Deze take was vorig seizoen met Tadic, Haller en Berghius volledig terecht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja slim plan ziyech halen dan heb je helemaal geen diepte meer op de flank.
En spelen bij wellicht de grootste club ter wereld. Die leeftijdscategorie is opgegroeid met de premier league, Barca en Real. Dat blijft altijd aantrekkelijk in tegenstelling tot spelen in het Mandemakers keukens stadionquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
3-4 keer een Ajax salaris maakt veel goed
ik was al een maand geleden vertrokken maar wel leuk dat Ajax de prijs lekker opdrijft, ga nog steeds voor het record dus het moet de 90 aantikken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En spelen bij wellicht de grootste club ter wereld. Die leeftijdscategorie is opgegroeid met de premier league, Barca en Real. Dat blijft altijd aantrekkelijk in tegenstelling tot spelen in het Mandemakers keukens stadion
Klaiber gaat toch waarschijnlijk naar Utrecht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:10 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Alleen verkopen voor de hoofdprijs natuurlijk, al is het maar omdat het om de ex-coach van de club gaat. Alleen dat al rechtvaardigt een fikse toeslag.
Daarnaast, als hij toch in de markt is voor oudbekenden, moet hij misschien ook even naar Klaiber kijken
Wat zal Manchester balen zegquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Klaiber gaat toch waarschijnlijk naar Utrecht?
Ik heb Ajax vaak zien treuzelen maar deze zomer lijkt alles heel snel te gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee of deze er al staat,
Kaplan is binnen als opvolger van Schuurs
https://www.nu.nl/voetbal(...)schuurs-in-huis.html
Als je met geld strooit gaat het snel ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik heb Ajax vaak zien treuzelen maar deze zomer lijkt alles heel snel te gaan
Overmars deed ook nog andere dingen kwamen we later achter. Hamstra en KJH niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik heb Ajax vaak zien treuzelen maar deze zomer lijkt alles heel snel te gaan
En nog meer geld mogen ontvangen natuurlijk. Ik vind helemaal mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je met geld strooit gaat het snel ja.
Ajax heeft deze transfer window walgelijk veel geld uitgegeven maar wel goeie spelers gehaald
Ziyech is toch totaal niet dezelfde positie lolquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Maar met Ziyech haal je dan wel weer een goede vervanger binnen.
Tjonge jonge wat een transferzomer
V Axel Dongen godquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ziyech terug is altijd welkom natuurlijk maar qua type speler niet 1-op-1 een vervanger voor Antony. Diepgang hebben we nodig.
Eerst maar eens zien dat hij komt ......quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Maar met Ziyech haal je dan wel weer een goede vervanger binnen.
Tjonge jonge wat een transferzomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |