En jezelf te promotenquote:Op zondag 13 november 2022 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest toch een legitieme reden hebben om het topic te spammen
quote:Op zondag 13 november 2022 19:26 schreef DJMO het volgende:
SPOILER: SPAM!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je nomineert zelf deze reeks ook niet als leukste![]()
Deze reeks WAS leuk…..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was weer gezellig hier.
Gr grIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Woohoo!quote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Stok in goede orde aangetroffen.
Hij mag mee naar Huis.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Stok in goede orde aangetroffen.
Hij mag mee naar Huis.
De stok is geplaatst.quote:
Nu verwacht ik ook dat @Speedfight dat ding gaat halenquote:Op maandag 21 november 2022 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok is geplaatst.
Vlakbij Amersfoort, at your request.
Foto's komen vanavond, mobile is dat nogal lastig.
quote:Op maandag 21 november 2022 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok is geplaatst.
Vlakbij Amersfoort, at your request.
Omg omg omgquote:Op maandag 21 november 2022 14:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nu verwacht ik ook dat @:speedfight dat ding gaat halen
Yes yesquote:
En en en? Waar ligt ie dan?quote:Op maandag 21 november 2022 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, komt eraan.quote:
https://postimages.org/quote:Op maandag 21 november 2022 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, komt eraan.
Nog even uitzoeken hoe ik die foto's kan uploaden, het is alweer een tijdje geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like and subscribe for more posts.
Ach FlitsMeister weet veelquote:Op maandag 21 november 2022 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor diegene die er op pad gaat: ze weten daar wel wat drempels zijn zeg. En ook het concept flitspalen is hun niet vreemd.
Heb je met wandelen geen last vanquote:Op maandag 21 november 2022 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor diegene die er op pad gaat: ze weten daar wel wat drempels zijn zeg. En ook het concept flitspalen is hun niet vreemd.
Ik kan donderdag op z'n vroegst m halen, dus als jij eerder kan ook primaquote:Op maandag 21 november 2022 20:58 schreef Starflyer het volgende:
Pinpoint gemaakt, dus als @:Speedfight hem niet gaat halen, kan ik dat eventueel wel doen
Ik ben niet geweest. Te druk met werk gisteren. Dus ga je gang.quote:Op maandag 21 november 2022 21:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik kan donderdag op z'n vroegst m halen, dus als jij eerder kan ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |