watquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:40 schreef trein2000 het volgende:
Maurits Losersvlucht? Wat moeten jullie daar dan mee?
Ah dank. Geen idee wat we met deze beroeps-bobo moeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hterhand-van-der-sar
https://nos.nl/video/2201(...)et-wonder-van-sydneyquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geef hem maar een tijdelijk contract dan. Kunnen we iig weer van hem afquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2201(...)et-wonder-van-sydney
Een van de beste sportvideo's ooit.Cynische hockeyers die hun coach Hendriks zelfs jaren na dato nog totaal kapot maken.
Dat is ie inderdaad. Dus beetje netwerken, koffie drinken. Praatjes houden op het podium voor sponsors. Dat soort gedoe. Pakt ie meer mee in 1 jaar dan jij (vermoed ik) en ik in een 3 jaar pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah dank. Geen idee wat we met deze beroeps-bobo moeten.
hij zal best organisatorische kwaliteiten hebben, hij wordt toch geen trainerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef hem maar een tijdelijk contract dan. Kunnen we iig weer van hem af
Ga er maar vanuit dat hij gaat. Dit is het spel om de laatste miljoenen. Sowieso is het gekkigheid, 80 miljoen voor zo’n speler. Strik erom en wegwezen. Bergwijn is stukken beter.quote:
Kan je vinden maar Bergwijn kan het ook niet alleen, al zou ik het voor 90 ook doen dat is 50% meer dan ik voor hem had verwacht, ManU tax.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat hij gaat. Dit is het spel om de laatste miljoenen. Sowieso is het gekkigheid, 80 miljoen voor zo’n speler. Strik erom en wegwezen. Bergwijn is stukken beter.
daar valt niks te shoppenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:36 schreef Red_85 het volgende:
Fuck off Ten Hag. Ga maar shoppen in eindhoven.
Schijnbaar gakpo.quote:
zegt genoeg, je gaat voor een rechtsbuiten en als dat niet lukt dan maar voor een linksbuiten, ik neem het allemaal met een flinke korrel zoutquote:
Ronaldo zoekt nog een CL-club, dus ik zou zeggen 80+CR7. Moeten we alleen een oplossing voor het salaris vinden.quote:
Ze zijn ook niet specifiek op zoek naar een rechtsbuiten, maar vooral naar een creatieve spelmaker. Blijkbaar ziet ten hag dat ook in gakpo (hij heeft de laatste weken geen voetbal gekeken denk ik)quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zegt genoeg, je gaat voor een rechtsbuiten en als dat niet lukt dan maar voor een linksbuiten, ik neem het allemaal met een flinke korrel zout
Nee, maar voor dat geld kun je een goede vervanging halen en nog geld overhouden. Volgend jaar kan het zomaar zijn dat niemand meer dan 30 miljoen voor hem betaalt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je vinden maar Bergwijn kan het ook niet alleen, al zou ik het voor 90 ook doen dat is 50% meer dan ik voor hem had verwacht, ManU tax.
Die valt tot nu toe behoorlijk door de mand op Europees niveau. Die gaat United toch niet redden.quote:
Mooi. De hele vrienden van het pluche bestuurscultuur komt langzaam weer terug in de club.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die gaat de rechterhand van Edwin worden? Lekker zo'n hockeyer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:22 schreef tong80 het volgende:
Maurits Hendrix? Wat heb ik gemist van deze engnek:?
Niks tegen hockeyers. Maar wel in het voetbal. En dit is een engnek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die gaat de rechterhand van Edwin worden? Lekker zo'n hockeyer.
Was geweldig afgelopen dinsdag. De Schotse pers was terecht lyrisch. Heerlijke voetballer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die valt tot nu toe behoorlijk door de mand op Europees niveau. Die gaat United toch niet redden.
Verstandig denk ik. Al zou ik er een mooie strik om doen als je er 80 miljoen voor kan krijgen.quote:
Ja dat zeiden mensen eerder deze zomer over 40-45 miljoen. (ik zal ze maar niet allemaal quoten)quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig denk ik. Al zou ik er een mooie strik om doen als je er 80 miljoen voor kan krijgen.
Haha, Gakpo was waardeloos en machteloos. Dat Schotten het geweldig vonden zegt mij niet zoveel, aangezien kick & rush daar nog de norm is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was geweldig afgelopen dinsdag. De Schotse pers was terecht lyrisch. Heerlijke voetballer.
Vond hem wel leuk spelen tegen de Rangers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die valt tot nu toe behoorlijk door de mand op Europees niveau. Die gaat United toch niet redden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar voor dat geld kun je een goede vervanging halen en nog geld overhouden. Volgend jaar kan het zomaar zijn dat niemand meer dan 30 miljoen voor hem betaalt.
80 miljoen is gewoon idioot veel geld voor Antony.
als je een spelmaker zoekt en je komt uit bij deze 2 dan moet je de scouting ontslaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet specifiek op zoek naar een rechtsbuiten, maar vooral naar een creatieve spelmaker. Blijkbaar ziet ten hag dat ook in gakpo (hij heeft de laatste weken geen voetbal gekeken denk ik)
Er gaan op dit moment toch ook flink dingen fout bij ManU?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je een spelmaker zoekt en je komt uit bij deze 2 dan moet je de scouting ontslaan
Mocht je willen, het is een vrij logische beslissing, ze willen nog niet aan een TD dus Hamstelaar blijven manager en vd Sar gaat hun op directieniveau begeleiden en zal dus wat andere taken overdragen aan Hendriks, meer is het niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mooi. De hele vrienden van het pluche bestuurscultuur komt langzaam weer terug in de club.
zijn achterlijk bezig, but what else is new, dat doen ze al sinds Sir Alex weg isquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er gaan op dit moment toch ook flink dingen fout bij ManU?
Volgens mij is de scouting op dit moment alleen maar aan het shoppen in Nederland, omdat Ten Hag die gasten zo goed kent
Martinez lekker een linie doorschuiven dan hebben ze tenminste één goede verdedigende middenvelder. Dan kan Varane er in. Desnoods met Bailly. Dan ben je al een stuk verder dan nu denk ik. De backs zijn wel echt ruk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn achterlijk bezig, but what else is new, dat doen ze al sinds Sir Alex weg is
Ik vond Martinez niet zo sterk op die plek, hij is echt wel een goeie centrale verdediger maar als je hem tegen 2 meter lange spitsen zet in de 16 heb je wel een probleem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:53 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Martinez lekker een linie doorschuiven dan hebben ze tenminste één goede verdedigende middenvelder. Dan kan Varane er in. Desnoods met Bailly. Dan ben je al een stuk verder dan nu denk ik. De backs zijn wel echt ruk.
Wat Brentford deed was constant lange ballen op Martinez die vervolgens wel de meeste kopduellen won, maar omdat hij die ballen niet ver genoeg weg kon koppen (duel winnen kost veel moeite door z'n gebrek aan lengte) en de teamgenoten om Martinez heen zo kut zijn won Brentford telkens de 2e bal en daar profiteerden ze vervolgens van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Martinez niet zo sterk op die plek, hij is echt wel een goeie centrale verdediger maar als je hem tegen 2 meter lange spitsen zet in de 16 heb je wel een probleem.
No way. Antony gaat helemaal nergensss heen voorlopig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Antony gaat de eerste speler zijn die voor 100M+ de eredivisie verlaat.
Pas over 2 seizoenen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No way. Antony gaat helemaal nergensss heen voorlopig.
Als je de tweede bal verliest ligt dat niet aan degene die de bal weg koptquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat Brentford deed was constant lange ballen op Martinez die vervolgens wel de meeste kopduellen won, maar omdat hij die ballen niet ver genoeg weg kon koppen (duel winnen kost veel moeite door z'n gebrek aan lengte) en de teamgenoten om Martinez heen zo kut zijn won Brentford telkens de 2e bal en daar profiteerden ze vervolgens van.
Ten Hag moet er voor gaan zorgen dat die 2e bal gewonnen wordt zodat tegenstanders stoppen met lange ballen op Martinez als tactiek.
Ik vind 60 al veel voor Antony, maar goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
100 mil kun je niet laten lopen.
Wie wel? United is voorlopig niet te redden door een paar spelers. Zelfs Ronaldo en Messi in hun beste dagen hadden samen van dit United geen topelftal gemaakt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind Gakpo juist een nuttiger speler. Maar het zijn inderdaad andere spelers, dus ik snap even niet het vergelijk. Antony is op een goede dag heel gevaarlijk. Maar hij heeft ook veel dagen dat het gewoon niets is. Een beetje als Memphis, alleen heeft die meer goede dagen en is die nog effectiever op goede dagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]30 miljoen, dat lijkt me toch stug maar de kans dat het minder is dan 80 is wel aanwezig maar ik denk ook dat je een beetje het type speler onderschat, Antony hoeft niet goed te spelen om toch gevaarlijk te zijn omdat hij nu eenmaal ruimte creëert voor anderen, dat heeft Gakpo bijvoorbeeld helemaal niet, al vind ik dat een goeie voetballer maar een heel ander type.
Voor 80 verkopen. Ten Hag haalt de kerst niet. Antony wordt bankspeler/tribuneklant. Terugkopen voor 30 miljoen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:29 schreef BobW het volgende:
Ik moet maar zien of Antony het daar zou maken. Hij is voor de Eredivisie natuurlijk goed, maar hij is ook vaak zat nauwelijks zichtbaar geweest in wedstrijden.
Het is zonde om hem nu te laten gaan, maar 80+ ligt wel boven zijn waarde dus je kan het bijna niet weigeren.
Natuurlijk gaat die het daar niet waar maken, hou op zeg. United is ook weer knettergek dat ze 150-180 miljoen aan Eredivisie spelers uit gaan geven dit jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:29 schreef BobW het volgende:
Ik moet maar zien of Antony het daar zou maken. Hij is voor de Eredivisie natuurlijk goed, maar hij is ook vaak zat nauwelijks zichtbaar geweest in wedstrijden.
Het is zonde om hem nu te laten gaan, maar 80+ ligt wel boven zijn waarde dus je kan het bijna niet weigeren.
Waaromquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat die het daar niet waar maken, hou op zeg. United is ook weer knettergek dat ze 150-180 miljoen aan Eredivisie spelers uit gaan geven dit jaar.
Ajax zou imo compleet gek zijn om dit geld te laten lopen.
Het vergelijk was omdat ManU van Antony naar Gakpo zou gaan wat ik gewoon vreemd vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind Gakpo juist een nuttiger speler. Maar het zijn inderdaad andere spelers, dus ik snap even niet het vergelijk. Antony is op een goede dag heel gevaarlijk. Maar hij heeft ook veel dagen dat het gewoon niets is. Een beetje als Memphis, alleen heeft die meer goede dagen en is die nog effectiever op goede dagen.
Lol, 100 meloen voor een niet-constante speler (kijk even naar zijn moyennes) kan je niet laten liggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom
Als geld niet meer zoveel boeit kan je toch beter zorgen dat je een zo goed mogelijk elftal hebt.
Eens, maar waarom boeit geld niet zoveel meer nu? Je hebt behoorlijk wat verkocht dit jaar, maar als je nu Antony verkoopt pak je 80-90 miljoen oid, en zou je volgend jaar wellicht eens een zomer kunnen hebben waarin je niemand verkoopt omdat je die winst op Antony al in de pocket hebt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom
Als geld niet meer zoveel boeit kan je toch beter zorgen dat je een zo goed mogelijk elftal hebt.
Nee misschien niet, maar als ik dan afgelopen week zie hoe hij speelt dan krijg ik weer Suarez-bij-Ajax-vibes en zou ik het zo kut vinden als hij weggaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, 100 meloen voor een niet-constante speler (kijk even naar zijn moyennes) kan je niet laten liggen.
Veel groene vinkjes om een Ziyech (al dan niet tijdelijk) terug te halen met het oog op Qatar.
Nee die stats moeten wel beter, maar die potentie heeft hij wel natuurlijk. Stond er in de CL wel altijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens, maar waarom boeit geld niet zoveel meer nu? Je hebt behoorlijk wat verkocht dit jaar, maar als je nu Antony verkoopt pak je 80-90 miljoen oid, en zou je volgend jaar wellicht eens een zomer kunnen hebben waarin je niemand verkoopt omdat je die winst op Antony al in de pocket hebt?
Bovendien denk ik dat je zonder Antony een meer dan prima elftal op kan stellen en gewoon weer fluitend kampioen kan worden. Zo goed is Antony ook weer niet. Prima speler voor de Eredivisie, maar zijn statistieken verantwoorden echt de hype niet, naar mijn mening die hier ongetwijfeld weinig gedeeld zal worden.
Gaan ze het denk ik doen met Berghuis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar als ik dan afgelopen week zie hoe hij speelt dan krijg ik weer Suarez-bij-Ajax-vibes en zou ik het zo kut vinden als hij weggaat![]()
En Ziyech is ook prima, maar het is geen garantie dat die dan komt. Als er in die dagen geen vervanger aangetrokken kan worden heb je wel een probleem.
De week ervoor was Antony weer heel matig. Het is bij hem echt instabiel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar als ik dan afgelopen week zie hoe hij speelt dan krijg ik weer Suarez-bij-Ajax-vibes en zou ik het zo kut vinden als hij weggaat![]()
En Ziyech is ook prima, maar het is geen garantie dat die dan komt. Als er in die dagen geen vervanger aangetrokken kan worden heb je wel een probleem.
Oh nee, eens hoor dat je dat moet proberen, maar dat zeg ik; het is geen garantie en als je niemand binnen weet te halen in die paar dagen heb je daar wel een probleem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
En waarom niet bij Ziyech proberen op zijn minst? Heeft een bromance met Klaasss, is heel goed met Schreuder, heeft speeltijd nodig om een beetje fit te zijn voor een WK nu die Halihodzic weg is, we hebben CL, hij houdt van Ajax.
3-4 keer een Ajax salaris maakt veel goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:45 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat Antony ook wel de uitslagen heeft gevolgd afgelopen weken
Ach als Ten hag met een lul verhaaltje aankomt en je te horen krijgt dat je paar miljoen extra op je bankrekening kan bijschrijven. Dan vind je het al snel goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:45 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat Antony ook wel de uitslagen heeft gevolgd afgelopen weken
Ajax tax hequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind 60 al veel voor Antony, maar goed.
Wel apart als hij zondag al niet zou spelen zoals in dat bericht staat als optie. Dan kan je er wel vanuit gaan dat ie vertrekt en dat hij zelf ook graag wil.
Ja slim plan ziyech halen dan heb je helemaal geen diepte meer op de flank.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De week ervoor was Antony weer heel matig. Het is bij hem echt instabiel.
En waarom niet bij Ziyech proberen op zijn minst? Heeft een bromance met Klaasss, is heel goed met Schreuder, heeft speeltijd nodig om een beetje fit te zijn voor een WK nu die Halihodzic weg is, we hebben CL, hij houdt van Ajax.
Sorry, dacht even dat Bergwijn juist wel diepte had.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja slim plan ziyech halen dan heb je helemaal geen diepte meer op de flank.
dat heb je nu wel aan de andere kant met Bergwijn dus het kan wel al vond ik het wel mooi diepgang aan 2 kantenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ,en dan heb je met Berghuis en Ziyech 2 spelers zonder diepgang als optie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb je nu wel aan de andere kant met Bergwijn dus het kan wel al vond ik het wel mooi diepgang aan 2 kanten
Deze take was vorig seizoen met Tadic, Haller en Berghius volledig terecht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En spelen bij wellicht de grootste club ter wereld. Die leeftijdscategorie is opgegroeid met de premier league, Barca en Real. Dat blijft altijd aantrekkelijk in tegenstelling tot spelen in het Mandemakers keukens stadionquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
3-4 keer een Ajax salaris maakt veel goed
ik was al een maand geleden vertrokken maar wel leuk dat Ajax de prijs lekker opdrijft, ga nog steeds voor het record dus het moet de 90 aantikken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En spelen bij wellicht de grootste club ter wereld. Die leeftijdscategorie is opgegroeid met de premier league, Barca en Real. Dat blijft altijd aantrekkelijk in tegenstelling tot spelen in het Mandemakers keukens stadion
Klaiber gaat toch waarschijnlijk naar Utrecht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:10 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Alleen verkopen voor de hoofdprijs natuurlijk, al is het maar omdat het om de ex-coach van de club gaat. Alleen dat al rechtvaardigt een fikse toeslag.
Daarnaast, als hij toch in de markt is voor oudbekenden, moet hij misschien ook even naar Klaiber kijken
Wat zal Manchester balen zegquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Klaiber gaat toch waarschijnlijk naar Utrecht?
Ik heb Ajax vaak zien treuzelen maar deze zomer lijkt alles heel snel te gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee of deze er al staat,
Kaplan is binnen als opvolger van Schuurs
https://www.nu.nl/voetbal(...)schuurs-in-huis.html
Als je met geld strooit gaat het snel ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik heb Ajax vaak zien treuzelen maar deze zomer lijkt alles heel snel te gaan
Overmars deed ook nog andere dingen kwamen we later achter. Hamstra en KJH niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik heb Ajax vaak zien treuzelen maar deze zomer lijkt alles heel snel te gaan
En nog meer geld mogen ontvangen natuurlijk. Ik vind helemaal mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je met geld strooit gaat het snel ja.
Ajax heeft deze transfer window walgelijk veel geld uitgegeven maar wel goeie spelers gehaald
Ziyech is toch totaal niet dezelfde positie lolquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Maar met Ziyech haal je dan wel weer een goede vervanger binnen.
Tjonge jonge wat een transferzomer
V Axel Dongen godquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ziyech terug is altijd welkom natuurlijk maar qua type speler niet 1-op-1 een vervanger voor Antony. Diepgang hebben we nodig.
Eerst maar eens zien dat hij komt ......quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Maar met Ziyech haal je dan wel weer een goede vervanger binnen.
Tjonge jonge wat een transferzomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |