De aanhouder wintquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:46 schreef Speedfight het volgende:
Jezus jongens, ik heb 40 bordjes met nijkerk gezien maar ik heb de stok!! Wordt vervolgd.
Breng m in regio Gouda dan nemen wij m volgende week mee in de roadtrip naar t hoge noordenquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:46 schreef Speedfight het volgende:
Jezus jongens, ik heb 40 bordjes met nijkerk gezien maar ik heb de stok!! Wordt vervolgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Misschien valt 'ie onderweg mee te pakken, op weg naar het noorden?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Breng m in regio Gouda dan nemen wij m volgende week mee in de roadtrip naar t hoge noorden
Je hebt dmquote:Op maandag 28 november 2022 12:16 schreef Starflyer het volgende:
Pinpoint made. Bij mij om de hoek, dus als iemand me even de code stuurt kan ik hem zo ophalen.
Ja, dat maakt t wel spannenderquote:Op maandag 28 november 2022 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Fantastisch, er zit aardig tempo in.
Helaasch is de stok al gehaaldquote:Op maandag 28 november 2022 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien valt 'ie onderweg mee te pakken, op weg naar het noorden?
pfoei, willen wel, maar kunnen? Ik ben serieus bang dat ik iets verkeerd doe als ik het zou proberenquote:Op maandag 28 november 2022 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Is er iemand die de wiki bij zou willen werken?
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
Watte? Wil je de code niet gewoon?quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
betonschaar ligt inmiddels in de auto!
quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:17 schreef Starflyer het volgende:
De stok heeft een nieuwe plekIk kon deze pinpointen zonder te zoeken. Begin oktober nog op de begraafplaats geweest daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Mag ook, hit mequote:Op dinsdag 29 november 2022 16:52 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Watte? Wil je de code niet gewoon?
Dat was ook de reden dat ik 'm daar niet wilde heenbrengen; ik was zomaar aan de wandel om oorlogsgraven te bezoeken, toen ik dat plaatsnaambord tegenkwam.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stok heeft een paar jaar geleden daar al eens gelegen, de plaats dan
Pinpoint van Nijkerk staat in je WA. En de rest voor zover ik het me kan herinneren ookquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wiki geüpdate. Moet nog wel even locaties toevoegen. Linkjes naar street view/pinpoint zijn wenselijk. Helemaal voor Nijkerk, want die foto's zijn verdwenen.
Oh wat stom! Ik heb nog de pinpoint van nijkerk toevallig :quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wiki geüpdate. Moet nog wel even locaties toevoegen. Linkjes naar street view/pinpoint zijn wenselijk. Helemaal voor Nijkerk, want die foto's zijn verdwenen.
Dat was de eerste die ik 'm doorgaf (heb daar in de buurt het Westerborkpad gelopen). De rest heeft ie ook al via WhatsApp gekregen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:54 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oh wat stom! Ik heb nog de pinpoint van nijkerk toevallig :
Geplaatste speld
https://maps.app.goo.gl/bovep8SFSDB4TSY56
Toppertjequote:Op dinsdag 29 november 2022 20:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was de eerste die ik 'm doorgaf (heb daar in de buurt het Westerborkpad gelopen). De rest heeft ie ook al via WhatsApp gekregen.
Inmiddels alle 13 missende locaties doorgegeven. Nu is m'n brein moe en aan rust toe.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:54 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oh wat stom! Ik heb nog de pinpoint van nijkerk toevallig :
Geplaatste speld
https://maps.app.goo.gl/bovep8SFSDB4TSY56
Bedankt. Wiki is weer bij de tijd.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Inmiddels alle 13 missende locaties doorgegeven. Nu is m'n brein moe en aan rust toe.
Kan jij misschien een mini handleiding maken hoe de Wiki bij te werken?quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Wiki is weer bij de tijd.
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stokquote:Op woensdag 30 november 2022 08:44 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Kan jij misschien een mini handleiding maken hoe de Wiki bij te werken?
Dat deze kennis niet verloren gaat
1 | [https://forum.fok.nl/topic/2655408 293] |
1 | [https://forum.fok.nl/topic/2655408] |
quote:Op woensdag 30 november 2022 09:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Misschien handig om dit in een spoiler in de OP te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
WOEHOEquote:Op woensdag 30 november 2022 14:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
stok in de knip. Morgen weer op pad en dan leg ik dat ding weer ergens neer
Pinpoint made.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
Gedoe, modder, bord weg. Dus de stok ligt niet bij het bord op de foto maar aan de andere kant. Hier kan je ook parkeren zonder tigmiljardmiljoen dood te worden gereden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal niet erg als het wat langer duurt. Die 24 uur is bij mij ook erg beperkend. Overdag moet er natuurlijk gewoon gewerkt worden. 's Avonds ophalen en direct ook weer een nieuwe plek geven is te lastig (ook omdat het vroeg donker is en foto's maken niet goed lukt).quote:Op donderdag 1 december 2022 21:18 schreef superkimmi het volgende:
De roadtripdames strike again![]()
Vergeven jullie het ons dat we nét over de 24 uur gaan? De Stok heeft het een beetje koud en wil even opwarmen zodat die zaterdag meekan met de kerstpakkettenroadtrip
En de stok zat trouwens niet op slot![]()
Ach gemeentes zijn wispelturig. Eerst alle borden van voormalige dorpjes/kernen weghalen en bij een nieuw bestuur worden deze weer geplaatst. en visa versa.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:04 schreef superkimmi het volgende:
Er staan trouwens ook gehuchten op fokstok.nl die geen plaatsnaambord hebben. Dus die kunnen dan nooit vervuld worden?
#netgecheckt
Ah check! Dan zal dat t wel zijn. En wel jammer, we wilden de Stok in Takkebos brengen. Leek ons wel gepastquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:30 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach gemeentes zijn wispelturig. Eerst alle borden van voormalige dorpjes/kernen weghalen en bij een nieuw bestuur worden deze weer geplaatst. en visa versa.
Dus wat nu wel of niet is kan zomaar over een jaar of twee weer anders zijn.
Ik verwacht alleen dat Amsterdam Amsterdam zal blijven.
De meeste namen op de lijst hebben wel een bord, of dat nu een witte of blauwe is. Heel soms alleen een straatnaambord. Takkebos is wat vreemd, aangezien de voormalige gemeente Winsum alle gehuchtjes (zoals Ranum, Obergum, Valcum etc) van bordjes heeft voorzien. Takkebos blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:49 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ah check! Dan zal dat t wel zijn. En wel jammer, we wilden de Stok in Takkebos brengen. Leek ons wel gepast
Die hadden waarschijnlijk toen de database gemaakt is wel een bord.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:04 schreef superkimmi het volgende:
Er staan trouwens ook gehuchten op fokstok.nl die geen plaatsnaambord hebben. Dus die kunnen dan nooit vervuld worden?
#netgecheckt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |