dat broodje is echt goddelijk lekker.
[ afbeelding ]
Huh?quote:
Godverquote:
Nooit? Ook niet van plan, ben geen fan van champignons.quote:Op zondag 11 december 2022 10:20 schreef Rob het volgende:
[..]
en wanneer ben jij er voor het laatst geweest???
(of het eerst)
Ze hebben ook andere heerlijke broodjes hoorquote:Op zondag 11 december 2022 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit? Ook niet van plan, ben geen fan van champignons.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:56 schreef Speedfight het volgende:
Helemaal vergeten
@:Paul zullen we zaterdag broodje Geert eten in Zaandam?
quote:
Dit weekend nieuwe kansquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:53 schreef Speedfight het volgende:
Ik denk niet dat ik m ga halen dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |