Van Capelle naar topje Groningen kost nu eenmaal wat tijd???quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:59 schreef Maanvis het volgende:
Dit topique is al een uur open en nog is die kutstok niet verplaatst. SCHIET EENS OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:04 schreef Rob het volgende:
[..]
Van Capelle naar topje Groningen kost nu eenmaal wat tijd???Cool dat je onderweg bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Over 3 uur een verplaatsing?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
* Rob verplaats nix vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Cool dat je onderweg bent. Over 3 uur een verplaatsing?
gij luiaard. kom eens van je luie derriere af. geef die stok eens een slinger. Jij bent toch de ambassadeur van het FOK! stok spel????quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:23 schreef Rob het volgende:
[..]
* Rob verplaats nix vandaag.
ben niet eens in de buurt van Cappelle a/d IJ geweest
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gij luiaard. kom eens van je luie derriere af. geef die stok eens een slinger. Jij bent toch de ambassadeur van het FOK! stok spel????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen verre verplaatsing, maar het vergt wel enig acrobatische vermogen bij kind om het voor elkaar te krijgen.![]()
![]()
Netjes..quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:05 schreef Maanvis het volgende:
Opschieten Yinny! De toekomst van d FOK! stok ligt in jouw handen!
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:27 schreef Yinny het volgende:
Goed gedaan Yinny!!! Voordeel van deze verplaatsing is dat de meeste vandalisten liever het plaatsnaambord in de fik steken en in de plomp gooien, dan dat ze dit bij de FOK! stok doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen verre verplaatsing, maar het vergt wel enig acrobatische vermogen bij kind om het voor elkaar te krijgen.![]()
![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:27 schreef Yinny het volgende:
Pinpoint made. Had ik dat een paar uur eerder geweten ... heb tot half zeven daar in de buurt gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen verre verplaatsing, maar het vergt wel enig acrobatische vermogen bij kind om het voor elkaar te krijgen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
O, neeeee, ik heb nog wel gelijk gepost! We waren een attractie zo langs de weg...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pinpoint made. Had ik dat een paar uur eerder geweten ... heb tot half zeven daar in de buurt gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat uit de eerste of tweede handquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:13 schreef DJMO het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de stok onderweg is naar een nieuw bord.
Ik kreeg zojuist door dat het wellicht iets langer kan duren dan 24 uur, maar hij is dit keer niet gesaboteerd of gestolen. Het was zoals @Yinny aangaf een acrobatische tour om hem te pakken te krijgen. Dit weekend krijgt hij nog een nieuw plekje is me beloofd.quote:
Dat zal wel loslopen. De stok is gewoon veilig.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:44 schreef Maanvis het volgende:
Hopelijk is de stok niet samen met het bord in de fik gezet
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik zojuist via WhatsApp. Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DJMO op 03-09-2022 23:15:07 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ligt idd in een uithoek. Zelfs voor mijquote:
SPOILER: Ja echt!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet zeker weet kan ik je de pinpoint wel geven?quote:Op maandag 19 september 2022 10:32 schreef -gt- het volgende:
morgen...
als hij er dan nog ligt...
denk dat ik weet waar hij ligt
Hij lag er niet meerquote:Op maandag 19 september 2022 10:32 schreef -gt- het volgende:
morgen...
als hij er dan nog ligt...
denk dat ik weet waar hij ligt
quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef Rob het volgende:
geen stok aangetroffen.
Aardig wat km's en twee keer tol betalen voor jan ....l
quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef Rob het volgende:
geen stok aangetroffen.
Ah, neeee, dat is echt niet leukquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef Rob het volgende:
geen stok aangetroffen.
Met de huidige benzine en energie prijzen is het gewoonweg een smerige streek om de stok op te halen en dan niet even te melden dat je je hem hebt opgehaald, zodat een ander niet voor Jan lul hoeft te gaan.quote:
Mogelijk dat dat ding is weggehaald door gemeente ofzo?quote:
Slotjes genoeg hier. Zal morgen wel wat in elkaar flansen. Nu geen fut meer voor.quote:Op maandag 26 september 2022 19:22 schreef Rob het volgende:
@:djmo er kan een nieuwe in de strijd (met slotje)
Degene die voor Jan lul heeft gereden mag imo het nieuwe bord uitkiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet de nieuwe stok niet komen te liggen daar waar de vorige lag voordat die verdween?
of door @Nattekatquote:Op maandag 26 september 2022 09:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mogelijk dat dat ding is weggehaald door gemeente ofzo?
kijk nog eens in je broekquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef Rob het volgende:
geen stok aangetroffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |