Brobbey > Ronaldo.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:51 schreef TLC het volgende:
Heeft Ronaldo al zichzelf aangeboden in Amsterdam ?
Nee alleen Eto'oquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:51 schreef TLC het volgende:
Heeft Ronaldo al zichzelf aangeboden in Amsterdam ?
Voor de mensen die niet weten waarom je dit zei:quote:
En ook echt niet waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat ze daar ook alleen maar voor Eredivisiespelers gaan is ook wel bijzonder, maar dat terzijde.
Alvarez?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
Als je middelmaat als Antony en Alvarez voor pak ‘em beet 150 miljoen kan verkopen verwacht ik een standbeeld van Ten Hag voor de arena
Ten Hag had beter Alvarez kunnen kopen ipv Shortinez ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
Als je middelmaat als Antony en Alvarez voor pak ‘em beet 150 miljoen kan verkopen verwacht ik een standbeeld van Ten Hag voor de arena
Gooi jezelf weg met je middelmaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
Teleurstellend ja, ze hadden al 70 miljoen euro geboden, dus als die massively increased offer slechts 10 miljoen euro is maakt Manchester United zich volkomen belachelijk. Minimaal 100 miljoen euro bieden of gewoon wegblijven.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:58 schreef Scorpie het volgende:
80 miljoennee nee nee, 115 miljoen Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |