SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mooi kut, dan wordt de kans dus groter dat Ajax een keeper aantrekt die er wel iets van kanquote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hoezo? Kan er echt helemaal niks vanquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:33 schreef Heeinz het volgende:
Als dit waar is; wat een slappe zak ben je dan![]()
Navas kan wel een jaartje komen keepen dan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Verhuren zou wel de beste optie zijn, maar dan moet er nog wel iemand bij. Om nou met opa Pasveer en opa (en tevens chronisch geblesseerde Stekelenburg) het seizoen in te gaan kan al helemaal niet.![]()
Ik heb het volgens mij niet over zijn kwaliteiten maar okéquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoezo? Kan er echt helemaal niks van
Volgens mij is het wel een aardige keeper maar heeft hij gewoon een rampzalig debuut gehad. Dan is het niet gek dat je daarna gepasseerd wordt, maar als je zo weinig zelfkritiek hebt dat je dan meteen weg wil dan ben je echt een slappe zak en niet geschikt voor topvoetbal![]()
Rot op met Jay Gorter. Die wordt al een jaar opgehyped en ik zie maar niet wat er interessant aan is. Nog niets neergezet en nu al een grote bek.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Rot op met Jay Gorter. Die wordt al een jaar opgehyped en ik zie maar niet wat er interessant aan is. Nog niets neergezet en nu al een grote bek.![]()
![]()
Vertel eens waarom je het daar mee oneens bent.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Gorter heeft natuurlijk 0.0 krediet op dit moment.
Wat een kutkeeper. Lekker verkopen en een keeper halen die wel kan keepen.![]()
Wie stel jij voor? Ik het liefst een witte keeper, die zijn over het algemeen betrouwbaarder maar maken minder spectaculaire reddingen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:31 schreef Scorpie het volgende:
Gorter heeft natuurlijk 0.0 krediet op dit moment.
Wat een kutkeeper. Lekker verkopen en een keeper halen die wel kan keepen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Wie heeft Gorter gehyped? Ik heb het hier niemand zijn doen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vertel eens waarom je het daar mee oneens bent.![]()
Misschien die keeper van dynamo zagreb halen. 27 jaar en kan lekker keepen. Geen idee wat hij zou moeten kosten.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie heeft Gorter gehyped? Ik heb het hier niemand zijn doen.Hardleers.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
geen zaken doen met die boeven!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 00:24 schreef Ramboetan het volgende:
Misschien die keeper van dynamo zagreb halen. 27 jaar en kan lekker keepen. Geen idee wat hij zou moeten kosten.![]()
Ongeveer één knipoog.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 00:24 schreef Ramboetan het volgende:
Misschien die keeper van dynamo zagreb halen. 27 jaar en kan lekker keepen. Geen idee wat hij zou moeten kosten.Makkelijk eerste![]()
@JR-Style-93 kale en kokkiegodenquote:graag op anoniem![]()
kale en kokkie genotquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Heb je die tyfusracist ook weer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie stel jij voor? Ik het liefst een witte keeper, die zijn over het algemeen betrouwbaarder maar maken minder spectaculaire reddingen.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Jammer, maar voorspelbaar. Schreuder had em niet moeten wisselen na de JC schaal, dat maakt dat zo'n jongen echt een vertrouwensprobleem krijgt. Ik denk namelijk niet dat het een slechte keeper is, ik denk wel dat hij aan zijn vertrouwen moet werken. en hoe was dat nu makkelijker geweest dan tegen Fortuna en Groningen?quote:Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
het is topsport, geen bierelftal, was een uitgelezen kans voor hem om te laten zien dat hij er in hoort, die heeft hij niet gegrepen, dan moet je weer achter aansluitenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jammer, maar voorspelbaar. Schreuder had em niet moeten wisselen na de JC schaal, dat maakt dat zo'n jongen echt een vertrouwensprobleem krijgt. Ik denk namelijk niet dat het een slechte keeper is, ik denk wel dat hij aan zijn vertrouwen moet werken. en hoe was dat nu makkelijker geweest dan tegen Fortuna en Groningen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 16-08-2022 11:35:25 ]![]()
118 voor zuid 1. Op zich nog redelijk ja. Wel elk jaar een paar euro er op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:21 schreef Tjacka het volgende:
110 euro voor de CL wedstrijden
Dat is een prima prijs.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Zo kijk ik er ook naar. Als je het in zo'n oefenfinale niet laat zien dan is dat gewoon een teken aan de wand.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is topsport, geen bierelftal, was een uitgelezen kans voor hem om te laten zien dat hij er in hoort, die heeft hij niet gegrepen, dan moet je weer achteraan sluiten![]()
Dat noemen ze inflatiequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
118 voor zuid 1. Op zich nog redelijk ja. Wel elk jaar een paar euro er op.Groot fan van User Wotte![]()
Dan had Schreuder hem maar niet in een wedstrijd tegen PSV opstellen? Als ze bij Ajax niet snappen dat je een nieuwe keeper niet gelijk tegen PSV in moet zetten is dat ook gewoon eigen schuld. (Niet dat ik er in geloof dat Gorter het anders zou redden.)quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jammer, maar voorspelbaar. Schreuder had em niet moeten wisselen na de JC schaal, dat maakt dat zo'n jongen echt een vertrouwensprobleem krijgt. Ik denk namelijk niet dat het een slechte keeper is, ik denk wel dat hij aan zijn vertrouwen moet werken. en hoe was dat nu makkelijker geweest dan tegen Fortuna en Groningen?![]()
Nou nieuwe keeper hij zit er toch al even.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dan had Schreuder hem maar niet in een wedstrijd tegen PSV opstellen? Als ze bij Ajax niet snappen dat je een nieuwe keeper niet gelijk tegen PSV in moet zetten is dat ook gewoon eigen schuld. (Niet dat ik er in geloof dat Gorter het anders zou redden.)![]()
Als Gorter na 1.5 seizoen nog steeds als een nieuweling moet worden behandeld heeft hij nog niet veel voortgang geboekt.![]()
Gorter had misschien vorig seizoen al wat wedstrijden kunnen spelen toen Pasveer geblesseerd was en Ajax uitgeschakeld was in de CL.![]()
Die optie zal vast bekeken zijn denk je niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
Gorter had misschien vorig seizoen al wat wedstrijden kunnen spelen toen Pasveer geblesseerd was en Ajax uitgeschakeld was in de CL.![]()
Daar twijfel ik zeer aan bij Ten Hag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die optie zal vast bekeken zijn denk je niet?stupidity has become as common as common sense was before![]()
ik had even de memo gemist, maar, TH is nu de knullige nietsnut nu hij weg is?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Klopt. Leek bij Ajax ook nergens op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
ik had even de memo gemist, maar, TH is nu de knullige nietsnut nu hij weg is?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Is een extreme boerenlulquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klopt. Leek bij Ajax ook nergens op.![]()
Groter podium, dus zijn tekortkomingen worden nu ook uitvergroot zichtbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
ik had even de memo gemist, maar, TH is nu de knullige nietsnut nu hij weg is?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij heeft een hoop goed gedaan. Op sommige dingen lag er echt meer dan genoeg ruimte voor verbetering.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
ik had even de memo gemist, maar, TH is nu de knullige nietsnut nu hij weg is?stupidity has become as common as common sense was before![]()
![]()
.
Twee duels onderweg bij een ten dode opgeschreven club. Het is wat.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hij is niet heilig ofzo he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
.
Twee duels onderweg bij een ten dode opgeschreven club. Het is wat.
Er is ondanks de geweldige resultaten best wel wat (aanhoudende) kritiek geweest op een aantal zaken. Laat wisselen, eindeloos spelers verdedigen en laten staan ook als ze heel heel heel heel duidelijk niet goed speelden, tenenkrommende media optredens, etc..
Prima, lederen zijn mening en een ekstra deukje in zijn Ajax imago nadat ie deze zomer de prijs van Brobbey nog wat heeft opgedreven en Onana een belletje heeft gedaan.
Compleet de grond in boren en doen alsof ie een complete kluns is die er niets van snapt slaat nergens op uiteraard. Toptrainer. Ben benieuwd of ie die rotte boel daar aan de praat krijgt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dankzij de doorbraak van Taylor heeft Ajax nu pas weer een smaak op het middenveld die balans biedt ten opzichte van veel onzin vorig jaar. Of je het wil of niet: het gebrek aan een goed werkend middenveld, het belang van de passing van Blind die wegviel, de diepgang van Antony. Allemaal factoren die bijdroegen aan het wisselvallige spel richting het kampioenschap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:47 schreef manny het volgende:
[..]
Hij is niet heilig ofzo he.
Er is ondanks de geweldige resultaten best wel wat (aanhoudende) kritiek geweest op een aantal zaken. Laat wisselen, eindeloos spelers verdedigen en laten staan ook als ze heel heel heel heel duidelijk niet goed speelden, tenenkrommende media optredens, etc..
Prima, lederen zijn mening en een ekstra deukje in zijn Ajax imago nadat ie deze zomer de prijs van Brobbey nog wat heeft opgedreven en Onana een belletje heeft gedaan.
Compleet de grond in boren en doen alsof ie een complete kluns is die er niets van snapt slaat nergens op uiteraard. Toptrainer. Ben benieuwd of ie die rotte boel daar aan de praat krijgt.
Ja, hij heeft bijvoorbeeld te lang vastgehouden aan Haller. Alleen is (nog steeds) die fitheid van Brobbey een ding. Schreuder krijgt ermee te maken.
Voorts zie ik in het huidige United ook niet echt spelers rondlopen die de boel kunnen sturen in het veld. Allemaal eilandjes in de selectie; als je iets nieuws wil implementeren, lijkt me dat buitengewoon lastig. Al is het niet verstandig dat hij blind gokt op Eredivisie-aankopen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Te lang vast gehouden aan Haller?
Tadic dan maar in de punt? Want iemand die na half uur spelen weer 3 weken in de lappenmand ligt kun je niet opstellen.![]()
zeker niet heilig maar sinds Van Gaal wel de beste trainer die Ajax gehad heeft, ik hoop dat we dit na een jaar of 3 over Schreuder kunnen zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:47 schreef manny het volgende:
[..]
Hij is niet heilig ofzo he.
Compleet de grond in boren en doen alsof ie een complete kluns is die er niets van snapt slaat nergens op uiteraard. Toptrainer. Ben benieuwd of ie die rotte boel daar aan de praat krijgt.![]()
Hou toch op zeg Haller was gewoon meer dan prima.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dankzij de doorbraak van Taylor heeft Ajax nu pas weer een smaak op het middenveld die balans biedt ten opzichte van veel onzin vorig jaar. Of je het wil of niet: het gebrek aan een goed werkend middenveld, het belang van de passing van Blind die wegviel, de diepgang van Antony. Allemaal factoren die bijdroegen aan het wisselvallige spel richting het kampioenschap.
Ja, hij heeft bijvoorbeeld te lang vastgehouden aan Haller. Alleen is (nog steeds) die fitheid van Brobbey een ding. Schreuder krijgt ermee te maken.
Voorts zie ik in het huidige United ook niet echt spelers rondlopen die de boel kunnen sturen in het veld. Allemaal eilandjes in de selectie; als je iets nieuws wil implementeren, lijkt me dat buitengewoon lastig. Al is het niet verstandig dat hij blind gokt op Eredivisie-aankopen.![]()
Hahahaha, er was een periode vanaf de Klassieker tot eind seizoen dat hij geen bal op doel kon schieten. Als we dat al gaan ontkennen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou toch op zeg Haller was gewoon meer dan prima.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
hij had wel het meeste last van ontbreken diepgang, zie je toch hoe een metertje meer of minder enorm uitmaakt, daarom vond ik het laten gaan van Neres een grote fout omdat ook in dat verkorte seizoen 19/20, door die blessure van Neres, Ajax hetzelfde probleem hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahahaha, er was een periode vanaf de Klassieker tot eind seizoen dat hij geen bal op doel kon schieten. Als we dat al gaan ontkennen.![]()
Neres laten gaan is heel jammer. Maar als je Antony voor je hebt, Tadic staat linksbuiten en je wilt meer minuten maken dan snap ik wel dat je ergens anders wilt kijken en dat Ajax na een jaar of 4 trouwe dienst je helpt verder te kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had wel het meeste last van ontbreken diepgang, zie je toch hoe een metertje meer of minder enorm uitmaakt, daarom vond ik het laten gaan van Neres een grote fout omdat ook in dat verkorte seizoen 19/20, door die blessure van Neres, Ajax hetzelfde probleem had![]()
uiteraard maar ik had toch meer het idee dat het van Ajax kwam en uiteraard is hij niet zo goed als Antony maar je kan wel op dezelfde manier blijven voetballenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Neres laten gaan is heel jammer. Maar als je Antony voor je hebt, Tadic staat linksbuiten en je wilt meer minuten maken dan snap ik wel dat je ergens anders wilt kijken en dat Ajax na een jaar of 4 trouwe dienst je helpt verder te kijken.![]()
Wat een onzin weer. Hij had niet de bloedvorm van aan het begin van het seizoen maar dat heeft geen enkele speler een heel seizoen lang.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahahaha, er was een periode vanaf de Klassieker tot eind seizoen dat hij geen bal op doel kon schieten. Als we dat al gaan ontkennen.![]()
is toch niet zo vreemd dat een "eindstation" speler zoals hij is niet zo goed draait als er zand in de machine zitquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Hij had niet de bloedvorm van aan het begin van het seizoen maar dat heeft geen enkele speler een heel seizoen lang.![]()
Kan je nog wel als aanspeelpunt duels winnen , bal vasthouden of in ieder geval 'aanwezig' zijn maar dat was ook niet meer het geval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch niet zo vreemd dat een "eindstation" speler zoals hij is niet zo goed draait als er zand in de machine zitRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar schijnbaar is Haller waardeloos geweest een half seizoenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch niet zo vreemd dat een "eindstation" speler zoals hij is niet zo goed draait als er zand in de machine zit![]()
![]()
Een passe-partout? Dat vind ik wel netjes ja, ik dacht daar ook meer voor betaald te hebben toen Frank trainer was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:21 schreef Tjacka het volgende:
110 euro voor de CL wedstrijden
Dat is een prima prijs.-nee-![]()
Haten op Hallerals je op je 27ste naar Ajax gaat ben je geen wereldtopper. En als je er dan 12 in de CL maakt en 21 in de eredivisie dan doe je het meer dan goed.
No bitch to me![]()
Taylor en doorbraak, zeiken op Haller, en dan eindigen met United wat niemand boeit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dankzij de doorbraak van Taylor heeft Ajax nu pas weer een smaak op het middenveld die balans biedt ten opzichte van veel onzin vorig jaar. Of je het wil of niet: het gebrek aan een goed werkend middenveld, het belang van de passing van Blind die wegviel, de diepgang van Antony. Allemaal factoren die bijdroegen aan het wisselvallige spel richting het kampioenschap.
Voorts zie ik in het huidige United ook niet echt spelers rondlopen die de boel kunnen sturen in het veld. Allemaal eilandjes in de selectie; als je iets nieuws wil implementeren, lijkt me dat buitengewoon lastig. Al is het niet verstandig dat hij blind gokt op Eredivisie-aankopen.
Wat een domme post![]()
![]()
Laat die knul eerst eens 10 wedstrijden achter elkaar in de basis spelen. We zijn wel in staat om een speler heel snel te hypen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Taylor is niet doorgebroken wil je zeggen?Hallo![]()
Dat doet hij toch ook ? Eind vorig seizoen en nu weer basis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:49 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Laat die knul eerst eens 10 wedstrijden achter elkaar in de basis spelen. We zijn wel in staat om een speler heel snel te hypen.![]()
Nee, waarom hij speelt is een raadsel, hij is veel minder dan Klaassen, Kudus en Berghuis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Taylor is niet doorgebroken wil je zeggen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ten Hag heeft het nooit voor elkaar weten te krijgen om een ploeg goed te laten verdedigen. Bij Utrecht niet en bij Ajax ook niet. Alleen bij Ajax was het zo dat als je zelf de bal hebt, de tegenstander niet kan scoren. Dus in de eredivisie kom je er mee weg als je middenveld en aanval goed is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
ik had even de memo gemist, maar, TH is nu de knullige nietsnut nu hij weg is?
In de Premier League is het andere koek natuurlijk, die manier van spelen is anders waardoor je erg snel door de mand valt als je verdediging niet solide is, zoals we nu ook zien bij Manchester United.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Want een hoop bagger heb jij weer weten te producerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ten Hag heeft het nooit voor elkaar weten te krijgen om een ploeg goed te laten verdedigen. Bij Utrecht niet en bij Ajax ook niet. Alleen bij Ajax was het zo dat als je zelf de bal hebt, de tegenstander niet kan scoren. Dus in de eredivisie kom je er mee weg als je middenveld en aanval goed is.
In de Premier League is het andere koek natuurlijk, die manier van spelen is anders waardoor je erg snel door de mand valt als je verdediging niet solide is, zoals we nu ook zien bij Manchester United.![]()
Niet zo negatief hè makker.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want een hoop bagger heb jij weer weten te producerenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Als het ergens op zou slaan dan hoef je niet negatief te zijn. Hoeveel tegengoals had Ajax vorig seizoen voor de winterstop?quote:![]()
![]()
Eens vriend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ten Hag heeft het nooit voor elkaar weten te krijgen om een ploeg goed te laten verdedigen. Bij Utrecht niet en bij Ajax ook niet. Alleen bij Ajax was het zo dat als je zelf de bal hebt, de tegenstander niet kan scoren. Dus in de eredivisie kom je er mee weg als je middenveld en aanval goed is.
In de Premier League is het andere koek natuurlijk, die manier van spelen is anders waardoor je erg snel door de mand valt als je verdediging niet solide is, zoals we nu ook zien bij Manchester United.![]()
Wel op 426 hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een passe-partout? Dat vind ik wel netjes ja, ik dacht daar ook meer voor betaald te hebben toen Frank trainer was.Groot fan van User Wotte![]()
Ah, de nieuwe Shreyas is uit. Nu even lezen (en hopelijk weer schaterlachen).quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
ik hoop dat hij dat zelf ook doetquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe Shreyas is uit. Nu even lezen (en hopelijk weer schaterlachen).![]()
Zo niet, hoop ik dat hij toegang heeft tot professionele zorg.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop dat hij dat zelf ook doet![]()
Mwa, het is meer zo dat Nederlanders geen intuitie hebben voor Engels voetbal, Duitsers hebben datzelfde. Tegenwoordig komt daar ook nog eens een enorm kwaliteitsverschil bovenop maar ook toen het Engelse voetbal een stuk minder voorstelde had je als je ze bezug zag altijd het gevoel dat je naar onbeholpen onbenullen zat te kijken, maar dat 90 minuten in overdrive spelen is een kwaliteit op zich. Datzelfde zag je gister ook een beetje bij Rangers-PSV. Op het oog verwacht je daar met een nulletje of 4 te kunnen winnen, echter weet je verstandelijk dat het in de praktijk altijd lastiger is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de Premier League is het andere koek natuurlijk, die manier van spelen is anders waardoor je erg snel door de mand valt als je verdediging niet solide is, zoals we nu ook zien bij Manchester United.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
geloof ik helemaal niets van en hoe dan ook een voorbarige conclusie na 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, het is meer zo dat Nederlanders geen intuitie hebben voor Engels voetbal, Duitsers hebben datzelfde. Tegenwoordig komt daar ook nog eens een enorm kwaliteitsverschil bovenop maar ook toen het Engelse voetbal een stuk minder voorstelde had je als je ze bezug zag altijd het gevoel dat je naar onbeholpen onbenullen zat te kijken, maar dat 90 minuten in overdrive spelen is een kwaliteit op zich. Datzelfde zag je gister ook een beetje bij Rangers-PSV. Op het oog verwacht je daar met een nulletje of 4 te kunnen winnen, echter weet je verstandelijk dat het in de praktijk altijd lastiger is.![]()
@Shreyas heeft in dit geval gewoon 100% gelijk.
De hele reden dat de defensie van Ajax de afgelopen seizoenen niet is afgebrand, is omdat het middenveld en de aanval de bal gewoon goed genoeg vast kon houden.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:05 schreef Gutanoth het volgende:
@:Shreyas heeft in dit geval gewoon 100% gelijk.
De hele reden dat de defensie van Ajax de afgelopen seizoenen niet is afgebrand, is omdat het middenveld en de aanval de bal gewoon goed genoeg vast kon houden.natuurlijk joh, die jongens achterin heb je eigenlijk niet nodig
![]()
Het is toch niet zwart/wit? Jullie aanval en verdediging is gewoon zó goed dat de verdediging niveau Twente niet is opgevallenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]natuurlijk joh, die jongens achterin heb je eigenlijk niet nodig
![]()
Wat een onzin weer op de vroege morgenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is toch niet zwart/wit? Jullie aanval en verdediging is gewoon zó goed dat de verdediging niveau Twente niet is opgevallen
stupidity has become as common as common sense was before![]()
nee maar het is wel onzin, je kan dat gewoon niet scheiden omdat zowel aanvallen als verdedigen als team gedaan wordtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is toch niet zwart/wit? Jullie aanval en verdediging is gewoon zó goed dat de verdediging niveau Twente niet is opgevallen![]()
En we raakte bovendien onze 2 beste keepers kwijt gek he dat de organisatie in het veld dan minder is.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar het is wel onzin, je kan dat gewoon niet scheiden omdat zowel aanvallen als verdedigen als team gedaan wordt![]()
Minder zuipen 's avonds Guta. Kom nou toch, vorige CL campagne bleef de boel prima overeind.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is toch niet zwart/wit? Jullie aanval en verdediging is gewoon zó goed dat de verdediging niveau Twente niet is opgevallenOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Eens. m.u.v. Benfica uit, toen viel het Bosziaans uit elkaar in de 2e helft, maar de andere wedstrijden stond het behoorlijk goed, net als in eerste deel competitie trouwens.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Minder zuipen 's avonds Guta. Kom nou toch, vorige CL campagne bleef de boel prima overeind.
Sterker nog Ten Hag hamerde steeds op die restverdediging en heeft niet voor niets vriend Alvarez steeds opgesteld.proberen is de eerste stap naar falen
Niveautje qua discussie is dit ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar het is wel onzin, je kan dat gewoon niet scheiden omdat zowel aanvallen als verdedigen als team gedaan wordtMakkelijk eerste![]()
Ja dat gaat Ajax wel helpen iddquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rutte moet de 25 miljard voor stikstof maar in geestelijke gezondheidszorg gaan stoppen...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Misschien dat de megafoonmongool dan eindelijk wordt opgenomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat gaat Ajax wel helpen iddVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
tja niveau Pietje wordt zo weer ingevuld, als het zo doorgaat moet ik er nog een ster bij gaan nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niveautje qua discussie is dit ook.![]()
Dat gebrek aan feeling is iets dat zich juist in de eerste wedstrijden manifesteert. Dat hij na verloop van tijd die intuitie wel kan ontwikkelen doet natuurlijk niets aan die stelling af. Het is ook niet zo gek, de Engelse en de Nederlandse voetbalwijze verschillen nu eenmaal enorm en het is ook iets waarvan Engelse voetbalanalytici regelmatig gewag maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
geloof ik helemaal niets van en hoe dan ook een voorbarige conclusie na 2 wedstrijdenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
je moet de groeten van Klopp en Tuchel hebben, is gewoon onzinquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat gebrek aan feeling is iets dat zich juist in de eerste wedstrijden manifesteert. Dat hij na verloop van tijd die intuitie wel kan ontwikkelen doet natuurlijk niets aan die stelling af. Het is ook niet zo gek, de Engelse en de Nederlandse voetbalwijze verschillen nu eenmaal enorm.![]()
Het is gewoon kansloos hier aan het worden, het is niet alleen PietjeOlifantenstront maar heb het gevoel dat het aantal users met wie je een fatsoenlijke inhoudelijke discussie kan voeren steeds verder afneemt. Voor puur oppervlakkige voetbaldiscussies ga ik wel naar kringverjaardagen, dit gaat gewoon nergens meer over.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja niveau Pietje wordt zo weer ingevuld, als het zo doorgaat moet ik er nog een ster bij gaan nemenMakkelijk eerste![]()
Bassey is weer speelgerechtigd tegen Sparta. Benieuwd wat Schreuder gaat doen. De linkerkant met Blind en Wijndal functioneert defensief (nog) niet. Zou mij niet verbazen als Blind naar de buitenkant gaat en Bassey in het centrum verschijnt.![]()
Klopp is juist een goed voorbeeld: die werd in zijn eerste seizoen 8e. Tuchel kwam van PSG.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
je moet de groeten van Klopp en Tuchel hebben, is gewoon onzinIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Doe maar blind bankie. Na 45 minuten wisselen voor Wijndal.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bassey is weer speelgerechtigd tegen Sparta. Benieuwd wat Schreuder gaat doen. De linkerkant met Blind en Wijndal functioneert defensief (nog) niet. Zou mij niet verbazen als Blind naar de buitenkant gaat en Bassey in het centrum verschijnt.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopp is juist een goed voorbeeld: die werd in zijn eerste seizoen 8e. Tuchel kwam van PSG.Het is goed hoor maar blijft onzin wat je stelt, dat het tijd kost om een team op te bouwen heeft niets te maken met geen intuïtie voor het Engelse voetbal hebben, Tuchel deed dat overigens bijzonder snel dus wel intuïtie?
![]()
Daar spelen ze allemaal ook over 3 jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:51 schreef Boussaadia het volgende:
Mazraoui - Timber - Martinez - Blind, die hadden inderdaad niet mistaan bij FC Twente.![]()
Voel je vooral niet bezwaard om weg te blijven.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos hier aan het worden, het is niet alleen PietjeOlifantenstront maar heb het gevoel dat het aantal users met wie je een fatsoenlijke inhoudelijke discussie kan voeren steeds verder afneemt. Voor puur oppervlakkige voetbaldiscussies ga ik wel naar kringverjaardagen, dit gaat gewoon nergens meer over.No bitch to me![]()
Dan doet Blind het vrij aardig met 35 jaar oudquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Daar spelen ze allemaal ook over 3 jaar![]()
Ah je kwam naar Fok! om inhoudelijk sterke discussies te voeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos hier aan het worden, het is niet alleen PietjeOlifantenstront maar heb het gevoel dat het aantal users met wie je een fatsoenlijke inhoudelijke discussie kan voeren steeds verder afneemt. Voor puur oppervlakkige voetbaldiscussies ga ik wel naar kringverjaardagen, dit gaat gewoon nergens meer over.![]()
![]()
Je bent me voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan doet Blind het vrij aardig met 35 jaar oud
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Daar spelen ze allemaal ook over 3 jaar![]()
![]()
Dat is precies wat ik bedoelde met dat je er mee weg komt als je middenveld en aanval goed is. Zeker in de eredivisie. Als een eredivisieploeg al na een half uur met 2-0 of 3-0 achter staat tegen Ajax, gaat niemand daar nog nadenken over aanvallen, dan is het vooral de schade beperkt houden en overleven met tien man achter de bal. Dus ja, dan kun je wel zeggen dat de verdediging goed is, maar die hebben gewoon weinig te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het ergens op zou slaan dan hoef je niet negatief te zijn. Hoeveel tegengoals had Ajax vorig seizoen voor de winterstop?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat lul jij toch weerquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoelde met dat je er mee weg komt als je middenveld en aanval goed is. Zeker in de eredivisie. Als een eredivisieploeg al na een half uur met 2-0 of 3-0 achter staat tegen Ajax, gaat niemand daar nog nadenken over aanvallen, dan is het vooral de schade beperkt houden en overleven met tien man achter de bal. Dus ja, dan kun je wel zeggen dat de verdediging goed is, maar die hebben gewoon weinig te doen.![]()
Let maar op dat het te weigeren is.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:11 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Sky Sports komt United deze week nog met een ‘niet te weigeren bod’ op Antony![]()
Dat wordt dan 250 miljoen. Erg mooi.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:11 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Sky Sports komt United deze week nog met een ‘niet te weigeren bod’ op AntonyJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Voor 120 miljoen gewoon gelijk verkopen. Voorin spelers zat en dat geld krijg je nooit meer voor hem roflquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Let maar op dat het te weigeren is.![]()
Wat is dat voor een raar laatste woord?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Voor 120 miljoen gewoon gelijk verkopen. Voorin spelers zat en dat geld krijg je nooit meer voor hem roflJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ronaldo is al gespot bij een Amsterdams makelaarskantoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:11 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Sky Sports komt United deze week nog met een ‘niet te weigeren bod’ op AntonyIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik probeer je uit te leggen dat het feit dat Ajax vorig seizoen voor de winterstop zo weinig tegengoals had, niet per se te maken had met de kwaliteit van de verdediging, maar vooral met de kwaliteit van het middenveld en aanval.quote:
Maar goed, je hoeft het daar uiteraard niet mee eens te zijn.
Ik ben wel benieuwd wat jij zelf eigenlijk vindt van de huidige verdediging van Ajax? Als Guus Til zelfs een hattrick kan maken en kan zien dat elke counter tegen Ajax kassa is, dan verwacht ik dat jij ook ziet dat de Ajax verdediging momenteel zeer zwak is.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mee eens, dan houden we in ieder geval de financiële voorsprong op PSV, de kans dat zij CL halen is enorm groot helaas.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Voor 120 miljoen gewoon gelijk verkopen. Voorin spelers zat en dat geld krijg je nooit meer voor hem roflOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan uitleggen wat je wil maar die pure stront die je typt is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik probeer je uit te leggen dat het feit dat Ajax vorig seizoen voor de winterstop zo weinig tegengoals had, niet per se te maken had met de kwaliteit van de verdediging, maar vooral met de kwaliteit van het middenveld en aanval.
Maar goed, je hoeft het daar uiteraard niet mee eens te zijn.
Ik ben wel benieuwd wat jij zelf eigenlijk vindt van de huidige verdediging van Ajax? Als Guus Til zelfs een hattrick kan maken en kan zien dat elke counter tegen Ajax kassa is, dan verwacht ik dat jij ook ziet dat de Ajax verdediging momenteel zeer zwak is.
Verdedigend staat het op dit bij geen enkele club in Nederland nog niet goed maar dat komt vanzelf wel weer.
Had gehoopt dat nu Martinez weg is je een keer zou stoppen met deze achterlijke act van je maar helaas.![]()
Je kletst er weer omheen, maar in feite geef je dus toe dat de Ajax verdediging nog heel matig is, of dat bij andere clubs in de eredivisie of waar ook ter wereld ook het geval is, is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan uitleggen wat je wil maar die pure stront die je typt is gewoon niet waar.
Verdedigend staat het op dit bij geen enkele club in Nederland nog niet goed maar dat komt vanzelf wel weer.Hij doet het niet best bij Manchester United hè, die gasten denken nu al: hebben we hier 55 miljoen euro voor neergeld.quote:Had gehoopt dat nu Martinez weg is je een keer zou stoppen met deze achterlijke act van je maar helaas.
Het is nog vroeg voor een eindconclusie maar Martinez zal niet slagen bij Manchester United, hij heeft te weinig kwaliteit en te weinig fysiek/lengte om de Premier League aan te kunnen.
Ajax heeft Manchester United een poets gebakken, zo een achterlijk hoog bedrag gekregen voor een verdediger die er niet zoveel van kan. Genot
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Het is nog vroeg voor een eindconclusiequote:maar Martinez zal niet slagen bij Manchester United, hij heeft te weinig kwaliteit en te weinig fysiek/lengte om de Premier League aan te kunnen.wat ben je toch ook een act hè.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2022 23:42:18 ]![]()
Zelfs Maldini heeft wel eens minder gespeeld dat maakt hem geen slechte speler.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kletst er weer omheen, maar in feite geef je dus toe dat de Ajax verdediging nog heel matig is, of dat bij andere clubs in de eredivisie of waar ook ter wereld ook het geval is, is totaal niet relevant.
[..]
Hij doet het niet best bij Manchester United hè, die gasten denken nu al: hebben we hier 55 miljoen euro voor neergeld.
Het is nog vroeg voor een eindconclusie maar Martinez zal niet slagen bij Manchester United, hij heeft te weinig kwaliteit en te weinig fysiek/lengte om de Premier League aan te kunnen.
Ajax heeft Manchester United een poets gebakken, zo een achterlijk hoog bedrag gekregen voor een verdediger die er niet zoveel van kan. Genot![]()
Dus.
Zondag naar Sparta. Incl onze verdediging.
Wat mij betreft meteen Bassey erin om hem te laten wennen en ritme op te laten doen.
Spelen tegenwoordig weer op echt gras daar op het Kasteel als ik het goed begrijp, dat dan weer wel.proberen is de eerste stap naar falen
eens. Dan zou ik toch Blind eruit halen zelf of Blind op 6 en Alvarez rust geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 06:34 schreef manny het volgende:
Dus.
Zondag naar Sparta. Incl onze verdediging.
Wat mij betreft meteen Bassey erin om hem te laten wennen en ritme op te laten doen.
Spelen tegenwoordig weer op echt gras daar op het Kasteel als ik het goed begrijp, dat dan weer wel.![]()
Alvarez heeft een streak van 1 wedstrijd. Blind mag eruit ja. Zijn inspeelpass is fijn, maar als je niet harder kunt lopen dan een kind van vijf is er geen plaats voor je in een selectie.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 06:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
eens. Dan zou ik toch Blind eruit halen zelf of Blind op 6 en Alvarez rust geven.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Alvarez is heel constant zonder eruit te hoeven.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alvarez heeft een streak van 1 wedstrijd. Blind mag eruit ja. Zijn inspeelpass is fijn, maar als je niet harder kunt lopen dan een kind van vijf is er geen plaats voor je in een selectie.
Blind mee eens.![]()
de kans dat ze al bij rangers blijven hangen is gewoon aanwezig.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mee eens, dan houden we in ieder geval de financiële voorsprong op PSV, de kans dat zij CL halen is enorm groot helaas.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
denk het niet maar is ook verder geen probleem, ze kunnen natuurlijk alleen inlopen als Ajax geen CL speelt, nu loopt Ajax niet verder uitquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de kans dat ze al bij rangers blijven hangen is gewoon aanwezig.![]()
ik heb de wedstrijd toevallig gezien, vond PSV echt niet overtuigend.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het niet maar is ook verder geen probleem, ze kunnen natuurlijk alleen inlopen als Ajax geen CL speelt, nu loopt Ajax niet verder uitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik ook hoor dus ik geef ze wel de grootste kans van de 2 maar doet er allemaal niet zoveel toe voor Ajax, er is maar 1 debiel hier die dat denktquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd toevallig gezien, vond PSV echt niet overtuigend.![]()
Gewoon zelf een goede poulefase draaien en geen punten verspelen "uit bij Volendam" de zondag er na...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook hoor dus ik geef ze wel de grootste kans van de 2 maar doet er allemaal niet zoveel toe voor Ajax, er is maar 1 debiel hier die dat denktproberen is de eerste stap naar falen
dit ja, gewoon naar jezelf kijken, vind dat Ajax een hele aardige selectie heeft al hoop ik toch wel op een gunstige CL lotingquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:34 schreef manny het volgende:
[..]
Gewoon zelf een goede poulefase draaien en geen punten verspelen "uit bij Volendam" de zondag er na...![]()
Nog ff een goede vervanger voor Schuurs svpquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit ja, gewoon naar jezelf kijken, vind dat Ajax een hele aardige selectie heeft al hoop ik toch wel op een gunstige CL loting![]()
Die loting idd. Dat geluk houdt ook een keer op.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit ja, gewoon naar jezelf kijken, vind dat Ajax een hele aardige selectie heeft al hoop ik toch wel op een gunstige CL lotingproberen is de eerste stap naar falen
zolang je daar nog op moet hopen ben je nog niet goed genoegquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:01 schreef manny het volgende:
[..]
Die loting idd. Dat geluk houdt ook een keer op.![]()
Mwa, ja, is dat zo ? Denk dat ook de hele grote clubs niet zitten te wachten op een poule waarin uit pot 3 en 4 bij wijze van spreke Inter en Benfica komen rollen. (geen idee of dit kan trouwens).quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang je daar nog op moet hopen ben je nog niet goed genoeg
En nee. Ik heb Ajax niet als favoriet voor de CL genoteerd, maar overwinteren zou toch weer moeten kunnen..proberen is de eerste stap naar falen
Laat ik het zo zeggen, je hoort nog steeds niet tot de beste 16 zeg maar, dus wat voor loting dan ook overwintering is een zekerheidje, daar moet je wel naar toe of tenminste dat was het plan maar door die hele nieuwe setup vanaf 24 wordt het sowieso anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:29 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa, ja, is dat zo ? Denk dat ook de hele grote clubs niet zitten te wachten op een poule waarin uit pot 3 en 4 bij wijze van spreke Inter en Benfica komen rollen. (geen idee of dit kan trouwens).
En nee. Ik heb Ajax niet als favoriet voor de CL genoteerd, maar overwinteren zou toch weer moeten kunnen..![]()
Er gaat dus een bod van rond de 100 miljoen komen voor Anthony?
Zou het extreem jammer vinden, dit soort jongens koop je niet en maken het verschil in de CL.![]()
Anthony is toch gewoon gekocht? of is hij bij Ajax gewoon ontstaan uit de grond?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou het extreem jammer vinden, dit soort jongens koop je niet en maken het verschil in de CL.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja. Dat kun je als Nederlandse club niet weigeren. Zou wel heel zonde zijn als ie nu al vertrekt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou het extreem jammer vinden, dit soort jongens koop je niet en maken het verschil in de CL.
Ben benieuwd of er echt zo een bod komt / ligt.proberen is de eerste stap naar falen
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Anthony is toch gewoon gekocht? of is hij bij Ajax gewoon ontstaan uit de grond?
2 seizoenen geleden was hij nog geen 100 miljoen waard.![]()
een speler uit de eredivisie heeft wel een plafond natuurlijk qua vraagprijs, dus 100 miljoen afslaan zou dan ook idioot zijn, ook bij een fantastisch WK en 50+ doelpunten in dit seizoen gaat die vraagprijs niet meer exponentieel groeien.
enige reden om hem te houden bij een bod van een miljoen is zodat je de speler nog in je selectie hebt, maar dat is financieel wel een flinke gok natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Antony verkoop je volgend jaar ook gewoon voor 60 miljoen. Niet echt een enorme gok.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
een speler uit de eredivisie heeft wel een plafond natuurlijk qua vraagprijs, dus 100 miljoen afslaan zou dan ook idioot zijn, ook bij een fantastisch WK en 50+ doelpunten in dit seizoen gaat die vraagprijs niet meer exponentieel groeien.
enige reden om hem te houden bij een bod van een miljoen is zodat je de speler nog in je selectie hebt, maar dat is financieel wel een flinke gok natuurlijk.![]()
als er nu een bod komt van 100 miljoen, is dat dus een gok van 40 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Antony verkoop je volgend jaar ook gewoon voor 60 miljoen. Niet echt een enorme gok.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moet kunnen. Bergwijn gaat straks ook weer weg voor 82 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als er nu een bod komt van 100 miljoen, is dat dus een gok van 40 miljoen.
![]()
![]()
je moet niet alles geloven wat je leest en het is Antonyquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als er nu een bod komt van 100 miljoen, is dat dus een gok van 40 miljoen.![]()
alles hangt natuurlijk af van wat voor bod ManU doet op Antony. alles onder de 90 miljoen is gewoon af te weren, zeker met het opkomende WK en nog zo vroeg in, wat lijkt te worden, zijn droomseizoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat je leest en het is AntonyFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Antony.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Anthony is toch gewoon gekocht? of is hij bij Ajax gewoon ontstaan uit de grond?![]()
zou bij vertrek Antony, Ziyech terughalen een optie zijn?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
60 miljoen of hoger en ze mogen hem wat mij betreft verkopen.
Ja, technisch gezien leuk om te kijken naar zijn acties. Tegelijkertijd heeft hij nou ook weer niet assists en goals om U tegen te zeggen. Verdedigend laat hij vaak zijn mannetje lopen. Lekker met winst verkopen en Berghuis weer rechtsvoor zitten in een enigszins vrije rol. Laat hem maar weer in zijn kracht komen
En met de winst op Antony eens investeren in een echt goede verdediger voor linksachterin dan mag Wijndal de bank op.![]()
Haal dan een normale keeper.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:10 schreef LethalNinja het volgende:
Ja, technisch gezien leuk om te kijken naar zijn acties. Tegelijkertijd heeft hij nou ook weer niet assists en goals om U tegen te zeggen. Verdedigend laat hij vaak zijn mannetje lopen. Lekker met winst verkopen en Berghuis weer rechtsvoor zitten in een enigszins vrije rol. Laat hem maar weer in zijn kracht komen
En met de winst op Antony eens investeren in een echt goede verdediger voor linksachterin dan mag Wijndal de bank op.![]()
Antony levert juist een hoop verdedigende arbeid. Vind maar een nieuwe die net zoveel arbeid levert en dan voorin ook nog levensgevaarlijk is. Het gaat niet alleen om rendement maar ook om het gevaar die hij sticht.
Niet voor niets ging het allemaal stroperig en moeizaam toen hij geblesseerd was aan einde van vorig seizoen.![]()
Wordt toch eens tijd dat jij naar een wedstrijd van Ajax gaat kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:10 schreef LethalNinja het volgende:
Niet zo heel gek mokkie.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:08 schreef mokkiemok het volgende:
zou bij vertrek Antony, Ziyech terughalen een optie zijn?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Hij kan beter gewoon terug komen jaquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:08 schreef mokkiemok het volgende:
zou bij vertrek Antony, Ziyech terughalen een optie zijn?Groot fan van User Wotte![]()
Je hebt nu wel met Bergwijn een alternatief op links qua diepgang dus zo stroperig als vorig seizoen zal het niet worden maar lijkt me beter dat hij blijft en het zijn ook maar geruchten hè, die gaan over een speler of 20 die naar ManU zouden gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Antony levert juist een hoop verdedigende arbeid. Vind maar een nieuwe die net zoveel arbeid levert en dan voorin ook nog levensgevaarlijk is. Het gaat niet alleen om rendement maar ook om het gevaar die hij sticht.
Niet voor niets ging het allemaal stroperig en moeizaam toen hij geblesseerd was aan einde van vorig seizoen.![]()
lijkt mij werkelijk voor iedereen het beste.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kan beter gewoon terug komen jaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Komt Sparta-Ajax zondag op ESPN 1 of op ESPN 2? Ik kan dit niet zo snel vinden. Of is het gewoon nog niet bekend?![]()
beetje als payetquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lijkt mij werkelijk voor iedereen het beste.Groot fan van User Wotte![]()
Ajax is enige 14.30 wedstrijd dus gewoon ESPN1 lijkt me.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:21 schreef GoldRushFrog het volgende:
Komt Sparta-Ajax zondag op ESPN 1 of op ESPN 2? Ik kan dit niet zo snel vinden. Of is het gewoon nog niet bekend?![]()
Poll: Antony mag weg voor
• 60 miljoen
• 70 miljoen
• 80 miljoen
• 90+ miljoen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 5% gewijzigd door Houniet op 18-08-2022 14:14:02 ]Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Beetje een skere poll maar oke.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ten Hag snapt toch ook wel dat het met Antony niet meteen gaat lopen. Die heeft gewoon een goede middenvelder nodig om Fred of die Schot te vervangen.![]()
hij heeft wel wat meer nodig dan 1 goeie middenvelder maar dat is zijn probleemquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:46 schreef Ramboetan het volgende:
Ten Hag snapt toch ook wel dat het met Antony niet meteen gaat lopen. Die heeft gewoon een goede middenvelder nodig om Fred of die Schot te vervangen.![]()
Zou het niet logischer zijn om in dat geval een verdediger of keeper te halen? De voorhoede is sterker bezet volgens mij. Ik zie hem overigens wel graag terugkeren.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:08 schreef mokkiemok het volgende:
zou bij vertrek Antony, Ziyech terughalen een optie zijn?![]()
Ze hebben Varane, Martinez en Maguire al wat moeten die met nog een veel te dure CB.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Zou het niet logischer zijn om in dat geval een verdediger of keeper te halen? De voorhoede is sterker bezet volgens mij. Ik zie hem overigens wel graag terugkeren.![]()
Voor Ajax bedoelde ik. Als in, als er geld vrijkomt bij Ajax, zou het niet zinniger zijn om een verdediger of keeper te halen ipv Ziyech terug te halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben Varane, Martinez en Maguire al wat moeten die met nog een veel te dure CB.![]()
Een keeper graag en dan hopen dat Bassey kan verdedigen met ruimte in zijn rug.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:18 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Voor Ajax bedoelde ik. Als in, als er geld vrijkomt bij Ajax, zou het niet zinniger zijn om een verdediger of keeper te halen ipv Ziyech terug te halen.![]()
Dan begreep ik het verkeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:18 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Voor Ajax bedoelde ik. Als in, als er geld vrijkomt bij Ajax, zou het niet zinniger zijn om een verdediger of keeper te halen ipv Ziyech terug te halen.
Maar je hebt nu op CB, Blind, Timber en Bassey. Waarschijnlijk komt die Turk nu Schuurs weg is dan is alles dubbel bezet.![]()
Alsof Ajax maar 1 speler kan halen als je Antony voor > 70m verkoopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:18 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Voor Ajax bedoelde ik. Als in, als er geld vrijkomt bij Ajax, zou het niet zinniger zijn om een verdediger of keeper te halen ipv Ziyech terug te halen.![]()
denk toch dat ze het liever spreiden, dus volgend jaar Antony verkopenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alsof Ajax maar 1 speler kan halen als je Antony voor > 70m verkoopt.![]()
Welke Turk?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan begreep ik het verkeerd.
Maar je hebt nu op CB, Blind, Timber en Bassey. Waarschijnlijk komt die Turk nu Schuurs weg is dan is alles dubbel bezet.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Als ze 70+ krijgen dan gaat ie denk ik gewoon (mits hij zelf wil).quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk toch dat ze het liever spreiden, dus volgend jaar Antony verkopen![]()
70 zou ik nu te weinig vinden zo vlak voor sluiten transferwindow, 90 lijkt me wat beter in de richting en is dan meteen een transferrecordquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ze 70+ krijgen dan gaat ie denk ik gewoon (mits hij zelf wil).![]()
Heb hem liever gewoon nog een jaartje bij ajax dan weer miljoenen er bijDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
subtielquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:08 schreef Scrummie het volgende:
@:maxi-mus zou jij Antony verkopen?![]()
Brobbey > Ronaldo.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:51 schreef TLC het volgende:
Heeft Ronaldo al zichzelf aangeboden in Amsterdam ?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Nee alleen Eto'oquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:51 schreef TLC het volgende:
Heeft Ronaldo al zichzelf aangeboden in Amsterdam ?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Voor de mensen die niet weten waarom je dit zei:quote:
https://www.nu.nl/voetbal(...)rlengt-tot-2025.htmlDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Perr![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
En ook echt niet waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat ze daar ook alleen maar voor Eredivisiespelers gaan is ook wel bijzonder, maar dat terzijde.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik ben bang dat die nog wel vertrekt.
Voor meer geld dan 80, maar eerlijk gezegd heb ik liever nog een seizoen Antony![]()
Als je middelmaat als Antony en Alvarez voor pak ‘em beet 150 miljoen kan verkopen verwacht ik een standbeeld van Ten Hag voor de arenaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alvarez?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
Als je middelmaat als Antony en Alvarez voor pak ‘em beet 150 miljoen kan verkopen verwacht ik een standbeeld van Ten Hag voor de arena![]()
![]()
Ten Hag had beter Alvarez kunnen kopen ipv Shortinez ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
Als je middelmaat als Antony en Alvarez voor pak ‘em beet 150 miljoen kan verkopen verwacht ik een standbeeld van Ten Hag voor de arenaJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Gooi jezelf weg met je middelmaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
Als je middelmaat als Antony en Alvarez voor pak ‘em beet 150 miljoen kan verkopen verwacht ik een standbeeld van Ten Hag voor de arena![]()
Teleurstellend ja, ze hadden al 70 miljoen euro geboden, dus als die massively increased offer slechts 10 miljoen euro is maakt Manchester United zich volkomen belachelijk. Minimaal 100 miljoen euro bieden of gewoon wegblijven.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:58 schreef Scorpie het volgende:
80 miljoennee nee nee, 115 miljoen Erik.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Holy moly, we kunnen gewoon een bod van 80 mio weigeren als we in ieder geval de T mogen geloven.
Wat een tijden. Financieel ook wel hoog spel hoor, ook voor Ajax is dit natuurlijk heel heel veel geld (deel gaat naar Brazilië, maar toch)proberen is de eerste stap naar falen
watquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:40 schreef trein2000 het volgende:
Maurits Losersvlucht? Wat moeten jullie daar dan mee?![]()
Ah dank. Geen idee wat we met deze beroeps-bobo moeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hterhand-van-der-sar![]()
https://nos.nl/video/2201(...)et-wonder-van-sydneyquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hterhand-van-der-sar
Een van de beste sportvideo's ooit.Cynische hockeyers die hun coach Hendriks zelfs jaren na dato nog totaal kapot maken.
![]()
Geef hem maar een tijdelijk contract dan. Kunnen we iig weer van hem afquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2201(...)et-wonder-van-sydney
Een van de beste sportvideo's ooit.Cynische hockeyers die hun coach Hendriks zelfs jaren na dato nog totaal kapot maken.
![]()
Dat is ie inderdaad. Dus beetje netwerken, koffie drinken. Praatjes houden op het podium voor sponsors. Dat soort gedoe. Pakt ie meer mee in 1 jaar dan jij (vermoed ik) en ik in een 3 jaar pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah dank. Geen idee wat we met deze beroeps-bobo moeten.proberen is de eerste stap naar falen
hij zal best organisatorische kwaliteiten hebben, hij wordt toch geen trainerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef hem maar een tijdelijk contract dan. Kunnen we iig weer van hem af![]()
Ga er maar vanuit dat hij gaat. Dit is het spel om de laatste miljoenen. Sowieso is het gekkigheid, 80 miljoen voor zo’n speler. Strik erom en wegwezen. Bergwijn is stukken beter.quote:![]()
Kan je vinden maar Bergwijn kan het ook niet alleen, al zou ik het voor 90 ook doen dat is 50% meer dan ik voor hem had verwacht, ManU tax.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat hij gaat. Dit is het spel om de laatste miljoenen. Sowieso is het gekkigheid, 80 miljoen voor zo’n speler. Strik erom en wegwezen. Bergwijn is stukken beter.![]()
Fuck off Ten Hag. Ga maar shoppen in eindhoven.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
daar valt niks te shoppenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:36 schreef Red_85 het volgende:
Fuck off Ten Hag. Ga maar shoppen in eindhoven.![]()
Schijnbaar gakpo.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
zegt genoeg, je gaat voor een rechtsbuiten en als dat niet lukt dan maar voor een linksbuiten, ik neem het allemaal met een flinke korrel zoutquote:![]()
Maurits Hendrix? Wat heb ik gemist van deze engnek:?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ronaldo zoekt nog een CL-club, dus ik zou zeggen 80+CR7. Moeten we alleen een oplossing voor het salaris vinden.quote:![]()
Ondanks dat ik een groot fan ben van Antony en hoop dat wij dit seizoen kunnen aanvangen met hem mag je 80 miljoen niet weigeren. De 60 miljoen die overblijft na aftrek van alle percentages voor de oude club e.d. moet je inmiddels ook weer durven investeren in een nieuw (Braziliaans) talent ter vervanging van Antony en idealiter een keeper. Op die manier blijf je, ondanks verlies van een belangrijke speler, op de lange termijn wel een stijgende lijn behouden. Iets wat gezien de (nog niet behaalde) ambities van Ajax nog noodzakelijk is.
Bovenstaand verhaal gaat voor mij slechts op als de scouting in orde is zoals het de afgelopen jaren is geweest, iets wat ik inmiddels wel hoop. Als blijkt dat er niet een speler met de potentie van Antony op de radar staat dan vind ik het begrijpelijk dat Ajax besluit om Antony te laten blijven.![]()
Ze zijn ook niet specifiek op zoek naar een rechtsbuiten, maar vooral naar een creatieve spelmaker. Blijkbaar ziet ten hag dat ook in gakpo (hij heeft de laatste weken geen voetbal gekeken denk ik)quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zegt genoeg, je gaat voor een rechtsbuiten en als dat niet lukt dan maar voor een linksbuiten, ik neem het allemaal met een flinke korrel zout![]()
Nee, maar voor dat geld kun je een goede vervanging halen en nog geld overhouden. Volgend jaar kan het zomaar zijn dat niemand meer dan 30 miljoen voor hem betaalt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je vinden maar Bergwijn kan het ook niet alleen, al zou ik het voor 90 ook doen dat is 50% meer dan ik voor hem had verwacht, ManU tax.
80 miljoen is gewoon idioot veel geld voor Antony.![]()
Die valt tot nu toe behoorlijk door de mand op Europees niveau. Die gaat United toch niet redden.quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Mooi. De hele vrienden van het pluche bestuurscultuur komt langzaam weer terug in de club.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hterhand-van-der-sar![]()
Die gaat de rechterhand van Edwin worden? Lekker zo'n hockeyer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:22 schreef tong80 het volgende:
Maurits Hendrix? Wat heb ik gemist van deze engnek:?![]()
Niks tegen hockeyers. Maar wel in het voetbal. En dit is een engnek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die gaat de rechterhand van Edwin worden? Lekker zo'n hockeyer.
Honkballer bij AZ, volleyballer bij PSV en nu dit. Wanneer stopt de gekkigheid?
Was geweldig afgelopen dinsdag. De Schotse pers was terecht lyrisch. Heerlijke voetballer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die valt tot nu toe behoorlijk door de mand op Europees niveau. Die gaat United toch niet redden.
Verstandig denk ik. Al zou ik er een mooie strik om doen als je er 80 miljoen voor kan krijgen.quote:![]()
Ja dat zeiden mensen eerder deze zomer over 40-45 miljoen. (ik zal ze maar niet allemaal quoten)quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig denk ik. Al zou ik er een mooie strik om doen als je er 80 miljoen voor kan krijgen.![]()
Haha, Gakpo was waardeloos en machteloos. Dat Schotten het geweldig vonden zegt mij niet zoveel, aangezien kick & rush daar nog de norm is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was geweldig afgelopen dinsdag. De Schotse pers was terecht lyrisch. Heerlijke voetballer.![]()
Vond hem wel leuk spelen tegen de Rangers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die valt tot nu toe behoorlijk door de mand op Europees niveau. Die gaat United toch niet redden.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar voor dat geld kun je een goede vervanging halen en nog geld overhouden. Volgend jaar kan het zomaar zijn dat niemand meer dan 30 miljoen voor hem betaalt.
80 miljoen is gewoon idioot veel geld voor Antony.30 miljoen, dat lijkt me toch stug maar de kans dat het minder is dan 80 is wel aanwezig maar ik denk ook dat je een beetje het type speler onderschat, Antony hoeft niet goed te spelen om toch gevaarlijk te zijn omdat hij nu eenmaal ruimte creëert voor anderen, dat heeft Gakpo bijvoorbeeld helemaal niet, al vind ik dat een goeie voetballer maar een heel ander type.
![]()
als je een spelmaker zoekt en je komt uit bij deze 2 dan moet je de scouting ontslaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet specifiek op zoek naar een rechtsbuiten, maar vooral naar een creatieve spelmaker. Blijkbaar ziet ten hag dat ook in gakpo (hij heeft de laatste weken geen voetbal gekeken denk ik)![]()
Er gaan op dit moment toch ook flink dingen fout bij ManU?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je een spelmaker zoekt en je komt uit bij deze 2 dan moet je de scouting ontslaan
Volgens mij is de scouting op dit moment alleen maar aan het shoppen in Nederland, omdat Ten Hag die gasten zo goed kent![]()
Mocht je willen, het is een vrij logische beslissing, ze willen nog niet aan een TD dus Hamstelaar blijven manager en vd Sar gaat hun op directieniveau begeleiden en zal dus wat andere taken overdragen aan Hendriks, meer is het niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mooi. De hele vrienden van het pluche bestuurscultuur komt langzaam weer terug in de club.![]()
zijn achterlijk bezig, but what else is new, dat doen ze al sinds Sir Alex weg isquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er gaan op dit moment toch ook flink dingen fout bij ManU?
Volgens mij is de scouting op dit moment alleen maar aan het shoppen in Nederland, omdat Ten Hag die gasten zo goed kent![]()
Martinez lekker een linie doorschuiven dan hebben ze tenminste één goede verdedigende middenvelder. Dan kan Varane er in. Desnoods met Bailly. Dan ben je al een stuk verder dan nu denk ik. De backs zijn wel echt ruk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn achterlijk bezig, but what else is new, dat doen ze al sinds Sir Alex weg is![]()
Ik vond Martinez niet zo sterk op die plek, hij is echt wel een goeie centrale verdediger maar als je hem tegen 2 meter lange spitsen zet in de 16 heb je wel een probleem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:53 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Martinez lekker een linie doorschuiven dan hebben ze tenminste één goede verdedigende middenvelder. Dan kan Varane er in. Desnoods met Bailly. Dan ben je al een stuk verder dan nu denk ik. De backs zijn wel echt ruk.![]()
Wat Brentford deed was constant lange ballen op Martinez die vervolgens wel de meeste kopduellen won, maar omdat hij die ballen niet ver genoeg weg kon koppen (duel winnen kost veel moeite door z'n gebrek aan lengte) en de teamgenoten om Martinez heen zo kut zijn won Brentford telkens de 2e bal en daar profiteerden ze vervolgens van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Martinez niet zo sterk op die plek, hij is echt wel een goeie centrale verdediger maar als je hem tegen 2 meter lange spitsen zet in de 16 heb je wel een probleem.
Ten Hag moet er voor gaan zorgen dat die 2e bal gewonnen wordt zodat tegenstanders stoppen met lange ballen op Martinez als tactiek.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
No way. Antony gaat helemaal nergensss heen voorlopig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Antony gaat de eerste speler zijn die voor 100M+ de eredivisie verlaat.Allemaal cabaretteketet!![]()
Pas over 2 seizoenen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No way. Antony gaat helemaal nergensss heen voorlopig.![]()
Als je de tweede bal verliest ligt dat niet aan degene die de bal weg koptquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat Brentford deed was constant lange ballen op Martinez die vervolgens wel de meeste kopduellen won, maar omdat hij die ballen niet ver genoeg weg kon koppen (duel winnen kost veel moeite door z'n gebrek aan lengte) en de teamgenoten om Martinez heen zo kut zijn won Brentford telkens de 2e bal en daar profiteerden ze vervolgens van.
Ten Hag moet er voor gaan zorgen dat die 2e bal gewonnen wordt zodat tegenstanders stoppen met lange ballen op Martinez als tactiek.![]()
![]()
Ik vind 60 al veel voor Antony, maar goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
100 mil kun je niet laten lopen.
Wel apart als hij zondag al niet zou spelen zoals in dat bericht staat als optie. Dan kan je er wel vanuit gaan dat ie vertrekt en dat hij zelf ook graag wil.![]()
Wie wel? United is voorlopig niet te redden door een paar spelers. Zelfs Ronaldo en Messi in hun beste dagen hadden samen van dit United geen topelftal gemaakt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die valt tot nu toe behoorlijk door de mand op Europees niveau. Die gaat United toch niet redden.![]()
Ah, Antony, vergis ik me nu of heeft Ten Hag daar ooit al eens eerder mee samengewerkt?
Dan zou ik Gakpo een veel gedurfder keuze vinden, want die kent ie helemaal niet!![]()
Ik moet maar zien of Antony het daar zou maken. Hij is voor de Eredivisie natuurlijk goed, maar hij is ook vaak zat nauwelijks zichtbaar geweest in wedstrijden.
Het is zonde om hem nu te laten gaan, maar 80+ ligt wel boven zijn waarde dus je kan het bijna niet weigeren.![]()
Ik vind Gakpo juist een nuttiger speler. Maar het zijn inderdaad andere spelers, dus ik snap even niet het vergelijk. Antony is op een goede dag heel gevaarlijk. Maar hij heeft ook veel dagen dat het gewoon niets is. Een beetje als Memphis, alleen heeft die meer goede dagen en is die nog effectiever op goede dagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]30 miljoen, dat lijkt me toch stug maar de kans dat het minder is dan 80 is wel aanwezig maar ik denk ook dat je een beetje het type speler onderschat, Antony hoeft niet goed te spelen om toch gevaarlijk te zijn omdat hij nu eenmaal ruimte creëert voor anderen, dat heeft Gakpo bijvoorbeeld helemaal niet, al vind ik dat een goeie voetballer maar een heel ander type.
![]()
Voor 80 verkopen. Ten Hag haalt de kerst niet. Antony wordt bankspeler/tribuneklant. Terugkopen voor 30 miljoen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:29 schreef BobW het volgende:
Ik moet maar zien of Antony het daar zou maken. Hij is voor de Eredivisie natuurlijk goed, maar hij is ook vaak zat nauwelijks zichtbaar geweest in wedstrijden.
Het is zonde om hem nu te laten gaan, maar 80+ ligt wel boven zijn waarde dus je kan het bijna niet weigeren.![]()
Natuurlijk gaat die het daar niet waar maken, hou op zeg. United is ook weer knettergek dat ze 150-180 miljoen aan Eredivisie spelers uit gaan geven dit jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:29 schreef BobW het volgende:
Het is zonde om hem nu te laten gaan, maar 80+ ligt wel boven zijn waarde dus je kan het bijna niet weigeren.
Ajax zou imo compleet gek zijn om dit geld te laten lopen.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Waaromquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat die het daar niet waar maken, hou op zeg. United is ook weer knettergek dat ze 150-180 miljoen aan Eredivisie spelers uit gaan geven dit jaar.
Ajax zou imo compleet gek zijn om dit geld te laten lopen.
Als geld niet meer zoveel boeit kan je toch beter zorgen dat je een zo goed mogelijk elftal hebt.![]()
Het vergelijk was omdat ManU van Antony naar Gakpo zou gaan wat ik gewoon vreemd vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind Gakpo juist een nuttiger speler. Maar het zijn inderdaad andere spelers, dus ik snap even niet het vergelijk. Antony is op een goede dag heel gevaarlijk. Maar hij heeft ook veel dagen dat het gewoon niets is. Een beetje als Memphis, alleen heeft die meer goede dagen en is die nog effectiever op goede dagen.![]()
Lol, 100 meloen voor een niet-constante speler (kijk even naar zijn moyennes) kan je niet laten liggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom
Als geld niet meer zoveel boeit kan je toch beter zorgen dat je een zo goed mogelijk elftal hebt.
Veel groene vinkjes om een Ziyech (al dan niet tijdelijk) terug te halen met het oog op Qatar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Antony traint niet mee blijkbaar.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Eens, maar waarom boeit geld niet zoveel meer nu? Je hebt behoorlijk wat verkocht dit jaar, maar als je nu Antony verkoopt pak je 80-90 miljoen oid, en zou je volgend jaar wellicht eens een zomer kunnen hebben waarin je niemand verkoopt omdat je die winst op Antony al in de pocket hebt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom
Als geld niet meer zoveel boeit kan je toch beter zorgen dat je een zo goed mogelijk elftal hebt.
Bovendien denk ik dat je zonder Antony een meer dan prima elftal op kan stellen en gewoon weer fluitend kampioen kan worden. Zo goed is Antony ook weer niet. Prima speler voor de Eredivisie, maar zijn statistieken verantwoorden echt de hype niet, naar mijn mening die hier ongetwijfeld weinig gedeeld zal worden.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Nee misschien niet, maar als ik dan afgelopen week zie hoe hij speelt dan krijg ik weer Suarez-bij-Ajax-vibes en zou ik het zo kut vinden als hij weggaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, 100 meloen voor een niet-constante speler (kijk even naar zijn moyennes) kan je niet laten liggen.
Veel groene vinkjes om een Ziyech (al dan niet tijdelijk) terug te halen met het oog op Qatar.![]()
En Ziyech is ook prima, maar het is geen garantie dat die dan komt. Als er in die dagen geen vervanger aangetrokken kan worden heb je wel een probleem.![]()
Nee die stats moeten wel beter, maar die potentie heeft hij wel natuurlijk. Stond er in de CL wel altijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens, maar waarom boeit geld niet zoveel meer nu? Je hebt behoorlijk wat verkocht dit jaar, maar als je nu Antony verkoopt pak je 80-90 miljoen oid, en zou je volgend jaar wellicht eens een zomer kunnen hebben waarin je niemand verkoopt omdat je die winst op Antony al in de pocket hebt?
Bovendien denk ik dat je zonder Antony een meer dan prima elftal op kan stellen en gewoon weer fluitend kampioen kan worden. Zo goed is Antony ook weer niet. Prima speler voor de Eredivisie, maar zijn statistieken verantwoorden echt de hype niet, naar mijn mening die hier ongetwijfeld weinig gedeeld zal worden.![]()
Gaan ze het denk ik doen met Berghuis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar als ik dan afgelopen week zie hoe hij speelt dan krijg ik weer Suarez-bij-Ajax-vibes en zou ik het zo kut vinden als hij weggaat![]()
En Ziyech is ook prima, maar het is geen garantie dat die dan komt. Als er in die dagen geen vervanger aangetrokken kan worden heb je wel een probleem.![]()
De week ervoor was Antony weer heel matig. Het is bij hem echt instabiel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar als ik dan afgelopen week zie hoe hij speelt dan krijg ik weer Suarez-bij-Ajax-vibes en zou ik het zo kut vinden als hij weggaat![]()
En Ziyech is ook prima, maar het is geen garantie dat die dan komt. Als er in die dagen geen vervanger aangetrokken kan worden heb je wel een probleem.
En waarom niet bij Ziyech proberen op zijn minst? Heeft een bromance met Klaasss, is heel goed met Schreuder, heeft speeltijd nodig om een beetje fit te zijn voor een WK nu die Halihodzic weg is, we hebben CL, hij houdt van Ajax.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Antony slaat dag na miljoenenbod training bij Ajax over
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
Dit is weg![]()
Wat moet hij er zoeken?
Maar goed, met 100 miljoen kunnen we nog wel even een vervanger fixen.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Oh nee, eens hoor dat je dat moet proberen, maar dat zeg ik; het is geen garantie en als je niemand binnen weet te halen in die paar dagen heb je daar wel een probleem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
En waarom niet bij Ziyech proberen op zijn minst? Heeft een bromance met Klaasss, is heel goed met Schreuder, heeft speeltijd nodig om een beetje fit te zijn voor een WK nu die Halihodzic weg is, we hebben CL, hij houdt van Ajax.![]()
Neem aan dat Antony ook wel de uitslagen heeft gevolgd afgelopen wekenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
3-4 keer een Ajax salaris maakt veel goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:45 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat Antony ook wel de uitslagen heeft gevolgd afgelopen weken![]()
Ach als Ten hag met een lul verhaaltje aankomt en je te horen krijgt dat je paar miljoen extra op je bankrekening kan bijschrijven. Dan vind je het al snel goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:45 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat Antony ook wel de uitslagen heeft gevolgd afgelopen wekenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ajax tax hequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind 60 al veel voor Antony, maar goed.
Wel apart als hij zondag al niet zou spelen zoals in dat bericht staat als optie. Dan kan je er wel vanuit gaan dat ie vertrekt en dat hij zelf ook graag wil.![]()
Ja slim plan ziyech halen dan heb je helemaal geen diepte meer op de flank.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De week ervoor was Antony weer heel matig. Het is bij hem echt instabiel.
En waarom niet bij Ziyech proberen op zijn minst? Heeft een bromance met Klaasss, is heel goed met Schreuder, heeft speeltijd nodig om een beetje fit te zijn voor een WK nu die Halihodzic weg is, we hebben CL, hij houdt van Ajax.![]()
Sorry, dacht even dat Bergwijn juist wel diepte had.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja slim plan ziyech halen dan heb je helemaal geen diepte meer op de flank.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
dat heb je nu wel aan de andere kant met Bergwijn dus het kan wel al vond ik het wel mooi diepgang aan 2 kantenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja slim plan ziyech halen dan heb je helemaal geen diepte meer op de flank.![]()
zelfs promes leek goed door ziyech. Dan moet het met bergwijn ook wel lukkenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat ,en dan heb je met Berghuis en Ziyech 2 spelers zonder diepgang als optie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb je nu wel aan de andere kant met Bergwijn dus het kan wel al vond ik het wel mooi diepgang aan 2 kanten![]()
Deze take was vorig seizoen met Tadic, Haller en Berghius volledig terecht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja slim plan ziyech halen dan heb je helemaal geen diepte meer op de flank.
Nu heb je met Bergwijn, Brobbey en Antony mogelijk wat veel diepgang waardoor balans aan die kant zeker niet slecht zou zijn. Ik denk dat Rensch - wat ik nog steeds een prima talent vind - daardoor mogelijk ook beter tot zijn recht kan komen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Niemand halen, spelers zat.
Antony bedankt en succes in die slangenkuil![]()
.
En spelen bij wellicht de grootste club ter wereld. Die leeftijdscategorie is opgegroeid met de premier league, Barca en Real. Dat blijft altijd aantrekkelijk in tegenstelling tot spelen in het Mandemakers keukens stadionquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
3-4 keer een Ajax salaris maakt veel goedVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik was al een maand geleden vertrokken maar wel leuk dat Ajax de prijs lekker opdrijft, ga nog steeds voor het record dus het moet de 90 aantikken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En spelen bij wellicht de grootste club ter wereld. Die leeftijdscategorie is opgegroeid met de premier league, Barca en Real. Dat blijft altijd aantrekkelijk in tegenstelling tot spelen in het Mandemakers keukens stadion![]()
Geen idee of deze er al staat,
Kaplan is binnen als opvolger van Schuurs
https://www.nu.nl/voetbal(...)schuurs-in-huis.htmlstupidity has become as common as common sense was before![]()
Als Antony voor 100 mil weggaat is Ten Hag echt de GOAT
Daarna Ziyech terughalen voor 20-25 mil en een goeie keeper halen![]()
Alleen verkopen voor de hoofdprijs natuurlijk, al is het maar omdat het om de ex-coach van de club gaat. Alleen dat al rechtvaardigt een fikse toeslag.
Daarnaast, als hij toch in de markt is voor oudbekenden, moet hij misschien ook even naar Klaiber kijken![]()
Klaiber gaat toch waarschijnlijk naar Utrecht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:10 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Alleen verkopen voor de hoofdprijs natuurlijk, al is het maar omdat het om de ex-coach van de club gaat. Alleen dat al rechtvaardigt een fikse toeslag.
Daarnaast, als hij toch in de markt is voor oudbekenden, moet hij misschien ook even naar Klaiber kijken![]()
Wat zal Manchester balen zegquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Klaiber gaat toch waarschijnlijk naar Utrecht?![]()
Wat en luxepositie zeg. Goeie rechtsbuitens zijn best schaars, dus ik snap dat daar geld voor wordt neergeteld. Begreep dat Cherki van Lyon in de etalage staat. In de jeugd al eerder gelinkt met Ajax. Zou dat een hele leuke keuze vinden.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik heb Ajax vaak zien treuzelen maar deze zomer lijkt alles heel snel te gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee of deze er al staat,
Kaplan is binnen als opvolger van Schuurs
https://www.nu.nl/voetbal(...)schuurs-in-huis.html![]()
![]()
Als je met geld strooit gaat het snel ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik heb Ajax vaak zien treuzelen maar deze zomer lijkt alles heel snel te gaan
Ajax heeft deze transfer window walgelijk veel geld uitgegeven maar wel goeie spelers gehaald![]()
![]()
Overmars deed ook nog andere dingen kwamen we later achter. Hamstra en KJH niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik heb Ajax vaak zien treuzelen maar deze zomer lijkt alles heel snel te gaanOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Antony weg voor 100 miljoen en Ziyech terug voor 25. Je zou voor minder.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
En nog meer geld mogen ontvangen natuurlijk. Ik vind helemaal mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je met geld strooit gaat het snel ja.
Ajax heeft deze transfer window walgelijk veel geld uitgegeven maar wel goeie spelers gehaald![]()
Ziyech is toch totaal niet dezelfde positie lolquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Maar met Ziyech haal je dan wel weer een goede vervanger binnen.
Tjonge jonge wat een transferzomer
Welkom tuutereeee kapsalon![]()
Ziyech terug is altijd welkom natuurlijk maar qua type speler niet 1-op-1 een vervanger voor Antony. Diepgang hebben we nodig.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
V Axel Dongen godquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ziyech terug is altijd welkom natuurlijk maar qua type speler niet 1-op-1 een vervanger voor Antony. Diepgang hebben we nodig.![]()
Eerst maar eens zien dat hij komt ......quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Maar met Ziyech haal je dan wel weer een goede vervanger binnen.
Tjonge jonge wat een transferzomerstupidity has become as common as common sense was before![]()
Ziyech komt echt niet. Dat geloof ik nooit.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: