quote:
Dit weekend nieuwe kansquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:53 schreef Speedfight het volgende:
Ik denk niet dat ik m ga halen dit weekend
Ja, ik wil dit weekend m wel gaan halen denk ikquote:
En?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:09 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik wil dit weekend m wel gaan halen denk ik
Och kuttie vergeten. Ben lekker bezigquote:
Hij blijft in de buurt. Geen zin om morgen urenlang te reizen. Dat komt van de zomer wel weer.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had er vanavond wel langsgekund (niet dat ik eraan zou hebben gedacht zonder een kick in dit topic, maar goed).
Zondag heb ik een volgende kans.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij blijft in de buurt. Geen zin om morgen urenlang te reizen. Dat komt van de zomer wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met excuses voor de enorme bagger kwaliteit van de foto's. Als het echt niet te vinden is ga ik morgen bij daglicht wel terug om een betere foto te maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:53 schreef DJMO het volgende:
Maar er is niet eens een plaatsnaambord leesbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met excuses voor de enorme bagger kwaliteit van de foto's. Als het echt niet te vinden is ga ik morgen bij daglicht wel terug om een betere foto te maken.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Die is een kwart slag gedraaid. TT is inmiddels gewijzigd, dus de hint waar je moet zoeken is er iig wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maar er is niet eens een plaatsnaambord leesbaar?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:53 schreef DJMO het volgende:
Pinpoint gemaakt. Vijf seconden werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met excuses voor de enorme bagger kwaliteit van de foto's. Als het echt niet te vinden is ga ik morgen bij daglicht wel terug om een betere foto te maken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik wist niet dat de fokstok een escaperoom puzzelspel was.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die is een kwart slag gedraaid. TT is inmiddels gewijzigd, dus de hint waar je moet zoeken is er iig wel.
Ga jij m even halen en doe even voor hoe je een goede foto maaktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pinpoint gemaakt. Vijf seconden werk.
Was in dit geval serieus lastig. Regen, een bagger sloot en door door een vrachtwagen gedraaide borden (ik reed er in eerste instantie zelf aan voorbij omdat ik ze daardoor niet zag). Ik zei al: bij daglicht had ik betere foto's kunnen maken en had dat ook best willen doen als hij niet al gepint was.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de fokstok een escaperoom puzzelspel was.
Hoe moeilijk is een duidelijke foto maken nou
Is dit gesneer nou echt nodig?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ga jij m even halen en doe even voor hoe je een goede foto maakt
Ik ga wel even een kijkje nemen morgen.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel even een kijkje nemen morgen.
Dat zou ik wel leuk vindenquote:
Ik leg de stok altijd zover mogelijk van de weg af. En ja dat kan een nat pak opleveren...quote:Op zondag 8 januari 2023 15:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Koelere ik viel zowat voorover het water in. De bovenste paal zou goed genoeg geweest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere foto's volgen vanavond.
(Indien nodig)
Je kan.. niet zover van vorige locatiequote:Op zondag 8 januari 2023 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik leg de stok altijd zover mogelijk van de weg af. En ja dat kan een nat pak opleveren...![]()
Wel klote als je vervolgens met zeiknatte en bemodderde kleren op de prachtige bekleding van je auto moet gaan zitten.
Ah, direct dus even een tip voor de aankomende stokhaler: schone kleren meenemen...
Edit: Oh wacht, Rob heeft de stok al gehaald...
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:48 schreef iamredleader het volgende:
Hm, ik zie dit topic ineens weer voorbij komen. Pinpoint was snel gemaakt, en maar 18 minuten rijden. Na het avondeten ga ik wel even op pad
Een kofferbak is koud hoor snachtsquote:Op zondag 8 januari 2023 19:25 schreef iamredleader het volgende:
Stokkie heeft voor vannacht een warm dakmorgen komt een nieuwe plek!
quote:Op zondag 8 januari 2023 15:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Koelere ik viel zowat voorover het water in. De bovenste paal zou goed genoeg geweest zijn
En, heeft de cavia de halve stok weggeknabbeld?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Stokkie ligt nu bovenop de caviakooi. En voor de rit naar huis had hij een heuse stoelverwarming onder z'n gat
Ja, helaas wel. Dus de stok is nu meer een takjequote:Op maandag 9 januari 2023 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
En, heeft de cavia de halve stok weggeknabbeld?
Ik had hetzelfde willen vragenquote:Op maandag 9 januari 2023 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En, heeft de cavia de halve stok weggeknabbeld?
Nog geen tien seconden werk en bij de eerste keer inzoomen naar Street View was het raak.quote:
Het was lekker weer voor een stadswandelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:50 schreef DJMO het volgende:
Die is makkelijk, maar ik laat hem mooi liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting
Echtgenoot is verleden tijd voor echt genieten
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die is makkelijk, maar ik laat hem mooi liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |