SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:33 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]Tja. Van luie ambtenaren die alleen maar thuiswerken kun je weinig anders verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
stokatiequote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kun je nu de stok vergeten?
Nouja, geeft niet, ben benieuwd naar de nieuwe lokatie.
SPOILER: Beter laat dan nooitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na exact 10 jaar weer bij hetzelfde gehucht.
shit happensquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kun je nu de stok vergeten?
Nouja, geeft niet, ben benieuwd naar de nieuwe lokatie.
ook voor mij!quote:
quote:
Afstand is betrekkelijk met een auto.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Afstand is betrekkelijk met een auto de trein
Uit de buurt is Milaan of Barcelona.
Alles binnen de buurt van Nederlandse grenzen treinstations is "in de buurt".
Je moet er alleen tijd voor willen maken.
oke dus de stok mag nar milaan of barcelonaquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Afstand is betrekkelijk met een auto.
Alles binnen de Nederlandse grenzen is "in de buurt".
Nee want dat is "uit de buurt"quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus de stok mag nar milaan of barcelona
nouja de originele stok eigenaar is allang niet meer op FOK! hij vindt het vast niet erg als je de stok op vakantie neemtquote:
21-04-2014 Nauerna Noord-Holland borisz 52.43928, 4.75119 159quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:12 schreef borisz het volgende:
Hee Nauerna. Daar heb ik de stok ook eens naar toe gebracht
Maar nu ophalen gaat niet lukken.![]()
Er zitten ook Fok!kers in Duitsland, Alaska, Noorwegen - kortom... Wereldwijdquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:33 schreef Maanvis het volgende:
Sowieso ook stom dat ie niet naar Belgie mag, denk dat 5% van de FOK!kers uit belgie komt
Correct en tevens juist.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
En geld voor vrij willen maken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Zie dm.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is weer een stok met slot? Iemand die mij de code kan sturen?
Wie dat allemaal waren, geen zin om terug te zoeken. Daarbij heb ik initieel alleen dago en Rob de code gegeven, om te voorkomen dat mensen weer zonder het te melden de stok ophalen en dan vervolgens twee weken in de kofferbak laten liggen, waardoor anderen mensen voor Jan lul rijden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
sowieso even de code sturen naar het vaste groepje mensen zoals in de OP staat. of stond zie ik nu, ook weer democratisch besloten...
Pijn? Nee niet echt. Wel frustratie en irritatie. En je kunt de code gewoon krijgen hoor, maar wees dan wel zo sportief om het te melden als je hem gaat halen / opgehaald hebt, in plaats van het spel te frustreren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
dat zeg ik, zonder overleg en zelfs een wijzend vingertje. Nou nou, de pijn zit diep merk ik al
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pijn? Nee niet echt. Wel frustratie en irritatie. En je kunt de code gewoon krijgen hoor, maar wees dan wel zo sportief om het te melden als je hem gaat halen / opgehaald hebt, in plaats van het spel te frustreren.
Zo houd je het groepje wel erg klein natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie dat allemaal waren, geen zin om terug te zoeken. Daarbij heb ik initieel alleen dago en Rob de code gegeven, om te voorkomen dat mensen weer zonder het te melden de stok ophalen en dan vervolgens twee weken in de kofferbak laten liggen, waardoor anderen mensen voor Jan lul rijden.
Spelers die hem ophalen krijgen de code toch ook? Die kunnen dan gaandeweg weer toegevoegd worden aan dat lijstje lijkt me.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo houd je het groepje wel erg klein natuurlijk
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed om te zien dat het gezeik en gezeur er nog steeds is. Voelt gelijk als een warm bad...
Man, man, man
Ik niet in ieder geval. Waar ik hem wel heen breng weet ik nog nietquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Waar ik hem wel heen breng weet ik nog niet
Rijdt daar een trein dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |